Hirdetés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Google Pixel topik
- Nothing Ear és Ear (a) - hallgattak a hallgatóságra
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #11098 üzenetére
Van minimum jelzés is, ha nincs alatta, akkor nincs gond. Tölts rá deszt vizet azt annyi nézegesd bizonyos időközönként nem fogy-e.
-
Real_Necro
veterán
A napokban vettem észre, hogy az MKIV FL Mondeómnál a hűtőfolyadék szintje nem kicsit a max jelzés alatt van. Meg is ilyedtem, mert gyakorlatilag lecsavartam a sapkát és üres volt az alja. Oldalról megnézve láttam, hogy kicsit "lépcsős" az egész, és van még benne, de nekem a benzines Astrámnál pl mindig a max jelzés közelében volt, itt meg van vagy 2-1 ujjnyi hely alatta. Érdemes bele töltetni? Otthon is megoldható, vagy inkább szerviz? Asszony kb minden órás a születendő második gyermekünkkel, így nem szeretném ha a kocsi cserben hagyna...
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
ReFleXx
addikt
Melegítsük az autót télen, vagy ne?
mar sokszor ki lett vesézve a téma , de ma találtam véletlen ezt a videot es tök jól összefoglalja a csávó amit én is gondolok.2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
-
ReFleXx
addikt
-
SzlobiG
félisten
válasz molnarpeter #11090 üzenetére
Mert döglött volt. A turbós ürge szerint ezt túl pörgés okozta, lógott a tengelye is. Kicsit megszívtuk, mert a próba úton nem volt érezhető, hogy valami gond lenne vele, de lényegében még így is ár alatt vettük. 2006, FAP nélküli.
tseba: Igen az 1.4 hdi után sokkalta jobb asszony előzgethet vele.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
Végre tegnap felraktuk az új turbo-t és összeállt a paripa az 1.6 hdi-n.
A kis olajszűrőt a turbo olajzó cső végéről kivettük ami ugye a betegségük ezeknek szóval aki 1.6 tdci-t is egyszer megbont ne hagyja ott, a turbos ürge is mondta, hogy mindenképp vegyük ki...
Tök jól viszi ez a 110 ló ezt a 307-es bódét, meglepődtem.
-
-
skopy
tag
Sziasztok.
Ford Focus C-Max ( 2004 ) hátsó ablaktörlőt valami másikra le lehet cserélni ? Valahol azt hallottam hogy talán astra hátsó ablaktörlő lehet jó, mert picit nagyobb.
Valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban ? .Az akasztott embert, még az ág is húzza.
-
nagyúr
válasz DeFranco #11079 üzenetére
2009-es civic-hez képest, amiben akkor volt 70k km és eredeti kuplung. Az se rossz, de még ahhoz képest is finomabb volt, jobb fogásérzettel. Meg előtte 2 évvel, amikor megvette vezettem, ahhoz képest is ég és föld volt.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
aginor
veterán
válasz szilchi #11081 üzenetére
Akkor viszont kicsit sok volt: [link]
A munkaidő sztenderd ezekre olyan 6óra körül van, úgyhogy a 8 még el is képzelhető, ha akadt vmi gondjuk menetközben, vagy sok volt a kávészünet.1.6 benzinben egytömegű van, ha jól tudom, kettőstömegű csak az ecoboostokban van (meg persze a dízelekben).
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
szilchi
őstag
válasz aginor #11076 üzenetére
Márkafüggetlen szerviz.Ez egy 1.6-os benzines motor.A papíroson az áll,hogy a ki/beszerelés 8,5 órát vett igénybe.Én ezt kicsit sokallottam laikusként.De tekintettel hogy ott is hiány van szerelőkből és sok a munka,elképzelhető.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
DeFranco
nagyúr
válasz Tsebacsi #11077 üzenetére
150 km után is? Érdekelne, hogy ez a kényelmes meg a puha mit takar, nekem eddig sem volt gondom vele különösebben, nem a legkényelmesebb-franciásabb sem a kuplung sem a váltó de pontosan működik, de eddig is úgy működött.
Jó lenne valamilyen referencia-információ hogy pontosan hogyan válik el a szar a májtól, jó lenne tisztán látni.
szerk:
Nekem is volt egy álomszerű időszak (bár akkor is inkább a váltási érzet volt sokkal jobb, kisebb volt az ellenállás a fokozatba rakásnál, valahogy pontosabbnak tűnt az egész, nem volt meg ez a germános takktakktakkolás, ellentartás. Mint kiderült, tolta is ki a friss váltóolajat a féltengelycsapágynál) de ez hamar elmúlt és beállt egy normál állapotra.[ Szerkesztve ]
-
szilchi
őstag
válasz aginor #11072 üzenetére
Ez egy 2004-es benzines I-es Fóka.
DeFranco : Nálam teljesen más . Régen több erővel kellett lenyomni a pedált,most lehelet finoman megy.És mint írtam,már jóval korábban fog mint a régi kuplunggal.Nem tudom milyen volt bent,hogy még a gyári volt e.De ég és föld a különbség a kettő között.A régivel mentem 13.000 km-t.De lehet még a hidraulika olaj is gyári volt ,azért tűnik másnak most.Vagy nem tudom.De mindenesetre jobban megy mint régen .
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz szilchi #11055 üzenetére
Közel két hét után végre megint nálam az autó .Ma délelőtt beszerelték a Luk-kuplungot,feltöltötték hidraulika olajjal meg kicserélték a váltóban az olajat.Ez volt így 162 ezer pénz,de kaptam írásos garanciát az elvégzett munkára .Kicsit furcsa volt zsír új kuplunggal,egyszer le is fulladtam.Sokkal könnyebben jár és már a pedálút felénél összekapcsol.Ellenben a régivel,ami a pedálút felső harmadánál kapcsolt össze.
Viszont hazafelé a halk zúgás eszembe juttatta,hogy hoppá,van nekem még egy cserés kerékcsapágy is .Úgy hogy majd nemsokára megint szerviz.De előtte hétfőn mennek fel a Hankook téli gumik.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
Because
őstag
köszönöm mindenkinek a tanácsokat! remélem hétvégén neki tudok állni a dolgoknak!
-
Goose-T
veterán
válasz bull84ghia #11066 üzenetére
Igen, ezért kérdeztem én is az alapjáratot, gyakori Ford-betegség.
Eladó gitárok: https://tinyurl.com/yc7pawkr *** Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Because #11059 üzenetére
Viccet félretéve: csak alapjáraton áll le, vagy ha túráztatod, akkor is? Gyertya, benzinszűrő mikor volt cserélve? Gyújtáskábelek nincsenek elégve? Injektortisztító adalékot próbáltál?
[ Szerkesztve ]
Eladó gitárok: https://tinyurl.com/yc7pawkr *** Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Because
őstag
helló!
lenne egy 98'-as Ford Fiestám Zetec 1.25-ös motorral. egyik napról a másikra előjött az a jelenség, hogy leáll a motor közvetlenül az indítás után. beindul szép hangon jár majd nem lefullad hanem lassan leáll az egész.
szerintetek merre érdeme indulni?
-
szilchi
őstag
Köszönöm a válaszokat. Akkor azért mindenképp cseréltetem a váltóolajat.Meg erről kérek valami papírt is,mivel nincs szervízkönyve.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
aginor
veterán
A lökös is lóg kicsit, de nem a háztetővel van a baj szerintem, ez Fiesta betegség. Műanyag a zárhíd (meg minden tartó konzol), idővel megereszkedik a szerkezet.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
-v-
addikt
válasz szilchi #11049 üzenetére
Ja IB5-ön nincs nincs, féltengelyt szokták kiszedni a leengedéshez.
(#11048) ReFleXx:
muternak a fiestat 2008-ban masfel milla alatt vettuk es akkor volt az auto 4 eves 36e km-el
Tök fölösleges a 9 évvel ezelőtti piacot a mostanihoz hasonlítani. Mintha az ingatlan piacon meg egyéb piacokon is elég sok változás lett volna árilag meg kínálatilag szóval mindig azt kell nézni, most mi van.
Én is megnéztem pár fiestát még tavasszal, 1m alatt nem nagyon találni értelmeset .. ami annak tűnik, azt olyan gyorsan elviszik, nem érsz oda. Sajnos a legkeresettebb kategóriák egyike, árban is meg "tudásban" is.(#11039) penge111: szerintem szarul áll a motorháztető, kereskedésből amúgy se vennék autót, bár ez sajnos eléggé leszűkíti a piacot ..
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz szilchi #11049 üzenetére
Így van, nem lehet leereszteni olyan könnyen az olajat a váltóból. De ha már úgyis szétkapják a kuplungot, akkor szerintem megoldják.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
szilchi
őstag
válasz szilchi #10884 üzenetére
Szép napot. Tegnap végre szétkapták a kocsit. A kuplungja meg a csapágynak is annyi. Ma kaptam egy árajánlatot, mindennel együtt 156 ezer pénz. De ebben még nincs benne a váltó olaj cseréje. De azt is kértem. Apropó,azt mondták a benzines focusban nincs olaj leeresztő csavar a váltón. Ez lehet? Gondolom akkor így nehezebb/drágább lesz a cseréje az olajnak.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
ReFleXx
addikt
válasz penge111 #11044 üzenetére
jol nez ki a kocsi, de irrealisan magas az ara. megiscsak egy 10 eves kocsi. muternak a fiestat 2008-ban masfel milla alatt vettuk es akkor volt az auto 4 eves 36e km-el.
egyebkent kulfoldrol hozott a linkelt fiesta, ami azert mindig aggodalomra ad okot. nincs bajom amugy a kulfoldi verdakkal, de csak ha en magam hozom be.
[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
lajafix
addikt
válasz RocknRoller #10987 üzenetére
mik az igényeid? Azaz:
méret
évi futás mennyiség
város/országút/autópálya arány
keret
etc...ha ez megvan, akkor ehhez keress autót.
A mostani magasnyomású dízeltechnika bukóban van, nem véletlenül. És egy szívóbenzines autó, 3 literes térfogat alatt tényleg pörög 140nél. Az 1.8as fordom 3800 rpm körül volt óra szerint 140nél.
ha ez fontos akkor szerintem a topik többsége az 5 literes V8 mustangot ajánlja.
szvsz menjen 140el az, aki nem tudja az életét megszervezni.
Rock'n Roll
-
aginor
veterán
válasz penge111 #11044 üzenetére
Ez itthoni, jóval olcsóbb volt, és az elektromos tükröt kivéve hasonló felszereltség, DE 1.6, sport külső és belső. Tehát nem csak 1 milla körül lehet jókat kapni..
Amúgy amit linkeltél, az minden, csak nem jól felszerelt.
Esetleg kukkants rá erre.
Ilyen 1.3 környékén már az MK7-esek mennek, vagy a 2-es fókák..[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aero.
veterán
válasz Kalandor #11040 üzenetére
Ha itt nem találsz én írnék Winklernek. Sok-sok éve megvan neki a Tehén is (Toyota 4Runner 97), meg szerintem a Cougar miatt is sok ilyen arcot ismert meg, szerintem tud neked ajánlani helyet. Mellékesen, – bár nem tudom mennyire akarod publikálni a túrát, – de még az ötletedre is nagyon kíváncsi lenne.
-
Budapesti Ford szerelőt keresek, aki a 15-20 éves nagyvasakhoz is ért (Explorer, stb.) és már a vétel előtt szemrevételezi az autót (nem ingyen).
-
penge111
addikt
Ford Fiesta 1.4 benzin
A linkelt autót érdemes meglesni szerintetek? Láttok valami kivetnivalót, telefonba azt mondták, hogy vihetek nyugodtan független szakembert átnézetni. Árban benne van az átírás díja is, lehet azzal együtt talán 1.2 millára lealkudható. Válaszokat előre is köszönöm!PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
DeFranco
nagyúr
mk1 fókánál a szélvédőre menő levegő elosztása milyen normál esetben? azt tapasztalom, hogy pont a vezető előtt párátlanít kevésbé, és ha odarakom a kezem, hogy érezzem hol jön a levegő, mintha inkább középen (a szélvédő közepére) fújna.
-
tomiii.
aktív tag
válasz molnarpeter #11033 üzenetére
Persze, csak mivel minden egyedileg épített volt elől, nem tudjuk csak kihúzni a kasznit (a doblemez kiütötte a kesztyűtartót is a helyéről) és felcsavarozni raktárról az alkatrészeket, át kell alakítani megint mindent, de úgyis ideje volt egy kis upgradenek.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz RocknRoller #11031 üzenetére
Tulajdonképp igen Először eltömődik a szívókosár, aztán lehal a turbó. A blokk és a hengerfej hibái már végső stádium
-
RocknRoller
aktív tag
válasz molnarpeter #11027 üzenetére
Jól értem ezzel arra szeretnél utalni, hogy nem volt cserélve a turbó = valszeg nem volt kokszosodás, ami rendszeres olajcserére vall, ergo nem lehet a blokk megrepedve?
ÁjfÓn 13 | "A szép nők vetetik a sört, a csúnya nők pedig itatják a sört" - Al Bundy
-
SzlobiG
félisten
válasz RocknRoller #11025 üzenetére
Peugeot esetén meg tudom adni azokat a motorkódokat amikbe nincs FAP, de a fordnál sztem más a motorkód szóval nem sokra mész vele. A 90 lovas viszont tudtommal szűrő nélküli mind, ha gyengének érzed simán lehet ám azon állítani...
Mi pont most esünk át ezen a dolgon eléggé oda van a turbo még gyári 230e km van benne(1.6 110ló fap nélküli), a kis olajszűrőt kivesszük és ha minden jól megy hamarosan rakjuk össze az új turbóval.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz RocknRoller #11025 üzenetére
Ha olvastad a cikket, egyértelmű a megoldás. Olyat kell keresni, amin nem volt cserélve a turbó, és vétel után szűrő kosarat egyből eltávolítani, utána nem lesz gond.
kcsa: bizonyos évjárat után elhagyták a kosarat, évjárat függő.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz RocknRoller #11025 üzenetére
Ez szerintem nem motorkódtól, hanem attól függ hogy melyik piacra gyártották. Mondeonál legalábbis ez volt a különbség oka.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
RocknRoller
aktív tag
válasz SzlobiG #11022 üzenetére
köszi srácok mindenkinek!
azt esetleg konkrétan tudja valaki, hogy a 110 lovas verzióból mik azok a motorkódok, amiknél nincs részecskeszűrő?
Gondolom 90 ló és 110 ló között azért érezhető a különbség. A dízeleknek van valami hasfájásuk? Volt egy TC-s cikk, ott az egyik tdci-s fóka elég rendesen bekrepált, valami milliós motorcsere lett a történet vége. Íme a cikk.
szüleimnek 2.0 tdci s-max van (asszem 135 lovas), 130e km-el vették, most van benne 225e asszem, és a szokásos gumigarnitúra, olaj, üzemanyag, fék és vezérlésen kívül semmit nem kért (kop kop). Láttam, hogy ez a konstrukció elérhető fókában is, de én valahogy tartok tőle nagyon..
ÁjfÓn 13 | "A szép nők vetetik a sört, a csúnya nők pedig itatják a sört" - Al Bundy
-
Gombinyó
őstag
válasz RocknRoller #11012 üzenetére
Igen, pályán nagyon forog a motor ha sokat mész pályán akkor letennék a helyedben az 1.6 benzinesről.
Kettőstömegű mindegyik kettes dízelben Focusban van, DPF a 90 lovasban nincs.
-
aero.
veterán
válasz molnarpeter #11015 üzenetére
Az 1.6 tdci 90 lovasában nincs nem? Legalábbis a Pugnál nincs.
-
Levi123
senior tag
Sziasztok!
Valaki esetleg tudna infot adni, hogy hol találok olyan leírást ahol a biztosítékok mellett a relék is szerepelnek? Azaz az kellene, hogy melyik relé mit működtet. Leírásokban csak a biztosítékokat találom. Ford s-max wa6 2010 évj.
Köszi!Levi
-
aginor
veterán
válasz RocknRoller #11012 üzenetére
Ez nekem hidrotőkének hangzik (a zakatolás mindenképpen), nem nagy gáz simán javítható, már ha valóban az, ez nem típushiba, ez egyedi eset. Jellemzően öreg vagy sokat futott autóknál szokott jelentkezni, ha jól tudom, de majd az okosok megmondják.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
Lomha 8V
addikt
válasz daniel2121 #11014 üzenetére
Az osztókör 5x108.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz RocknRoller #11012 üzenetére
DMF szvsz mindben lesz.
-
daniel2121
senior tag
Sziasztok
Focus 3-hoz 2011-es évjárat kellene nekem alukerék. Tud esetleg valaki hozzá ill. mennyi az osztóköre. -
kcsa
veterán
válasz RocknRoller #11012 üzenetére
Ezt a videót múltkor meg sem néztem. Jó szar hangja van tényleg
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
RocknRoller
aktív tag
válasz aginor #11011 üzenetére
Íme, Klemens felvétele az esetről.
Újra megkérdezem, hátha valaki tud rá válszolni esetleg: más motorkódú, de ugyanúgy Ti-VCT motorok hajlamosak hasonló csattogásra? Valamint a motor tényleg 4ezret forog 140-nél?
Meg a másik, hogy ketes fókából készült olyan verzió/motorkód dieselből, amiben nincs kettőstömegűlendkerék és részecskeszűrő?
ÁjfÓn 13 | "A szép nők vetetik a sört, a csúnya nők pedig itatják a sört" - Al Bundy
-
aginor
veterán
válasz Lomha 8V #11010 üzenetére
Basszus, tényleg, csak annyit néztem, hogy 1.6 meg csattog, és valahogy eldöntöttem magamban, hogy biztosan dízel lesz.
Benzinesnek nem kéne, de jó lenne hallani azt a csattogást, hogy pontosan milyen is, de öregedő hidrotőke tud ilyesmit csinálni.Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
veterán
válasz RocknRoller #10990 üzenetére
Minden dízel csattog, már ha ugyanarra gondolunk.
Idén olvastam először olyan tesztet, ahol az újságíró elmondása szerint hang alapján nem tudta, hogy nem benzines az autó.Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest