- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nem növel telepméretet a Galaxy S26 Ultra
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
Új hozzászólás Aktív témák
-
prolad
addikt
Achikkal sose foglalkoztam, egy rendes végigjátszás során (főleg ha a DLCk is megvannak) a nagyrésze úgyis meglenne. Inkább csináltam, ami épp eszembe jutott, pl összes skill 100asra kimaxolása, pacifist, 1 millió bottlecap, most meg hogy milyen gyorsan lehet végigvinni. Sok újat már nem tud mutatni a játék, de azért gyakran előveszem.
Az intelligencia, karizma lopakodás amúgy is javasoltak egy karakternél, rengeteg helyzetből ki lehet beszélni magad 50 speech checket hamar össze lehet szedni. A zsebtolvajlás szinzén nem nehéz, kb 60-70ea sneak felett már mintha kezdene láthatatlan lenni a a karakter, 100nál már sokszor szemből és közvetlen közelről lehet lopni vagy sneak attackot csinálni.
A terminálos megint csak elsőre tűnik nehéznek, mert van bőven terminál (pl Vaultokban) csak nem mindig szem előtt.Végigjátszánál mind a 4 elég hasonló a fő szálon, NCR, Yes man, House a mellékküldetéseknél is. Legion végigjátszás elég limitált tud lenni, ha tényleg abban a szemléletben játszol, mert inkább az NCR segítésére vannak kihegyezve a mellékszálak, aLegion oldalra már nem sok idő maradt a fejlesztésnél és sok kinden kikerült. Plusz a Fortnál a töltési pontok nálam hajlamosak fagyni, le kell mindig adni a fegyvereket (oda a butzon mapping) éa a companiont kint kell hagyni a sátor előtt, persze utána mindig ott felejtem.
-
prolad
addikt
A Yes Manes szálat, messze az a legrövidebb, kb csak el kell menned x helyre és annyi.
Talán az NCR szál utána a legrövidebb.batman91
Persze, hogy nem, csak kíváncsi voltam mégis mennyi idő,meg nem akartam egy újabb 40-50 órás végigjátszásba belekezdeni és kimaxolni még egy karaktert.
Amúgy elég vicces, hogy a fő szál első felét át lehet ugrani (csak egyből a Topsba kell menni), a második felének a nagy részét pedig a Yes Manes szálnáll szintén ki lehet hagyni. -
fps8
senior tag
Én olyan 2-3 évente előveszem a Fallout, és a Fallout 2-részeket is, és végigtolom újra
A Tactics-nak kéne neki gyűrkőzni, mert az a legnehezebb mind közül.Nemrég ajánlotta egyik cimborám az új Hitman-t... Azt mondja, nagyon jó játék de 2 nap alatt végig tolta
Köszi de ebből inkább nem kérekMondtam neki majd akkor szóljon, ha nem csak demó verzió méretű lesz a játék
Bár a 'sokoldalúságát' tekintve nem biztos hogy néhány napnál tovább lehetne élvezni a játékmenetet... előbb utóbb megunja az ember ha túl be van korlátozva... -
juhzo
csendes tag
Hát a fallout new vegas csinálja véletlen volt hogy mind2 helyre beírtam. Most felraktam 1 patchot plusz a dll-t és az introt is kiszedtem így elment addig a játék hogy kimegyek az ajtón, viszont ahogy belépek egy másik házba és hozzászólna valami nőci kifagy és ismét ugyanaz a hiba nem értem miért lehet :\ Valami ötlet?
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Emlékszem, hogy a játék megjelenése körül volt veled egy vitám itt a topikban arról, hogy milyen üres az egész játék. Ezt én akkor betudtam annak, hogy a Mojave sivatag milyen legyen, persze hogy üres.
Most már hajlok én is arra, hogy ha volt is koncepció ezzel az ürességgel, az sajnos nagyon nem jött jól ki végül. A Fallout 3 sokkal fantázidúsabb pályatervezéssel rendelkezett, ott az esetek többségében élvezet volt bolyongani fel-alá a pusztaságban (nem mindig, ott is voltak üresjáratok, unalmas részek, de valahogy élőbb volt az egész környezet). A Mojave Wasteland is marha hangulatos egy darabig, jópofa kóborolni a pusztában country zenét hallgatva, de viszonylag hamar ráun az ember. Ráadásul itt sokkal erősebben kiütköznek a motor korlátai, a láthatatlan falaktól megőrültem, míg a F3-ban nem futottam bele ilyenbe, ott tényleg az volt az érzésem, hogy oda megyek, ahova akarok.
Reméljük az új Fallout-ot (ha lesz ilyen) már egy új, korszerű motor hajtja majd (a korábban már bedobott id Tech5 mellett persze esélyes lehet még a Skyrim-et is hajtó új Bethesda motor, de én kiegyeznék egy Unreal motorral is), és nem lesznek ilyen problémák. Bár nem vagyok egy grafika megszállott, de részben annak is köszönhető, hogy hanyagolom a Lonesome Road-ot, hogy egyszerűen nem tudom rávenni magam, hogy a fantasztikusan kinéző Gears of War 3 helyett a csupa barna Divide-ban kalandozzak most.
Sajnálom hogy ilyen felemás ez a játék, mert baromi jó történetvezetése van, nagyon jó karakterek vannak benne, nagyon jól egészítették ki a játékmechanikát is az újdonságokkal, sajnos a művészeti vonalon már kicsit összecsapottabb lett. Ennek ellenére nagyon szeretem, de még lehetne jobb. Talán a következő majd az lesz.
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Csak azt tudom róla, amit a Fallout Wikia-n olvastam, mert én egy másik előrendelési pakkot kaptam anno, nem azt amiben a kulacs van.
Ha a tárgylistádban van a kulacs, akkor a karaktered 5 percenként húz belőle egy jót, 15 HP-t nyerve ezzel ill. hardcore módban 25-tel csökkenti a szomjúságot. Soha nem fogy ki belőle a víz, így könnyű a szomjúságot automatikusan kordában tartani. -
Xblades
tag
-
remington2
senior tag
Ugyan a játékkészítéshez nem értek, de nem lehet, hogy a meglévő üres területeken vannak az új helyek, csak egyfajta "buborékban", elzárva a külvilágtól? Az oda vezető "utak" meg egy teleportból állnak, mint a Pitt vasútja vagy a Point Lookout hajója? Ez akkor derülne ki, ha valami falonátmenős kóddal oda lehetne röppenni, és megnézni, hogy mi van az üres területeken (ha lehet egyáltalán, vagy van ott valami).
Egyékéntt a fallout wikián az egyik, lezárt átjárónál azt írják, hogy van egy megközelíthetetlen folyosó egy ajtóval, amely visszavisz ugyanezen folyosó elejére (végtelenített) és hogy oda egy dlc fog menni. Vagy a törmelékes átjáró, oda biztosan pakolnak majd valamit.
Bár gondolom tök felesleges ilyesmivel bajlódni, ha teljesen külön is meg lehet csinálni.
-
CriticalHit
addikt
az obsidian eddig csak elkúrni tudott mindent, amibe belefogott....
-még a KOTOR2-t is sikerült
-NW2 csak 16 javítás után volt játszható, akkor meg a patch-ek hoztak további bug-okat. A Storm of Zehir-t ne is említsük.
-Alpha Protokol, pedig jó lett volna
-A Vegas-al pedig tovább folytatódik a sor
rühellem az obsidian-t -
bLaCkDoGoNe
veterán
Én is ezt írtam, hogy a jó sztorit meg a jó kis játékmechanikai újításokat is tönkrevágja a kopár környezet, és méginkább a folyamatos bugok. Egyszerűen röhejnek tartom, hogy a New Vegas legalább annyiszor fagyott meg nálam az Xboxon, mint az összes többi játék (ideértve a Fallout 3-at is) együttvéve. Ez azért fáj nekem, mert imádtam a harmadik részt, viszont ezt a balfaszkodást a New Vegassal egyre nehezebben tűröm (ilyen például az új DLC-kkel kapcsolatos szerencsétlenkedés, információhiány, a folyamatos patchelések amik legalább annyi új gondot hoznak, mint amennyit kijavítanak, satöbbi). Rajongóként ezek felháborítanak méghozzá annyira, hogy inkább elővettem megint a Fallout 3-at és azzal játszom sokadjára, pedig végig akartam tolni a New Vegast hardcore módban, de másodikra egyszerűen unalmas. Hiányoznak a gyárak, hiányoznak a Vaultok (oké, Vault 22 nagyon fasza volt, ezt elismerem), a sok-sok apró helyszín, aminek az első végigjátszáskor még örültem, hogy milyen tömött a térkép, most már sokkal inkább ballasztnak tűnik nagyrészt.
Tökéletesen egyetértek veled. -
remington2
senior tag
A nemzeti parkos dlc-ben kifogásolta valaki, hogy túl sok a kocsi. Lehet, hogy oda mentek a menekültek?
Zöld módon haltak meg, nyugodt és kellemes környezetben. Persze, a fenti hozzászólásom belemagyarázás, ami csak beugrott az agyamba a hozzászólásod olvasva, de a végét írva magam is elcsodálkoztam mennyire hihető.
A vasúti telep tényleg furán néz ki. Ha jól sejtem, ez az az állomás(?), amelyhez egy alagúton át is el lehet jutni, és jobbra lent lesz. Egy sín, aztán 2-3 kitérő bakban, meg egy megy tovább, körülöttük meg semmi. Én is meglepődtem, bár szerencsére azért elég kevés ilyen kidolgozatlan hellyel lehet találkozni. Pluszként, játékok többségében általában pontatlan a vasút ábrázolása. A stalkerben pl. egy raktárhoz megy egy dupla, villamosított vágány, a másik végén meg a következő térképen egy újabb telep van. Pluszként váltó sincs, körüljárásra így nincs lehetőség.
Ja, meg van még ilyen New Vegas területén is, egy daru, meg egy kis raktár a vágány mellett, sajna a nevét nem tudom, de egyetlen egy darab átmenő vágány van, ott aztán lehet rakodni....
-
remington2
senior tag
Érdekes dolog ez a roncskérdés.
SPOILER
Bár nem hiszem, hogy a készítők ennyire előregondolták az egészet, de nem lehet, hogy azért van kevés roncs, mert Vegas legalább nagyjából megúszta az atomokat, így az ottani lakosságnak módjában volt menekülni, és szétszéledtek? Utána persze meghalt mindenki a sugárzás miatt, az autók pedig elrozsdásodtak, de ez már messzebb történt, amikor már elhagyták a város környékét (vagyis a játékban a térképet), így az kvázi teljesen kiürült. Mint ahogy a határállomásnál is látni, ott dugó van, roncsokkal tele, talán egy pakli menekülő, bár lehet normális határforgalom is.
-
-
bLaCkDoGoNe
veterán
De! Lesz egy új trait, amivel továbbra is 30-on maximalizálhatod a szintedet (illetve az aktuális szinteden, ha túllépted már a 30-at). (Szintén fórum.)
Ja, és továbbra sem lesz egyik DLC-vel sem nyitott vége a játéknak.
-
Xblades
tag
A navmesh vezérli az Npc mozgását, ha az nincs vagy rossz a Npc-k nem fognak mozogni vagy beakadnak nem találják az ajtót stb. A navmesh készitéssel adod meg nekik az alapot ahol mozoghatnak.
Azzal a külön menüponttal készitheted, szerkesztheted. Kijelölöd mindhárom kockát (ami a háromszög csúcsai), és megnyomod az A billentyűt. Utána észlelni fogod, hogy aktív még a háromszög két csúcsa, ha ctrl + jobb klikket nyomsz akkor lerak egy újabb háromszöget, így könnyebben haladhatsz mintha leraknád a négyzeteket és külön-külön nyomogatnád mindegyikre az A Billentyűt.
A Tab-bal váltogathatsz az aktív két csúcs közül a háromszögön, így meghatározhatod az irányt.
De vigyázz ha túl extrém háromszöget hoztál létre, vagy pedig a háromszögek fedik egymást ami hibát okoz az MI útkeresésénél, nem engedi menteni hibát ír ki. Ilyenkor hozd elő a Navmesht, és keresd meg a Find triangle gombot ( egy háromszög kérdőjellel).
Előjön a Select Triangle funkció, itt nyomd meg a Check Navmesht, ilyenkor megkeresi a hibás részeket egyesével, ha talált egyet, akkor arra a részre ugrik, és vagy javítod, vagy pedig nyomsz egy Delete Warning Triangle-t.
A Next Warning-gal a következo hibához ugrik.Amennyiben már nincs több hiba a Navmeshben, jöhet a fedezék készítés: Find Cover Edges for current cell ( egy háromszög téglalappal), ilyenkor automatikusan megkeresi és létrehozza a lehetséges fedezékeket. ha megvan nyomsz a Navmesh menüben egy Draw Cover-t, ilyenkor fekete-fehér-kék téglalapok jelenek meg a fedezékeknél, tehát
megmutatja, hogy milyen irányban muködik a fedezék. Utána ha ez megvan Finalize Cell Navmeshes, ez véglegesíti a Navmeshedet a cellában, ilyenkor az ajtókhoz legközelebbi háromszög zöld színu lesz amirol az NPC MI-ja tudni fogja, hogy az egy kijárat. -
Xblades
tag
Nemigen tudja kezelni a sok változtatást hosszú távon, ha folyamatosan egyre több infót kell feldolgoznia, de ez van örüljünk hogy könnyű mod-olni legalább. Söt arra is figyelni kell hogy ha mod-okkal játszol és sok rámentésed van tehát hosszú a játékidőd akkor lefagy akkor is ha eltávolitod a mod-okat.
Tárolokba betenni úgy érdemes hogy létrehozol egy duplikát valamelyikből, ellátod egyedi névvel majd kikeresed a programmal. Ezután megnyitod Edit-el és ott kiválasztod jobb klikk után amit beleszeretnél tenni és azt hogy mennyit. Majd behuzzod a Map-ra oda ahova te szeretnéd.
De az is jó, ha megnyitod a tárgy tulajdonságait, átírod a nevét és OK. Megkérdi. hogy készítsen-e új ID-t neki. Yes.
A másolatoknak meg érdemes olyan nevet adni, amiből kitűnik, hogy piszkáltad. Vagy 000-lal kezded a nevet és előre kerül a listában, vagy COPY-val, vagy a saját nickeddel, vagy amit akarsz. Tényleg jó, mert így egy kupacban látod azokat a tárgyakat, amelyeket te módosítottál, nem kell keresgélni.(remélem a navmest sem felejted el jól megcsinálni)
-
Xblades
tag
Nekem mondtam nyugodtan tehetsz fel kérdéseket.
Alapból szolok ha túl sok mindent változtatsz meg a játékban, minél több mentést csinálsz a moddal együtt annál tovább fogod a betöltő képet nézni. Ez tapasztalatból is mondom nekem már igy volt hogy 15-20 perc is volt a betöltési idő (4 Gb Ram-mal)
-
Lehet, csak én szívok FO3-mal, de amióta csak megvan a gáma (először sima, angol, majd megvettem a Collector's Edition-t a lunchbox miatt, aztán magyarított/pecselt, később DLC-kkel bővítve, legutóbb pedig a GOTY-t szereztem be a plusz 2 DLC-vel), a hiba ugyanaz maradt: játék közben 3-5 percenként megáll a játék 1-2 mp-re (csak a kép, a hang megy tovább), aztán mintha mi sem történt volna, megy tovább minden szépen. Roppant idegesítő tud lenni. Na, ilyesmit NV-ben nem tapasztaltam, erre írtam - igaz, elég pontatlanul - az optimalizáltságot, valójában csak arra szerettem volna utalni, hogy nincs gondom a játékkal. Nekem az épp játszott játék a rendszervinyóról, tehát SSD-ről megy, SATA3-as porton, így nem tapasztaltam lagot a textúrák betöltésekor.
Érdekes, amit az életteliségről írsz, mert valóban, bujább a vegetációs, élhetőbb a környezet, de nekem - egyelőre New Vegas-on kívül kóborlok - totál kihaltnak tűnik minden. A növényszedés, tölténykészítés, javítás, az NPC-k játékoshoz való változatos viszonya tetszik, de nem tudok szabadulni attól, hogy alig vannak NPC-k, akikbe bele lehet botlani.
-
Elmör
őstag
Az egyik elemzésben azt írta valaki, hogy a DC-ben sokat kellett gyalogolni ha fel kellett fedezni valamit és itt meg egymás hegyén-hátán vannak a felfedezni valók hogy ez tök jó. Na igen, de NPC-k meg valahogy mégis kevesebben vannak szerintem, így lehet néha ugyanolyan unalmas is mint a FO3.
Nekem összességében jobban bejött a Fallout 3, sok szupermutánssal milyeneket csatáztam, meg érdekesebbek voltak a helyszínek is szerintem. -
SteeWe
aktív tag
Na erre nem gondoltam volna ezért nem is kerestem, ki fogom próbálni.
Másik gondom:
Quest: I could make you care, Farm Tech (Vault 22) line.
A data megvan. Bring data back to the elder at Hidden Valley aktív. De korábban már a rengefinder-is megszereztem ezért a Bring the ragefinder to the elder at Hidden Valley is aktív.
Bemegyek a nagy terembe aminek a közepén a főnök ül. Veronika szépen odasétál, de a beszélgetést nem kezdik el, persze egy ideig én se tudok beszélni a főnökkel. Miután tudok beszélni csak egy másik questel kapcsolatban jön fel válaszlehetőség. A quest: Still in the dark.
Ötlet ennek a megoldására? -
SteeWe
aktív tag
De jó hogy feljött a Vault 34-ről a szó.
Quest: Hard Luck Blues. East Pump station. Tudom mit kellene csinálni, DE amikor odaérek nem jelöli be a térképen felfedezetként és gyanítom, hogy ezért nem jelenik meg a computeren az ami kellene.
Ilyennel telálkoztatok már? Hogy lehetne ez megoldani? Többször betöltöttem már régebbi mentés, de nem segített. Errefele már régen jártem és azóta elég sokmindent csináltam ezért nem akarom betolteni a jóval ez előtti mentést. -
Xblades
tag
Nem aktiváltad a pluginodat, amikor megnyitod a GECK-et, és betöltöd a pluginodat elötte aktiválnod kell.
A betöltés ahol fel vannak sorolva a master és plugin fájlok van lent egy Set as active file gomb, azzal aktiválod a pluginod, és utána már tudsz is menteni a pluginodban( vagyis a régebbi mentésedbe) -
bLaCkDoGoNe
veterán
Nekem jobban tetszik a F
V térképe, szinte minden bokorban találhat az ember valami érdekességet. A F3-ban néha marha unalmas volt a pusztaságban kutyagolni egyik felfedezetlen helyről a másikra. A F
V mapja viszont tele van szórva helyszínekkel, mindenhol talál az ember valami érdekeset, amíg megpróbál A-ból B-be eljutni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Futás, futópályák
- Háztartási gépek
- Milyen notebookot vegyek?
- GeForce RTX 5050 kártyák az MSI portfóliójából
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autós topik
- Acer notebook topic
- További aktív témák...
- Dell Latitude 7410 Strapabíró Ütésálló Profi Ultrabook Laptop 14" -80% i7-10610U 16/512 FHD IPS MATT
- Eladó Lian Li O11D MINI-X gépház
- Lenovo ThinkPad P17 Tervező Vágó Laptop -50% 17,3" i7-10750H 32/512 QUADRO T1000 4GB
- FSP DAGGER PRO ATX3.0(PCIe5.0) 850W Sfx tápegység
- Eladó PNY GeForce RTX 4070 Ti SUPER 16GB OC XLR8
- Bomba ár! HP EliteBook 2560P - i5-2GEN I 4GB I 320GB I 12,5" HD I W10 I Garancia!
- Lenovo ThinkPad X1 Carbon G8, i7-10510U, 16GB, 1TB SSD, 4K kijelző + WWAN (ELKELT)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Macbook White 13" unibody
- Újszerű Apple MacBook Air 13.6" (2024) - M3 - 68 Ciklus- 8GB/256GB (MRXN3MG/A) Asztroszürke - MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest