- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Megindult világhódító útjára az új Samsung fülhallgató
- Milyen GPS-t vegyek?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- iPhone topik
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Google Pixel topik
- Itthon is kapható lesz a kerámia Xiaomi Band 10
-
Mobilarena
Gitáros topic ♪♫ eddig összegyűjtött tapasztalataink → itt.
(gitár-, erősítő-, effekt- és húrválasztásról, hangkártyákról)
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
consono #56800 üzenetére
Nem bírom ezt a csávót nagyon, de néha vannak jó dolgai, pl itt is szerintem jól beszél: [link] Music is Win 7-es húrok
re: cucka
Azt mondta, hogy tingli tangli hobbi gitáros. Lehet valaki nem tingli tangli hobbi gitáros is. Én még tingli tangliként is imádom a Fenderemet és minden nap megcsodálom, sajna kézbe venni már nincs időm annyit. De majd eljön megint az idő.re: Moleman
Az, hogy drágából is van szar szemét, az nem azt jelenti, hogy mind az, vagy nem éri meg egy jó drágább gityót beszerezni.re: Ctrl+Alt~Del
Lehet nem leszel tőle jobb játékos, de mivel te magad mondtad, többet veszed kézbe, jobban motivál, így több az esélye hogy jobb gitáros legyél idővel mert több időt teszel bele. -
arnyekxxx
veterán
válasz
consono #56800 üzenetére
meg EVH-nek, meg a maidenes fasziknak, meg meg még az ismertebb gitárosok bő felének.
Gibbons ha jól tévedek 7-es, húrt használ.
-
m3tr0
őstag
válasz
consono #56780 üzenetére
Ezért van a "tudok" idézőjelben...
Itt arra gondolok,hogy autót vezetni azért - kijelenthetem, hogy (20 éve vezetek, járok pályanapra,magabiztosan ülök autóba stb.) - tudok de mégsem vagyok Michelisz Norbert.Tehát gitárjátékban mikor fogok ott tartani,hogy leülök és eldöntöm,hogy most ezt meg azt a számot eljátszom vagy az a szóló tetszik és el tudom játszani úgy,ahogy az valóban van.
-
marcusa
addikt
válasz
consono #56694 üzenetére
Itt egy élő felvételünk: https://youtu.be/4gorXd4tCdk?si=nOMuiYF7dBzsNFMN
A második versszakban, kb 1:10-től van egy kíséret tipus amit játszok, nem tudom a szakmai megnevezését, de ezt a tipusú kíséretet _én_ nem tudom strat-tal kényelmesen játszani...és elég gyakran használnám.
-
marcusa
addikt
válasz
consono #56689 üzenetére
Pedig nekem is ez a gondom a tradicionális strat-tal. Nagyon szeretem a hangját, sajnos nem nagyon lehet más gitárral elérni. Útban van a hangerő poti, valamint ha bent a tremolo kar, akkor a kar és a hangerő poti miatt én nem tudok a vékony húrokon tompítva játszani...
-
Ctrl+Alt~Del
senior tag
válasz
consono #56608 üzenetére
Mondjuk valamit rövidre zár odabent, azt nem vicces. A luthier mondta, számtalan így tönkrement gitárt vittek hozzá, és bizony cserélni kellett a hangszedőt.
Amúgy ha utána olvasol, rengeteg ilyen vélemény van, hogy miért ne használja ezt senki, és nem random FB user mondja, hanem az, akinek ez a szakmája és évtizedek óta ezzel foglalkozik.
-
Ctrl+Alt~Del
senior tag
válasz
consono #56482 üzenetére
Ez csak egy HB LP és nem nekem lesz.
Egy kollégámnak rendeltem búcsúajándékba, elmegy a cégtől. Ő az, aki miatt elkezdtem gitározni két évvel ezelőtt, ő kérdezte, hogy nincs-e kedvem elkezdeni gitározni, milyen jó móka, stb. S akkor vettem meg az első pakkomat. Ezért mindig is hálás leszek neki.
Egy totál noname straton tolja, meg van egy 30 éves akusztikus gitárja. Már azóta mondogatom neki, vegyen már egy gitárt magának, megérdelmli, de mindig mondja, hogy jó az, ami van neki, inkább a családra költi a pénzt.
-
FockeWulf
tag
válasz
consono #56461 üzenetére
Miért ne tudnál? Ha pl első fekvésbe behangolsz egy félhanggal fentebb, levéve a kápót nem standard E-ben leszel? Én régen úgy hangoltam h a legalsó húr lefogott 5-ik hangjához hangoltam az egyel fentebbi húrt (kivéve g-h húrok, ott a 4-ik). De van olyan is aki a lefogott oktávnál hangol.
-
chaosmonger
tag
válasz
consono #56099 üzenetére
Üdv a klubban, akkor már minimum hárman vagyunk Sparkosok a topikban.
Nem tudom, hogy fog-e sikerülni a saját kapcsolót csatlakoztatni, de ha nem és beszerznél egyet akkor mindenképp az Xsonic Airstep Spk-t nézegesd és ne a PG saját Spark Control-ját, mert ez utóbbi szerintem elcseszett koncepció.
Az Airstep most pont akcióban van 59$-ért, én drágábban vettem. -
arnyekxxx
veterán
válasz
consono #56065 üzenetére
elvileg 20kor kezdődik, mi 22re vagyunk kiírva. Kb ennyit tudok a dologról, a helyet sem ismerem
https://www.facebook.com/events/1444755102920341/?ref=newsfeed
-
cucka
addikt
válasz
consono #55878 üzenetére
Á a Lovebites-t ismerem, őket érdemes meghallgatni.
Kicsit olyanok, mint az összes japán meg távol-keleti metálzenekar.
Nagyon jó image, cuki csajok, döbbenetesen magas szintű technikai tudás, de nekem valahogy a dalok sosem adják.
Mint ha excel táblában írnák a zenét, minden objektív szempont ki van pipálva, meg van valósítva, a fekadat éltanulóként el van végezve, de valahogy pont emiatt hiányzik az ösztönösség, nyersesség, szabálytalanság az egészből.Nyugati zenekarok közül az Arch Enemy-nél érzem ugyanezt - talán nem véletlen, hogy nekik masszív rajongótáboruk van Japánban.
-
X2N
őstag
válasz
consono #55878 üzenetére
Mindhárom gitárosnak ott van a lábtartó
Ba cy lus-Mi gyakorlati haszna van kromatikus skálát oda vissza játszani ha már nem kezdő az ember? Azon kívül hogy gyorsabban tudjak játszani. Persze én is gyakoroltam már rengeteget csak nem tudom hogy zenei környezetben milyen szólónál tudnám ezt elő venni ahol jól is szólna.
-
cucka
addikt
válasz
consono #55866 üzenetére
Fun fact - a tone poti mögötti gondolat igazából az, hogy kiszűrje a zavaró magas frekvenciákat a gitár hangjából, amelyek útban lennének az éneknek, zongorának vagy a fúvósoknak.
Azt fontos észben tartani, hogy a gitár eredetileg egy kísérő hangszer, és az elektromos gitárok terjedésével vált szólóhangszerré.
De ha a klasszikus gitárra gondolsz, a repertoár nagy része a 20. században született, előtte csak itt-ott elvétve írtak erre darabokat.Ennek az oka egyszerű - hangerő. Amíg nem tudták kihangosítani a gitárt, addig egyszerűen túl halk volt ahhoz, hogy normális méretű teremben koncertet adj vele, vagy hogy egy zenekarban hallható legyen.
Ugyanez az oka az elektromos basszusgitár nagyon gyors terjedésének - zenekarban a nagybőgő hangereje volt a szűk keresztmetszet. Az Ampeg próbálkozott nagybőgő pickuppal, és erősítőt is csináltak hozzá, még a Fender előtt pár évvel, de ott meg feedback probléma adódik.
-
X2N
őstag
válasz
consono #55866 üzenetére
Tone potméter lényege az lenne hogy csak a magas frekit vágja(egy sima R-C szűrő)amit meg is tesz, de ha nem használod(és sok gitáros soha nem is használja), akkor már egyszerűbb kikötni, mert egyébként ha benne van az áramkörben akkor leosztja a jelet. Nincs "ingyen" az hogy be van kötve az áramkörbe...LP-nél ugye van 50'-es bekötés és modern bekötés, próbáltam mindkettőt, tényleg máshogy szabályoznak a potméterek, az 50-es évekbeli bekötés miatt nem lesz vágva a magas frekvencia ha visszatekered a hangerőt mint normális bekötésnél. De a normál bekötésnél meg konzisztensebben állíthatóak a potméterek.
-
cucka
addikt
válasz
consono #55627 üzenetére
Ha én rendelnék egy normál méretű gitárt és küldenek egy rövid menzúrásat, én is visszaküldeném. Főleg akkor, ha selejt, mert elszabták a gyárban a méretezését.
Oké, léteznek 24" menzúrájú gitárok, meg 27"-os bariton gitárok is. Csak nem azt rendelte a boltból.
Nem tudom, miért kell ezen problémázni. Netes vásárlásnál visszaküldheted akkor is, ha nincs semmi baja a terméknek, csak élőben nem tetszik, vagy mert meggondoltad magad.
-
Ctrl+Alt~Del
senior tag
válasz
consono #55607 üzenetére
Mindig megnézem a menzúrát, amikor gitárt veszek, és mérlegelem. A leginkabb a 24,75-öst szoktam meg, egy 25,5-es gitárom van, a Schecter. Teljesen más játékérzet, és nem azért, mert nyújtani nehezebb rajta, hanem mert a törzsem előtt átmenő bal kezemnek magasabbra kell nyúlnia, hogy ugyanazt a bundot elérje.
Most ez egy harmadik válrozat lenne, ahol a bundok is szűkebbek, mint a többi gitáron. -
válasz
consono #55363 üzenetére
Igaz. Nem is az eredeti(ből kibontakozó) abszurd állítás mellett érvelek
Én is szeretem a jazz átdolgozásokat (ami azt illeti, a jazz egyik alap motorja maga az átdolgozás, mint "műfaj", illetve a mindig egyedi interpretáció), de mostanában egyre hígul a populáris, vagy annak szánt felhozatal, ennek is volt egy túltolt divatja, ami hamarosan (remélhetőleg) a liftekben és automata telefonos ÜFSZ-ekben fog lecsengeni.
@arnyekxxx:
OK. Engem az lepett meg most @Ba_cy_lus indító HSZ-ében, hogy amikor múltkor bedobtam, hogy a(z eredetivel egyező) hangzás talán nem olyan fontos, ő is határozottan ellentétes álláspontot képviselt. Amúgy a tanulásban szerintem is alapvető, fontos szakasz, hogy pontosan úgy tanuljunk meg valamit, ahogy az eredetileg szól - ebben a jó preset nyilván sokat segít (és néha pedig épp ront a helyzeten, mert az eredetitől eltérő, apró frazeálási hibákat is elfedheti, hogy amúgy "annyira" hasonlít az eredetire a hangzás.) Összességében az, hogy ilyen jó minőségű modellezett hangzások ma már ilyen olcsón és egyszerűen elérhetőek, rengeteg kezdő életét megkönnyítik, és szerintem abszolút pozitív irányba viszik a modern zenélést. -
Ba cy lus
addikt
válasz
consono #55363 üzenetére
Pedig épp te hívtad fel rá a figyelmet, mert egy kezdő általában akaratlanul is csak lassabban tudja eljátszani a dalokat (pláne, ha olyan zenéket néz ki). Az ugyanolyan hangzással, másolással csak emlékezteted rá magad és a hallgatóságod is, hogy ez még nem az a szint... Más hangzással inkább el tudod adni önálló, teljes értékű produkcióként. Ez hangszeres játék, itt nem csak szabad, érdemes is kísérletezni.
-
doc
nagyúr
válasz
consono #55334 üzenetére
Persze hogy nem baj. De ez megint olyan szitu hogy az egyik tabor kopkodi a masikat hogy nem az "egy igaz uton" jar. Szerintem mindenki csinalja ami neki jol esik
Foleg amig sajat maganak jatszik, ha kozonsegnek csinalja akkor nyilvan bejon a kepbe hogy a kozonsegnek mi tetszik.
-
Alexios
veterán
válasz
consono #55334 üzenetére
De amúgy tényleg, játsszon mindenki úgy ahogy akar. Van aki azt tartja az érzelmi kifejezés csúcsának hogy egy hangot 10mp-en át nyújtva tart, majd ezt ismételgeti, más meg ennyi idő alatt annyi hangot játszik mint amennyi betű van a háború és békében, kinek van igaza?
Mindkettőre van példa népszerű előadóknál is, mindenki megtalálja a maga közönségét -
doc
nagyúr
válasz
consono #55320 üzenetére
Megnezem, bar egyelore meg teljesen teoretikus a kerdes, egyelore nem lesz uj gitar, majd valamikor jovore lesz kerdes, akkor meglatjuk
Lehet erre inkabb keresnek valami gitarszakit aztan csinaljon meg mindent egyszerre. Bar ez is elonye az olcso gitarnak, ha ugy van, szivfajdalom nelkul nekiallok en, ha elrontom, hat nincs nagy kar
-
X2N
őstag
válasz
consono #55079 üzenetére
Ott a pont. Ha már gitározni akartok, tegyétek fel az anyagokat ilyen oldalakra, akár youtubra, és akkor hirdetési felület is az oldal, mások is sokkal könnyebben meghallgathatják mintha drive-on lenne(ami még mindig egy fájlmegosztó, nem zenemegosztó), meg van motiváció is új dolgokat kipróbálni. Anno 2005-ben amikor bejött a youtube én tettem fel videókat, kár h letöröltem 1-2 évvel később őket, most milyen jó lenne visszanézni ezeket. Persze tudom mit vennék ha kellene itthon profi minőségű videót (Sony A7 III-mert minőség mániás vagyok
)felvenni.
-
X2N
őstag
válasz
consono #55012 üzenetére
Nem próbáltad esetleg még lejjebb állítani? Nekem nincs most kerámia hangszedős gitárom, a kerámia mágneses hangszedők a legerősebbek, lehet ha távolabb állítanád a húroktól kevésbé lesz dinamikátlan a hangja...a kimenő jelerősség nem minden...bennem nem hagyott mély nyomokat az akkori belépő ibanezem kerámia hangszedője, igaz akkoriban még kezdő voltam, meg jobb erősítőm se volt, amin jobban kilehetett volna próbálni. Ha a tone potmétert kikötöd az elektronikából egyébként is megnő a kimenő jel egy picit, talán érdemes lehet vele tenni egy kísérletet. Ha budapesti vagy szívesen megcsinálom neked a tone poti kikötést, esetleg beköthetem a tone potmétert 2. hangerő potméternek mint a LP, SG gitároknál.
-
X2N
őstag
válasz
consono #54870 üzenetére
A fender volt a legegyértelműbb nekem is az utolsó akkord után, csak annak van ilyen csilingelős magasa, a Gibson hangja meg picit fényesebb volt mint az SG-nek a jávor top miatt, a PRS-ről tudtam hogy elég kiegyensúlyozott hangja van, viszont nem sok ilyet hallhattam ilyet élőben úgyhogy számomra összekeverhető volt az SG-vel...
-
Goose-T
veterán
válasz
consono #54845 üzenetére
Ja, hát azok a legalja. Lőjél apróról bridge poziba valami használt metálosabb DiMarziót (lehetőleg F-spaced legyen), mondjuk X2N, Super Distortion, D-Activator vagy valami ilyesmi, aztán azzal érezni fogod a metált és a karaktert. Meg az erőt.
De már egy jobbféle Alis cucc is megdobja a gyáriakhoz képest.
Nemrég keringett több EMG 81-60 szett gs-en 40-45 ezerért, lecsaptam az egyikre, az is nagyon jó vétel volt. Azóta már elkeltek sajnos.
Amúgy a GRGR-nek még nem is olyan jó a nyaka, az Ibanez is pozicionálja ezeket. Próbálj ki egyszer egy sima Wizard II vagy Wizard III nyakat, ami a régebbi és a mostani alap, nem Gio Ibanezeken van.
Egyébként a Gio-kban az ötállású kapcsoló is gagyibb, nem tudja azokat a hangokat, mint ami az eggyel magasabb kategóriás Ibikben van.
-
doc
nagyúr
válasz
consono #54845 üzenetére
Quantumok vannak benne? Azok elegge khm... megosztoak
Pont most volt egy post valamelyik facebookos csoportban az Ibanez gyari pickupokrol, a commentek kozott MINDEN van, de szo szerint. Az egyik azt irja hogy a gyari pickupok kozul az Ibanez a legjobb, a masik hogy o eleve ugy vesz Ibanezt hogy a pickupcseret belekalkulalja az arba. Az egyik azt irja hogy tisztara jo de metalra nem, a masik hogy csak metalozni jokLehet hogy nagy a szoras, esetleg az evek alatt valtoztak, vagy ennyire szamit hogy mire kotod ra, nem tudom.
Mindesetre ezek a SD-ek tenyleg veszett jok -
doc
nagyúr
válasz
consono #54842 üzenetére
A pickup is erdekes tema. Anno a Schecterbol azert vettem az Elite verziot mert azon 5 allasu a pickup selector, a sima Omenen a 3 allas nagyon keves volt (nem volt meg az a bizonyos 4. pozicio, ahol szep tiszta hangot tud produkalni). Metalozni imadtam a jo kis sotet hangjat, faszan szolt, na.
Aztan ugye meglett az Ibanez RG a Seymour Duncanekkel (ezek nyilvan nem a gyariak benne), es mikor aztan kesobb megint a Schecteren jatszottam, fura volt hogy mennyire erotlenek azok a pickupok, nem igazan "jon at" a metal, pedig elotte milyen jo voltPersze leeht egy kicsit tekergetni a pedalokat/EQ-t, de fura, na.
-
Moleman
addikt
válasz
consono #54835 üzenetére
Nekem a legnagyobb felfedezés a hídi hangszedőt is tekerő alsó tone poti volt a straton, tök jól vissza lehet venni a túlzó magasakat. Mikor megvettem a mostani stratomat, azt is megcsináltattam ilyenre.
A tiszta nyak+közép nekem is kedvenc, de abban pont a sok magasat szeretem, ott nem szoktam tekergetni a tone-t.
-
Ba cy lus
addikt
válasz
consono #54664 üzenetére
Ma már késő, így csak normálisan próbáltam ki fx loopban. Úgy meg túl fedett. Fuzz pedált már próbáltam az általad leírt módszerrel, az végül maradt frontban alkalmazva, még mindig úgy volt legjobb. Mindenesetre majd kipróbálom így is.
Mikor még csak a Roland Cube 15x volt itthon (a Blackstar minin kívül), akkor próbálgattam a tiszta csatornáján az UM300-at. A Roland Cube 15x beépített torzítása (Metal Stack) jobb volt. Tudott valamit dinamikában, amit az UM300-ból sehogy nem tudtam kihozni, hiába állítgattam a tekerentyűit.
-
Ba cy lus
addikt
válasz
consono #54625 üzenetére
Dehogy volt lentebb.
Ma hol lenne akkora igény progresszív rockra, mint akkor? Hol szereznének világhírnevet olyan zenekarok, mint a King Crimson, Yes, ELP?
Szerintem enyhén szólva furcsa, mikor valaki a mai kor zenei színvonalára hivatkozik etalonként.Komoly tájékozatlanságról árulkodik inkább, ha valaki a 60-as, 70-es, 80-as évek zenei kultúráját alacsonyabb rendűnek titulálja a maitól.
Egyébként sem választanám el egymástól a hallgatói igényeket a lemezen kiadott zenék minőségétől, elég szorosan összefüggött akkor ez a kettő.
-
-
Ba cy lus
addikt
válasz
consono #54560 üzenetére
Én inkább gitárkombókról beszélnék.
Ugyanis az történt, hogy a DSL5CR-be visszatettem a gyári hangszóróját. Az elmúlt 1-2 napban többször cserélgettem a 10-es Creambackkel, és megállapítottam, hogy ez a kombó a gyári hangszórójával szól a leginkább "marshallosan". A külön ládámmal, amibe a Blue-t tettem, szintén nem annyira "marshallos". Érdekes, hogy a DSL1 fej viszont nem ennyire válogatós.
Szóval nem olyan egyértelmű, hogy a DSL5 gyári hangszórója (ami egy Celestion Ten 30) olyan rossz, mint ahogy az netes véleményekből sokszor átjön. A felső tartományain lehetne javítani, de az összkép vele a legjobb. -
X2N
őstag
válasz
consono #54560 üzenetére
Tegnap megnéztem a Gibson Factory Tour-t. Hát mit mondjak vannak fejlesztések, az új management felújított dolgokat, minden gitárnál most már Plek-ezik a bundokat, de számomra továbbra is érthetetlen hogy a festés közbe a festő nem hord maszkot, a festőkamrát meg be se zárják miközben festenek...arról nem beszélve hogy a gitár miközben szárad kint lóg a mennyezet felett 2-3 napot ahol érheti a por. Eleve egy ekkora csarnokból hogy tudnál tiszta szobát készíteni lehetetlen ahol csomó helyen csiszolnak meg políroznak. Arról se esett szó hogy honnan szerzik a fát, és hogy a testet a ragasztás után újra szárítják-e, a videóban látszólag csak a nyakakat szárítják, pedig a Kiesel-es Factory Tour videóban Jeff Kiesel külön kiemeli hogy ragasztás után is újra kezelik a fát mert szükség van rá.
-
doc
nagyúr
válasz
consono #54421 üzenetére
Ez a NAM amugy pontosan micsoda is?
Ha jol ertem, ez gyakorlatilag arra jo hogy egy standardizalt input file-t lejatszol a sajat gitarcuccodon, es a kimenetet vizsgalva a szoftver legeneral hozza egy modellt, onnantol szoftveresen (pl egy VST pluginen keresztul) el tudod erni ugyanazt a hangzast a fizikai gitarcucc nelkul, ha a gepbe dugod a gitart?
-
X2N
őstag
válasz
consono #54421 üzenetére
Hát sajnos ezzel mellélőttél, mert használtam nem is keveset a Stable Diffusion-t és nem győzött meg. Egyszerűbb grafikákra, rajzolt dolgokra már most is nagyon jó, de ahogy elkezdesz komplexebb dolgokat csinálni a kézen és az arcokon elhasal, nem beszélve az arányokról...
-
doc
nagyúr
válasz
consono #54225 üzenetére
Ez igy van. De azt nem hiszem hogy eltorne, probaltam rajonni hogy karc (tehat bemelyedes) vagy valami hajszal kerult a lakk ala (tehat kiemelkedes), probaltam egy rarakott papirlapot satirozni meg egyeb ilyen varazsmodszereket, de annyira minimalis, hogy nem sikerult rajonnom
-
brickm
őstag
válasz
consono #54006 üzenetére
Fenntartásokkal kell kezelni a tesztjeit, bár a linkeltet nem néztem még végig, de van egy videója, ahol a levegőbe kifeszített húrok, pont ugyan olyan hangon szólnak, mint a gitárba rakott hangszedővel..... kvázi nem befolyásolja lényegesen a test anyaga, milyensége az elektromos gitár hangját.....
Csak azt az apró részletet felejtette el, hogy nem minden hangszedővel/testtel igaz a teszt.
Én még nem láttam tömör testű gitárt üreges testű jazzgitár hanggal, pedig a gibson a korai modelleket pont ugyan azzal a PAF-fal szerelte...... -
X2N
őstag
válasz
consono #54006 üzenetére
Kár hogy ilyen primitív módon lett bemikrofonozva neked mi volt belőle a konklúzió? Mert nekem nem sok újat mutatott. Azt már régóta tudom hogy a Marshallnál is a közgazdászok tervezik a gitárládákat ugyanis X tábla rétegelt lemezből pont kijön gazdaságosan 2db 4x12-es láda...szóval ennyit a hangfal tervezésről. Belemehetett volna abba hogy nem melőleges párhuzamos oldalfalakkal csinálja a ládákat és akkor nem keletkeznek pl állóhullámok, meg mehetett volna üveggyapot is a hátfalra csillapításnak, és egy szoba akusztika mikrofonnal is felvehette volna.
-
Ba cy lus
addikt
válasz
consono #53919 üzenetére
Igazad van, biztos belefolyt a sör az összes ilyenbe, és az a kivétel, ha nem.
Mindenben van kockázat természetesen. De azért az 5% eshetőségből (mert egy 7-8 hónapos cuccnál nemigen több, talán még sokat is mondtam) ne csináljunk már 70-80-at, és hirdessük teljes bizonyossággal, hogy a használt pl. ebben az esetben nem éri meg amiatt a reálisan legfeljebb 5% esély miatt, hogy fél-háromnegyed év alatt nem sikerült vigyázni rá.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung LCD és LED TV-k
- Trollok komolyan
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Nintendo Switch 2
- Fájdalmasan gyenge kijelzőt válaszott a Switch 2-höz a Nintendo
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Végleges a HDMI 2.2-es verziója
- Formula-1
- Milyen TV-t vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- További aktív témák...
- ASUS ROG Strix GeForce RTX 4070 Ti OC 12GB GDDR6X 192bit Videokártya
- RX570-es, RX580-as és RX5500XT eladó videó-kártyák - Garancia
- Canon EOS 1300D gép szettek, objektívekkel, kiegészítőkkel (1400 - 7900 expos gépek, újszerűek! )
- Macbook Air M2 8/256 100% akku
- Iphone 14 Pro fehér-ezüst 128GB nagyon szép
- Xiaomi Redmi A3 64GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- Fujitsu USB Port Replicator PR09 docking station (1x5K vagy 2x4K felbontás) (DisplayLink)
- Beszámítás! HP Z2 G4 Tower Workstation számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- LG 40WP95XP-W - 40" NANO IPS - 5120x2160 5K - 72Hz 5ms - TB 4.0 - HDR - AMD FreeSync
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest