- Légies iPhone halvány színei
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Google Pixel topik
- VoLTE/VoWiFi
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Ne legyetek bátorak, ha ezt a rollert választjátok - OOTD T10
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zotya21
senior tag
-
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #11950 üzenetére
az amii edition után is kell vmi lap a sneack-peack deckekbe. ^^
szal és biztosra veszem hogy idővel jönnek majd a 2 hiányzó duál orb lapjai.márc. 25-én lesz 2 éves BF. és mivel pénteken nincs patch, remélhetőleg már holnap jön vmi update ez alkalomból. mondjuk egy amii béta nem lenne rossz.
bár én már egy új ref. promoval is megelégszek ^^
-
Clapaucius
tag
válasz
Murder3 #11945 üzenetére
degáz :S
Amúgy még egy kérdés skacok, aztán igérem nem kérdezek egy darabig
Van ugye ez az offering kártya a shadownál.
Ma nyomtuk egy kölökkel aki azt mondta, hogy ezzel az offering kártyával csinált vagy 9-10 wheel-t nagyon gyorsan, kb 1-2 perc alatt.Hogyan működik egy pontosan? nem vágom annyira
köszi
-
Gyuri27
félisten
válasz
Murder3 #11934 üzenetére
Mondom mikor stoxx megycsinálta a nagy felmérést ugyan ez jött ki t1-re.
Ráadásul ott t2-n is főlénybe volt a shadow (emlékem szerint).OnSeT: hidd el mikor kijön (ha kijön) a shadow-nature dual orb akkor is rengetegen fognak vele játszani (shadow nyitóval). A twi igazából nem a nerfek miatt hullott ki. Pl twi-vel nem tudsz mit csinálni a harvival. Lostot nehéz fogni vele. Szerintem ezért nem használják.
-
Gyuri27
félisten
válasz
Murder3 #11918 üzenetére
Nem az a lényeg, hogy mi van miben és hol mi nincs. Hanem az hogy valami imba, op vagy nem.
A nox képessége 25 powerért pedig op. Kár ezt ragozni. Minden olyan támadó, romboló spell képesség op ami sokkal olcsóbban aránytalanul több kárt okoz. Pl egy well felhuzása 100 power. A well hp-ja 2000. Tehát egy 20-30 poweres támadás ne vigye le a well felét. A sundi is nerfelve lett (gyanitom a shadowosok miatt) az előző gondolot menet okán (holott az a képesség nem volt imba). Mert a nature és a frost tudta fogni a sundit.
Van jó néhány spell és spec ami nem lett ballanszirozva (mint pl a lava). Pl a shatter, stampede.
A spirit fizikai sebzése pont arra jó, hogy 2 éve legyen egy bug a játékban. Lila spirit mérgezése elvileg kikerüli a buffot, shilder. Gyakorlatilag meg nem.
Nyilván fájó, hogy a spirit így sebez. Viszont kell oda mikró is. Nem elég csak rányomni a spelt és döglik az ellen.
A spirti nálam abba a kategóriába tartozik mint a mauler. Nincs más helyette. Szükséges rossz.
Zárszóként. Nem mondtam, hogy a noxnak nem kell a képesége. Azt mondtam nevetséges dolog 25 powerért dőgrelőni egy 80 poweres unitot.
Előtte ágáltál a wind ellen. Hadkérdezzem meg. Mire lenne jó 70 powerért a wind a multishot nélkül?OnSeT: persze pure nature ellen el lehet lenni frost t1-l. S unitok foghatóak, do fogható. Persze ahol van valamilyen dd spell vagy repülő egység más a baba fekvése. Egyébként t2-re is csak a strom swift (ami még most harmatos, remélhetőleg jó lesz a buff).
-
Gyuri27
félisten
válasz
Murder3 #11912 üzenetére
Hagyjuk szvsz.
Most utoljára leirom. Ha a nature lenne erős és nyujtana egyszerű játékot akkor a népek többsége azzal tolná. Mivel nem így van (50% fölötti shadow t1 és jelentős shadow t2) shadowwal tolják. Ergó nem a naturét kellene állandóan basztatni. Ezek a tények. Az, hogy én naturéval játszom a dologhoz semmi köze. Az, hogy te rosszul játszol a shadowwal megint irreleváns. Mivel tényekről beszélünk.
Lásd 2v2 esetén nagyon sok a nature player. Egyrészt mert supportálni kiválló és ott a som is. Amint nerfet kap a som. Nem lesz ennyi nature player 2v2-ben. Ez is tény. -
Gyuri27
félisten
válasz
Murder3 #11888 üzenetére
Az a baj, hogy a tények makacs dolgok. Ha nem lenne jó a shadow t1, nem a legjobb t1 lenne a játékosok több mint fele nem ezt használná. Ugyanis van mindenre counter, spammelhatő stb-stb. T2-n is sok ember használ shadowot.
Innen nincs értelme annak amit mondasz (erős do, heal spam stb-stb). -
Gyuri27
félisten
válasz
Murder3 #11883 üzenetére
A spirit igazából azzal sebez. Mert a 192 dmg 70 powerért elég kajla.
Pvp-ben a shadow t1 ami megfogja az összes szint. Nem véletlenül a játékosok 60% megy shadow t1-l. Naturét simán fogni a phase towerekel. Firének sok esélye nincs. Ahol kicsit gépészkedni kell szerintem az a frost.Amúgy ez a do spam, do + heal spam neked a mániád. Elmondom megint. 120 poweres unitokat nem lehet spamelni. A 80 poweres healt is csak akkor ha min 4 well van és pörög a void.
L unit van a stonekinnél is. Viszont xl csak a pure shadownál. De ennek mi a lényege? Kb semmi. A tempest és az aggressor, hogy jön ide? Azok nem pure lapok. Másrészt 3 mage jó helyre dobálva megeszi az aggressort. Ezek t2-n kerülnek 150 powerbe. Ami nem kevés.Túl erős a do? Lehet. De a phase is erős és mozog, a mage mindent knockol. A dancer a világvégére ellő stb-stb. Valami előnyös lehet nature t2-n.
A nox-t meg ne úgy számold, hogy 75 power. Mert simán hazavág egy 80 poweres unitot úgy, hogy neked megmarad a nox. A képességére költött 25 powert ami nem sok 100%-ig visszakapod.
Treespirittel mi a baj? Simán üthető. Instant t2 és csókolom.
-
Sousuke90
aktív tag
válasz
Murder3 #11842 üzenetére
hát, mivel én kyuushuun vagyok, ez meg leginkább a tokyo-i részt érintette, nem tudok sokat mondani ... azt hallottam ott leállt teljesen a közlekedés, legalább 40-en meghaltak, stb.
amúgy az legérdekesebb a számomra az volt, hogy este amikor beszéltem a barátnőmmel, az első kérdése az volt, hogy egyben vagyok-e még, én meg néztem, hogy "mi van?", mert addig nem is hallottam róla (nincs tv-m) ...
szerintem ti otthon többet tudtok erről igazából, bár azt hozzá kell tenni, hogy ha ez két héttel később történik, akkor valószínű elsőkézből tudnám mondani az infókat ...@dokar: a "feka zene" kissé előítéletesen hangzik számomra, főleg hogy vannak "fehérek" is, akik ilyen stílust adnak elő
amúgy meg mindenkinek más a zenei ízlése, ha nem tetszik le lehet húzni a hangot YT-on;
szerintem még mindig jobb így, mintha a nagy némaság lenne alatta -
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #11818 üzenetére
az a nature t1 egy kicsit hiányosnak tűnik nekem ( ensnaring , hurricane többek között)
az ua-s rész vicces volt első 2 körben csak egységet hívott ellene, s csak 3adszorra használt cc-t, bár akkora már késő volt.
miért küldtél be egy egész sereget a befallennel fertőzött ellenséghez?
részben mondjuk értem, mivel ha saját bázis vagy épület közelében pihennek akkor annyit regenerálódnak mint amennyit sebez rajtuk a spell kb.de ez esetben meg az a kérdés vetődik fel hogy akkor miért az ő bázisánál lőtted el?
befallen nyílt terepre és bázis védelemre való, szemben shatterrel amit nem célszerű erre használni.
-
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #11798 üzenetére
mindketten olyan verziókat vázoltok fel ami azt feltételezi hogy a fire player már power előnyben van. glad+drake+erupt 250 power ennyiből lehív 2 parasitet és egyikkel aktiválja az átvételt. és akkor a cc+healt még be se hoztam.
1 tower 60 power ha 3 bázist bevédek vele "biztonsági" okból hogy nehogy ua-zon az 180 power. majdnem 2 well, vagy t3 ára, vagy +100 power és jön egy harvi aminek nem okoz problémát a makeshift. ^^
egyébként egy torony nem elég egy ua sereg visszaverésére, főleg ha még motivatet is kapnak támogatásként. de még ez esetben sem fog 3 helyen egyszerre ua-zni tehát 120 power mindenképp feleslegesen van lekötve.
-
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #11744 üzenetére
a fire 2 amii lapja is ugyan ez.
girl power t1en 80 powerért csak egy típusú egységre hat
t2n warlock 65-ért, ami 2-3 egységet tud támogatni, de másra nem jó.mind2 kb 25%al csökkenti az érintet egységek sebződését.
jöhetne már vmi fire stílusú lap is.
egyébként csak én gondolom úgy hogy az amiival csökkenni fog a színek egyedisége?
mert pl ezek a sebződés csökkentő képességek sztem a frost/nature vonalba illenek inkább. -
Gyuri27
félisten
válasz
Murder3 #11720 üzenetére
Na most mondtad ki a frankót. Nature t1 nehezebb és drágább mint bármi más.
Kijött a tree is. Nevetséges. Meglátom hogy lehivja megyek instant t2-re. Aztán hivhat belőle 5-t is. Bukta a partit. Még akkor is ha fiam pure frost deckjével játszom.Vagy ittvan ez a sunken. Hát valami nevetséges. Pvp-ben 120 powerért épület? Az a baj, hogy közben az ellen nem fülest olvasgat. Másrészt s unit. Megint?
Fire, shadow és frost is rommá knockolja. Annak az épületnek nem lett volna szabad 50 powernál többe kerülni. Kiváncsi vagyok ki az a hülye aki bfp-t ad érte.Ez a minden ellen minden counter nem müködik. Lásd sunderer. Kiadták rá az amazont. Ami faja dolog, de a swift helyét veszi el. Ami m counter és kell t1-re. Magyarul kevesen használnak amazont.
A frostól ne sajnáld a home soilt. Se t1-n, se t2-n nincs swift unit. Sok mapon ez pedig nem kicsi hátrány.
-
Gyuri27
félisten
válasz
Murder3 #11712 üzenetére
Elmondom, hogy a miért kapta a nature a somot.
Mert az egységek marha drágák. Ráadásul ami 70 power azzal nem lehet sz.patni az ellent. Lásd amig csinálsz egy támadást az nálunk x power. Amig a shadowos olcsóért szivat és utánna pikk-pakk ott a Harvi 300 powerért. A fire dobálja a speleket amik ártanak, vissza kapja a 100%-t ény nyomja a voidot. Lásd wildfire. Spameled és ömlik vissza a void. Mig nálunk ugye nincs mit spammelni. Max a surgét de az egy 70 poweres s unitra luxus.
De megyek tovább. Mert álltásod szerint a nature bitang jó. Mégis shadow és fire t1-l találkozni többségében (meg t2-l). Érdekes. Na szóval mert erre nem reagált senki.
A lila envenom és spirit kiadása óta bugos. Ami talán nem is lenne érdekes akkor ha nem annyi skyfirével találkozna az ember. Így viszont pure t2-n nincs mivel beütni.
Nyilván a noxnak nincs köze a somhoz. Annyi csak, hogy ezekszerint mindkettő op.
Azt mondod a void manipulálás nem illik a naturéba. Akkor a vigil miért gyógyitja magát, vagy a nomad. Illetve shadowba miért illik a control? Mert a nightguard ugyanazt csinálja mint a swamp. Oda ez miért kell? Miért van az, hogy minden frakciónak van 50-60 powerért t1-n használható tornya. Naturénál nincs. Mert a primal minden csak nem jó.
Meg azt semm értem ha a nature a control. Akkor egébb frakciók miért kaptak spell és egyéb blokkoló lapokat? Mert mi cserébe nem kaptunk dd speleket.Onset: soulhunter? LOL Nevetséges. Dis, rev és még egyébb shadow buffok. Leverhetetlen.
A grigori, satanael fogható. A soul nem a buffok miatt. -
Gyuri27
félisten
válasz
Murder3 #11707 üzenetére
Remélhetőleg az összes void manipulátor lapot ami shadowba van szintén nerfelik.
Fail? Pl a stambede. Instant megesz 2 wellt és egy orbot. Na az a fail.
Meg a nox képessége pl, hogy 25 powerért dögrelő bármilyen m unitot.
De nézzük a giant slayert. Charge, rage, no knock 80 powerért. Szóval akad még itt imba lap.Onset: a zöld nem korrekt. Főleg juggeren a stampede miatt.
-
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #11705 üzenetére
nah végre watchlistre került a som.
a nerf után legalább lesz értelme a 2v2nek.dishez nem kell hozzányúlni mindkét affja balanszos.
max annyi változást hogy pure lap legyen.a maradék 3 lapnak meg egy-egy nagyobb buff kell.
girlpower jelenleg nevetséges, 80 power és csak egy unitra (elég sok egységre rá se lehet dobni) hat. ( ráadásul az unit lehívása olcsóbb mint a spell)thunderstormmal mi a helyzet?
még mindig csak tervezik a változást? -
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #11677 üzenetére
én is attól tartok.
amelyik frakció nem rendelkezik cc-vel azokban van counter spell.
fireben dis, shadowban evo, banditnál warrior'sfire t2re csak egyetlen lap kéne nekem, XL/L global warming képességgel. ^^
megoldaná a harvi és az area ice shield counterelést is, amiket jelenleg nem lehet védeni.
-
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #11646 üzenetére
Felvázolom a szituációt, hogy megértsd.
Van egy wog-od charge nélkül. egyet lehívsz, majd 1,5 perc reload.
Az offering lényege hogy feláldozol egy egységet (ashbone 100 power/magma spore 50/ lancers 80 attól függően hogy t3-n vagy t4en akarsz wogot spammelni), s kapsz egy charget minden lapra az adott tieren (nature affnál.)
Powerrel nincs gond, mivel furnace+embalmer vagy som vagy sow használatával folyamatosan 0-án tartható a void.
Tehát nem kell kivárni az 1,5 percet 2 wog lehívása között.
Akik wogot stackolnak mind offeringel csinálják mivel nélküle, mire elég wogot tudnának megépíteni a reloadok kivárása miatt lejárna a rendelkezésre álló idő rpve-n.
Tehát ez a lap is megtöri a játékmechanikát.
Másként kifejezve az általad easy modba sorolt wog stack, csak egy shadow lappal az offeringgel kivitelezhető hatásosan.
-
Razuel
aktív tag
válasz
Murder3 #11637 üzenetére
az általad annyira szeretett lapokkal kapcsolatba.
Azért lássuk be te se nagyon akarod beismerni, hogy a harvi túl erős t2-re. Veszteség nélkül nem lehet beütni..nature+frost a legerősebb szín volt már az elejétől a pve-re
Mindegyik színnek megvannak az erősségei. Ha pvp-be is a nature lenne a legerősebb akkor megérteném amit mondassz, de nem az. -
Gyuri27
félisten
válasz
Murder3 #11633 üzenetére
Hehe. A harvi is egy hivatalos csalás. Kapsz egy t3-s tankot t2-n.
Free-nek kellett volna lenni előtte is. Én is akkor jöttem. Meg sokan mások. Mivel ez a játék csak 2 szerveren játszható, online. Nyilván nem adok ki egy valag pénz olyan dologért amiről azt se tudom, hogy mi.
Onsetnek van igaza. Alap játék össz kártya úgy hogy azokat ne tudd eladni. Utánna az editionoknál is így kellett volna. Aki boltolni, meg reckirozni akart annak ott a tome, booster stb-stb.
Sokszor jártam én is úgy, hogy megvettem egy lapot. Aztán nem olyan volt mint gondoltam. Ez meg így parasztság. Másrészt ha az ember megkapja az össz lapot megcsinálja az uppokat (később lap eladáskor nem veszik el).
Sokan beleszaladtak abba is, hogy volt valamilyen paklijuk és nem tudták használni (pvp, pve mindegy). De mivel nem volt jó érzéke az üzlethez, meg nem is volt rá napi 2-3 órája. Csak bukóval tudta eladni mikor váltani szeretett volna. Magyarul fizet az ember egy játékért. De lássuk be. Ide nagyon sok pénz kellett volna / kellene. Szóval az alap játék lehetett volna 10k. Az editionok mondjuk 3k. Amúgy mindenre későn reagálnak. Mikor mondtam, hogy mapokon ne csak up legyen. Hanem egy-egy c és uc lap (de mondjuk uc-ből se csak a selejt). Erre kitalálták a 15 perc játék egy bfp-t. Ami nem rossz. Csak későn jött. -
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #11625 üzenetére
a legtöbben már 1-2 hónap után elunták és kiszáltak a nem támogatottság miatt,
12k volt akkor az alapjáték 3000bfp-vel egy tome meg 1200bfp, a kapott bfpt sokan elbukták tome és booster vásárlással és a legtöbb ember már nem szánt rá újabb 12k-t további 3000 bfp-re.
ezért mondtam az első kiadásnál mindenképp fel kellett volna oldani az alap 200 lapot miden vásárlónak, és a mikrotranzakciós rendszert MAX a + editionoknál behozni.
az első évben nem volt semmi probléma a támogatottsággal.
havi 2-3 patch, szinte minden hónapban egy új pve map. és egy év alatt 2+ edition.
(renegade és lost souls.)a problémák csak a lost edition után kezdődtek, (már egy éve jön az amii... )
áruld már el hogy mégis ki kényszerít arra téged hogy enlit, ami monut vagy wogot használj?
senki. ezek az "easy mod" lapok csak pusztán opcióként vannak jelen.
egyébként pl egy blight solo, enli, ami monu + wog trióval is több kihívást jelent szvsz, mint pár egyszemélyes expert map ( pl ocean) ezek nélkül.
az enli ha nem törné meg totálisan a játékmenetet nem lenne olyan drága
a kezdetekkor 3000bfp volt, a nerf óta ~700bfp.
az elméleted szerint akkor egy forest elder is megtöri a játékmenetet?
csak mert az drágább mint enli. -
Gyuri27
félisten
válasz
Murder3 #11622 üzenetére
Az első résznek rossz volt a pr-je, menedzselése stb-stb.
Úgy gondolom, hogy mikor viszonylag jól mentek a dolgok volt bőven játékos. Hidd el. Most is lenne. Ha pl új mapok, új pvp módok, jobb loot rendszer lenne. Meg azt is sokan megunták, hogy az ea elértékteleniti a lapokat. Nyilván bizonyos érték vesztés benne van a játékban. De, hogy ezt mesterségesen generálják a kutyának nem hiányzik.
Szóval ha az ea rendbe rakná a dolgokat a második részre lenne játékos dögivel. Nyilván ez nem egy "bárgyú" wow. De kb 20 ezer kemény játékos lenne (naponta-kétnaponta játszik) és 30-40 ezer játékos lenne aki hetente legalább 2x felnéz. Persze ez csak az én véleményem. Annyi viszont bizonyos az ea-nek tehetsége van ahhoz, hogy a jó játékokat is eltolja. Kellene egy kis blizes hozzáállás.
Látod az ingyenessség, az egy bf-s booster mind jó dolog. De az elejétől kellett volna. -
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #11565 üzenetére
150 power amit épületre költött elég lett volna neki védeni.
50 poweres mage a 70 poweres dancer és a 60 poweres enforcer ellen.
sztem egyértelmű hogy ki kerül előnybe hosszútávon.a bázisom kiütése meg 225powerből meg lett volna, csak a 2.uara kellett volna egy motivate, ennél hatékonyabb bázisrombolás nincs t2-n. 225 power befektetéssel veszit az ellenfél marandóan 200 powert.
és mivel ua spell a megidézésre költött power azonnal megy vissza voidba. -
Gyuri27
félisten
válasz
Murder3 #11552 üzenetére
Viszont megint heggesztenek valamit. Lefagyott az egyik acc-nál. Smmit nem csinál. Nagynehezen kiléptem. Viszont vissza már nem enged. Ráadásul a másik accal se enged belépni. Nevetséges. Azért ilyenkor eszembe jut, hogy a blizz az scII-nél, wow-nál, hogyan tudja megoldani a dolgokat? Mert ugye ott nem 2000 játékos van online.
-
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #11542 üzenetére
azért nyertem mert az ellenfelem elbízta magát és felhúzott +1 wellt és mellé még egy RB-t.(sztem arra számított hogy elkezdek védekezni ua ellen)
és ez a 150 power nagyon hiányzott neki a dancer elleni védekezésben. (3 shadow mage ára, amivel visszaverhette volna a támadást)de még így is 2 uaval ( ráadásul nem is teljes létszámú sereggel a lehetséges 4 helyett először 2 másodszor 3 warriorhoz volt csak elég a hulla) leszedte a wellem 2/3-át az orbombol meg meghagyott 50 hpt.
ha 2. ua-ra nyom egy motivatet a bázisomnak annyi.ezért mondtam korábban is ua ellen csak az az egyetlen esély ha betámadom és mielőbb kiütöm t2jét, mivel védeni felesleges. azonos power esetén nekem lett volna KO.
-
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #11528 üzenetére
de egy editorba hogy tudnak többen becsatlakozni? [link]
ez nem úgy néz ki mint az általunk használt verzió.a béta infó tőlem.
korábban nyílt beta nem lesz, mivel még ki kell adni a listáról vissza maradt pár lapot. ha ez megvolt akkor viszont már lépniük kell vmit, mivel az amii lapok ~fele már elérhető ingame. -
Sousuke90
aktív tag
válasz
Murder3 #11494 üzenetére
Jaja, én is láttam. Ezekhez annyit tennék hozzá, hogy:
Infectet pvp-ben így se fogják használni, pve-ben meg nagyjából mindegy.
RB: egész vállalhatónak tűnik, mert így hamarabb billen majd a mérleg.
Satanael: mire az első 3 snapet megölnéd (2-3 blood heal egy kis mikróval) addigra úgysincs nagyjából bázisod. Tehát lényegtelen, hogy mennyi a cd rajta.
VB: így is olcsóbb lesz meggyógyítani, mint hívni egy újat.
Tremor: ugyanazt akarják mint a sunderernél ... de a tremor esetében ez szerintem nem lesz megoldás, mert t3-on a tremor spammelhető, ha lefelezik a skill-sebzést akkor is simán leírtják a bázist.Természetesen a konkrét számok ismerete nélkül nem lehet igazán véleményt mondani, ez csak olyan első benyomás számomra.
-
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #11472 üzenetére
giant slayer: rage csak addig jó amíg nem kap cc-t.
shadowban van rá egy jó counter, a cultist master.
az általa megidézett 3 crawler gond nélkül leszedi.
az meg nagyon helyes hogy végre van egy M unit amit nem knockol a shadow mage.
mert az egy kicsit OP lenne hogy t2es unittal counterelsz egy t3ast.jugger: a pure shadow épp azon frakciók közé tartozik melyeknek nem okoz gondot a stempede kivédése, mivel van egy cost effektív counterük.
csak két szót mondok: nether warpamikor indul a stempede teleportálsz neked 80 power firesnek 100, még nyertél is egy ilyen manőveren 20 powert, mivel már stempede indulásakor levonja a 100 powert, nem csak akkor ha eltalál vmit mint pl a nox trooper esetében, ahol ha cc-t kap a töltés alatt nincs power levonás.
juggert meg le lehet ülni mutating frenzyvel, de akár a satanael + blood healing és/vagy buff is megteszi. de ha indulna még egy stempede ismét tudsz teleportálni mivel a warp reloadja gyorsabb mint a stempede-é
-
Razuel
aktív tag
-
dokar
addikt
válasz
Murder3 #11455 üzenetére
egy szóló batarielt pedig könnyen el lehet intézni azzal, ha az elején mozgásképtelenné teszed. pl rpve-ben utálom, amikor az a repdeső varjúféle paralizál. a másik pedig, ha a bloodthirst-öt leveszi róla valami disenchant-tal. de ha pár ütés után elkezd égni, akkor már problémák vannak, mert megközelíthetetlen lesz. rpve-ben éppen ez az előnye. a nagy területre ható sebzés gyorsan rombol. teszteltem és 1 bati + 1 fire dragon sokkal gyorsabban kipucol egy enemy camp-et, mint pl 4 grinder. level 7-es bg-n grinderékkel kifutok néha az időből, de ellenben nem kérnek semmi gyógyítást.
-
dokar
addikt
-
dokar
addikt
válasz
Murder3 #11427 üzenetére
hát éppen ez a baj pure fire-rel, mert rpve-ben is pl T4-en egy tábor lerohanása után én csinálok egy legolcsóbb épületet, hogy ott újragyógyuljanak az egységeim (batariel, dragon, fiend). a "vérszomj" csak egyre mehet fel, a zöld unity meg keveset gyógyít. tehát az épület tövében történő sebnyalogatás a leghatékonyabb.
de pl 4 promo grinder egymást olyan szépen összegyógyítja, hogy ott nem is kell heal support.
-
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #11365 üzenetére
dancerről írtam előző hszben,
de még csak annyit, ha nem rakom be dancert a deckbe akkor lényegében felesleges t2nek fire orbot választanom, mivel jobban járok egy nature orbal a cc-k és heal miatt, vagy egy frostal az épületvédelem + cck miatt.viszont térjünk ki egy kicsit az L counterekre,
firesworn 75 power + 40 a képesség kb. annyi mint egy L unit és csak földi célpontot lehet vele lőni.a képesség aktiválása több mp, s amíg tölt kapja a cc-t
gladiatrix hp ja nevetséges, egy unit kevés ha 2 t vagy többet lehívok már jön is rá a lava ami a hpjukból meghagy kb. 10-et 20-at, de ha sérült volt egyből öli.
drake ugyan nem L count, de a sebzése elég jó, hogy mennyit bír ki szintén írtam az előző postban.
és ugye kint is azzal érvelnek hogy nem kell pure firebe L unit t2re mivel van rengeteg jó L counter ezen a vonalon. ( amiket gondolom még soha nem használtak élesbe, max forgeba)
-
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #11359 üzenetére
na igen erre nem is gondoltam, a koc még költséghatékonyabb megoldás.
egyébként három ötletem is van az ua módosítására
- a fentebb említett ground presence, hogy csak akkor lehessen belőni ha van ott saját földi egység.
- ne legyen armor a seregen, mert ekkor egy mine megölné őket.
( ugyan drágábban mint egy nature vagy frost spalsh ,de még mindig költséghatékonyan. )- ill a legéletképesebb javaslat hogy az ua által megidézett sereg után ne maradjon vissza hulla. ( s így nem lehetne spemmelni de pl. convoy továbbra is szolozható maradna az ua-s trükkel.)
-
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #11357 üzenetére
makeshift tower
egy torony nem knockolja az egész sereget. ha többet húzok már power mínuszban vagyok, továbbá tornyot nem húzhatok minden bázishoz, ill a powert sem tarthatom benne mert 2 tower többe van mint egy +well v másképp egy tower többe van mint egy RB.
a védelmet meg fenntartani szintén power pazarlás.
fireswornból is min 2 kellene, az legalább mozgatható, de az már 150 power a 100-al szemben.
ill van még a mine, de azzal meg az a probléma hogy annyi powerben van szinte mint a sereg, de hatóideje csak fele annyi és a sereg hp-jának csak a felét viszi le.
a betámadás szintén kockázatos, mivel a mage knockolja az összes egységemet.
de csak ez a járható út, mivel védeni nem éri meg.
de ha ez nem jön be és kimegy t2 akkor kb. ennyi volt a meccs.egyébként meg pure firének se egy nagyon legyőzhetetlen kinti fórumon nem egy magasan jegyzett pure fire játékos is ossza ezt.
azonos powerből nem lehet védeni, persze ha van kellő power előny akkor védhető, mint minden, akár t1el is leölök egy bloodhornt ha van rá elég power.....
csak ráfizetéses megoldás létezik, és engem az zavar hogy nincs rá normális counter.
nature splashek 55 powerért védik oinkal a 100 poweres ua-t, frost spalsh ha van egy kis érzéke már 50 ért a glyptel.
pure shadow meg vagy teleportál vagy begyűjti a hullákat épülettel/egységgel.harvi szintén problémás, üthető, de ált. egy well mindig hullik, erre lenne jó egy XL/L unit pure fire t2re normális hpval persze.
-
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #11355 üzenetére
tudod mennyi hulla kell hozzá?
hát nem sok. tegnap mentem egy battlemaster ellen, berohant kezdőmhöz egy dradel mellé hívott egy crawlert, leöltem őket utána már csak spememlte az ua-t.
grátiszként meg megtámogatta őket körönként egy-egy motivatevel.ennyit arról hogy a jobbak nem használják.
mellesleg egész jól counterelhető.
elárulnád hogy mégis mivel?
és plz ne vmi nature vagy frost cc-t hozz fel ami féláron kivédi.
-
OnSeT
őstag
-
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #11340 üzenetére
amíg csak elméletben létezik persze, de ha bekerülne a játékba mindenki arra használná.
ami ha megtörténne mindenki váltana pure shadowra akinek van bfp-je, a többiek meg azon lennének hogy megnyerjék harcot t1-en máskülönben 99% hogy bukta a lap által generált power előny miatt.
-
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #11334 üzenetére
neee....... te most szívatsz engem?
most akkor írd le plz hogy egy phoenix után mennyi powert szándékozol visszatéríteni?
összesen.
power poolba + voidba.
most akkor mégis 100+150? tehát egy 100poweres egység után 250?
a void meg nem instant térül, te meg ezt írtad.
nem, én azt írtam hogy az általam vázolt verzióban a power cost (100) nem kerül rögtön vissza a power poolba + 150a voidba, hanem ezek helyett:
a power poolba nem kerül be instant a 100 (mert ilyen nincs), hanem helyette a szokásos 90% megy voidba, ahonnan a max lehívási költség 150%-a kerül át a power poolba.
mert így nem OP
nincs bónusz power csak meglévő
-
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #11331 üzenetére
ezen most ne sértődj meg, de te el szoktad olvasni amit írsz?
alig bírom kibogarászni belőle hogy mit akarsz mondani.feláldozol egy saját lényt aminek a powerjét azonnal visszakapod és 150 voidot kapsz a 90% helyett.
tehát akkor azt mondod hogy nincs instant visszatértés a power poolba, hanem a voidba a megszokott 90 helyett 150 power kerül a 100 poweres phoenix esetén, ami aztán fokozatosan mp-ként pl 5-6-al megtérül.
így már egy fokkal jobb de még így is van 50 bónusz power, amit egy 10 mp-ként használható 25 poweres spell esetén még mindig OP-nak tartok.
2 kör és visszajött egy elvesztett well ára.feláldozol egy saját lényt aminek a powerjét azonnal visszakapod és 150 voidot kapsz a 90% helyett.
az azonnal visszakapod rész nem tudom miért írtad bele mert ez félrevezető, az én értelmezésem szerint az azonnal azt jelenti hogy a megkapott power a power pooolba megy ahonnan rögtön felhasználó.
ahhoz meg nem kell ilyen különleges spell hogy "azonnal" visszatérüljön a power a voidba, mivel az mindig rögtön jelenik ott meg de csak az eredeti értéknek a 90%-a.
egyértelműbb lett volna ha eredetileg is úgy írod, mint az előző postban:
feláldozol egy saját lényt, mely power költségének a szokásos 90% helyett 150%-a kerül a void powerbe, amely ezután az ott lévő power mennyiségnek megfelelő sebességgel fog visszacsordogálni a power poolba.
Azt nem értem miből gondoltad h 150 instant menne vissza.
nem a 150 hanem a 100 és ebből: [link]
-
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #11299 üzenetére
azt nem értem miért kell egyetlen szóba belekötnöd....
akkor írom így:
ha leölöd a phoenixet a spellel max 150 powert kiürít a voidból a power poolba feltéve ha a leölés pillanatában min 150 voidod van
(értsd a phoenix értékének 90%-a megy vissza voidba, és ha ott van min 150 power akkor ennyi kerül kiürítésre)
itt pl pont az írod amit én mondok és ilyen nincs.
és azzal mi a gond? pl. disenchant volt szted renagade előtt?
mindig azon sírtál hogy alig van egyedi új lap a játékba, mindig csak átskinezet egységek jönnek, erre most írok vmi újítást, s most meg az a probléma....akkor innentől kezdve felesleges új lapötleteken agyalni mert egyik sincs játékba...
te azt mondod h a a spell által leölt egységből születő void azonnal vissaztérül,, nem és ilyen nincs h magától megtérül a halott egységek után.
looool, pont erről szolt a te kiinduló ötleted, csak sokkal OP-abb verzióban amit itt írtál: [link]
100 poweres phoenix esetén:
(az egység ára instant megy a power poolba vissza (100 power), + az egység árának 150%-a (150 power)megy a voidba, ami majd szépen visszacsorog)
szal így nem a meglévő mennyiséget manipulálod hanem körönként 150et generálsz.20-nál több nem fog sehogyse visszafojni, void manipuláló lapoknál se térül meg ott látható h 0 a betérülés.
ki beszélt itt arról hogy 20-nál több folyjon vissza mp-ként? ez hogy jött ide? én instant (azonnali) visszatérítésről beszéltem nem ennek a módosításáról.
Amúgy az még rosszabb mert jobban kiüríti a voidod mintha hagyod vissazcsorogni.
persze mert a te verziód jobb ami ad 150 bónusz powert a semmiből egy phoenix után, amit ha eljátszol 2x már 3 elveszett kút értékét hozod vissza, s egy-két ilyen manőverrel máris power előnybe kerülsz.
-
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #11297 üzenetére
mert szted akkor mégis hogy megy vissza???
fofnál meg sownál is x% azonnal visszatérül ha teljesülnek a feltételek.
voidból a power poolba....ha van 20000 void powered akkor is maximum 20-al fog a voidod visszatérülni.
a többi nem térül meg a power medencébe.miaz hogy nem térül meg? megtérül mind, csak idővel, ezért célszerű alkalmazni vmi void manipuláló eszközt mint som, fof, sow stb.
a spelledre irt módosítási javaslatom is így működne. amit itt írtam: [link]így már érted?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Dell OptiPlex MT/SFF 3040, 3050, 7050, 3060, 3070, 5070, 7060 /WIN 11 - SZÁMLA- GARANCIA
- Lenovo magyar laptop billentyűzetre van szükséged? Akármelyik verzióban segítünk!
- 3DKRAFT.HU - 3D NYOMTATÁS - AZONNALI ÁRAJÁNLAT - GYORS KIVITELEZÉS - 480+ POZITÍV ÉRTÉKELÉS
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- IPhone 15 128GB Zöld ÚJ! 12 Hó Jótállás!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest