- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic V2 - origami
- Megérkezett Európába a Moto G55 5G és Moto G35 5G
- Google Pixel topik
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz
Criminal017 #6992 üzenetére
Jól látom, hogy a user van a Curve kezében? Hiába pattog, rúgdossák, meg földhöz vágják.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
balinlin #6997 üzenetére
tokeletesen egyetertek. a januart meg tesztelgetem majd litvania miatt, ha ugyanilyen szar marad, csak az olyan tranzakcioknal fogjuk hasznalni az asszony uk kartyajat, amiket cashback-optimalizalas miatt kesobb back in time-olnank, es remenykedunk majd, hogy eppen jol mukodjon
ugy tunik, annak vege van, hogy mindenre a curve a default kartya. szep volt, jo volt, ennyi volt
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #6996 üzenetére
egyebkent a limiteknel (mar ha eppen mukodik, ugye...) lehet ellenorizni, hogy milyen fajta decline-rol van szo. ha a limitekben sem jelenik meg kolteskent a konkret osszeg, annak biztosan jon az automatikus refundja is (tegnap a sparos vasarlas egyik kartya limitjeinel sem jelent meg, es a nem sikerult atm-es tranzakciok is mind olyanok voltak, hogy nem szerepeltek az automatas limitekben)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Blamazs #6995 üzenetére
az nem jo hir... nekem tegnap a sparban a magyar es uk bin-es kartya elutasitasa is apple payen keresztuli volt, igy legalabb a walletben is ott van a declined szoveg bizonyiteknak (a sajtcetliket most en sem kertem
el, pedig szoktam)nagyon kivancsi leszek, hogy a litvaniaba migralas utan is folytatodik-e ez az allando elutasitosdi
(a sajat tranzakcioddal kapcsolatban meg usd tovabb a vasat, hogy ez olyan terminal, ami papirt nem ad blablabla. vissza fogjak adni)
-
Blamazs
senior tag
válasz
gzbotii #6993 üzenetére
A tegnapi libir-ben történt elutasított, de mégis levont vásárlásomra ma reagált a Curve üfsz.
Azt mondták mutassak blokkot és visszafordítják a pénzt. De a terminál nem adott ki semmit csak egyéb hibát írt ki. Hiába fotoztam be nekik a netbankos értesítőket. Lehet bukom a 13000Ft-ot így? Azt mondják a kereskedő nem küldött üzenetet a tranzakció törléséről.
Szerintetek? -
balinlin
senior tag
válasz
Criminal017 #6992 üzenetére
Következő kép: fogja a csávó az orrát az avarban ülve, amiből ömlik a vér.
-
Criminal017
őstag
Nagyon mókásak a Curvenél, csakhát...
-
Az Alzától kaptam egy refundot, mivel visszaküldtem a terméket. A curve alkalmazásban látom, hogy jóváírás történt, viszont a saját bankomnál nem jelent még meg az összeg. Vagy egyáltalán meg fog jelenni az saját banknál(otp) ??
-
válasz
PitareNeyba #6979 üzenetére
A készpénzfelvétel sem működik mindig? Vagy kártyafüggő?
-
Blamazs
senior tag
válasz
PitareNeyba #6979 üzenetére
Rendben, köszönöm a jó tanácsot!
Akkor átrakom Revo-ra és úgy veszem le. -
Blamazs
senior tag
Sziasztok!
Új vagyok itt, de Curve kártyám van kb 1 éve. Használtam is gond nélkül sokáig, de emlékeim szerint a GPay integráció óta szenvedek én is a szokásos dolgokkal. ELutasított ellenben levont vásárlási összegek. Fel kellene vennem egy nagyobb összeget a számlámról, meg merjem kockáztatni curve kártyával szerintetek? Kimaxolnám a 75000-napi limitet 10 napig.
A kártyám 5375 9000-es verzió amúgy ha ez számít.
Ma is volt elutasított ellenben beterhelt vásárlásom -
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #6976 üzenetére
ez meg csak a virtualis valoban, de szerinted elkepzelheto, hogy ekkora elteres lesz a virtualis es a fizikai szamai kozott?
amugy kiprobaltam... elso 3500-as vasarlas sikerult, masodik 5300-as elutasitva a sparban. nemi vigasz, hogy az asszony uk kartyaja szinten elutasitva, persze mindket esetben befoglalva. momentan 3-szor fizettem ki a vasarlast
back in time hiba ugyanugy fennall az uj kartyaszammal is, mondjuk ez nem is lep meg
-
pictigjis
Topikgazda
csak én vagyok mellőzve, vagy más sem kapott választ a napokban a curve-től - karácsony ide vagy oda? 23-án jeleztem, hogy "ellopták" a kártyám, azért ennyi idő alatt egy ilyen jellegű problémára jöhetett volna valamilyen válasz. de semmi...
-
Oliverda
titán
válasz
SzabóTamàs90 #6969 üzenetére
Megszűnik.
-
Oliverda
titán
válasz
SzabóTamàs90 #6967 üzenetére
Nem, nem lehet. Vagy fizikai, vagy virtuális. Egyelőre.
-
vnorbi
aktív tag
válasz
norrberth #6958 üzenetére
Köszi!
Arra jutottam, hogy ez végül is egy supporton keresztüli kérés, csak néhány adatot plusz mezőben bekérnek, hogy biztos ne felejtsd ki, de egyébként ugyanúgy üzenet (e-mail) formájában jut el a supporthoz.
Végül nem töltöttem ki, mert a végén még tényleg kiküldenének egy kártyát (ráadásul esetleg a régi kártyaszámmal), hanem csak a már amúgy is nyitott ticketemhez írtam hozzá, hogy ha úgy látják, hogy a limites nyűgöm a problémás kártyacsaládhoz kapcsolódhat, akkor egész nyugodtan adjanak új virtuális kártyát az 5574 27... kártyaszámmal.
-
Megkaptam a fizikai Curve kártyát, sajnos nekem sem engedi aktiválni az app, ezt a hibát dobja: "to activate, verify a card that's yours and issued in europe"
App adattörlés most nem segített. Írtam a supportnak, mire számíthatok?
-
norrberth
addikt
Gondolom, a supporttal azért egyeztettél a kártyacsere előtt
Nem semmit.Én beléptem az appba.
És ott Settings, Help, és My card has been lost, or stolen.
Aztán Contact us.
És átdobott egy oldalra, ahol kikellet választani dolgokat.
Megadni csomó adatomat.
Megírni mit szeretnék.Elküldtem, 3 nap tiltva lett a régi.
Jött sms kész az új kártya és postázva. -
vnorbi
aktív tag
válasz
norrberth #6956 üzenetére
Gondolom, a supporttal azért egyeztettél a kártyacsere előtt. Nekem is 5574 44-es kártyám van, de csak virtuális formában. Ha rányomok a fizikai kártya rendelésére, nekem is azt írja, hogy ingyen lenne, de nem nyomtam végig, mert továbbra sincs szükségem rá. Viszont ha ezzel más tartományba kerülnék automatikusan, azzal lehet, hogy élnék.
Ha a supporttal is kell erről levelezni, azzal az a baj, hogy nincs alapom ezt kérni, mert amióta vannak ezek az elutasítások, azóta nem használtam a kártyát (az olvasott történetek miatt), így nem mondhatom, hogy azért kérek újat, mert úgy érzem, hogy a régi nem működne, ha használnám...
-
-
pictigjis
Topikgazda
-
norrberth
addikt
válasz
balinlin #6942 üzenetére
Viszont az új kártyával kíváncsi leszek hogy a szokásos Curve-betegségek lesznek-e, amiről itt sokat olvasunk fórumtársaktól.
Erre én is
Tesztelni fogom, tán hamar megjön.Hát más is törölte google fiók alól a kártyát, és mégis vissza betudta tenni.
G pay meg vagy jó lesz, vagy nem.
Lehet sokat próbálkoztam.. Bár ha elsőre beröffen akkor nyilván nem próbálkozok naponta.Inkább indulok tiszta lappal.
-
-
pictigjis
Topikgazda
-
geryboro
senior tag
*Kellemes ünnepeket és Boldog karácsonyt mindenkinek!*
-
qqzs
őstag
Fitbit pay re van egy curve kártya mögötti OTP kártya. Amióta új telefonom van már sokadszor declined vagy kéri a fizikai kártyát. Ráadásul nincs is fizikai curve kártyám akkor ilyenkor mit kér, az otp-t?
-
norrberth
addikt
Sziasztok.
Érkezik új kártyám.
Csak az 4 utolsó számot beírom és már aktív is a fizikai kártya?
Aztán ATM be Pin+Chip használat?Én már most beaktiváltam appon belül az új kártyát.
Akkor a fizikai aktív már? Ami még meg sincs -
Somatom
veterán
válasz
<Adamsky> #6930 üzenetére
Én Euróban kapom a fizumat és Euróban veszem ki. Van Revo kártyám is, így egyszerre 2x200 Eurót tudok kivenni. Ezt ki/hazautazáskor szoktam, mert az osztrák Erste ATM -nél tudok 100 -as címletet is választani, míg az OTP Eurós csak 50 -est ad ki. Nem bízok sem a Curve -ben, sem a Revolut -ban, sem az Erste -ben. A befizetés ingyenes, tehát, ha bankon keresztül kellene nagyobb összeget utalnom, akkor a kp. -mat be tudom fizetni Erste pénztárnál. Viszont, kp. -t csak részletekben tudok sarcmentesen kivenni.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
vekonyat #6927 üzenetére
"MIndenkinek kellemes ünnepeket, és kitartást... "
Igen, Boldog Karácsonyt szeretnék én is kívánni minden - kéretik nem félreérteni (!)- kissé mazochista Curve felhasználónak.
Olvasva a hozzászólásokat ugyanis a következő kategóriákba sorolhatók jelennek meg.
• van az a - szemmel lassan alig látható - pár felhasználó, akinek általában működik vagy ne ajd' Isten sose volt semmilyen gondja (na, jó, szerintem ilyen nincs is) a szolgáltatással
• a "kukkolók" (mint én is), akik már feladták a küzdelmet, de azért be-be néznek ide, hátha történik valami
• és a mazochisták, akik már a sokadszori hibás könyvelés vagy limites elutasítás után is kitartanak, ill. küldözgetik az üzeneteiket a Curve-nek.#6929 Somatom
"Curve kártyával pedig a tízszeresét. Feltéve, hogy működik." - ja, ha működik.
Nem tudom, hogy Neked mennyi készpénzre van szükséged, de nekem 75-100e Ft hosszú hónapokig ki szokott tartani (most nagyon kell gondolkozzak, hogy mikor vettem fel utoljára készpénzt), így nekem sokkal többet számít a biztos 75e Ft, mint a bizonytalan akár 3500£ (ha jól tudom). -
vekonyat
csendes tag
Két hónapja egyszerre kezdtem használni a Curve-öt és a Revolut-ot. A Curve jobban tetszett a cashback és amiatt, hogy nem kell folyton feltölteni. Működött is kábé 1 hónapig, Fitbit pay-jel használtam. Aztán jött a Gpay mizéria, és minden elromlott. Visszautasított tranzakciók, hibás limit, és persze nem lehetett a Gpay NFC-hez felvenni a kártyát. Eközben a Revolut simán bement a Gpay NFC alá, és pár napja engedélyezte az auto topup-ot, így nem kell folyton nyomogatni a feltöltést. Most ezt használom, Fitbit pay és Gpay NFC is megy, cashback nincs persze. Curve Support továbbra is tehetetlen, megoldás nincs, több mint egy hónapja. MIndenkinek kellemes ünnepeket, és kitartást
.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #6924 üzenetére
legalább ez működik, még ha körülményesen is
mondjuk a saját kártyámmal én tényleg nem szarakodok tovább, kitöröltem az apple id-mból, erről ment az hbo go és a youtube premium, kivettem mindenhonnan, nem hiányzik, hogy esetleg ezeknél a terheléseknél is éppen elutasítás legyen
ha minden olyan tranzakcióra a feleségemét használjuk majd, ahol kellhet back in time, szűkös lehet majd az ő 10e fontos éves limite, de egyszerűen nem is merünk írni, hogy legyen limitemelés, mert még azt is elrontanák, ami működik... szívás
-
vnorbi
aktív tag
válasz
István89 #6921 üzenetére
Tegnap kaptam egy új supportos embert a jelzésemre, aki megírta, hogy tudomásuk van egy problémáról, ami a felhasználók egy kis részénél ilyen hibát okoz a limitek megjelenítése helyett.
Majd jelentkeznek, ha sikerül megoldaniuk, és ott van a szokásos sablon, hogy nem vállalnak határidőt a javításra.
-
István89
tag
Igen, tényleg így mentem végig. Nekem eddig egyszer válaszoltak és akkor tették be ezt az új piros táblázatot. Mondjuk ebben hibajegyben írta meg a support, hogy napi limitem 185 ezer.
A regisztráció után 2 hétig nekem is 370/185/75 limitek voltak, azóta egyszer se jelent meg úgy, mint a regisztráció után.
Szerintem ez se lesz egyhamar megoldva.
-
vnorbi
aktív tag
válasz
István89 #6919 üzenetére
Nálam így indult a hibák sora, mint ahol most tartasz
Egyszer csak eltűntek a limitek, és egy régi cikk jelent meg helyette. Amikor ezt jeleztem, rövid úton megjavították (hibásak is voltak a limitjeim is, éves 370 ezer forintot akartak engedni). Akkor 1-2 hétig megint volt rendes limit oldalam, aztán november végén eltűnt minden.
Szerintem te most abban az állapotban vagy, ami nálam az első hiba volt, csak azóta frissült a cikk a táblázatos formával.
-
István89
tag
válasz
pictigjis #6918 üzenetére
Gondolom ez is egy sablon válasz volt az elutasításokra. Arra se vették a fáradtságot, hogy a kép alapján másolják be a napi limitet.
Nagyon gyenge a support és ez szerintem egyre rosszabb lesz ahogy növekszik az aktív felhasználók száma.
Kíváncsi leszek, hogy Neked megcsinálják rendesen vagy csak egy képet fogsz kapni, mint én.
-
vnorbi
aktív tag
válasz
István89 #6916 üzenetére
Nekem ma válaszoltak. Megírtak két limitet, most tudom a napi/egyszeri limitet, és a pénzfelvételi limitet.
Az első változott, eddig 740.000 forint volt, most azt írják, hogy 1.665.000 forint (a havi és éves limitet nem írták meg, de sanszos, hogy azok is emelkedte). Továbbá vizsgálják, hogy az app-ban miért nem jelenik meg semmi limit, majd jelentkeznek.
-
István89
tag
válasz
PitareNeyba #6915 üzenetére
Nekem a limit problémára kb. 2 hete írtak vissza, és berakták ezt az oldalt callable hiba helyett.
https://support.imaginecurve.com/hc/en-gb/articles/213638909-Your-Curve-spending-limitsMondjuk a válaszban úgy emlékszem teljesen más limiteket erősített meg a support, mint ami a képen van, valamint leírták, hogy az új ügyfél / kártya esetén teljesen rendben van az, hogy néha vannak elutasítások a fizetésnél.
Amúgy én is ezt a logikát követtem, hogy a nagyobb összegű fizetéseknél már nem fog menni, de a kis összegeknél nem lesz gond, de aztán ez se jött be. Egyik nap 2200 Ft még ment, de aztán másnap 319 Ft már nem.
-
PitareNeyba
újonc
Bölcs döntés
! és akkor mégsem készülékfüggő a hiba. De legalább valami rendszer lenne magában a hibában! Úgy értem, ha tudnám, hogy pl.: a napi limit 5e Ft, akkor tudnám, hogy addig "biztonsággal használhatnám". Kávé a kúton-, doboz cigi...stb. De semmi rendszer nincs (volt, mert már én sem merem használni) az elutasításokban. 1500-at elutasít, aztán 3200-at enged. (ja most látom az első hozzászólásomban fordítva írtam, ebben a sorrendben volt, azért is furcsálltam).
Ehh... mindegy akármennyit rágódunk, amig nem csinálják meg, úgysem lesz jó. Viszont ha nem próbálgatjuk nem is tudjuk meg, hogy jó lett-e? A support kritikán aluli, ha válaszolnak is, nagyjából annyi van benne, hogy "tudunk a hibáról, gőzerővel dolgozunk..., bocs, bocs..." -
vnorbi
aktív tag
válasz
PitareNeyba #6913 üzenetére
Samsung Galaxy A20e, Android 10-en és LG G4c, Android 6-on is ugyanezt látom a limitek helyett. Amióta ez az állapot van, inkább nem használtam a Curve kártyát, így nekem még elutasításom nem volt.
-
PitareNeyba
újonc
Akkor ez - úgy tűnik - Huawei probléma... (?)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
PitareNeyba #6907 üzenetére
nálam is megvannak a limitek, ráadásul jókora forint összegekre átállítva - mégis van elutasítás sajnos
-
norrberth
addikt
válasz
PitareNeyba #6909 üzenetére
Na majd megnézem így is
-
madrac
senior tag
válasz
PitareNeyba #6907 üzenetére
Nálam tökéletes, pedig ugyanúgy voltak elutasított tranzakcióim amiből nem is kaptam vissza mindent azóta sem. December 1. óta.
-
PitareNeyba
újonc
válasz
norrberth #6908 üzenetére
Miután a Curve App-ból a support tanácsa ellenére sehogyan sem sikerült betennem NFC alá, számítógépen kitöröltem a Curve kártyát a GPay alól (előzőleg hozzáadva is onnan lett, on-line fizetésre használható is volt). Majd (a már egy ideje végre tartósan nem letiltott) APKmirroros Gpay app-ból hozzáadtam manuálisan (aktiváló sms azonnal jött) és betettem default kártyaként. Ezt már többször is sikerült így megtenni és működött is gyönyörűen, amíg a limitek el nem tűntek. Most a Revolut kártyám a default, nehogy véletlenül is duplán fizessek valahol.
-
norrberth
addikt
válasz
PitareNeyba #6907 üzenetére
Nálam is üres a Limit.
P30 ProCurve+ G payt hogy bírtad működésre?
-
PitareNeyba
újonc
Üdvözlök Mindenkit!
Én régóta olvasom ezt a fórumot, és az itt olvasottak hatására (is) szeptemberben léptem be a "Curve-körbe". Megkaptam a fizikai (magyar-ukrán) BIN-es kártyámat és nagy megelégedéssel használtam is a GPay élesítésig.
Azóta (nem igazán tudom megítélni a határt) néhány ezer (1-2 ezer) forintos költéseknél - néha - működik, de totál random módon, pl: dohányboltban elutasít 1500 Ft-ot, előtte a LIDL-ben 3200 Ft-ot meg nem. A Tizenezer forintos hétvégi bevásárlást 3× fizettem ki (még novemberben), végül a K&H kártyámmal, amiről előzőleg a GPay-Curve-K&H, aztán a Curve-K&H lett elutasítva (amúgy meg zárolva). A refund - persze - működött, 3-5 nap után visszajött a pénz, de ez akkor is nagyon kínos. Írtam a support-nak, nagyjából 7-10 napot kellett várnom 1-1 sablon viszont válaszra - az itt olvasottakhoz hasonló, semmitmondó általánosságokra. Most takarékra tettem a kártyát, mert a limitképernyő rendre ezt mutatja:Nálatok mi a helyzet ezzel? Szerintem itt lehet a baj: nincs limit, nincs költés...
(Huawei P30, android 10.1.0.171, Curve 2.46.2) -
vnorbi
aktív tag
válasz
pictigjis #6903 üzenetére
Köszi, akkor ez nem nyert.
Nálam még csak két hét telt el, hogy ember is látta a limites problémámat, azóta csend van. Arra tippelek, hogy nem fognak vele csinálni semmit. Legalábbis ugye ideiglenesnek ígérték a mostani emelt limiteket, amivel egyszerre romlottak el az én limitjeim. Lehet, hogy a karácsonyi időszak után visszaállítják a korábbi állapotot, és akkor magától jó lesz.
Lesz, ami lesz, januárban 10 eurós tételkkel próbálkozok majd.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
olizatriznyá #6902 üzenetére
hat, az biztos, hogy csak 5000 huf alatti fizetesekre hasznaltam mostanaban, azt is csak tessek-lassek modon. 5000 felett egybol a felesegem uk kartyajara valtok
-
pictigjis
Topikgazda
tenyleg bosszanto, titkon persze remenykedem abban, hogy a beadott panaszom hatasara valtozik esetleg egyes bugok javitasanak prioritasa. sot, pl. a gbit hibajat ki is javitjak januar 5-ig (vagy megadnak egy egyertelmu datumot arra, mikor lesz kesz)
nekem sajnos online elutasitasom is volt (simplepay), a menet ugyanaz volt, mint a fizikai terminaloknal: a terheles lekonyvelesevel parhuzamosan a jovairas is megtortent
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Házi hangfal építés
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- One mobilszolgáltatások
- DOOM - The Dark Ages
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i9 9900KF 8 mag 16 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Gamer laptop felvásárlás Magas áron, gyorsan és egyszerűen!
- LG 65B4 - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 12600K 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Seasonic 650W
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest