- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- Macrodroid
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Magisk
- Samsung Galaxy Note10 és Note10+ duplateszt
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- One mobilszolgáltatások
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Lassú töltéssel érkezik a Galaxy S25 Edge
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zolás
addikt
válasz troll81 #15014 üzenetére
Egyszer lerohadtam a MontBlancról lefelé menet télen, befagyott az üzemanyagszűrőbe a szmötyi. MAN kamionhoz 14 óra fagyoskodás után kiért a Renault szervíz. Két óra ügyeskedés után sikerült egy renault szűrőt beépíteni, igaz hogy jó hülyén állt benne, de legalább tovább tudtam menni. Mikor visszaértem a telepre, jeleztem a szervíznek hogy mi a helyzet. Nem cserélték ki, merthogy működik így is, akkor meg minek.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
gabor9991
őstag
válasz troll81 #14945 üzenetére
Leveszed a kiegyenlítőtartályról a kupakot, maximumig töltöd a bele való folyadékkal, beindítod a motort, emelt fordulaton járatod, kis idő múlva mar majdnem a piros mezőben lesz a vízhőfok mutatója de ne foglalkozz vele, ez a hengerfej hőfokot méri, nyomod a gázt tovább, rövidesen elkezd bugyogni a tartályban a folyadék amikor a termosztát teljesen kinyit, és ekkor lesz lelégtelenítve rendesen a rendszer.Utántöltöd maximumig, kupak vissza, kicsit még járatod hogy rendesen visszahűljön a hengerfej is és kész.
Remélhetőleg jó lesz ez után és csak az volt a baja, hogy levegős maradt. -
patomi
őstag
-
#27070592
törölt tag
válasz troll81 #14883 üzenetére
Találtam egy rövid video-t, a srác szerint az akkut házastól és a légszűrőházat kell kikapni hogy hozzá lehessen férni, plusz a csöveket leszedni róla. Három csavar tartja magát a termosztátot.
-
#27070592
törölt tag
válasz troll81 #14869 üzenetére
Akkor az már legalább a harmadik vezérlés, második kuplung ami most az autóban van, gondolom. Illetve kuplung nem biztos, erősen használatfüggő.
Váltóolajat cseréltél már, érzékeny a focus ilyesmire?
Az 1.8 motor mennyit kajál nálad? Ha heti ezrest gurítasz alapból akkor elég gyakran tankolod, van érdemi különbség a nyári/téli fogyasztás között?Közben nézem ezt a példányt, mi a véleményetek? Szerdán tudnám élőben is megvizslatni.
1.8 Ghia -
Mi5u
tag
válasz troll81 #14587 üzenetére
Teljesen jó, nyugodtan beleöntheted.
Tudja az ajánlott Ford specifikációt.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz troll81 #14364 üzenetére
Gyári olajat, gyári szűrővel kell cserélni és jó lesz.
Ha nem tudod, akkor a könyvet üsd fel, nézd meg milyen szabványnak kell megfelelni az olajnak és olyat keress bele. Amúgy én a gyárira esküszöm, még akkor is ha castrol márkájú, nem olyan márkát, hanem Ford-ot rakok bele.[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Jenne
őstag
válasz troll81 #14364 üzenetére
Szia!
Én éveken át a Castrol Magnatec A5 5w30 olajat használtam a három itthoni autóinkban. Dízelek. Aztán azt kezdtem észrevenni, hogy valamiért hangosabbak(?) és klattyogósabbak, varrógépesebb hangú lett a motorhang és megnőtt az addig alig-alig olajfogyasztásom is.
Váltottam két éve (itthon mind a három autónkban) és most ez van benne. Olajfogyasztás szinte semmi, nagyon szépen jár a motor.
De a Total is jó
De a minőségi, lehetőleg gyári olajszűrőn azon ne sprórolj. Én mindig gyári Ford szűrőt tetetek bele, én viszem, Jó még a MAN Filter vagy a Hengst filter vagy Purflux is. Én egyszer a Filtronnal már megszívtam, de az ilyen mint Armafilt azt inkább nem javaslom, hiába nagyon olcsó.A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
nagyúr
válasz troll81 #13964 üzenetére
De ott nem 1.6 játszik már. Meg erősebb is a motor mivel 170-es.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
válasz troll81 #13872 üzenetére
Én azt rakom bele már második éve. 11.000 k,-ként 1 dl-t kell rátöltenem, hogy maxon legyen a szint.
Előtte más olaj volt benne, ott 10-nél vagy 4 dl ment bele, hogy a maximum közelében legyen.
Szóval nekem gyári megy bele 2 hónap múlva is."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
válasz troll81 #13311 üzenetére
Ha sok van benne, akkor 10w40-et, de azt is csak Gyári olajat! Nekem pesten a fordnál kérdezte a srác, hogy mennyi van benne, mondtam és adta az 5-ös olajat. Ha sok kilométer van benne, akkor 10-est rakj bele!
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Jenne
őstag
válasz troll81 #13311 üzenetére
Én ezt használom.
Éveken át a család két, majd már mind a három autójában Castrol volt, de valahogy sosem voltam elégedett azzal az olajjal.
Ez most tökéletes és szerintem az ára is baráti ár.[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
Mi5u
tag
válasz troll81 #13084 üzenetére
Az olajfogyasztás tulajdonosfüggő. Ha egy autónak van gazdája és időben megkapja a minimális törődést , akkor bármelyik kimegy a világból. Egy hanyag, nemtörődöm ember bármilyen autót kinyír rövid idő alatt.
Szerintem mindenki látott már pár éves, de leharcolt, csörgő-zörgő, olajfüstöt okádó autót. -
nagyúr
válasz troll81 #13080 üzenetére
Mit bír az 1.6? Motorilag nincs vele baj, 11e km után 1 dl olajat eszik.
Amúgy meg nem rozsdás a verda. Csak a szokásos alsó felületi néhol. De nem rohad, meg ilyenek.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
válasz troll81 #13078 üzenetére
DNW, de a kombihoz is jó, csak nyisd le a az ablakot.
Amúgy 2003, turnier, 1.6
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Goose-T
veterán
válasz troll81 #12569 üzenetére
Olvasd el ezt a cikket, azután gondold át ezt még egyszer.
Eladó gitárok: https://tinyurl.com/yc7pawkr *** Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
szilchi
őstag
válasz troll81 #12466 üzenetére
Sztem ez lesz az Ford váltóolaj
Nekem először Total olajat tettem bele,annak 3 ezer körül volt literje
[ Szerkesztve ]
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz troll81 #12459 üzenetére
Üdv.És hogy ne úgy járj mint én,kérj váltóolaj cserénél gyári Ford olajat!Majd kétszer annyiba kerül,mint egy sima váltóolaj.De nekem nem gyárival kicsit szorult a váltó hidegben.Szerencsémre utólag kicserélték gariban és azóta jó.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
Levi123
senior tag
-
Levi123
senior tag
válasz troll81 #11929 üzenetére
Normál fényű osram ultra life sokáig bírja.
Növelt teljesítmény = rövidebb élettartam (ezért érdemes normál izzókat és nem +90%-os és társait venni)[ Szerkesztve ]
Levi
-
nagyúr
válasz troll81 #11932 üzenetére
Nekem egyelőre egy pár izzóm sem bánta a rossz utakat, pedig egy jó ideje benne van. Kopp-kopp.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
válasz troll81 #11929 üzenetére
+1. A nightbreaker laser típusúak nálam sem sokáig bírta. Hagyományos izzó meg bírja több mint fél éve.
De lehet próbára teszek egy Phillips típusút is."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
-
bajnokpityu
félisten
válasz troll81 #11252 üzenetére
flottás csókával beszélgettem az 1.0ról. nem kérdeztem, de mondta. az 1.0t sorra nyírják ki. maga a blokk jó lenne, de ahogy általában a turbosok, kell nekik a bemelegités, stb.
nem is meséltem, hogy alakult a dpf regen statisztikám. sok város: 80-100km regen ciklus. mostanság egyre többet megy pályán, rendre 290, 300, 390kmeket csinált. és eltünt a 27-57% közötti ugrás is. voilá, újra ott használom, ahol jó neki. a sűrűség teljesen normálisnak számit esetemben.
ui nincs valakinek FL mondihoz DPF szűrője? bármilyen állapotú megfelel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Media Player Classic és Home Cinema (MPC-HC)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Házimozi belépő szinten
- Delta Force (2024)
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest