Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz
PLaci58 #105227 üzenetére
Nekem is volt 2 literes benzinesem, 90% városi használattal 9-10 litert evett télen. Gondolom azt tudod, hogy csak városi használattal nem 5,5 litert enne a gépsárkányod, hiába a technika, de a gyorsítás-lassítás, megállás-elindulás, alapjáraton ketyegés mind hozzátesz, sőt a hideg motor is! Nem minden a fordulat......
-
-
7Sony7
addikt
válasz
PLaci58 #100100 üzenetére
Nincs szag, se tócsa. A vízpumpa fizikailag közel van a vezérműszíjhoz, de nem az hajtja, hanem sima ékszíj. Ott sem láttam szivárgást, de lehet, hogy csak azért, mert picit szivárog, nyomás alatt, és el is párolog.
nagyfejü: Ja, akkor jó. Reggel alánéztem, az olajdekni nedves, de lehet, hogy olaj. Ha pedig fagyálló, akkor nem tudom honnan folyt oda. Lehet hétvégén megemelem. Most nem akartam összekenni magam.
-
Atomantiii
addikt
válasz
PLaci58 #98830 üzenetére
Azért nem látja az "átlag vevő" a kis antennájával, mert nem ide sugároz az adott műhold hanem máshová, de ezt olykor ki lehet küszöbölni az antenna méret növelésével.
Pl rengeteg olyan adás van C sávon (de KU sávon is, bár ott kevesebb), amit soha nem fogsz elcsípni kis antennával, nagyobb antennával már más a helyzet. Persze olyan is van, amit nagyobb antennával sem látni.
Közben találtam extra nagy futót ponyvásan, csak járművem nincs hozzá, vagy legalábbis nem az igazi gondolom egy Renault Megane-val 3 m hosszú és 2 m magas futót vontatni.
Vagy lenne nyitottban 2,4 m hosszú, elvileg még az is megtenné csak kérdés mennyire bírná az autó, nem tudom be merjem-e vállalni.
Nagyobb kocsit meg most hirtelen sehonnan sem tudok keríteni, meg nyilván így lenne a legolcsóbb a dolog.
-
#77081088
törölt tag
válasz
PLaci58 #98150 üzenetére
Azzal amit írtál végül is egyet értek. Csak az a probléma hogy az aktuális út egyirányú,nem továbbhaladási problémák vannak,hanem parkolások.Ráadásul az egyik oldalon van útpadka,azon áthajtva parkol a kerítés közvetlen közelébe,az ablak alá.
És pont az a baj,hogy te is így állsz hozzá… " miért ott vettem házat,így jártam" . Ez egyszerű nem törődömség,lustaság kényelem miatt. Ami késik nem múlik,ha kiköltözünk lesz párbeszéd is elhiheted. -
-
customer114
őstag
válasz
PLaci58 #97243 üzenetére
Ez konkrétan egy fake darab.
Ha garis sjcam-ot vennétek, ezt ajánlom. Én vettem tőlük nyáron. Tele vannak tartozékokkal is viszonylag olcsón. (olcsó: Magyar műszaki áruház ár alatt)
-
bul07
nagyúr
válasz
PLaci58 #96318 üzenetére
Igen reggel alatta már írtam is hogy pótlom hogy csak műszer meg terhelés értékek
Én nem fogok táblázatot gyártani mert nem szoktam ilyet csinálni
De nyugodtan bárkinek a rendelkezésére bocsájtom az adatokat, ha van cucca és csinál tesztet akkor ezeket az adatokat is használhatja -
Zola007
veterán
válasz
PLaci58 #95998 üzenetére
Ezt a témát már - legalább- egyszer lezavartuk.
Ráadásul pont veled vitáztunk erről januárban is.Feltettem a kérdést Kresz-oktatóknak is telefonon és több ízben emailben
3 neves autósiskola vezetésoktatója reagált a levelemre, egyöntetű véleménnyel arról, hogy városon belül nincs jobbratartási kötelezettség, főleg nem gyorshajtók miatt.
Ha akarod, keresd vissza, beraktam ide is a válaszlevelet
A rendőrnek arra amit írsz, egyszerűen nincs joga(#96003) PLaci58 : ha a megengedett sebességgel haladsz, akkor nem kell senkit elengedhet, ha 200-al jön mögötted, fekete, fóliázott ukrán rendszámos mercedesben, akkor sem áll a törvény fölött senki.
Az más kérdés, hogy mit lehet és mit vagy köteles tenni ilyen helyzetben
Azonban még a rendőrt sem kell elengedned, ha nem használ megkülönböztető jelzést. -
tahepa
senior tag
válasz
PLaci58 #96001 üzenetére
ergo nincs jobbra tarts kötelezettség lakott területen belül...sőt kormány van a kezemben és kikerülöm a lassabban haladót.
Én is szeretek dinamikusan közlekedni a városban is de eddig még mindig sikerült kikerülnöm valamelyik sávban a nálam lassabban haladókat..legfeljebb kissé káromkodtam de ez beletartozik a vezetési sportba.
Hol itt a probléma.... -
tahepa
senior tag
válasz
PLaci58 #95998 üzenetére
A párhuzamos közlekedés forgalmi rendje;
1./ Lakott területen: - Ha az úttest menetirány szerinti jobb oldalán két forgalmi sáv van, a külső forgalmi sávot bárki igénybe veheti a folyamatos haladás céljából. A 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival és motorkerékpárral, távolsági illetőleg gyorsjáratú autóbusszal a belső forgalmi sávban folyamatosan is lehet haladni, feltéve, hogy ezzel a mögötte gyorsabban haladó járművek közlekedését nem akadályozza. A többi jármű csak balra bekanyarodás és előzés céljából veheti igénybe a belső forgalmi sávot. - Ha az úttest menetirány szerinti jobb oldalán kettőnél több forgalmi sáv van, a második forgalmi sávban bármely járművel szabad közlekedni, feltéve hogy ezzel a mögötte gyorsabban haladó járművek közlekedését nem akadályozza. - A harmadik és további (belső) forgalmi sávokban csak a 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival és motorkerékpárral egyéb járművel pedig csak balra bekanyarodás és megfordulás esetén szabad közlekedni.(4) Lakott területen lévõ, párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten, amelyen a forgalmi sávok útburkolati jelekkel vannak megjelölve, a belsõ forgalmi sávban (sávokban) 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival és motorkerékpárral folyamatosan is szabad haladni feltéve, hogy ezzel a jármû a mögötte gyorsabban haladó jármûvek közlekedését nem akadályozza. Az ilyen módon haladó jármû mellett - a (6) bekezdés c) pontjában foglaltak megtartásával - fokozott figyelemmel jobbról el szabad haladni, a forgalmi sávokat azonban - a gyorsabb elõrehaladás érdekében - kis távolságon belül ismételten változtatni, és ezzel a közlekedés résztvevõit zavarni tilos.
Tehát a belső sávban haladó nálam lassabb közlekedőt jobbról kikerülöm és problem solved.(lakott területen belül)
-
customer114
őstag
válasz
PLaci58 #95988 üzenetére
"A legbunkóbb pedig 48-al "repeszteni" városban a belső sávban, mert majd én megmutatom mennyi a megengedett sebesség!"
Ezt komolyan gondoltad? Azért megy 48-50el belsőben (városon belül ez teljesen szabályos), mert majd ő megmutatja? Van egy rossz hírem: üldözési mániád van.
(ezzel a betegséggel nem jó vezetni
)
-
Salex1
őstag
válasz
PLaci58 #92017 üzenetére
Használtam léghűtőt, de az semmire nem jó. Egy mezei venti sokkal többet ér. Ez csak pénzkidobás.
A mobilklíma, jó, de messze marad a split-től. Hűteni lehet vele, de kompromisszumokkal, a nagy csúnya test, kiverető cső miatt.Van olyan split klíma ami télen is képes páramentesíteni? Úgy tudom, hogy általában letiltanak 3 -5 fok körül.
-
Zola007
veterán
válasz
PLaci58 #91998 üzenetére
"Nappal megy 5-6 órát ilyen nagy melegben, éjszaka nyitott ablaknál csak a ventilátor megy és lehűti a szobát."
Igen, azt olvastam ki belőle, hogy nappal járatod a klímát, éjszaka meg kinyitod az ablakot, hogy lehűljön a szoba sima ventilátorral. Tudtommal a ventilátor csak mozgatja a levegőt, de nem hűti.
Persze nincs kizárva, hogy mást szótárral dolgozunkMikor van nappal 30 felett, akkor éjszaka kint is több van mint 20, már persze ha városban laksz. Mert az épületek és a beton/bitumen nagyon jól tárolj a hőt.
Tegnap volt 33 fok, hajnalban is még 27 fokot mértem az ablakon kívül. -
Zola007
veterán
válasz
PLaci58 #91987 üzenetére
Attól, hogy te így járatod, még nem ez a jellemző.
Ventilátor is fogyaszt egyébként.
Az másrészről miért jó, hogy a meleg, párás kinti levegővel visszafűtöd éjszaka, amit nappal lehűtöttél?.
Energetikailag a hőntartás a legkedvezőbb, mind fűté, mind hűtés esetén.
Harmadrészt a sz.r munkáért jogos, hogy nem fizetsz, viszont nem ez a klímaszerelés rendes módja, attól függetlenül ki végzi -
-
Zola007
veterán
válasz
PLaci58 #91964 üzenetére
Az eredeti kérdés az volt, hogy mennyit fogyaszt egy klíma.
Bátorkodom feltételezni, hogy azért kérdezte a fórumtárs mert venni akar. Ugyanis pont a te példádból kiindulva, akinek már van klímája, azt nem érdekli mennyit fogyaszt.Namármostakkorvegyükfigyelembehogy
- on/off klímát
- hivatalos szerelőtől
- hivatalos garival
- beregisztrálva(!)
már nem tud venni, mert nem adják meg rá a regisztrációt, ilyen szempontból a te On/Off klímád fogyasztása totál irreleváns egy új klíma vásárlónak.Csak hogy tisztább legyen miért is írtam az on/off vs. inverter dolgot.
Nem vagyok se forgalmazó, se szerelő, egyedül a tények érdekelnek. -
#33253120
törölt tag
válasz
PLaci58 #91961 üzenetére
Jellemzően nem fog elfagyni az elpár a beltériben. A mai gépek ezt jobbára figyelik.
Az, hogy hány fokos levegő lép le a mókuskerékről az egy dolog, mert egy ideig ott a helyiség belső meleg levegője ellentételezni, ha meg már lehűltünk akkor meg az inverteres visszaszabályoz.
Zola007.
Én szeretem az on/off gépeket, mert kevés velük a macera. Csak sajnos eljárt felette az idő.... (Bár trabant, ikarus, meg lada szerelmesek is vannak a mai napig is.) -
Zola007
veterán
válasz
PLaci58 #91961 üzenetére
Nagyon ritkán és rövid ideig kell maxon menni egy 3,5kW-os klímának, amennyiben jól van méretezve.
Ha folyamatosan megy, akkor vagy nem tökéletes a hűtőkör vagy alul van méretezve a klíma a légköbméterhez.
Ha meg nem folyamatosan megy, akkor mindig az inverteres jön ki jobban az üzemi hatásfok miatt.Egy azonos teljesítményű inverteres mindig kevesebb fogyaszt mint egy on/off, ez pont a technológiából adódik, mert van köztes teljesítmény, nem csak OFF és 100%
Nem kell védeni a mundért, semmi gond a hagyományos klímával a maga kategóriájában, csak ne akarjunk magunkat és másokat meggyőzni arról, hogy ugyanolyan jó vagy jobb mint az inverteres.
-
#33253120
törölt tag
válasz
PLaci58 #91950 üzenetére
A régi on-off gépek sem rosszak, viszont a maiak annyiból jobbak, hogy a pillanatnyi hűtés/fűtés igény szerint tudják szabályozni a teljesítményt. Ez erősen villanyszámla, és ízület barát dolog.
No meg, ha megfelelő COP értékű gépet veszel, akkor ma már lehet neki kérni H tarifás mérőt, amivel nyáron rendes áron hűthetsz, de ősztől-tavaszig jelentős kedvezménnyel fűthetsz. Bár a mérő kialakítása majdnem egy klíma ára, de központi fűtés, vagy gáz esetén elég jó lehet a megtérülése. (Persze ez minden esetben az adott épület fűtési rendszerétől, és az épület kialakításától/szerkezetétől/fekvésétől is függ. ) -
Salex1
őstag
válasz
PLaci58 #91481 üzenetére
Ha jól zár a lábszelep, akkor hiába kap levegőt! Akár le is kötheted a szivattyút, a vizet akkor sem szabad leengednie. És is szenvedtem ilyen problémától, és nekem minden esetben valami beakadt a lábszelepbe (kb. 6m-es szívószál végén) Vettem rá egy kosaras lábszelepet, ami ad egy kis védelmet a nagyobb szennyeződés ellen, illetve biztosan tisztult azóta a víz is...most két éve, hogy nem volt vele gond.
Kútfúró 06204989579 A nevére nem emlékszem...semmi plusz, semmi mínusz. Jött, megcsinálta és ment.
-
#33253120
törölt tag
válasz
PLaci58 #89109 üzenetére
Tulajdonképpen visszább én is ezt írtam az idevágó Mavir grafikonnal együtt. A szél jó, de mivel rapszodikus drága hosszútávon. Amúgy lehet alá is becsültem, mert a cikk 100% tartalék kapacitásához képest én csak egy 80-90℅-ot számoltam az ezek szerint elavult tudásom alapján. Szerk. Vagy az újságírás csúsztat picit szokás szerint.
-
PLaci58
addikt
-
#77081088
törölt tag
válasz
PLaci58 #85316 üzenetére
Nem felbontás probléma szerintem. Hiába szerkesztgetem mindig ugyan az történik.Mégpedig hogy a rendszer csak úgy engedi a külső fájl képernyőképként kezelését,hogy abból ki szeretne vágni, nem hajlandó az teljes képet használni. Ezt hogyan lehet megoldani? Korábban használtam a QuickPic Galéria apot,ha azzal készítettem képernyőképet akkor teljes módban használta. Most a lolliban ezt én nem találom,vagy nincs is ez az egyszerű lehetőség meg?
-
#65675776
törölt tag
válasz
PLaci58 #84514 üzenetére
Van egy nagyon komoly különbség az Über és a taxisok pénzforgalma között:
-az Überé fillérre pontosan követhető, mivel teljesen ellenőrzött online pénzügyi csatornákon zajlik.
-a taxisoké semennyire sem. Szerinted miért tiltakoztak a kötelező POS terminál ellen? És miért részesítik előnyben (többnyire sugalmazzák is) a kp fizetést? Miért néznek szúrós szemmel ha valaki kártyával akar fizetni?Taxisok adózása kb a vicc kategória, ott kerülik el ahol akarják. Ezek után azt az Überezők szemére vetni, hogy nem adóznak kissé meredek. Ami miatt annyira nem piszkálják a taxisokat a folyamatos adókerülés miatt, az arra vezethető vissza, hogy a többi kötelezettségükből azért van egy értékelhető állami bevétel. Nem Takibácsik a tipikus taxisok, akik tisztességesek és becsületesek lennének, mindemellett még ügyfélközpontúak is. Egyébként ha annyira rossz üzlet taxizni, ahogy azt sugalmazni próbálják a taxisok, akkor miért van ölre menő harc sokszor a drosztokért?
-
#65675776
törölt tag
válasz
PLaci58 #84500 üzenetére
A taxisokat azért szabályozták újra, mert ők maguk kértek hatósági árakat, nehogymár verseny legyen. Arra nem számítottak, hogy mást is kapnak. Pl felháborító módon előírták nekik, hogy 7 °C alatt kutya kötelességük téligumit használni! Azért mégis mit képzel magáról a törvényalkotó? Ez valóban felháborító. Az, hogy elpírták a kötelező klímahasználatot megint felháborító. Elvégre eddig eszük ágában sem volt a szolgáltatás minőségét emelni, a megnövekedett bevételeket is csak simán zsebre akarták rakni. A sárga szín meg. Már bocsánat, de ez mindennek a teteje!
Ha jól csinálják eléárik azt, mint a taxisblokáddal (annak következménye pl a sárga rendszeám). Kapnak a nyakukba még egy marék kötelezettséget, aztán még szarabbul jönnek ki belőle. Annyira sajnálom őket, hogy azt le sem lehet írni. Olyan jól képviselik az érdekeiket, hogy eddig ha csoportosan megmozdultak minden esetben csak szarabbul jöttek ki belőle. Szegény párák.
De, van pénzforgalom, tisztán elektronikus és pontosan követhető módon. Utóbbi a taxisokról nem mondható el. A taxisok nagyrésze papíron 2 órában dolgozik, és ennek megfelelően adózik, azaz kb sehogy. Az Überből szerintem már most is nagyobb adóbevétele van az országnak, mint a taxisokból. Ezért sem olyan nagy az akaraterő a betiltására.
Fekete akkor lenne ha csak bitcoin-nal, vagy hasonló valóban követhetetlen akármivel lehetne fizetni.
A piacgazdaság nem arról szól, hogy mindenkinek egyenlő esélye van.
-
sto1911
veterán
válasz
PLaci58 #84502 üzenetére
A taxis es koztem annyi kulonbseg van, hogy en nem veszek el penzt a haveromtol, ha elviszem valahova. Megis ugyanugy szemelyt szallitok, ugyanolyan biztonsagosan, stb. A taxisoknak azert kotelezo mindenfele vizsgat letenni, mert ok ezzel keresnek, tehat le kell oket huzni.
Azt az embert, aki meg munkaba menet meg vissza szallit meg par embert, szerintem nem kellene uldozni.
Aki viszont egesz nap uberezik, az felolem csinalhat vizsgat meg legyen bejelentve, en nem banom. De ha tulszbalyozzak, meg ott is fix tarifa lesz, akkor nem lesz verseny, es ha az nincs, akkor ugyanugy elku..nak, mint a taxisok.Es ahogy te is irod, sokan csaljak az adot meg kiskapukon kibujnak a fizetes alol, de oket fura modon nem uldozi senki (pedig az update miatt nem fogy annyi feher kenyer
)
-
Zola007
veterán
válasz
PLaci58 #84500 üzenetére
mindenképpen az árak miatt akkora a kontraszt.
Kossuth utcáról múltkor 1700 Ft-ért vitt ki minket a taxi a Békessyhez.
Amíg Mo-on ez egy átlag pályakezdő fiatal 3 órányi fizetése, addig senki nem fogja őket választani, mert hajnal -10 fokban nem érdekli a blokk, csak vigye valaki haza olcsón
-
csapee
őstag
válasz
PLaci58 #84500 üzenetére
Az Uber szerinted számla nélkül utal az autósnak?
Nem a szép és okos taxisaink / cégek felépítettek egy várat (ilyen színű autó, olyan vizsga) 30 év alatt, aminek a közepébe szart az Uber meg hasonló app-ok.
A taxisokra vonatkozó előírások nagy része csak bürokratikus, piackorlátozó. Hiéna mindig is lesz akármennyi szabály lesz.
Uber alatt egyszer szívatsz meg felhasználót, az ott lesz az adatlapodon. Inkább ők is fejlesztetek volna az utas érdekében nem csak a droszt-jogokon marakodtak volna. Természetesen most az Uber is olyan féllegális, de a kettő között lenne természetes a piac. -
sto1911
veterán
válasz
PLaci58 #84500 üzenetére
Tokre nem ugyanaz a busz meg a vonat - bar vonat helyett mar evek ota autozok.
Viszont amig a taxis 5km-t, Debrecenben, ket kanyarral (fel a korutra, le a korutrol), 10 perces utat 1700 HUF-ert tesz meg, addig inkabb hivok (hivnek) Ubert, vagy haver kijon ertem es visszavisz; benzin, kopas, ido, stb. sincs meg 500-ba sem.
Mert amugy a taxisnak milyen kepzese van? Kb. mint nekem. En is vihetek 5 embert az automban, ahogy mindeki, akinek jogsija van.
Indexes cikk az uber adozasarol:
globális techcégekhez hasonlóan optimalizálja az adózását, így túl sok társasági adót vagy járulékot nem fizet. Szoval fizet az, csak kevesebbet, ezert valakinek kevesebb kerul a zsebebe es ez nem tetszik. -
PindurAnna
Közösségépítő
-
ngabor2
nagyúr
válasz
PLaci58 #83916 üzenetére
Szigorúan háztartási méretben a szőrszálhasogatókat kivéve nagyjából mindegy, hogy VA-rel vagy W-tal számolgatunk. Nem mennek hosszú órákig nagy teljesítményű villanymotorok, hogy a végén több kWh különbség jelentkezzen a számlán. Lehet mondani, hogy sok kicsi sokra megy, de viszonylag kevés olyan háziasszonyt/háziurat ismerek, aki bemegy a villanybótba és a hajszárító/porszívó/vasaló/mosógép/stb cos fí értékét kérdezné. Az érdekli, nagyságrendileg mennyi megy bele, nem fogja méregetni, hogy a ráírt 600 W az valójában 580 vagy 650, és ebből mennyi a hasznos, mennyi a meddő.
-
Zola007
veterán
válasz
PLaci58 #83520 üzenetére
Nem sértődtem meg, a használandó jelzőket ezennel pedig baráti üdvözlettel viszonzom
És javaslom tovább is olvasni a KRESZ-t. 36§-ot, mondjuk egészen a 4-5.pontig
azt mindig elfelejtik a gyorshajtók, hogy "gyorsabban haladó jármű" alatt a KRESZ nem a gyorshajtókat érti, hanem a sebességhatáron belül, de az előtte lévő (logikusan a sebességhatárnál lassabban haladó) járműnél gyorsabban haladó járművet.
Ezt viszont nekem elmondta az oktatóm...(4) Lakott területen lévő, párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten, amelyen a forgalmi sávok útburkolati jelekkel vannak megjelölve, a belső forgalmi sávban (sávokban) 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival és motorkerékpárral folyamatosan is szabad haladni feltéve, hogy ezzel a jármű a mögötte gyorsabban haladó járművek közlekedését nem akadályozza. Az ilyen módon haladó jármű mellett - a (6) bekezdés c) pontjában foglaltak megtartásával - fokozott figyelemmel jobbról el szabad haladni, a forgalmi sávokat azonban - a gyorsabb előrehaladás érdekében - kis távolságon belül ismételten változtatni, és ezzel a közlekedés résztvevőit zavarni tilos.
(5) Ha a forgalom sűrűsége folytán a forgalmi sávokban összefüggő járműoszlopok alakultak ki, forgalmi sávot változtatni csak abban az esetben szabad, ha a vezető bekanyarodásra vagy megállásra kíván felkészülni. -
Zola007
veterán
válasz
PLaci58 #83503 üzenetére
Én meg azt bírom mikor 60-as táblánál 65-el megyek belső sávban és nyomul a s.ggembe a mögöttem lévő... A másik meg honnan tudod, hogy a következőn nem balra akar e menni akkor nem fog kisorolni, mert az életben nem engedik 2 sávot vissza.
Én annyival zárnám le a vitát, hogy lassú haladás miatt még nem láttam balesetet, viszont túllépés miatt már bőven eleget.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- LG G8X - kettőn áll a vásár
- Linux kezdőknek
- iPhone topik
- BestBuy topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Mobil flották
- Hegesztés topic
- Witcher topik
- AI-alapú böngészőt telepítenének gyárilag az új mobilokra
- További aktív témák...
- Lenovo IdeaPad 3 17ITL6 - 17.3" HD+ Intel 6305 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- AKCIÓ! Intel Core i7 7700K 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Asus Z170 i7 7700 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA 500W Zalman
- LG 45GR95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- AKCIÓ! Dell Latitude 5440 14 FHD üzleti notebook - i5 1335U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest