- Poco X6 Pro - ötös alá
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Számháborút nyerne az Ulefone Armor 26 Ultra
- iOS alkalmazások
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
Fejlesztői videón az inZOI, a Krafton életszimulátora
gp A látvány továbbra is lenyűgöző, a gépigényre még mindig nem merünk gondolni.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz szabonagyur #33554 üzenetére
Picit utánanézhetsz legközelebb...
Hahun 2007-2008 Cityket nézve egy 1.1-ert árult kakukktojást kiveve 1.4-1.7 közötti árak vannak, tehát ha 1.2-1.3 körül kapsz ismert előéletű, jól felszerelt, jó állapotú példányt, akkor ne alkudozz, hanem írd alá a lap alján es tedd le a lovet.Same rules apply!
-
BlacKSouL
addikt
válasz szabonagyur #38116 üzenetére
A motorolaj kb. 2800-3000 Ft/l, a váltó kb. 5000. De ezek nem márkaszerviz/szalon árak.
Motorolajat az ismertebb webshopokból érdemes rendelni, váltóolajat pedig innenNekünk a kéziváltós City általában 4,8-5,3 között fogyaszt, egyszer Horvátországból hazafelé 4 emberrel klímával 140-el végig sikerült 7-re feltornászni. Város+országút esetében nem lenne szabad 6 fölé mennie. De inkább alatta.
Ha jól tudom ebből CVT van, az meg eleve mindenhol alacsonyabb fordulaton megy, legalábbis a 130 kézivel 4000-es fordulat, CVT-vel elvileg csak 3300.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Snoop-y
veterán
válasz szabonagyur #38123 üzenetére
Ha oreg az olaj a kocsiban barmit is jelentsen ez nalad akkor nem terhelnem azt a motort...
10K vagy evente illik cserelni ( amelyik elobb jon )
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
NoLF
addikt
válasz szabonagyur #38123 üzenetére
Kisautoknal jellemzoen a cvt valto miatt a palyatempo melle mar relative igen magas fogyasztas jar, altalaban. Nem akarok hulyeseget mondani, nem ismerem a cityt de jellemzoen igaz az allitasom. Valtotol fuggetlenul is szerintem a sebesseg noveledesevel az ilyen varosra tervezett gepek elkezdenek "zabalni".
Nekem is pl a kezivaltos jazznek exponencialisan novekszik a fogyasztasa sebessegtol fuggoen, 70 merfoldnel sokkal tobb, mint 60nal.
[ Szerkesztve ]
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
BlacKSouL
addikt
válasz szabonagyur #38152 üzenetére
Ha van kedved a keresőben kigyűjteni az erről a témáról való értekezéseinket, akkor hosszú részleteket is olvashatsz. Röviden összefoglalva: ebbe az autóba a minél folyósabb, minél könnyebb szivattyúzhatóságú olaj kell, mert ez az iDSI motorkonstrukció a minél takarékosabb üzemről, minél kisebb ellenállásról, minél tökéletesebb égésről szól. A gépkönyv szerint elmegy 0W20-tól 10W40-ig mindennel, de bármely hőmérsékleten könnyebben fog menni, jobb lesz a kenése, és hidegindításkor, hideg üzemben jobb lesz a motornak a kisebb viszkozitású olaj. Nem mondom hogy rossz bele a 10W30, csak van jobb. Az 5W és a 0W is jobb.
A 0W30-hoz képest a 10W30 üzemmeleg állapotban elhanyagolhatóan különbözik. Azonban az üzemmeleg állapotot kivéve minden annál hidegebb hőmérsékleten jobb kenést biztosít a 0W. És ezzel a motorral nem nagyon esélyes, hogy versenykörülményeket teremt az ember, vagyis túlhevítené. Ha túlhevül, az nem az olaj, hanem a kenési rendszer és főleg a hűtési rendszer hiányossága.Én speciel most pont 0W20-at fogok beletenni, pont ebbe az L13-as motorba, egyelőre kísérletképp. Ha beválik, maradok is ennél.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz szabonagyur #38155 üzenetére
De. Múlt szerdán vitte el faterom.
Ha nem vagy elmélyedve az autókban, akkor csak ezt érdemes végignézni.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Qru
MODERÁTOR
-
rbence
senior tag
válasz szabonagyur #38169 üzenetére
Szerintem teljesen jó, nekem 14 volt az olaj, olajszűrő,levegőszűrő cseréje 6gen Civicbe
"...Life is too short to remove USB safely..."
-
nagyúr
válasz szabonagyur #38169 üzenetére
Az nem sok.
-
z123456789
addikt
válasz szabonagyur #38274 üzenetére
(#38274) szabonagyur
Képről nem mondtam volna meg hogy ekkora volt az ütközés. :SMÁS:
Pár hónapja már latolgattam az új autó lehetőségét, akkor adtatok is pár tippet. Azóta változtak a körülmények is kicsit, meg az igények is. És mivel elképzelhető hogy most nem fogom megúszni, kérdeznék újra.
Jelenleg inkább valami kombit választanék, nem lenne baj, ha csendesebb lenne a beltér, és elfutkorászna alattam pár évet minél kevesebb gonddal. Igazából Hondákból egyedül a korábbi Accordra gondoltam, aminek a formája olyan kis csúnyácska lett, de én még is el tudnám viselni. Már kezdtem megbarátkozni a 200e km-t futott dízelekkel, de egy ismerősöm azt mondta, hogy 200/250e km után a dízeleknél csak-csak beszarik egy tipikus dízel mellékelem. (Kettős tömegű lendkerék, turbó, porlasztó, stb...). Ezek ha jól sejtem megütik a 200-300e Ft körüli összeget nem? Mert ha igen, akkor igazából pont annyival többet tankolnék benzinből egy év alatt. Szóval ha 100%-osan számolunk egy ilyen hibával, akkor tök mindegy az üzemanyag típus. Abban az esetben jönnék ki jobban a dízellel, ha bemákolnék egy tip-top verdát.
De rohadt nehéz ez a kocsivásárlás még mindig. -
Snoop-y
veterán
válasz szabonagyur #38345 üzenetére
Nincs egy select/reset gomb a kormanyon vagy a kormany mellett kozvetlenul?
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz szabonagyur #38347 üzenetére
Akkor a km ora mellett kell lennie egy pocoknek
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Remi1234
aktív tag
válasz szabonagyur #38349 üzenetére
Aktuális állásban tartsd lenyomva pár mp-ig. Bár nekem 7g Accordom van, de egy próbát megér
PSN ID: RemiFungus
-
demars
addikt
válasz szabonagyur #38377 üzenetére
Az biztos!
De én még várok... Hajnalban és este még hideg van. 3-5 fokokat mutat... Nem készülök hosszabb útra, meg sógoréknál még kötelező!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
nagyúr
válasz szabonagyur #38456 üzenetére
+1 Bosoko-ra. Olcsó, és bőven jó a minőség is.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz szabonagyur #38456 üzenetére
Most én is bosokot vettem a hondára, olcsó, könnyen szerelhető és jól töröl. Én az olaj24-ről rendeltem, a 2db postával volt 2500 körül
-
JoolsNOS
veterán
válasz szabonagyur #38547 üzenetére
Szerintem nem gond. Nekem a 14es mankó átmérőre sokkal kisebb mint a rendes. A gumi ugye nem olyan magas. Lehet, hogy a 15ös mankó jobban összeillik a 14es gyári kerékkel.
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
nagyúr
válasz szabonagyur #38687 üzenetére
Clin?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
BlacKSouL
addikt
válasz szabonagyur #38691 üzenetére
Ráfújod, letörlöd?
Egyébként én vettem a teszkóban Dr. Marcus belső ablaktisztító kendőt. Ilyen 20 darabos vagy mennyi. Egész jó, csak gyorsan kell dolgozni vele, mert 1-1 kendő kivéve a csomagból nagyon gyorsan elillan, kiszárad. És utána egy száraz ronggyal még át kell törölni, mert anélkül hajlamos foltos maradni. Áttörölve szép lesz. Ha van időd, akkor javaslom hogy elsőre egy nedves konyhai papírtörlővel töröld le a nagyja piszkot, jó fekete szokott lenni. Utána ha megszáradt, jöhet a fenti nedves tisztítókendő, és utána a szárazra törlés.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
LógaGéza
addikt
válasz szabonagyur #38691 üzenetére
Arra figyelj, hogy ne legyen párásodásgátló, mert elég csúnyán zsíros lesz egy idő után
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
demars
addikt
válasz szabonagyur #38694 üzenetére
Újság papír!!! Én azzal tolom, foltmentes lesz!
A kis spriccelős piros ablakpucolóval! Az a tuti! Nagyszüleim is ezzel csinálták...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
bbubby00
őstag
válasz szabonagyur #38696 üzenetére
Nem... A régi népszabadság v hasonló matt papírok csak a jók. Fényest felejtsd el, csak kb összekaristolja az egészet...
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
demars
addikt
válasz szabonagyur #38696 üzenetére
Színes nem gond, de ne az a fényes reklám legyen!!! Az lofasz!
Napfénysüti: én lepucolva tettem el. Levételkor még átpucolják!
Mivel felgumizzák és ma le is cserélik öcsémék, waxot nem tudok neki adni... bár ha időben végzek, lehet belefér ma az is!
4 kor indulunk a mociért, utána fodrász, utána kerekezés, utána meló éjjel... zúzós nap!!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
nagyúr
válasz szabonagyur #39156 üzenetére
C corsat mar 450-ert is lehet kapni, szerintem ez nem volt olcso.
Egyebkent egy nyugdijas hazaspar adta el az autot, bar ez nem jelent semmit
[ Szerkesztve ]
-
honda23
aktív tag
válasz szabonagyur #39160 üzenetére
G astra 500-ért, 100-at nem ér...
Annyira bírom ezeket az f, g astra árazásokat, eurotax ára a béka segge alatt van mindegyiknek...
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
zolynet
addikt
válasz szabonagyur #39193 üzenetére
Azt ugye tudod, hogy ez a tsx pedál szettje?
Nem hülye gyerekes szerintem. Nem sparco, meg mugen jdm, stb.Még ilyen ajtó küszöböt is vadászok, azzal lenne teljes.
más: csak nekem k.lassú a ph ?
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz szabonagyur #39195 üzenetére
Nem kötözködtem, csak rávilágítottam hogy nem egy bóvliszar.
Gondoltam hogy beleírom a hsz-be hogy az is egy vélemény, nem kell hogy mindenkinek tetsszen.
Azért ne rohanj mindjárt a Dunába ... ez nem az a topik ahol megköveznek.Life is too short to stay stock!
-
nagyúr
válasz szabonagyur #39193 üzenetére
Szerintem jól néz ki benne, a civic-em is ilyesmi pedálos.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
zolynet
addikt
válasz szabonagyur #39198 üzenetére
Elég csúnya volt előtte. kép
Ugyan csak egy gumit kellett volna pótolni és egyet cserélni, de akkor sem lett volna szebb az én szememben mint most.Before-After
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
demars
addikt
válasz szabonagyur #39311 üzenetére
Én apámnak adtam az astrát, de akkor (2 éve lassan) azt mondta a nő az okmány irodában, hogy nincs ajándékozásos dolog. A legolcsóbb, ha csak üzembentartó lesz fater.
Így is lett!
De lehet, hogy lenne rá mód, de mifelénk elég gyenge a bürokratikus szolgáltatás! Lépj be egy o. irodába és kérdezz rá!!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #39311 üzenetére
Ha nem zavar, hogy nem te vagy a tulaja akkor ne írasd át, csak legyél üzembentartó. Az sokkal olcsóbb.
#nincsbennetarcsi
-
Peter.70
őstag
válasz szabonagyur #39311 üzenetére
De gondolom a teljesítmény adót a tulajdonos fizeti, ha te csak üzembentartó leszel, akkor apukád fizeti a telj adót, vagy oda adod neki? Sztem még erre is figyelni kell
-
hatpersze
tag
válasz szabonagyur #39350 üzenetére
Autó átírásnál hogy mennyiért vetted nem számít az átírási költségekbe, régen nem is volt kötelező kitölteni ezt a részt (lehet most sem).
- Autó márkája, típusa
- hengerűrtartalom
- teljesítmény
- életkor (a kocsi életkora)
- és talán hogy mióta van forgalomban (itthon)Vannak oldalak, amik kikalkulálják (elég pontosan) hogy mekkora költségekre számíthatsz. A link szerint még annyi adat sem kell mint amit én írtam...
Ha valamit benéztem, és nem is ez volt a téma, akkor bocsi...
-
yodamester10
őstag
válasz szabonagyur #39961 üzenetére
Talán az érdekel mire költött
Lehet ez lesz a befutó[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz szabonagyur #39973 üzenetére
Melyik szervizt érdemes felhívni?
Ahol nem elsumakolni akarnak csak dolgokat, hanem érdekli is őket bármi 😉Mod: Miskolc és Eger még jó is lehet 😉
Bigblack: KEKKH központi rendszeren keresztül találják meg ilyenkor, alvazsszam alapján.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz szabonagyur #39975 üzenetére
Engem is érdekelne a dolog. Telefonon adnak ki infót egyébként? Hogy találtak meg, ha nem az első tulaj vagy? Márkaszervizbe hordtad a gépet?
Mondjuk eszerint az UFO civic nem veszélyeztetett.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz szabonagyur #39978 üzenetére
-
Kornel
veterán
válasz szabonagyur #39981 üzenetére
Basszus durva.
El se hiszem kb.
Na tuti felhívok valami normális Honda szervizt... -
nagyúr
válasz szabonagyur #40517 üzenetére
Nem rossz marka a nokian, teliben pl a WR D4 kva jo
-
nagyúr
válasz szabonagyur #40561 üzenetére
Mi ezzel a baj? Még a Superb sem áll szerintem vészesen közel, igaz nagyon a határon van.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #40660 üzenetére
Ha jó állapotban van a kocsi akkor nem gyullad ki, nem árt neki de nyilván órákig nem jó járatni álló helyben. Azért a tervezésnél figyelnek erre is.
Az a baj, hogy sok estben a klímahűtő a motor hűtője előtt van, tehát a motort a klímahűtő forró levegőjét kapja meg ami nem a legjobb ha nincs menetszél.
mod:
vrbst: És klíma kompresszor is megy? Lehet a mágneskapcsolója nem jó...
mod2:
z123456789: Accord 2.0i (2008-2012): 1,9 liter a tengelykapcsoló folyadék csere mennyisége (száraztöltés 2 liter).
A féket az passzolom.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Kobe
veterán
válasz szabonagyur #40663 üzenetére
nézegettem én is a klímát, nálam cska annyi van (2006 accord) hogy elég sok kondi vizet ereszt rövid használat után is......legalábbis most figyelem h az folyik e, vagy a hútőfolyadék.
A kondenz víznek amúgy hol "kellene" távoznia? Bal első kerék mögött közvetlenül, használat utáni reggelre általában rendre 1-1.5 decis tócsa áll a keréknél, meg húz a kocsi szép pöttyöző csíkót ha pl lejtőn mozog. Normál menet közben, sík talajon nem húz semmit.
Másra nem tudok gondolni, h csak az lehet.... -
BigBlackDog
veterán
válasz szabonagyur #40675 üzenetére
Ezt hol tudom ellenőrizni? Ha jól tudom, az UFO Civicnél nem volt ilyen típushiba, de aztán lehetséges, hogy rosszul értesültem...
-
BigBlackDog
veterán
válasz szabonagyur #40862 üzenetére
Csak már megvétel előtt bebolondítottam magam, mivel eléggé sok helyről olvastam visszahívásokat Hondás körökben. De akkor remélhetőleg kimaradok a buliból.
-
Winner_hun
félisten
válasz szabonagyur #40865 üzenetére
1. nem az ütközés szöge számít
2. nem a légzsákkal van baj► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Kornel
veterán
válasz szabonagyur #40867 üzenetére
Valószínű már 2007-8-ban tudhatták, hogy baj van, azért nem érintett pl. az UFO.
Ahhoz képest eltelt pár év,mire borult a bili. -
Kornel
veterán
válasz szabonagyur #40869 üzenetére
Es made in turkey, ha jól sejtem?
-
BigBlackDog
veterán
válasz szabonagyur #40871 üzenetére
Szerintem az alvázszámot is tartalmazó dögcédulán rajta kell lennie. Nálam ez a bal oldali B oszlop aljánál van.
-
Kornel
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000