- One mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- iPhone topik
- Motorola G86 - majdnem Edge
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Kezünkben a Honor Magic V5
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Jellemzően minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő kilencedik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de ritkán előfordulhat, hogy a 15. napig vagy még tovább kell várnod. Ilyen esetekben érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást arról, hogy a vásárlásod sikertelen volt. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
-
pictigjis
Topikgazda
-
Capella
senior tag
válasz
Capella #15686 üzenetére
Korábban én is említettem a fizetési problémát a Szentendrei úti Auchanban.
Azóta kétszer is fizettem ott gond nélkül az órával.
Talán user error volt korábban, hogy nem elég ideig, vagy nem a legjobb helyre próbáltam érinteni. Vagy más miatt, de már jónak tűnik ott is. -
ddsteel
aktív tag
válasz
Capella #15686 üzenetére
Auchannal nekem is van bajom, igaz, én 1 évben egyszer megyek oda, amikor karácsonyfát veszek
Órával ott is elutasít engem mindig. Ugyanakkor mindig Auchan kúton tankolok, ahol viszont sokszor (nem mindig) telefonnal nem tudok fizetni, csak órával. Szerintem az van, hogy a telónak pont úgy van az NFC chip, hogy nem tudom rendesen odatenni az érintéshez. Valahogy a kúton kicsi a hely az érintéshez... Vagy mittomén.
-
TrollBalint
addikt
válasz
Capella #15686 üzenetére
Most gondolkodom, hogy Auchanban mivel szoktam fizetni, kártyával, vagy órával, de gondom sose volt. Milyen kártya van mögötte és melyik Auchan? Én a maglódiba járok és rendszerint önkiszolgáló kasszánál fizetek (azért volt már példa, hogy nem ott fizettem és a rendes kasszánál biztos, hogy órával fizettem).
-
Oliverda
félisten
válasz
Capella #15086 üzenetére
Neked jó, a Curve-nek kevésbé. Szerintem, ha egyszer minden ügyfél számára elérhető lesz a hitelkártyás opció, akkor a jelenlegi, alapértelmezettnek számító betétivel majd limitálják a díjmentes hitelkártyás költéseket, ahogy az üzleti vagy EEA-n kívüli kártyákkal már megtették.
-
Doky1988
senior tag
válasz
Capella #15032 üzenetére
Nekem van fizikai kártyám, mert rengeteg hibát kapok Curvevel.. 050,074 mikor mi... És ilyenkor bekell dugni a fizikai kártyát chip&pin -esen, akkor tudok fizetni.. Volt már Curve-X kártyám is, most standard van, úton a Curve-X mind2-vel csinálta, ezért lett az előző X kártyám cserélve, ott is ez ment állandóan.. Többek között Rossmann, Spar pl. De volt már máshol is elutasítás. Csak virtuálist hogy tudsz használni? Fizetni szinte mindig kártyával fizetek, nem szeretek sok pénzt tartani magamnál, 10-20000ft van nálam bármi van, de jobb szeretek kártyával fizetni mindenhol. Visszatérítéshez annyit, hogy annyit nem vásárolok el mondjuk 3 boltba hogy visszajöjjön mondjuk egy Black havi előfizu ára.. nagyobb bevásárlás auchan, egyéb kaja ilyesmi lidl, aldi, spar mikor mi...
-
Capella
senior tag
válasz
Capella #14670 üzenetére
Nahhh, úgy néz ki helyreállt a rend.
Megnéztem a Curve appot, és még duplán volt a tranzakció.
Utána fizettem az órával, és minden oké lett.Csak a 2 érvényes tranzakció van a Curve alatt, és ugyancsak ez a Raiffeisen appban is.
Érdekesség, hogy a banknál az eddig már teljesült, és Raiffeisen kártyával történt fizetésnek tűnő bejegyzés tűnt el, helyette az eddig folyamatban lévő CRV ... Vilnius lett érvényes és teljesült.
Ahogy pictigjis is mondta, hogy kellene lennie.Hogy mi okozta, nem tudhatom. Zavar volt az Erőben.
Lehet a Curve is lépett közben, vagy az új tranzakció helyrerántotta.
Egyébként a Raiffeisen kártya semmiképpen nem lehetett volna képben, a Wallet is azt írja, hogy annak adatait nem küldi. -
Capella
senior tag
válasz
Capella #14665 üzenetére
Mégiscsak írtam a supportnak az Összefoglalóban megadott linken. Volt dupla tranzakció is a lenyílóban, így gondoltam jó lesz jelezni.
Egész gyorsan válaszoltak. Megerősítették, hogy a tranzakciót csak egyszer terhelték meg.
Valamint, hogy ez megjelenítési hiba lehet, és töröljem a Curve cache-t. Majd ezután töröljem az appot és telepítsem újra. Ekkor ellenőrizni tudják, hogy az új verzióban javították-e a hibát.
(Ezek szerint ismert hiba.)
Visszaírtam, hogy ez nem megjelenítési hiba, mert a bankom honlapján is dupla tranzakció van, amelyikből az egyik folyamatban lévő. A cache törlése önmagában nem oldja meg, a Curve tudná törölni ezt a tranzakciót.
Egyébként az appot a Playről raktam fel tegnap, ott 3.77.0 verzió van most is, de a Galaxy Store-ban már a 3.78.0, és onnan frissítettem a cache törlés után. Az eltávolítást vagy adattörlést egyelőre kihagytam.
Meglátom, mit lépnek. Azt írta, ha nem válik be, másik csapathoz kell továbbítsa az ügyet megoldásra.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- One mobilszolgáltatások
- PlayStation 5
- Yettel topik
- Könyvajánló
- Vezetékes FEJhallgatók
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Androidos tablet topic
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Felújított laptopok számlával, garanciával! Ingyen Foxpost!
- Nexus 6P 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Xiaomi Redmi Note 13 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LÉZEREZÉS! külföldi billentyűzet magyarra kb. 20-30p alatt!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest