Új hozzászólás Aktív témák

  • KaitouP

    nagyúr

    válasz Deck #9567 üzenetére

    A Doom csőjáték, kvázi folyamatosan szűk terekben játszódik, ahol meg nem, ott általában enemy dömping sincs. Nem jó példa. :N

    Apex Legends 110 -es értékű maximum FOV-al még mindig be-be reccsen 60 fps alá XOX-on is, a 60 fps-t meg csak azért képes tartani, mert folyamatosan működik a dynamic resolution, ami sokszor kellően homályossá teszi a képet. (Ugyan ez működik minden Call of Duty alatt is.) Ja, és hány fő játszik maximum a pályán? 60? Megint nem jó példát hoztál. :N

    Láttál már videót vagy képet a MW FOV és az enélkül kép között? Mutathatok ha nem.

    Ember, barátom, 3000 órám van PC-n csak Call of Duty 2 és 4-ben, pontosan tudom hogy hogyan néz ki egy shooter magasabb értékű FOV-al, hiszen csak úgy játszottunk. :DDD Nekem nem kell képeket mutogatni hogy tudjam, miről is beszélek. :)

    Először azzal kéne foglalkozni, hogy ne legyen csökkentve a resolution ilyen megoldásokkal mint a fenti, és hogy tartson a játék legalább 144 fps-t FHD output res. esetén. A FOV a következő lépcső csak. Meglátjuk, mit tud a next gen.

Új hozzászólás Aktív témák