- VoLTE/VoWiFi
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Ne legyetek bátorak, ha ezt a rollert választjátok - OOTD T10
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Apple Watch
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
válasz
Statikus #6667 üzenetére
Ez valóban így van, hogy teljesen szubjektív. Van egy operatőr barátom, aki már 4 AIR-t "elfogyasztott", mert munkára használja és annyira szereti, hogy le nem cserélné másra!
Én itt arra próbáltam utalni,. hogy részemről a RTF drónok inkább a hobbi kategóriába tartoznak, míg a nagyobb, mondjuk fix szárnyas villanymadarak meg inkább profi cuccok. Persze a kivétel erősíti a szabályt, mert ott a Fimi A3 ami fix szárnyas és klasszikus hobbídrón és ott a MavicPro vagy a nagy Anafi thermal kamerával amivel meg nem optimális szelfit csinálni -
P3Dr0
senior tag
válasz
Statikus #6640 üzenetére
Ház nem lakás, tágas.
Sötét nappalok kint vannak bent van világítás.
Mini nem sokkal nagyobb mint egy tello így első ránézésre és a tello nekem sokat adott anno a drón irányíthatóság megértésében Pl. szembe irány/fordított irányítás, poi manuális kivitelezése....stb. Azonkívül a kamera alapján való repülés. Egyébként sok videón látni,hogy emberek pl. egy híd alatt nemtudnak úgy átmenni,hogy ne csapnák a drónt alulról a hídnak. stb.
Azonkívül ott az app. ami mindig változik nem árt tisztában lenni az újdonságokkal. (Persze ez modellenként változó).
Vagy ha jönne olyan szitu hogy nem akarom az air2.t magammal vinni csak a minit akkor a mérete miatt bizonyos szituációkban elvezhetnem az előnyét.
Na persze nem rabeszeltetni akarom magam mert amioet írtál tök logikus és kézenfekvő de a mini mérete és egyszerűsége megtetszett nagyon. -
válasz
Statikus #6630 üzenetére
Nem láttam még élőben túl sokszor a Fly-t, de nekem olyan hatása van, mint ami a gimbal vonalon történt a DJ GO >> DJI MIMO szoftverekkel kapcsolatban. Imádtam, hogy Osmo Mobile 3-ra váltva elvesztettem az addig meglévő funkciók közül jónéhányat. Cserébe volt template a videóknak, meg a kiskutya f@sza tudja még, mi nem. Arról már nem is beszélve, hogy maga a gimbal is gyatra teljesítményű volt a ketteshez képest. A OnePlus 7 Pro mellett. Inkább eladtam, és visszaálltam a kettesre, az elbírta a telefont, és így visszakaptam a Go-t. Szerintem a Fly app is úgy jár majd, mint a Windows 10: kogyonláltak belőle mindent, amit fejlesztésként meghúzva építenek vissza két év alatt.
-
NvidiaRTX
őstag
válasz
Statikus #6624 üzenetére
Nem jelzi sehogy, de ettől nem kell félni én azt a szenzort még nem igen tudtam becsapni.
Sőt a legtöbbször túl biztonságos is és amikor teszteltem az automata landing-ot ki is írta, hogy arra a helyre nem megfelelő a leszállás és megáll, ha alányúlsz akkor meg feljebb emelkedik.
Kikapcsolni sem lehet azt az alsó szenzort az app-ban.
Krx: Lehet csak erősebb fékezésnél vált pirosra? Mint egy autó féklámpája.Sonye: Ez a lehessen állítani a HUD-ot dolog már nekem is átvillant az agyamon és nem csak ebben a progiban.
De ez sztem olyan mint egy luxus autóból átülni egy 15 évesbe amiben nincsen 7 colos központi kijelző és hiányérzeted támad tőle, viszont fordítva már nem igaz.
Ha a FLY app lett volna annó az alapértelmezett program akkor nem hiányoznának annyira a GO fícsőrök. -
NvidiaRTX
őstag
válasz
Statikus #6615 üzenetére
Itt látni működés közben: [link]
Nem fog métert mutatni mint a GO és nem is lesz zöld-sárga-piros.
Egyszerűen csak gyorsabban kezd el csipogni és lefékez a gép.
Ez a jelzés sokkal kulturáltabb mint az amikor a GO odabaxa a képernyő közepére a jelzést, hogy véletlenül se lássál tőle semmit.
Amúgy nagyon egyszerű, akinek nem tetszik a Fly progi vesz magának egy Mavic 2-t vagy Phantom-ot aztán mehet GO-zni.
Sztem a Fly progi pár éven belül jobb lesz mint a GO. -
tirszin
senior tag
válasz
Statikus #6585 üzenetére
Egyéb területen, pl. a közúti közlekedésben épp fordított a tendencia. Szabályok nélkül már nincs élet. A mai átlagautós, lámás irányítás nélkül alig tud átmenni egy kereszteződésen. Vagy pl. a körforgalmat kevesen tudják jól használni. Egyre inkább csak az megy a mai kor emberének, ha piros, megállok, ha zöld, mehetek. Gondolkodjon más helyettem.
-
válasz
Statikus #6483 üzenetére
Hát, ez a poén nem állt meg a lábán, mondhatni, nem volt elég statikus..cöhh..cöhh.
Hajlok az általam elkövetett user error változatra, csak nem igazán tudom mit cseszhetek el egy olyan drón indításán sorozatban, amelyet már másfél éve használok. No meg, amióta visszakaptam, megint csak nem felejtettem el indítani, szóval lehet, hogy a drónnál a KP index, nálam meg a HP (házipálesz) index verte be a kaput. Kis probléma, hogy soha nem iszom, de fogjuk rá, hogy megerjedt bennem az ebédre betolt befőtt.
-
Masterboy84
tag
válasz
Statikus #6434 üzenetére
Kicsit jobban megfigyeltem a jelenséget. Tényleg lehet hogy a propellerek miatt van. Egy bizonyos szögben jelenik meg mindkét oldalon, vízszintes párhuzamos (kicsit vibráló) csíkok, mintha fényinterferencia lenne (ha létezik ilyen szó), vagy mint mikor régen mágnest tettünk a képcsöves tv melé
. A drón tengelye és a nap kb 40 fokos szögállásában.
-
Fuhur
kezdő
válasz
Statikus #6405 üzenetére
A DJI, de általában a többi gyártó vezérlői is a gyro kritikus értékei hatására letiltják a motorokat. A DJI vezérlőjében még olyan is van, hogy érzékeli ha megfogod, vagy földre szállsz (tehát áll a talajon) és ekkor leállítja a motorokat. Ezt a gyro vibrációjának változásából számítja.
-
Geller72
veterán
válasz
Statikus #6392 üzenetére
..vajon ismét elkerülte a figyelmed, hogy írtam, amikor szemüveggel repülök, nem nézek semmilyen kijelzőt, mert nincs rá sem szükségem, sem lehetőségem.
. Így nem igazán érint, hogy az adott távon van e kijelző, avagy nincs. De azt is elárulom, hogy a büdös életben nem néztem a táv kijelzőjét.
. Ha nem lenne, engem az sem zavarna.
De mivel nekem még nem volt Air 2-m, letöltöttem a magyar nyelvű használati útmutatót és az idevonatkozó részt elolvastam.
Lényegében elég sok mindent lehet távról kezelni, de mivel ilyen gépem nincs, nem tudom, hogy a prog gombra mit lehet még rátenni. Ha netán nem lehet ISO-t állítani, az megint csak azt jelenti, hogy a Fly appon kívül még butítottak a gépen - vagyis a távon is. Nem állítom, de mintha valahol láttam volna, hogy a sima Mavic Pro távját összebindelték másik géppel is, talán épp az új Air-el is. Megérne egy Yt keresést, könnyen lehet.
.
"Véleményem szerint, az, hogy máshol akarsz leszállni, mint elindultál és nem állítottad át menet közben a homeot nincs összefüggésben azzal, hogy kézbe szállsz le, vagy fűbe, vagy aszfaltra, vagy a kombájn tetejére"
-De van. Nekem legalábbis. Persze, ahány ház, annyi szokás. A legtöbbször - ahogy írtam is, ott szállok le kézbe, ahol máshova nem tudok. De ezt én nem is kézbe leszállásnak nevezem, mint ahogy sok videóban látni és van is ilyen funkció, hanem tulajdonképpen ott lebeg előttem és "leveszem" a gépet kézzel, nem szállok le vele. Ez nem olyan - szállj le a tenyerembe opció használata tulajdonképpen.
. Ezt talán a legtöbbet a P4-nél használtam. Ott meg tudtam fogni a lábakat szépen. De Pro-nál sem gond, mivel érzékelők nélkül repülök.
-
Geller72
veterán
válasz
Statikus #6376 üzenetére
"Valóban akkora lúzer vagyok, hogy én mindig appot használok és appal szállok fel, sajnálom, hogy nem ismertem az app nélküli felszállást.
Sőt, én kézből sem szállok fel és kézbe sem szállok le! Tudom, ez sem menő, de én már csak ilyen öregesen nyomom és ezek után sem fogok törekedni ezekre."
-Ez tényleg magas ló már.. Bele sem gondolsz abba, hogy a legtöbben kiba em vagányságból szállnak le, vagy fell kézbe, hanem teljesen más okokból.
Ebből csak kettőt írok le annak ellenére, hogy ezekről a fórumban rengeteg komment volt - mégsem értelmezted, vagy inkább nem akarsz tudomást venni róla, csak hisztizel itt, mint egy ovis:
-Azért szállok le, mert mondjuk nincs hova. Méteres fű, gaz, retek, akármi.
-Azért szállok le, mert a home pointom "nem oda szól", nem oda lett beállítva, ahonnét felszáltam, esetleg jóval odébb sétáltam közben, mint a HP, és manuálban szállok le, de nincs hova - és/vagy igaz, hogy nem fix HP-t állítottam talán pont a fentiek miatt, a gép jönne haza RTH-ba a távhoz, de a környezet nem teszi lehetővé a landolást megint csak, vagy csak nincs időm megfelelő helyet keresni a landoláshoz."App nélkül ugye nem lehet a fotó-videó beállításokat módosítani? Ha mégis, csak jelezzétek, elolvasom a manualt... Én nem találtam a távirányítón erre vonatkozó gombokat."
-Megint égeted magad..
Ehhez még akkor hozzájön, hogy a saját távod sem ismered. Ahogy írtam is, a manuál elolvasásával kellett volna kezdened, így megint csak olyanon vitatkozol, amiről ugye a manuál hiányában fingod sincs, de megint/mégis vitatkozol..Mondom én, hogy olvass, tesztelj, mielőtt leállsz vitatkozni...
. Vannak beállítások, amiket lehet. (ISO, Zoom, pl., de progi gombokra szinte bármit rátehetsz.) Ezzel én nem azt mondom, hogy kell app és eszköz nélkül repülni, de sejtheted, hogy ha azt mondom, hogy szemüvegben repülök és készítek bármilyen felvételt - akkor nem az appot nyomogatom, hanem csak és kizárólag a távról vezérlem az egészet. Sejthető lenne ebből, hogy nem kell app bizonyos dolgokhoz. Azt hittem, legalábbis.
Mégis leállsz vitázni.
-
NvidiaRTX
őstag
válasz
Statikus #6376 üzenetére
Nem lehet app nélkül semmit sem módosítani, de aki automatán fényképez annak amúgy sem kell semmit módosítani még az app-ban sem főleg úgy, hogy RAW képet is csinál a gép amit utána kedvem szerint alakíthatok PS-ban.
Az egyetlen gond csak az, hogy nem látja az illető amit fényképez és ez miatt értelmetlen kijelző nélkül használni.Nem kell ahhoz naponta 3 akkut repülni, hogy megismerd a gépet de azt hittem azért néztél valami tutorial videót anno a drónok kezeléséről.
Én mielőtt megveszek egy terméket órák hosszat nézek róla videókat és teszteket, hogy mit hogyan.
Az első drónomat úgy üzemeltem be (P3 Standard), hogy már mindent tudtam róla csak a mozgási irányítást kellett elsajátítanom.
A legmenőbb amúgy az ha kézből szállsz fel manuálisan csukott szemmel szélben. -
NvidiaRTX
őstag
válasz
Statikus #6371 üzenetére
"Abban segíts már légyszi, hogy szállsz fel app nélkül."
Azt hittem azért ennél jobban értesz hozzá.
Sztem még a Phantom 3-al is fel lehet így szállni nem, hogy a mostani új drónokkal.
Kajak eddig mindig az app felszállás opcióját használtad?
Amúgy a manuális felszállás menőbb.Geller:
Már akartam kérdezni de nem csinálsz egy Topic ismertetőt?
Tudod ami a többi topic elején szokott lenni amolyan DJI bemutató összefoglalót.
Vagy kivel lehet megbeszélni, hogy ilyet lehessen csinálni? -
Fuhur
kezdő
válasz
Statikus #6371 üzenetére
Örülök a cinizmusodnak
Nyilván elítélendő, de én szeretek például nyolcasokat repülni és élvezem, mikor a gép repülése szép, koordinált és nem csúszik a levegőben a fordulónál. Ahhoz nem kell kamera. Nem utolsó sorban jó gyakorlás a gép vezetésére például ha elmegy a kamera képed.A felszállás meg roppant egyszerű:
Indítod a cuccot le-középre húzott botokkal, aztán a bal bot felfele tolásával felszáll
Gondolom ezzel most hétpecsétes titokról rántottam le a lepletÉs az sem titok, hogy nem az így készített fotókkal akartam indulni a drónfotó pályázaton. Csak azért írtam, hogy ez a funkció is működik, de nem kell használni ha nem akarod.
-
duni84
aktív tag
válasz
Statikus #6371 üzenetére
ne haragudj, de komolyan nem értelek. bal lábbal keltél fel? leírta, hogy telefon nélkül is lehet reptetni is, fotózni is. nyilván nem így csinálja mindig, de lehetséges.
Biztos használható képeket csináltál kijelző nélkül --> szerintem nem én vagyok a szupertehetség, aki kijelző nélkül is tudott használható képet csinálni, pedig velem is előfordult, hogy a telefonom simán lemerült, a naplemente miatt nem volt opció, hogy visszasétáljak a kocsihoz, feltöltsem, majd vissza a témához, szóval mivel az ember jó esetben tudja, hogy milyen beállításokkal fotózott, meg melyik tekerő/gomb mit csinál, ezért gond nélkül a témához tudja állítani a záridő+rekesz kombót, a kamera látószögét meg ismeri, így ha látja a drónt, akkor azért van esélye jól belőni a kompozíciót is (max körbevágja).
hogy szállsz fel app nélkül --> mindkét joy-t középre és lefele húzza az ember és elindulnak a rotorok (ez a default az összesnél, nem?)
-
jozsi252
veterán
-
NvidiaRTX
őstag
válasz
Statikus #6217 üzenetére
Ez engem is érdekelne, ilyenről még nem is hallottam, hogy valaki azért cseréltetett drónt mert az nem 10cm pontossággal szállt le automatán.
Olyan mint egy önvezető TESLA-ra bízni egy rally versenyt.
Kicseréltetem garanciába mert nem tudta bevenni a hajtűkanyart 70-el.
Látod Statikus nincs olyan nap, hogy ne tanulnál valami újat.
Pl a GoPro Seeker hátizsák tökéletesen alkalmas az Air 2 akkujainak a hordozására. -
NvidiaRTX
őstag
-
NvidiaRTX
őstag
válasz
Statikus #6044 üzenetére
Hát nekem kb arra lesz meg az 50+ km amikor már lejár az 1év gari szal így is úgy is bukom a dolgot.
Én javítgatásra nem fogok költeni azt tudom.
Amúgy már csak a poén kedvéért is most átnéztem a drónt de egyelőre nem vettem észre rajta repedéseket. Jó igaz még a fele sincs meg az 50-nek.Ha meg elreped akkor nyomunk rá egy kis pillanat ragaszót meg körbetekerem a karokat szigszalaggal.
Amúgy ha a gép már tökéletes szoftverileg akkor felesleges tovább frissíteni a frim-et.
(#6045) twine:
Ignoráld a hozzászólásaimat aztán csá.
Engem viszont nagyon is érdekel egy termék rossz oldala is.
Ha majd bizonyított és akár évek után sem lesz bajom vele akkor elismerem, hogy jó cucc lett és ez igaz minden műszaki cikkre amit eddig vettem. -
khorvat
senior tag
válasz
Statikus #6012 üzenetére
Androiddal ilyen beállítás nincs szerintem a DJI Fly programban, de ha IOS verzióban megmondod hol van ez holnap megnézem nálam is!
- Azt szintén lecsekkolom, hogy az androidos telón vagy tableten a gyorstöltés kikapcsolása számít-e a távról töltéskor, ha tud a táv gyorstöltést adni akkor lehet benne ráció.
- Air 2-höz FMC csomagban gyárilag Low-Noise propellereket kaptunk szerintetek?
- Air 2-höz mik az ajánlott tablet tartók, van olyan ami vkinek már bevált? Neten sok féle megoldásokat találni, de még nem sikerült egy best of verziót találnom, ár-helyigény-praktikusság-nakbaakaszthatóság mentén osztályozva őket.
-
NvidiaRTX
őstag
válasz
Statikus #6001 üzenetére
"Senkinek nem furcsa, hogy amikor kibontja az új DJI repcsijét, kulon csomagból kell előszedi a droid kábelt, mert a gyárban iPhone kábelt raknak a távvezérlőbe?"
A DJI mindig is Apple-ös volt ez tény és való. Jobb támogatás volt a telókra és a programok is jobbak voltak.
De akkor mivel magyarázod azt, hogy a Smart Controller-en, a P4 Plus széria távjain és még a DJI CrystalSky kijelzőn is Android fut? -
Fuhur
kezdő
válasz
Statikus #6001 üzenetére
Szerintem nem kell ez mellre szívni.
Én például almát használok a repítésekhez, de nem telefont hanem tabot mert azon jobban látok. Air2 (mármint a tab), új volt egykor ma már hamar merül. Ezzel együtt szerintem jobb, mint a droidon futó applikációk noha zsigerből utálom az almát. Nyilván ebben erős szubjektum is van
A telefonom meg droidos, talán az egyik legújabb modell és naponta töltenem kell. Nem használom repítésre meg semmi különleges dologra.Az eredeti kérdésedre pedig a válasz egyszerű: Ha meríti, kapcsold be a töltést. Akkor meg az lesz a problémád, hogy a távirányító merül majd hamar. Így volt ez nekem a tab estében. Megoldás, hogy mindig mindent töltve viszek ki. Ha több kell, mint amit bármelyik cuccod bír és még van aksi a drónhoz, akkor megoldások: autós töltő, power bank , új kasi a telefonba vagy mégse repítesz többem, mint amit a leggyengébb láncszem bír.
-
NvidiaRTX
őstag
válasz
Statikus #5999 üzenetére
Kajak 3x30 perc képernyő időt bír csak a telód?
Ez a híres ájfón amiről már annyit hallottam?Android-ot kell venni ott nem lehet kikapcsolni a töltést.
Amúgy aki arra panaszkodik android-osok közül, hogy leszívja a telója töltése a távirányítót az kapcsolja ki a gyorstöltést. Nem igazán fogja feltölteni a telót csak kb szinten tartja. Bár ugye ez teló függő is.
Galaxy A70-el max fényerőn, 77%-on kezdtem el repkedni és 3 akku után 78% volt a teló töltöttsége a táv meg alig merült valamit. -
*Ropi*
félisten
válasz
Statikus #5942 üzenetére
Persze, mert Kék Villámosat akarnak játszani.
-
válasz
Statikus #5919 üzenetére
Én ugyan csak Sparkkal tolom, de inkább kézből indítom. Egy ideig landing padról is nyomtam, de szélben például sokkal bizonytalanabb vele úgy felszállni vagy leszállni. 2 hónaposan így borítottam bele a hóba... leszállásnál alá kapott a szél, és motorral a hóba fordította. Az hagyján, hogy megállt bennem az ütő, de utána elküldtem bevizsgálásra is kényszerből, mert furcsa daráló hangja volt, hiába fújtam ki a motorból a havas löttyöt. A myactoin-nél ránéztek, és végül nem találtak problémát, csak propellert cseréltem, de cserébe majdnem falhoz vágták, mert hármason volt az irányítás, amit állítólag rajtam kívül kábé senki nem használ! ;-D
Szóval, azóta inkább kézből indítok és szállok is le, semmi gondom vele.
Más: ÁNYK-ból igényeltem légteret júliusra, és így is kicsit több, mint két hét kellett az elbíráláshoz. Csak azért írom le, mert sok helyen 2-3 napot írnak, de az szerintem csak véletlen lehetett.
-
duni84
aktív tag
válasz
Statikus #5915 üzenetére
ahogy előttem is írták (nekem is van landin pad a kocsiban, "lecövekelhető", összehajtható), de kb 2-szer használtam. macerás, vinni kell magammal, tökölni kell leszállásnál, hogy ne pont mellé menjek, homokos vízparton ugyanúgy beporoznám a környéket, stb ... )
a drón testének középvonala alatt biztonságosan megfogható. akár szeles időben is. nekem zongorista ujjaim vannak, ezért a mavic is tök könnyen megvan, épp ezért nem tudom elképzelni azt a szituációt, hogy egy air-t ne lehessen "elcsípni" leszállás közben, ha valaki legalább 140 cm-ig megnőtt
-
-
NvidiaRTX
őstag
válasz
Statikus #5915 üzenetére
Van landing padom és két problem van vele.
Az egyik, hogy azt magaddal kell cipelni a másik meg az, hogy szeles időben nem a legjobb ötlet ledobálni a földre főleg olyan helyre ahol alá tud kapni a szél.
Persze vannak földbe dugható lefogatói de azt minden alkalommal lerakni aztán meg kihúzni és sáros lesz nem beszélve ha kemény a talaj akkor... áhh csak macera.A kézbe landolás veszélye ahogy irtad is az ujj ledarálás.
Na de ez csak látszólag veszélyes.
Ha a kezedbe veszed a Mavic 2-t vagy az Air 2-t akkor meg tudod nezni, hogy a propellerek meddig érnek el.
Van a géptörzs közepe ott szinte esélytelen, hogy megvágjon a prop.
Ja és egyáltalán nem kell hozzá sok évnyi tapasztalat, hogy az ember így szálljon le.
Egyetelen egy videót néztem meg Air 2 kéz fel/le szállásról, kimentem és megcsináltam hiba nélkül egymás után többször is.Inkább bátorság kell mint tapasztalat.
Elég bátor vagy Statikus?
Rajta próbáld ki egy szeles napon. -
duni84
aktív tag
válasz
Statikus #5913 üzenetére
nem vagyok régi kommentelő a topikban (szinte egyáltalán nem vagyok kommentelő), szóval értelemszerűen én fogok válaszolni
- a távolság kijelzésre nem tudok megoldást a gyári alkalmazásban és férfiasan bevallom eddig még csak a gyárival irányítottam a drónomat, mert nem éreztem, hogy bármiben visszafogna.
- a fa előtti indokolatlan csipogás tippre az "optikai akadály érzékelés" miatt van: azaz egész egyszerűen a kamerába pl belesütött valami extrém szögből a nap vagy bármi miatt rosszul saccolta meg a távolságot. ha tényleg közel érsz, akkor a szenzor úgyis jelezni fog (meg jönnek a távolság jelző csíkok a telefon kijelzőjén)
- a kézből fel-leszállás viszont sokszor igenis indokolt (én mavic 2-vel szoktam kézből indulni és kézbe érkezni): pl hónapok óta nem volt egy rendes esőzés, max záporok, ezért mindenhol minden tiszta por. ha nem akarom, hogy beterítsem magamat/járókelőket/témát, akkor egész egyszerűen kb 180-200cm magasból kell indulni. vagy ott van a magas fű példa, ami szintén elég gyakori. esetleg egy közelben kíváncsiskodó labrador, ami elég hamar ajtótámasszá tudja átalakítani a drónt
sohasem gondoltam úgy rá, hogy menő lenne, inkább csak szükséges. mondjuk a mavi2-t nem fogom fejjel lefelé forgatgatni, hogy leálljanak a rotorok, mert eléggé tud küzdeni
ha érzékeli az alsó szenzorral, hogy leszállt a kezembe, akkor úgyis leáll kb 2mp múlva.
-
NvidiaRTX
őstag
válasz
Statikus #5910 üzenetére
Hát attól, hogy te 1-2cm-es fűben szállsz fel az még nem azt jelenti, hogy más is.
Én ma tó parton voltam mint írtam is és hát kaszálás hiányában a fű 30cm körül van.
Addig oké, hogy felszállok a parkolóban a kavicsról vagy a betonról na de ha akkut kell cserélni akkor ugyan ne kelljen már vissza másznom a parkolóig.
Hogy menő? Igen menő. Jól néz ki? Igen. De neked ezzel mi a problémád irigykedsz?
Ja és csak óvatosan ezzel a fűből felszállással mert bekapcsolás után nem tesz jót a gimbal motoroknak az ha elakadnak kalibrálás közben.
Ha olyan kérdést teszel fel amire tudnak válaszolni az itteni user-ek akkor maguktól is fognak nem kell külön felhívni rá a figyelmet.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● Drón topik
- Jóárasított AI PC-ket szeretne látni az AMD
- Melyik tápegységet vegyem?
- Apple MacBook
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- E-roller topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PlayStation 1 / 2
- VoLTE/VoWiFi
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...
- Napirajz könyv
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- RITKASÁG: MSI Big Bang Z77 MPOWER
- AKCIÓ! ASUS B460M i7 10700 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB KOLINK Observatory TG TT 600W
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Rampage SHIVA CM 750W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest