- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- iPhone topik
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
-
Mobilarena
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
nubreed
veterán
válasz
CactuS #48489 üzenetére
Vagy X4 Foundations. Tudom az is más, nagyon. De nézd meg, sokkal kisebb, kevesebb erőforrásból dolgozó cég, de 2018 óta (amióta megjelent) nem hagyták magára a játékot, folyamatosan jönnek hozzá az ingyenes és fizetős update -ek. A legszimpatikusabb gárda az Egosoft, nagyon sok mindenki, köztük a Frontier is példát vehetne róluk.
-
duvi
nagyúr
válasz
CactuS #45817 üzenetére
Az aktív játékosszám - érthető módon - durván megugrott, de ez az érzés nem változott. Nem tettek be nagyobb npc hajóforgalmat se, ami szimulálná a nyüzsgést, szóval ilyen téren nem hozott változást az Odyssey. Ellenben sokkal több bolygófelszíni POI-t ( hajóroncsok, feltörhető és begyűjthető rakományok, organikus telepek, felszíni bázisok npc őrökkel) találni, ami azért kicsit javít ezen az ürességen.
-
duvi
nagyúr
válasz
CactuS #43071 üzenetére
Pho csinálta, ha erre gondolsz: Beyond - Bányászat / mining tutorial (HUN)
-
warcat
veterán
válasz
CactuS #43060 üzenetére
Mekkora keretből gazdálkodsz? Már egy Asp explorer-el is be lehet ugrani, de azért több infó kell ennél.
Egyébként ma egész szerencsés a dolog, csak 129 fényévet kell utazni a jóáras eladáshoz.
Ha értesz angolul, itt össze vannak rakva használható járgányok, fleet carrier használata nélkül be kell szorítani egy megfelelő méretű fuel scoop-ot is.
De egyébként elég gyakran indul eladni valaki fleet carrier-el, ilyenkor elég ha solo módban bedokkolsz hozzá és magával cipel. -
duvi
nagyúr
válasz
CactuS #43060 üzenetére
Ha jól értem a kérdést, akkor a bányászati módra gondolsz. A core (robbantásos) bányászat háttérbe szorult, ezért nincs szükség Seismic Charge Launcherre. Abrasion Blastert, Sub-surface Displacement Missilet és hagyományos mining lézereket tegyél fel a hajóra. Jelenleg a sub-surface bányászat a leghatékonyabb.
-
orientcx
őstag
válasz
CactuS #42882 üzenetére
(Hiába, duvi mester gyorsabb, mint a tuningolt Krait-em)
A mérnökölés még tán a hajónál is fontosabb, anélkül még egy Corvette is csak egy könnyen sebezhető bárka marad. Ajánlott tuning sorrend az FSD(a mérnökökkel járó sok ugrabugrához), utána a thruster(utolérni vadat, vagy amíg nem vagy biztos magadban, villámgyorsan távozni a helyszínről, de főleg a sokkal jobb manőverezés miatt), aztán jöhet a shield+SB, és persze ezzel párhuzamosan szükség szerint a PP(fontos, hogy ezt csak addig fejleszd, amíg muszáj, mert a nagyobb tuning nagyobb melegedés). Aztán természetesen a fegyverzet. És persze egy jó PD is nagyon fontos, de nem is sorolom tovább, mert hosszú a lista, és mindent érdemes megcsinálni.
A Krait ideális választás(természetesen az eredeti, MKII-esre gondolok, nem a felfedezésre korcsosított Phantomra). Ez olyannyira tökéletes gépezet, hogy mióta kijött, azóta szegény Corvette tán kétszer ha elhagyhatta a hangárt.
Azzal együtt persze továbbra is a Corvette a legerősebb hajó, de a Krait-el is bármilyen wingnek neki lehet szaladni. Gyors, agilis, masszív, rengeteg internal modul hely, kísérő vadász lehetőség, stb.
Mindazonáltal készülj fel, hogy ez nem lesz egy rövid kör, lesz egy nagy rakás macera, meg uncsi grind is, de egyúttal lehetőséget is ad, hogy sok olyan dolgot kipróbálj az ED-ben, amit egyébként nem tennél. Szerintem összességében jó móka. -
Peppo
őstag
válasz
CactuS #42880 üzenetére
Fegyverek, pajzs és boosterek kötelező, de a többi is nagyon erősen ajánlott. Ki lehet fogni akár 4 hajóból is álló master-elite wingeket, akik bírják a strapát rendesen, és egy mérnököletlen pajzsot egy laza sóhajtással lefújnak a hajódról.
Ha meg pvp fejvadászat, akkor mindenből a legjobb kell, azok nélkül el se indulj. -
-
Peppo
őstag
válasz
CactuS #41947 üzenetére
Igen. Lézerrel kijön a cucc. A dupla painite (ill. LTD esetében tripla) hotspotok manapság a legjövedelmezőbb helyek. Csak keresni kell olyan aszteroidákat, melyekben van sok az adott cuccból, és lézerrel kiszedni. Előny, hogy lehet menni nagy és lassú hajóval is, mert nem kell a törmelékmezőben manőverezgetni. Hátrány, hogy nem túl izgalmas.
-
duvi
nagyúr
válasz
CactuS #41931 üzenetére
Hivatalosan semmit nem tudunk az új DLC tartalmáról. Nagyobb a titkolódzás, mint a Vatikáni levéltárban. Csak találgatások keringenek a neten, szóval egyelőre senki ne vegyen semmit készpénznek! Nem biztos, hogy lesz spaceleg, vagy hajóelhagyás, de ez is benne van a pakliban.
-
Peppo
őstag
válasz
CactuS #41931 üzenetére
Gyakorlatilag egy saját használatra vásárolható, ugrásra is képes mobil űrállomás, amely képes lesz rá, hogy egyszerre sok hajódat szállítsa ill. javítsa, újratöltse, stb.
(#41934) CactuS Nem tudni, mennyibe kerül majd, de biztos pár milliárdról indul. Elvileg többféleképpen is fel lehet szerelni. Lesz rajta védelem, így nem lövik szét más játékosok
-
duvi
nagyúr
válasz
CactuS #40101 üzenetére
Én azt tanácsolnám, hogy a megfelelő mérnöki fejlesztések nélkül (legalább a Thruster, PP, PD) ne vágj bele egy combat Cutterbe! Nagyon sokba kerül a biztosítása
Ha mégis, akkor ITT egy kényszermegoldás sima PvE combatra. Mint látható - az energiahiány miatt -, nagyon sok kompromisszumos megoldást kellett alkalmazni, hogy rep és harcképes legyen. A fentieken kívül ajánlom még a barbi pajzs(Prismatic Shield) beszerzését, ha shield tankos hajót akarsz építeni!
-
duvi
nagyúr
válasz
CactuS #40099 üzenetére
Nagyon nehéz a nagyobb hajókra fegyvert ajánlani (ezeknél már hatalmas a variációs lehetőség), mivel ahány ember, annyi fitt. Másrészt pontosan be kell határolni a paramétereket, hogy egyszerűbb legyen a választás. PvE vs PvP, mennyire célzol jól fix fegyverekkel, mennyire vagy otthon a combat manőverezésben ( fa on/off, pip kezelés, tolatás, boost), hogy állsz a mérnökökkel?
Ha nem vagy rutinos combatpilóta, akkor jöhetnek a turretek (de ne az összesre!). Rammolás jól hangzik, de ehhez is gyakorlat kell! Hiába gyors a Cutter, ha a kis és közepes hajók simán kitérnek előle és egy végtelen fogócskázásba hajszolnak.
-
duvi
nagyúr
válasz
CactuS #39080 üzenetére
Utóbbi, tehát accounton van és annyiszor használod fel, ahányszor akarod. Hajófestéseknél és kiteknél csak típus korlát van. Pl. egy Anaconda festés/kit, csak Anacondára tehető fel. Ha van 20db Anacondád, akkor egyszerre mind a 20-ra felteheted ezeket. Hajtómű és fegyverszíneknél még ilyen korlátozás sincs. Minden hajóra és SRV-re használhatod ezeket.
-
duvi
nagyúr
válasz
CactuS #38991 üzenetére
Lemaradt az eleje, ezért nem találtad: de Kamp Orbital / Delkar system. Bár 4 rendszerben is van de Kamp Orbital, de gondolom, hogy Delkar lesz amit keresel
-
K.Andras.Vfx
tag
-
K.Andras.Vfx
tag
válasz
CactuS #38948 üzenetére
Void Opal 1.6 millió... Másrészt a gyémántot is 1.1 millióért el lehet adni. Kár féláron eladni...
Amúgy én Riftel játszom VR-al, és ott ahogy elengedem a pulse wave-t a világítás intenzitásából lehet látni ugye melyiket volna érdemes közelebbről megnézni, amikor felé megyek tovább nyomom a pulse wave-t, és bizonyos távolságon belül megjelenik rajta valamiféle "hiba" amikor "kockázza-szkenneli" a pulse effekt az aszteroidákat, majd átvált izzó sárga-vörösre. Amiben van void, azon a vörös és a sárga is nagyon-nagyon izzik, és mint említettem előtte mielőtt átvált erre az izzó színre lesz rajta "hiba-jelenség" a szkennelésnél amikor "bekockázza" az effekt az aszteroidákat, ilyen fekete részek lesznek rajta! Szóval anélkül meg lehet mondani, hogy van benne, hogy ráengednéd a prospektor limpetet, amire én küldök abban tuti van is!
-
a2d2
addikt
válasz
CactuS #38925 üzenetére
Szép munka
Én eddig csak harcban semmisültem meg de ami késik nem múlik
Na ezekről kapásból eszembe is jutott két kérdés:
- ez a save and exit mikor véd meg? Solo módban pl ha 10%-os hullal menekülsz valaki elől akkor engedi a kilépést? Eddig annyira lekötött a kűzdelem hogy eszembe sem jutott ez a "módszer".
- Írod hogy hullra a multi cannon a jó. Én beam laser + canon kombinációt használok, nem is próbáltam még multi cannont mert gondoltam a cannon biztosan jobb ha ennyivel drágább, de akkor nem biztos? -
duvi
nagyúr
válasz
CactuS #38880 üzenetére
A Point Defence Turret passzív védelmi fegyver, de csak rakéták, torpedók, limpetek és aknák ellen hatásos. Soha nem fogja lőni az ellenséges hajót! Bányász hajóra azért ajánlott, hogy ha megtámadnak és rádküldenek egy Hatch Breaker limpetet, akkor nem törhesse fel a raktér ajtaját.
Igen, a Cutterre is érvényes (sőőőt!), hogy soha ne vegyük meg stock állapotban. Szállításra a legideálisabb, de lehet vele harcolni is, csak baromi lomha. Egy belépőszintű trader Cutter kb. 400 millió + a biztosítás(ok).
Igen, már enged elvállalni nagyobb rakományt is, mint a cargonk, csak többet kell fordulni
-
orientcx
őstag
válasz
CactuS #38850 üzenetére
Inkább majd ha találok valahol egy kajánul vigyorgó vámpír arcot, akkor jelentkezem.
A Krait-ből belülről is látszik a hajtómű lángja, és tényleg nem jó érzés két disznópörkölő között ücsörögni, ezeket a bobblehead-eket meg direkt olyan helyre tettem, ahol nem zavarják a kilátást(bólogató kutya nekem sincs az autóban
)
-
duvi
nagyúr
válasz
CactuS #38842 üzenetére
Ma kerültek be az online stroe kínálatába: Retro Holo Bobbleheadek
Retro Fer De Lance Bobblehead
Retro Krait Bobblehead
Retro Python Bobblehead(#38841) ooooobi
Lehet, csak vakon keresed a nagyobb koncenrációjú helyeket. -
duvi
nagyúr
válasz
CactuS #38833 üzenetére
Sorry! Elfelejtettem, hogy nálam él a -10%
Mindhárom kiadás le van ócskázva -
-
Cooper911
senior tag
válasz
CactuS #38811 üzenetére
Amikor belépsz a bánya területére akkor jönnek egyszer. Ha kilépsz a játékból és belépsz a játékba akkor megint jönnek egyszer. Ha nincs is időd visszamenni a bázisra célszerű SC-ben egy kicsit odébb menni, majd belépéskor visszamenni a bázisra és üres hajóval visszaérkezni a bányába.
-
Dagohun
tag
válasz
CactuS #38806 üzenetére
Szia!
Én ASP exp.-el bányászok, a kalózokat úgy szoktam "elkerülni" hogy a kinézet hotspot külső szélére repülök be. Majd a hotspot közepe felé haladok. Nagyon ritkán találkozok kalózzal. Ha van már az elején vannak le scannelnek de mivel még semmi sincs nálam otthagynak. Nem mellesleg medium sec-es randszerbe vagyok és mivel jóban vagyok a helyiekkel, jönnek segíteni ha baj van. -
duvi
nagyúr
válasz
CactuS #38806 üzenetére
Ha meglesz a pénz rá, akkor egyértelműen a Python a legjobb választás, miner-combat hibridnek.
-
duvi
nagyúr
válasz
CactuS #38798 üzenetére
Ha harcolni is akarsz, akkor kompromisszumokat kell kötni a fittel. ASP Exp után a Dropship jöhet szóba, ha megvan hozzá a rankod. Itt egy miner-combat multifitt hozzá.
Combat és Analyzer mód közötti váltógombot itt tudod beállítani: Options > Controls > Mode Switches > Switch HUD Mode
-
duvi
nagyúr
válasz
CactuS #38744 üzenetére
Szerintem bencze az előre definiált miner fittre gondolt:
Hosszabb kihagyás miatt és az újfajta bányászmechanizmus elsajátításáig én feltennék egy pajzsot + egy kis erősítést (SB) is. Robbantásnál sérülhet a hajó, ha közel vagy, illetve amint bekerül a cargoba az érc, számítani lehet támadásra a hazaúton. Gondolom, hogy az Abrasion Blaster bug miatt pakolt fel ennyit belőle a srác (egyszerre használva, mindegyik találat után ad +1 rögöt), de szerintem kettő is elég
A következő patchben ezt úgyis javítják. Ha belerázódtál, akkor lehet még könnyíteni a hajón, illetve beruházni egy Pythonra ... Itt egy biztonsági fitt kezdéshez.
-
duvi
nagyúr
válasz
CactuS #38720 üzenetére
A két legfontosabb újítás az exploration és a mining továbbfejlesztése.
Chapter Four újdonságok összeszedve:
- Pilot Training - Exploration
- Pilot Training - Mining
- Beyond - Bányászat / mining tutorial (HUN)
- Chapter Four - Mining and Squadrons Reveal
- Chapter Four - BGS and Scenarios Reveal
- Chapter Four - Exploration Reveal
- Chapter Four - Exploration Forum Post Recap
- Chapter Four - New Ships Reveal -
orientcx
őstag
válasz
CactuS #37369 üzenetére
Remélem, jól pötyögtem be a coriolis-ba, ilyen a Krait-em. Ha valamelyik fix rendszerben leállsz pofozkodni, akkor addig a fuel scoop-ot, és a Guardian FSD boostert bepakolhatod a raktárba, és modul/hull/Guardian shield boostereket tehetsz fel helyette.
Most nézem, a fuel scoop prioritást elfelejtettem hátrébb tolni, de végül is így is jó.Cooper911 - Ahogy mondod, pontosan úgy van.
Az élet sok mindent produkálhat még egy Fed szájhuszárral is, de a kantinban bármiből fényes győzelmet tudunk faragni. -
mprez
újonc
válasz
CactuS #37339 üzenetére
Üdv mindenkinek!
Én két nagy FC-t használok overcharged engivel (dazzle shell, és drag munitons), egy large (overcharged+oversized) és 2 db 2-es MC (overcharged+oversized és high capacity+ corrosive shell effect). Ez solo-ban teljesen OK. Nem nagyon voltam oda elsőre a Krait-ért, de ezzel az összeállítással beugrottam egy CZ-ba és igen csodálkoztam, hogy egymás után két Corvette-et sikerült elpukkantani úgy, hogy a pajzsom különösebben meg sem érezte. Előző este játszi könnyedséggel sikerült ugyanígy elbánni több condával is, és egy Cutter (szerintem a vakszerencse segítségével) 10 mp után már pukkant. Viszont nem árt visszavenni az arcból, ha fürgébb hajók jönnek, ma egy ASP+Diamondback Scout wingtől 15% hullal futottam el, éppen csak…
A fix FC-ket pedig azért tettem fel, mert a napokban sikerült összefutnom egy KRA (vagy KAR?) nevű cmdr-el openben. Egy gyanúsan wanted Python-ban csücsült, de gondoltam, egy elite csak nem támad… De igen. És mivel egyrészt nem a combat a kedvencem (nem mások gyilkolása céljával loggolok be ált.), és eléggé be is rozsdásodtam már e téren, másrészt neki a FA OFF is sokkal jobban megy, harmadrészt a plasma acc+dispersal field nem segítette a gimballed cuccaim használatát – szóval nem szaporítom a szót, szegény Python-om gyászos véget ért. Tudom én, hogy az ilyen tapasztalatokból okulunk, és köszönetet kellene mondani a tanításért, de én az OM helyett átültem az épp ott állomásozó Corvette-be, és olyan vigyorral az arcomon, aminek az örömhöz nem sok köze volt, gyorsan kidokkoltam. Játszottunk egy ideig, de tényleg jóval rutinosabb volt, és végül meglépett. Öregember nem rakéta… -
Cooper911
senior tag
válasz
CactuS #37339 üzenetére
"2x 2F multicannon Itt passz."
Javasolt a következő két spec effect: Corrosive Shell, Incendiary Rounds.Itt a video elején láthatod az én configomat. De nézd meg hogy a Frag canonok többet fogyasztanak e mint az MC mert akkor már lehet hogy overcharged Power Plant tuning kell.
-
Cooper911
senior tag
-
Cooper911
senior tag
válasz
CactuS #37333 üzenetére
A guardian cuccokban az a jó, hogyha unlockolod őket akkor utánna bármikor vehetsz bármelyik hajódra. Kb olyan 4es szintűnek felelnek meg. Valamint a Guardian FSD booster egy hasznos cucc bármelyik hajóba ha berakod, modulhelytől föggően akár +10Ly ugrótávot kapsz. Ez jól jöhet a mérnökökhöz rohangáláskor is.
Az engineerezett cuccoknál minden egyes modult külön végig kell léptetni a szinteken, minden szinten 2-5 növelés kell mire elérhető lesz a következő szint. Ha a mérnököknél pin-elsz egy blueprintet akkor távolról is tudod csinálni azt a fejlesztést a remote workshopban, viszont a spec effektekhez megintcsak el kell menni a mérnökhöz.
Itt lent látod a csatornám linkjét van egy olyan videóm ahol megmutatom a guardian cuccok felszedésének menetét.
-
duvi
nagyúr
válasz
CactuS #37330 üzenetére
Így van.Minden új modult egyesével fel kell szintezni. Közben nő a repud is az adott mérnöknél. A material traiderek nagy segítségek, de mindig figyelj az átváltási arányra. 1db értékesebbért több alacsonyabb szintűt kapsz, de fordítva is igaz. Ha csak grade 1-2 szintű matik vannak nálad, akkor nagyon sokat kell fizetni a magasabb szintűekért. Guardian fegyverekhez és modulokhoz a guardian romokat kel meglátogatni és gyűjteni a alapanyagot receptekért. A guardian felszerelések nem engizhetők, a barbi pajzs igen.
-
duvi
nagyúr
válasz
CactuS #37265 üzenetére
A Krait 7A PP gyakorlatilag mindenre elég, ezért a fittelnek csak a képzelet szab határt
A stílusodtól függően érdemes fegyvert választani. Pl. ha szereted a közelharcot, akkor nagyon pusztító tud lenni egy full shotis (Fragment Cannon) összeállítás. Távolsági harcra mehet a jó öreg MC (OC tuning) és pulse lézer (rapid fire tuninggal) páros. Nagyon népszerű még a Plasma, de ezt csak akkor ajánlom, ha jól megy a fix fegyveres célzás. Itt egy Plasma+lézer fitt kombó. Az engizést nem tettem rá, mert nem tudom, hogy hol tartasz a mérnökölésben.
-
okyoky
tag
válasz
CactuS #37240 üzenetére
Rare materials: Orrere 2b +43.82 -173.97
Ez egy lezuhant Konda
1. kilövöd a tárolókat, összeszeded a materialt
2. relog, step1.
Amit nem ad azokat majd csereberélheted a tradernél.Manufactured:
Synuefe JB-G b58-6 - 6 h - -22.1323, 177.7064
Ez egy elhagyott bázis, tíz kilőhető tárolóval, és egy szkennelhető data ponttal, ami Encoded-et ad.Plusz egy kis összefoglaló videó.
-
duvi
nagyúr
válasz
CactuS #37240 üzenetére
Az Inara a legátfogóbb engineers gyűjtőoldal. Egyrészt megközelítheted a mérnökök felől, hogy kinél mit lehet fejleszteni. Beállíthatod blueprintek, vagy komponensek szerint. Mindenhol működik a kurzor szintű help. Elég ha rámutatsz egy komponensre és feljön a beszerzési forrás leírása. Manapság sok materialt (persze nem mindent) össze lehet szedni sima questelésekből is, csak figyelni kell a rewardokat.
-
duvi
nagyúr
válasz
CactuS #37167 üzenetére
Már nerfelik/ték az elszállt küldi pénzeket. A Chieftain jobb mint a Dropship/Gunship. Inkább FAS kategória, mivel nagyon jól manőverezhető.
(#37168) wollnerd
Nem volt zavaró a karcos/tükröződő szélvédő. Igazából az összes hajónál megvan ez a jelenség, csak a megfelelő szöget kell megtalálni hozzá. -
duvi
nagyúr
válasz
CactuS #37100 üzenetére
Az itt felsorolt változások és ötletek a játékosok visszajelzései alapján alakultak/nak ki. A Mining 2.0 csak Q4-ben fog kijönni és addig még sokat csiszolnak rajta. Amennyire értem a fapados angolommal, azért a limpeteken is változtatni fognak. A tegnapi videóban - Lavecon Recap and Mining Focused Feedback - megemlítik, hogy külön limpet tárolót terveznek.
-
duvi
nagyúr
válasz
CactuS #36559 üzenetére
Értem már a problémát. Te a régi módszer szerint, szintezni akartál Farseer mamánál, csak lvl 1-es materialokkal. Ennek már nincs értelme, mivel minden új modult nulláról, egyesével végig kel pörgetni Grade5-ig (ha ez a cél). Ezzel a módszerrel nagyon gyorsan kimaxolhatod a mérnököknél a repudat. Tehát hiába is leszel maxos repun, az új modulokra akkor sem teheted fel egyből a Grade5-ös fejlesztést. Amikor bekapcsol a Grade2 és kipipálja az egyet, onnantól már csak a kettővel húzhatod tovább és így tovább egészen Grade5-ig.
-
duvi
nagyúr
válasz
CactuS #36486 üzenetére
"És egy egy pörgetés után mindig le kell szedni az outfittingnél a tuningot? Az engi nem tudja leszedni?"
Magára a fejlesztésre, vagy az Experimental Effectre gondolsz? Nem kell leszedni. Következő grade lvl esetében a fejlesztések mindig felülíródnak, az Experimental Effectek rajta maradnak a modulon. Ez utóbbit is lecserélheted másikra, de ehhez be kell menni a menüjébe és manuálisan kiválasztani az új effectet. -
duvi
nagyúr
válasz
CactuS #36482 üzenetére
Azért gondoltam újnak, mert 2018.03.09 a feltöltés dátuma. Mostanában többen is írták, hogy húznák a birodalmi rankot, ezért linkeltem be. Ezek szerint csak számomra új, mivel régóta nem repuztam a birodalomnál.
Az új engi rendszerben két követelmény van a fejlesztéseknél. Egyrészt az adott mérnöknél lévő repu szinted, másrészt az adott modul fejlesztésszintje (Grade lvl). Ha a mérnöknél csak rank 2-nél jársz, akkor nem tudsz ennél magasabb szintű fejlesztést használni. Minden új modult nulláról egyesével végig kell szintezni. A példa kedvéért elkezded pörgetni az Increased range Grade1-et. Amikor aktívvá válik a listában a Grade2 (2-3 pörgetés), akkor azzal folytatod, egészen a Grade3 aktiválódásáig. És így tovább... Szerintem speciális effektet csak a maxos fejlesztésekre érdemes rátenni (vagy ha megállsz egy bizonyos szinten, mint a PP esetében), mivel elég drága az anyagköltsége.
-
negyven2
veterán
válasz
CactuS #36445 üzenetére
Ha jól tudom, teljesen véletlenszerű az eloszlásuk és felbukkanásuk. Volt olyan, hogy pár perc alatt lest 10-15 rare materialom és volt, hogy órákig csak Iron, Nickel meg Phosphorus (és társai). Bár lehet nem így van, de max kijavítanak. Én ezt tapasztaltam, hogy a bányásat alapvetően véletlenszerűen add.
Tegnap is vagy 3-4 órába került mire meglett az 50 Bromellite (meg vagy 270 limpetbe ). Amiből kb. az utolsó ~35db egy óra alatt lett meg.
-
negyven2
veterán
válasz
CactuS #36443 üzenetére
Szia,
EDDB-n itt tudsz keresni különböző materialokra. Csak meg kell adni, hogy milyen materialt keresel, és hogy hol vagy éppen és akkor maximum "100"ly körzetben kilistázza neked azokat a helyeket ahol található. A kapott eredményeket meg tudod utána szűrni, hogy ahol találhatóak a legnagyobb arányban százalékos arányban.
Amúgy meg ha leszkenneled az adott bolygót/holdat egy Detailed Surface Scanner-el akkor az a System mappon az égitest mellet kiírja, hogy miből és milyen megoszlásban áll annak a kérge.
Plusz a mostani update után már magából az égitest színéből is sejteni lehet annak az összetételét.
-
grHawk
aktív tag
válasz
CactuS #36373 üzenetére
Igen. A Outfitting/Livery menüben választható a COVAS. Jelenleg 2 ingyenes és egy vásárolható hang közül lehet választani. És ismét igen, GalNet Audio néven fut a felolvasó feature. Jobb oldali panelen válaszd ki a lejátszási ikont, azzal elindítja sorban a híreket. Jobbra tőle megnyithatod a GalNetet és ott akár ki is választhatod, mit indítson el, megálljon, vagy folytassa, stb.
-
Ice_Man22
senior tag
válasz
CactuS #36364 üzenetére
A Guardian plasma fegyok nemcsak thargoidok ellen jok. Hazres ben npc k ellen erdekes dolgokat csinalt. Egy Python pl. plasma talalat utan 2 masodpercig lefagyott. Ha lett volna eleg energiam allando lovesre, akkor siman kilovom... Chieftain re raktam 3 turreted plasma fegyot.
-
Pissti
csendes tag
válasz
CactuS #36356 üzenetére
Vannak lehetőségek, amelyekkel lehet pénzt keresni (nem kell "trükközni" pl. Quince és társaira gondolok) szállítás, masscare vagy fejvadász küldetésekkel. Ezekkel úgy nagyjából 25-30m össze lehet szedni egy óra alatt. Illetve winges szállítós küldetésekből lehet jókat kifogni, de azokat már érdemes wingben csinálni, hogy meg is érje.
A fentebb említett fejvadász küldetések sajnos valóban nem olyan nehezek, mint amilyennek lennie kellene. Főleg, hogy wing-re szól, mert jelen formájában egyedül is teljesíthető. Nem lenne rossz, ha a nehézséget is ki lehetne választani és annak megfelelően skálázná az ellenfeleket. Így aki kihívásra vágyna annak is jó lenne, aki meg kevésbé vágyik erre, az is tudna boldogulni.
-
Secundus
tag
válasz
CactuS #36188 üzenetére
A Cutter egyáltalán nem gáz, Elite Anaconda NPC-ket simán ledarálod vele. De abban teljesen igaza van az előttem szólónak, hogy a hatalmas tömege miatt óriási tehetetlensége és ezért fodulás közben nagyon sodródik és nagyon lassan áll meg. PvP-re én nem ajánlanám, de egyáltalán nem Citroen.
Technikailag nagyon is csúcson van, csak a Gutamaya-nál más a prioritás mint Core Dynamics tervezőinél. A Covette-nél a fordulékonyságra és tűzerőre mentek, míg a Cutter sebességben és pajzsban erős.
-
duvi
nagyúr
válasz
CactuS #36188 üzenetére
A Cutternek egy komoly problémája van, ami harcban nagy hátrány. Ez pedig az iszonyatos lomhasága. Persze lehet combatra is használni - főleg PvE-ben -, de ha összehasonlítod egy Corvette/Conda párossal, akkor határozottan érezhető a különbség. Engivel lehet rajta javítani, de ez a fenti párosra is igaz, tehát ilyenkor is marad a különbség. Természetesen ez csak egy tanács és minden hajót érdemes magatoknak kipróbálni. Nem vagyunk egyformák és az ED-ben ez is egy jó lehetőség, hogy mindenki a saját stílusához választhat hajót és fittet. A Cutter előnyei a fenti párossal szemben: erős védelem (pajzs, hulltank lehetőség) és sebesség.
Az Anacondánál kezdéskor valóban zavaró lehet a pilótafülke elhelyezése. Ez leginkább dokkoláskor jön elő, mivel a levélbedobó felső peremét kell megcélozni, hogy simán bemanőverez az állomásokra. Van egy első-alsó holttere, de egy kis gyakorlás után már észre sem veszed. A Corvette esetében ez kevésbé érezhető és a dokkolás is egyszerűbb. Egyébként Cutterrel is könnyű fennakadni dokkoláskor, mivel nem érezni a farát. Ehhez is gyakorlás kell, hogy simán menjen.
-
duvi
nagyúr
válasz
CactuS #36181 üzenetére
Itt egy lehetséges multi fitt, szállításra és combatra. SRV hangár a lőszerutánpótlás és engi alapanyaggyűjtés miatt került rá, de természetesen kukázható ha maximalizálni akarod a szállítást. Itt van ugyanez Cutterre. Cuttert csak akkor ajánlanám csúcshajónak, ha főleg a fuvarozást preferálod. Combat orientáció esetén, mindenképpen Corvette/Anaconda az ajánlott típus.
-
duvi
nagyúr
válasz
CactuS #36176 üzenetére
Az a baj, hogy ha kivesszük a képletből a lézereket és az MC-t, akkor nagyon nehéz helyzetbe kerülünk. A Plasma jöhet, de a Rail Gun, Gun, Torpedo nem igazán hatékonyak. Rakétákkal az a baj, hogy amíg fent van a pajzs, semmit nem érnek. Másrészt kevés a lőszer hozzájuk. A Fragment Cannon nem rossz, de ez csak közelről hatásos. Könnyű és közepes hajókkal közelharcba bocsátkozni a nagyokkal, profi combat pilótát kíván. Sajna a Python nem egy fürge gép (azóta is átkozom, hogy nerfelték
), ezért elég nehéz vele állandóan az ellenség seggében maradni. Erősen ajánlott egy Dirty Thruster engizés neki!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- AKCIÓ! GAMER PC: Új RYZEN 5 5600X +RTX 3080 +32-64GB DDR4 +1-4TB NVME SSD! GAR/SZÁMLA! 50 FÉLE HÁZ!
- XPS 15 9520 15.6" FHD+ IPS i7-12700H RTX 3050Ti 32GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Lenovo Legion Pro 5 16IRX8 - prémium garanciával!
- Csere-Beszámítás! Akciós Gamer PC! R5 5500 / GTX 1070Ti Rog Strix / 32GB D4 / 500GB SSD
- ThinkPad L13 Gen5 13.3" FHD+ IPS Ultra 5 125U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- 10 részletre elérhető BANKMENTES részletfizetés ASUS TUF Gaming F16 FX607JV-QT212 Notebook
- Samsung Galaxy A04 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series S 512GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Szerezd be most az érzékelhető különbséget! Akár 0% THM-re
- Újszerű Asus ExpertBook B1 B1500 - 15.6" FullHD IPS - i5-1235U - 16GB - 512GB SSD - Win11 - Garancia
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged