- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Szinte játékpénzért megvehető a Honor Play 10C
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Mobil flották
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Azonnali navigációs kérdések órája
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat csak a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
M@Db0Y #17882 üzenetére
mintha az erste mutatna akkor, amikor meg csak zarolt egy tranzakcio. a reszletes adatoknal a "hely" sor. konyveles utan itt mar csak a crv* szoveg latszik, zarolasnal szerintem meg nem
de asszem a revolutnal is ott van (statement)
szerk: revolutnal tenyleg ott van, es erdekesseget is talaltam magamnal. volt ket webkincstaros vasarlasom curve+revoluttal, es mindketto "muiden" fizetesi lokacioval ment, mikozben a kh-s tranzakciok fixen vilniusiak. ez alapjan lehet, hogy az aktualisan kivalasztott kartyatol fugg, milyen szalra kerul egy-egy tranzakcio
-
sb
veterán
válasz
M@Db0Y #17476 üzenetére
Az Erstétől én kb. 20k+ kamatot kaptam és 7k költséget rá mert túlléptem a hitelkeretet.
Apró gond, hogy ezzel a kb. 30k terheléssel volt -10e-ben a végén a számlaegyenleg. Tehát előtte nem volt túllépve semmi. (Az előző zárási időpontban meg csak a havidíj volt beterhelve amit visszafizettem. - Ott meg a gbit-tel átrakott mozgások csúsztak ki a könyvelési dátummal, ez egy másik történet. Hogy szeretem, hogy fogalmunk sincs mennyi idő a könyvelés, asszem ott épp 5 munkanapra sikerült...)
Ebből arra gondolnék, hogy lehet, hogy vannak/voltak anomáliák a működésben év végén. Lehet, hogy a pontokkal is... -
pictigjis
Topikgazda
válasz
M@Db0Y #17236 üzenetére
az biztos, hogy a bizalmat baromi nehéz lesz visszaépíteni, főleg annak frissen tudatában, hogy tőlem lopnak pénzt, és még nekem kell "várni" bármennyi időt. miközben ugye a szolgáltatást sem tudom használni, amiért előre kifizettem az éves díjat. én sem tudom még, hogyan fogom ezentúl kezelni ezt a kérdést, át kell majd gondolnom
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
M@Db0Y #17234 üzenetére
ez a 14 nap egy nonszensz, tobb olyan bejegyzes is volt a redditen (csak aztan most takaritottak egy nagyot, hogy ne nezzen ki olyan kinosan a posztlista), akik irtak, hogy 48 oraval kesobb visszakaptak a penzuket. ez annyira vegleges tranzakcio, hogy meg cashbacket is adott ra a rendszer, szoval orulnek, ha nem szorakoznanak. nem tudok egyik pillanatban hamburgeresnel fizetni pesten, 20 perccel kesobb meg szaud-arabiaban
-
-
ACE-
addikt
válasz
M@Db0Y #16889 üzenetére
Asszem neki valamiért úgy sem megy, másik topicban volt róla szó. Furcsa mert nálam is úgy megy, hogy ha ujjnyommal oldom fel, akkor nem kéri x. időn belül fizetve. Azt vettem észre, hogy az arcfelismerés kevés neki, szóval figyelni kell rá hogy ne először az arcomat vegye észre. De azt hiszem ez sem volt megoldás nála, talán nem is használt arcfelismerést, mégsem volt jó.
-
Oliverda
félisten
válasz
M@Db0Y #16281 üzenetére
Kétlem, mert nekem kb. azóta ki van választva, hogy bekerült a listába, és ma adott először, miközben több tucat simple gateway-es fizetésem volt (a legutóbbi alig egy hete, és arra még nem adott). Anno talán még beszéltünk is erről itt.
pictigjis: Ha engednék, pls screenshotold le az aktuális kínálatot, mert volt róla szó, hogy bővítik, még emailt is küldtek javaslatokért.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
M@Db0Y #15734 üzenetére
így viszont már érdekes. ebben az esetben elképzelhető, hogy a "cipőbolt" mcc kód valamiért 8999-re alakul. nemrég volt hasonló hiba, akkor az élelmiszerboltos 5411 változott 8999-re. az sokkal több usert érintett, viszonylag gyorsan javították is, ez viszont aligha fogja átvinni az ingerküszöböt, ha írsz a supportnak
korábban egy pár átalakuló és cashbackgyilkos mcc-t sikerült (részben nekem) kijavíttatnom a curve-vel, de akkoriban még volt egy fórumos kapcsolattartó a userek és a curve között, és ő valahogy elintézte. mivel lassan már supportos sincs, nemhogy ilyen összekötő, ezt nehéz lesz megjavítani. a magam szempontjából mindegy is, nálam a kétszer kettő új kategóriába se fért bele a divat
azért adott esetben majd megpróbálom leellenőrizni egy közvetlen kh-s és curve-ös vásárlással (mittomén, egy-egy cipőfűzővel)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
M@Db0Y #15644 üzenetére
nem valószínű, de kizárni sem lehet. mivel a simplepayes fizetési felületen a kereskedőnevek elé "otpmobl" kerül, ez semmiképpen sem "simple" szó. viszont múlt héten vettem matricát a simple-ből, az "simple matrica" néven futott, szóval szerintem azokra a tranzakciókra lesz érvényes, amik a simple szót tartalmazzák
-
Fifi
őstag
válasz
M@Db0Y #15612 üzenetére
Nekem is black csomag van. Egyben előre kifizettem a 100€-t október 25-én.
Most megnéztem a launchpadról az alábbi menük nem érhetőek el nálam:
- account
- settings
- upgrade plan
- cashback
- frontendFrissítés nincs, a reinstallhoz nyuszi vagyok és most se kedvem, se időm a supportnak írogatni. Holnap GBiT-elnék egy-két dolgot, kíváncsi leszek mi vár rám ...
Este megnézem a felségem telefonján is, bár ő X-ről standardra downgradelt.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
M@Db0Y #15615 üzenetére
nem gondolom, hogy direkt szívatnának, mivel pár hónapja is külön megköszönték, hogy részben az én segítségemmel javítottak ki egy hibát
a véletlenek különös és kegyetlen egybeesése ez, persze ettől nem lesz jobb nekem
egyébként ha most próbálnál kapcsolatba lépni a supporttal, szinte biztosan nem kapnál választ 1-2 napon belül, idénre valami nagyon megváltozott
-
Roland8622
aktív tag
válasz
M@Db0Y #14734 üzenetére
Eleve mikor odaérintem a telefont az automatához: Kártyáját nem lehet olvasni. Próbálja újra stb stb. Ezt a szöveget is tördelve a kijelzőn. Mielőtt a fizikai kártya jött volna akkor is ezt írta ki ha odaérintettem. A kártya aktiválásának hiányának tudtam be,de azt elfogadja ha odaérintem,mobilnál csak hibaüzenet. Közben a mobilom kijelzőjén kéri a PIN kódot. Már a fizikai kártyának is ugyanazt adtam meg,mert az automatánál azt megcsináltam. Szóval itt a mobil a ludas.
-
ACE-
addikt
-
zerodot
aktív tag
válasz
M@Db0Y #12273 üzenetére
Ami nekem kell, a mobil fizetés, jelenleg működik, úgyhogy én hozzá nem nyúlok amíg megy, az biztos
Az a Revolutos hiba nem fontos, bár lehet hogy így a webes GP fizetések se fognak menni, majd kiderül. Majd ha megjön az új fizikai, lehet szórakozok vele többet, de addig már nem érdemes, minek szívjak vele duplán.
-
válasz
M@Db0Y #12002 üzenetére
Azt hiszem, a Curve ennyi volt.
Nem látom azt, hogy hogyan térülne meg nekem - akár a legolcsóbb - (a) havi ~5 GBP-s díj!
Erről szívesen olvasnék véleményeket, hogy kinek hogy (nem) éri meg ezentúl...Nem járok külföldre, leginkább HUF-ban fizetek.
Csak webes szolgáltatásokért/Ali-n fizetek EUR-ban/USD-ben, de már azt is leginkább a Revolut-tal váltom át, mióta a Curve közép árfolyam váltása megszűnt. -
válasz
M@Db0Y #11110 üzenetére
OKé, írtam a supportnak.
Szerintetek lehet olyan, hogy maguktól levonogatják pl 1-2 óra/ alatt 2,5 fontonként az alkalmazás díját. Ergo kinullázzák a számlámat. Ilyenkor kihet lehet fordulni??
( meg hogy lehet az, hogy mindeféle engedély nélkül pénzt vonnak le, mégha rendszeres előfizetésnek is van feltüntetve( amúgy erről szó nem volt)) -
<Adamsky>
nagyúr
"Nem úgy van, hogy ... "
Mindig úgy csinálom, hogy
• feloldom a telefont (vagyis nem csak felébresztem, hanem ujjlenyomattal be is lépek)
• NFC bekapcs.
• ha nem az alapértelmezett kártyával akarok fizetni, akkor kiválasztom azt, amelyikkel ...
• "pitty", és kész
Most is így tetem, csak most a "pitty" helyett "paff"lett, mert azt mondta a hölgy, hogy adjam meg a PIN-t. Itt tény, hogy tököltem egy keveset, mire beütöttem, de az, hogy PIN-t kért szvsz. eleve nem OK.
#8618 Peter.70
" ... elérted azt a határt ( db szám ) amikor egy fizetésnél kér PIN-t." - ilyen van?
És elképzelhető, hogy túl sokat molyoltam a PIN beírásával, és ezért lett sikertelen?
Ma egyébként egy kisebb összeget (1-2e Ft) már fizettem vele minden gond, és PIN beírása nélkül.#8619 Oliverda
"Pedig a postán szokott ... " - nekem sem rémlik, pedig már fizettem telefonnal. Na, majd jobban figyelek legközelebb. Az én esetem egyébként egy JYSK áruházban történt.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- AKCIÓ! Apple Mac Studio M2 ULTRA 2023 64GB 1TB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Aorus B450 R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB ZALMAN I3 NEO 650W
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch SE/Apple Watch SE 2 (2022)
- Apple iPhone 16 ProMax 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI MAG 325CQRXF QHD VA 240Hz 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest