- Mobil flották
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Lendülettel mehet nyaralni a Samsung
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Megjött a Honor szuperakkumulátoros mobilja
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyuri27
félisten
válasz
Murder3 #23352 üzenetére
Szerintem a játékmenet maga a a játék jó.
Nincs is hasonló hibryd.
Nekem az irányitás is jó.Van benne pve. Mire az ember solóban mindet letol experten azt hiszem az kihivás, skill.
Tolhatod haverral, haverokkal.
Az 1v1, 2v2 igen remek dolog.
Aztán lehet gyüjtögetni, ah-n brókerkedni. Ami szintén jó.
Van booster ami megint jó.A játék maga azért bukott meg mert megelőzte a korát. Meg a stream is gyerekcipőben járt.
-
Zotya21
senior tag
válasz
Murder3 #23349 üzenetére
sokat kell szenvedni befelé sajnos
amúgy arra figyeljetek hogy levélben nem szabad küldeni lapot mert valószínű hogy elveszik irják is hibaként
persze megint vagy tele van vagy nemjó a szerver
Gyuri27 akkor jól emlékeztem, régen nagyon sokat ért
jah meg nyitottam már dreadchargert meg gemeye-t meg mégegy incredible mo-t, meg most még egy gemeye meg egy satanael
régen nem voltak ilyen jó boosterek, csak a szar lapok jöttek 10 ből 8 szor
-
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #22312 üzenetére
nc és darkelf túl jó a többi laphoz képest. nemhiába alapjai minden shadow splashnek.
a túl jó alatt nem azt értem hogy op lapok lennének, mindkettő fogható, csak sok lap értelmét veszti miattuk.
lost is azért népszerű mert t2re elég lényegében ez a 2 lap unitok közül, s össze lehet hozni átunna egy komolyabb t3at akár tricolorba is 5-6 lappal.darkelf nerf nemrég szóba került, itt a topicja közel 400 hsz-el [link]
bandit spearmen kapott egy korrekt buffot, valamint bandit lancers is, sztem így már elég korrekt lap lett mindkettő, érdemes lenne egy próbát tenned velük.
3v3 rankednek jelenleg semmi értelme sem lenne. kevés a player. nézz csak rá 2v2 ranglistre, 70. hely körül 100k eloval vannak bent csapatok, ez egy éve még a top200ba jutáshoz se volt elég.
kint nyitottam pár topicot hogy nem ártana növelni játékos bázist, az ötleteket is leírtam, TBO írta hogy a háttérben dolgoznak azon hogy növeljék a játékosok számát, majd meglátjuk mit sikerül összehozniuk.erre a módra emlékszem, nem keveset szenvedtünk vele mire összehozzunk egy működőkepés verziót
kint nyithatnál neki egy topicot. -
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #22287 üzenetére
volt pár jóféle watchlist, pl core dredge 225ért már egész korrekt egy fire/frost deckbe, igaz az ára is 3-4xesére ugrott. 3v3 csak unrankedre lesz és csak egy map, valamint upolják az editort hogy 3v3 mapokat is lehessen készíteni vele. szvsz Kaldráék neki fognak állni átalakítani a 2v2es mapokat 3v3ba.
illetve gondolkodnak egy free for all pvpn is. 4pben az poénos lenneközös pvp meccsek elég lesz oknak?
-
Volgafan
senior tag
válasz
Murder3 #22287 üzenetére
Peti beszél itt össze-vissza,igaz ezek lesznek,de a lényeg:hogy ne érjen meglepi,néhány mapot átalakítottak,(pl fyren hiába veszed meg az első wellt,falat rád lehet húzni(kivétel jobb felső sarok)....ugyanez van Yshián is..)jó pár lapot nerfeltek(grigori,jugger,stb)végre nem lehet embalmer,fof,splicer kombóval lámulni)nincsenek lagok,amúgy minden maradt kb a régiben......csak egyre kevesebb a játékos....
-
Cr4Zy
tag
válasz
Murder3 #22287 üzenetére
Én nemtom mióta most játszottam párat, hát a játék maradt ugyanolyan. Miklóska tájékoztatott hogy pont egy szerverleállás után jöttem online, mivel megkérdezte mi volt az oka. Az oka ennek pedig a 3v3, pontosabban az erre való előkészületek beiktatása volt. Elvileg havonta jön egy nagyobb update, s mivel október közepe felé volt a legutóbbi, valószínűleg nemsokára bevezetik a 3v3-at és ezzel együtt a legutóbbi watchlisten szereplő kártyákat is lenerfelik valamelyest.
-
Volgafan
senior tag
válasz
Murder3 #21252 üzenetére
Meg há,este megcsinálom!!Most már minőségre is jó lesz!!!Nem nézem meg előtte,egyből csinálom a moviet,kiv leszek,mekkora baromságok sűlnek ki belőle!!!
OnSették meccsére visszautalva:volt ottt nether rendesen,amit nem OnSeték toltak,csak aztán OnSet mindig benyomta,az evocatort,így spellek ki voltak zárva....jó lenne ha felkerül 1 rep,alaposan meglesni, és úgy kommentelni:
Lost:az a stratégia foghatatlan!!!guardianokkal nem lehet mit kezdeni,egyből vagy 5-6 le tud menni és azok home soillal....nos hmm...min egyik welljét leszedik,onnan 2v1-re módosul a középharc...Én általában,ha van shadow,annak a kiütését szeretem javasolni,mert ugye az kezdőről nem tud mit segíteni....
-
Gyuri27
félisten
válasz
Murder3 #20978 üzenetére
Hagyd már ezt a multi dolgot. A frost és a fire nyilas is jobb.
Arról nem beszélve, hogy minden szinnek jobb az s countere.
Tovább megyek. Jó játékost nem lehet a hurrikánnal beszopatni mindegy milyen szinnel van.
Frost masterrel úgy berushol vagy shadow hogy a szemed kiszárad.
Ugyanis néhány mp-re ment meg a hurrikán (ha van olyan hülye, hogy egymás mellé spammel). -
Cr4Zy
tag
válasz
Murder3 #20956 üzenetére
Giant slayer: Ha egy egység rage képességet kap, akkor az azt jelenti, hogy 4-szeres lesz a sebzése az eredetihez képest 5 másodperc folyamatos támadás után, ahhoz hogy ezt megváltoztathassák, az egész játékot érintő változtást kéne bevezetniük (mivel minden rage-elő egységre ugyanazt a kódot írták be). A giant slayer esetében az egyetlen gond azzal van, hogy a rage képesség a charge-ra is hat, melyet megintcsak a kódolás miatt lehetetlen elvenni egymagában... Viszont ha ezt elvennénk tőle, akkor túl gyenge lenne azonos powerköltségű t3-as egységekhez képest (mint pl. silverwind), így olcsóbbá kéne tenni, amely újabb problémát jelentene, hiszen akkor meg túl könnyen szétküldhető több helyre is, mellyel foghatatlanná válna... Így talán az egyetlen lehetőség a powerköltség növelése. Erre pedig jönne a sok felháborodás, hogy a silverwind ellen egy az egyben túl gyenge ahhoz képest, hogy mennyi a powerköltsége, szóval ahhoz ha akarnának se tudnának nyúlni...
sun reaver: az égetésével az a gond, hogy épületek ellen túl hatékony, de megintcsak kódhibákba ütközünk: minden adott egység/épület passzív képessége folyamatosan hat, s hatással van a többi passzív és aktív képességére is ugyanannak a kártyának. Így ha hozzáadnának a sun reaver passzív (égető) képességéhez még egy -33% siege-et, akkor tökéletes lenne szerintem a balansza, de sajnos ez esetben a kártya normál sebzése is 33%-kal kisebb lenne épületek ellen (azaz passzív képességbe csak úgy lehet másik passzív képességet beültetni, ha az a teljes kártyára is hat), így sajnos ez az ötlet is kuka. Azaz itt maradhat egy 5-10-es powercost-emelés, ekkor viszont már használhatatlanná válik egységek ellen teljes mértékben...
ashbone pyro: maga az egység pvp-ben már most is csak buffok mellett használható, mert nagy számban lehetetlenség lehozni egy kb. egál meccsen. pve-ben viszont tényleg elég OP. Veled ellentétben szerintem inkább az unstable demon irányába kéne elvinni az ashbone-t: mondjuk 66% lifestealer, de cserébe 50 hp vesztés 2 másodpercenként, plusz az orbkövetelményét felemelni 2 shadow és 1 neutralra.
lost grigori: powerköltség terén tényleg egy vicc, de ne ess túlzásokba, szerintem 250 jobban megfelelne neki.
silverwind lancers: orbkövetelmény 2 frost orbra és picit csökkenteni a hp-t, én erre 80-at mondanék.
voidstorm: szerintem is túl erős lap, ezért én azt mondanám rá, hogy legyen 200 power, a mostani 18-szoros sebzés helyett egy 16-szoros ÉS legyen egy 10k-s felső sebzési határ, mint az aurán. Ez esetben szerintem még használható lenne, viszont már nem lenne overpowerred.
a bandit egységekről pedig ne is beszéljünk, TALÁN a zöld windhunter és a kék commandos amik használhatóak, és esetleg még a zöld bandit stalker, de sajnos semmi más...
Az amii editionben kiadott lapokról:
- tiwlight brute egy tökéletes M-counter lesz a nightcrawler és az enforcer ellen (940-780-as stat), s még a pirosnak a képessége is használható lehet (mondjuk úgy, mint a dreadcharger képességét, szerintem erre is csak magasabb szinten lehet majd látni rá példát)!
- az eliminator sajnos a nightcrawler mellé már általában nem fér be, viszont pure shadow-ban illetve lostban a képessége miatt kifejezetten hatásos lehet a piros verziója (phoenix erejét is növeli)!Jah és a szerver nem enged fel senkit, egy korábbi hiba újra előjött ahogy látom... kora délután is ugyanez volt a probléma, ezért volt szerver-leállítás is. De ha ez így megy tovább, lehet ma már nem lesz sok játék...
-
Gyuri27
félisten
válasz
Murder3 #20936 üzenetére
Mondom amit ismerek.
Trick: kevesebb powerért kevesebb javitás (kb mint a tremoron) és hosszabb újrahasznositási idő.
Void: kevesebb sebzés csak a saját voidot vegye figyelembe s talán 20 power +.
Vigi: kevesebb sebzés. Nature aff megszüntetése.
Ranger: képesség aktiválás 0 power (vigilnél sincs, dancernál sincs). Vagy lr-be több sebzés (bár szerintem az első megoldás jobb, és/vagy a dmg felmehetne 600-ra). -
Rankerz
senior tag
válasz
Murder3 #20901 üzenetére
Nem tudom ez hogy jött most elő nálad de akkor én is megosztok valamit ami régen szúrja a csőröm.
Régen minden egyes Upgrade ért sírva kellett játszani az expert mapokat és volt hogy huszadjára se esett ki. A Deck level tényleg azt mutatta meg ki mennyire tud játszani (nagyjából). És mivel az upgradek szintje úgymond a lap erősségét módosítja ezért ez is a balansz aspektusa volt, akinek nem volt u3 dancer például az hátrányban volt vagy ha a shadow lapba nem tudott elég charget rakni mondjuk és kifogyott belőle hamar.Most meg megy 2 kört battlegroundon és mindenki top 120 as deckkel furikázik anélkül hogy 2 nyilast arrébb tudjon húzni annyi skillje lenne.
Magyarul a lapok legerősebb formáját használja mindenki így az upgradeknek totál semmi értelme sincsen.Namár most az ilyen balfék pvpsek nagy számmal lepték el a rankedet, hirdették a hülyeséget , reklámozták egymásnak az erősebbnél erősebb lapokat aztán ha valami baj lett sírtak fórumon hogy túl erős nerfeljétek már.
A prok meg legtöbben átálltak a mindenre jó paklikra meg a lapos játékstílusra, mert ennyire unalmas a 20 grigori bomba ellen veszteni. A mai nagyarcú 15 éves prok ide nem tartoznak bele amennyire ők tudnak játszani az régen kb az alapszint volt, komolyan már azért is dicséret jár ha valaki nem használ grigorit milyen szánalmas ez a balanszra nézve.
A fejlesztők meg a watchlistek meg tényleg említésre sem méltóak, szarnak ők bele^^
-
phanzetomox
őstag
válasz
Murder3 #20866 üzenetére
Én el tudnék képzelni egy olyan lapot ami felemészt egy lényt cserébe kettőt kapok belőle csak dazed és valami gyengitéssel, vagy valami ilyesmit. ( Kicsit elmentem zerges vonalba
)
Ricsi: Már több hozzászólásodért banolhattak volna innen, + a szerk gombot se használod sosem. Senki nem jelentett téged mert jó fejek vagyunk, de kérlek akkor fogd már vissza magad. Az hogy hallasz ezt azt az meg egy dolog, én pl: azt hallottam hogy megcsaltad a feleséged. Igaz ? Nem, de akár lehet igenis, nem tudhatom hisz nem ismerlek csak annak arra hagyatkozhatok aki az információt közölte velem.
Bármennyire is hiszed vagy nem Gyurival nem sok 2v2-t mentem de akkor kaptunk komolyabb top20-as ellenfeleket is, és eddig még nem vesztettünk senki ellen sem.
Tehát ha megengeded kijelenthetem hogy tud játszani, de legalábbis annyira igen mint Te. Tehát egy szavad sem lehet rá ilyen szempontból.
És szerintem nem menő dolog az hogy packmant ajánlgatsz meg simset, mert kiröhög mindenki más hogy te meg bf előtt ülsz. Mielőtt jön az arrogáns "Hozzád szóltam?" válasz elmondom hogy szerintem az embernek kötelessége védeni ismerőseit /társait/barátait, amennyiben más sértegeti. Ezzel gondolom egyetértesz. -
Richie1984
tag
válasz
Murder3 #20864 üzenetére
Azt értem de az épületek árát akkor is ki kell spórolni ami majdnem 2 well ára. Utánna persze a voidot visszanyomja minden percben powerré és utánna nehéz elverni főleg 1v1 be. Sajnos csak 2v2 videóm van amikor az ellen pörgetett később 3 orbon meg cultist masterezett és void storm... de sikerül szétbontani és utánna nem tudtak semmit tenni a vigilek ellen. Nem egy highranked rep, de ritka is h minkét fajta pörgetést alkalmazzák egyszerre azért mentettem el.
-
Richie1984
tag
válasz
Murder3 #20799 üzenetére
Ha well előnybe vagy áruld már el hogy a picsbe basz el az ellened 200 pontot a pörgetés kiépítésére? Vagy ha te előnybe vagy nem támadsz/megakadályozod hogy felépítse?
szerintem te nem vagy tisztában az előnyben vagyok fogalmával? Ugy értetted hogy te well t veszel ő meg pörgetést épít mert akkor 2 well = pörgetés powercost kb, de akkor nem vagy powerelőnyben csak max te gondolod.
Mellesleg én is sokszor hiszem h előnyben vagyok aztán a repben értem meg h miért kaptam ki...
-
Richie1984
tag
válasz
Murder3 #20798 üzenetére
A lámulás természetes hozzávalója minden játéknak még az mmo knak is. Valaki kitalál egy stratégiát/játékstílust amit mások lemásolnak és hatékonyan alkalmaznak. Aki meg tudja hogy kell,de képtelen alkalmazni/tenni ellene, vagy nem érti a lényegét azok mind lámázzák.
Mindenki azért játszik, hogy jól érezze magát/nyerjen ebből fakad a nyafogás meg mások leszólása. Ez utóbbit természetesen nem rád értem csak általánosságban.
-
Cr4Zy
tag
válasz
Murder3 #20765 üzenetére
Látod Murder, téged már le se sz@rnak itt, mert tudják, hiába állna le veled vitatkozni az ember, úgysem látod be, még ha nyilvánvalóan igaza is van a másiknak...
Amúgy meg osztom a véleményedet abból a szempontból, hogy kicsit gagyira sikeredett a játékmenet a pvp-ben, és hogy ez szinte csak a counterelésről szól. De azt azért meg kell jegyezzem, Te is rosszul látod a dolgokat. Ez elsősorban egy olyan kártyagyűjtögető játék, amelynek van real-time PvE és PvP része is. Egyszerűen el kell fogadnod azt, hogy ez a játék a normális stratégiai játékoktól eltér. Hogy a többihez (mint pl. age of empires, starcraft, stb.) hasonlítsam, e játékban az építkezési részt teljes mértékben leegyszerűsítették, ebből következett az, hogy elég egy nyersanyag, amit jelen esetben "power" néven emlegetünk. A játékot részben ez teszi egyedivé, részben meg az, hogy mivel a másik felére tették a hangsúlyt (csaták, harcok), melyekben a real-time és (az előző példákhoz képest) rettentően kis pályák a segítségükre voltak. Így lehetett azt egyedül elérniük, hogy a csatákban MINDEN egységedet külön mozgathasd, mikrózhass velük, s így lehetett vegyíteni a körökre osztott és a real-time stratégiai játékokat. Annak érdekében, hogy a játék még pörgősebb legyen, az elhasznált nyersanyag egy részét (90%-át) fokozatosan visszaáramoltatják az újra hasznosítható nyersanyagba (pont, mint a többi stratégiai játékoknál, annyi különbséggel, hogy itt a leegyszerűsítés miatt mindez automatán működik, de manuálisan is lehet babrálni vele, mely nagy felháborodásokat tud kelteni. Lásd: void-visszapörgetés).Ha majd ezt a kis mondókát elolvasod, és meg is érted, akkor majd azon is gondolkozz el légy szíves, hogy miért nem tudtál sose feljebb jutni egy bizonyos szintnél. Találd meg a probléma legmélyét, majd először nézz magadba, s csak ezután szidj másokat (mint jelen esetben a játéktervezőket). Ha más játékokat akarsz játszani, vagy ezt szidni, akkor menj mást játszani, vagy egyenesen fordulj az EA-hez a játékötleteiddel, de NE csak a külsőségek alapján kezdj el szidni valamit! Akkor azt mondanám, hogy szidhatnád, ha a top 5-ben, de nem is, mondjuk inkább a top 20-at, ahova még lehetséges is eljutni csak és kizárólag lámulással - 0 skillel -, ahogy Gyuribá mondta.
(#20761) Mr. LightKex, (#20767) LoLHunCsirke: Amint ellenőriztem a replayt, megkapjátok a pontokat.
(#20769) Volgafan: Mivel Te magad említetted az ellentétét, már többször megmondtam, azért ahhoz, hogy valaki olyan magasra eljuthasson, kell egy bizonyos skill is (és bár Aaaaaaaabama volt említve, magamra veszem, mert tudom, hogy egy kalap alá veszed őt és engem). Többször hívtalak 1v1-re, hogy bebizonyíthassam neked az ellenkezőjét, de Te kivétel nélkül mindig visszautasítottad, azzal az ürüggyel, hogy Te nem 1v1-ezel a sok noob taktika miatt. De könyörgöm, 2v2-ben még több lámaságot lehet csinálni, méghozzá sokkal durvábban, nincs itt ellentmondás valahol?! Jah és komolyan, hogyan lehet, hogy a múltkor archfiend volt az 1v1-es rangod? Velem nem állsz ki, de rankedre néha van kedved?!
Próbáltad már a void-visszapörgetést 1v1-ben magasabb szintűek (mondjuk legalább 2 pöttyös aranypajzs) ellen? Mert amíg nem, addig szerintem maradj szépen csendben! A pörgetéssel 2 rangnál többet nem lehet előre lépni a valós ranghoz képest, és ezt tapasztalatból mondom!(#20787) Richie1984: A totál fölösleges vitát hagyjátok abba szerintem, a többieknek meg volt a joguk és a lehetőségük az induláshoz a versenyre, magukra vessenek, hogy kimaradnak egy ilyen szórakozásból, aminek méghozzá elég komoly díjazása is van!
-
fantom922
aktív tag
válasz
Murder3 #20267 üzenetére
Na ja csak wrathgazer nem igazán fér be csak arra, hogy abbyssalt fogj vele meg néha juggert... de tudom, hogy tudod
A woidstorm meg nevetségesen nem ebbe a játékba illő így, nem használnám soha.
Persze mindenkinek a maga kedvenc színe felé húz a keze, nekem is, mint Gyurinak. Ezzel nincs is semmi baj
-
Cr4Zy
tag
válasz
Murder3 #20259 üzenetére
Ha jobban megnézed a meccset, ő is csak szórakozott veled, nem vette kicsit sem komolyan azt a játékot. Csak egy-két példát emelnék itt ki: deep one healelése és folyamatosan a shadow egységek ütögetése baromság, ha ehelyett a wellt ütötte volna, már rég bontotta volna azt. Energy parasiteket egyben küldte, nem 3-at 3 felé, ha kicsit okosabban csinálod, akkor többször is megtehetted volna, hogy 1 mage-lövéssel 2-őt leszedsz! SoM csak a legvégén jött fel, normál esetben t2-őn rég felrakta volna. Jah és akkor arról nem is beszéltem, hogy csak parasite-et használt, mikor spirit hunterje is van bent a pakliban, ami kevesebb powerért jobb hatásfokkal bír, hiszen garantáltan több egységet mérgez meg.
Ha csak az abyssalokat nézed, akkor meg láthatod, ott sem használt sok supportot, pedig egy thunderstorm elég rosszul esett volna neked az első abyssal mellett...A befallen-t viszont nem ismeri, ez látszik rajta, azzal már korábban a do-ját is megfingathattad volna
(#20262) Richie1984: Nem egy rossz egység, de nem is op, hiszen egy pure t3-as xl egységtől ez el is várható! Hozzá hasonlóan ilyen egységek még a jugger és az avatar, amik úgyszintén elég erősek! Igaz, a shadow felhozatal kicsit gyengusz ezekhez képest (satanael, wrathgazer), viszont ott van cserébe a grigori, amire már ténylegesen lehet mondani, hogy túl erős ahhoz képest, hogy splash pakliba mehet, és még van egy választható orb-követelménye is!
(#20264) fantom922: Shadow-val az abyssal egyetlen jó ellenszere az aura, illetve a satanael (igen, a snapjaws-ok, amiket lehív,eléggé ellehetetlenítik az abyssal-t), de abban egyetérthetünk, hogy legalább 300 power kell egy abyssal megfogásához.
-
Cr4Zy
tag
válasz
Murder3 #19970 üzenetére
Igen, részben egysíkú minden, mert 70-80%-ban ugyanazokat a lapokat kell használnod kényszerűségből, viszont ha más felől közelíted meg a dolgot, akkor meg teljesen egyéni minden pakli! Mert Te állítod össze úgy, hogy a Te játékstílusodnak feleljen meg! Pl. ilyen az, hogy nekem a sima shadow-nature-ben is bent van a soul splicer, de pl. RadicalX-nél a skeleton warrior, másnál meg a wrathblades. Ezután meg még jobban eltérnek a paklik, pl. mrwN a lost paklijában nem használ lost reaver-t, míg más erre a lapra építi a pakliját.
2v2-ben nem rég Dabilius-szal megvertük Rittercopper és Ixibutzi párosát, majd pedig egy 24 perces meccsen kikaptunk tőlük, majd holnap mindkettőt linkelem.
A versenyhez meg azt fűzném hozzá, hogy van egy pár meglepetés és eredmény már most is:
- A csoport: JackV nem játszott 1-et sem, drakonz és Hirooo között pontegyenlőség van, 7-7 ponttal, egymás elleni döntetlennel zárták a csoportkört.
- B csoport: jukaaa-nak a 3. helyért kell küzdenie, Discpled ellen, mert jelenleg ugyanúgy állnak egymás elleni döntetlennel!
- C csoport: Kyllbuster és DeChris 1 meccset sem játszott még le, az összes többi meccs papírforma eredményt hozott
- D csoport: innen nem vagyok jóban senkivel, szóval nem tudok semmit, csak az eredmények alapján tudom mondani, hogy dekka elverte MaranV-t és ArkticDog-tól kikapott, szóval itt még akár körbeverés is előfordulhat!
- E csoport: Verodicia egy a személyazonosságát egyelőre nem felfedő 2. account, így thesickaleon lehetséges, hogy kiesik a saját versenyérőlaDuDule meccseinek az eredményéről egyelőre fogalmam sincs
- F csoport: papírforma, kivéve: OnSet-mrwN: 1-1, OnSet-Hangfal: 1-1
- G csoport: erről majd Shooter mond valamit, nem találkoztam vele ma
- H csoport: Darklloth alulmúlja önmagát (mondjuk szerény véleményem szerint amúgy sem érdemli meg az 1v1-es rangját, mert közel sem tud úgy játszani), s ha egyáltalán továbbjut, akkor a 3. helyet fogja megkaparintani magának, mert az első kettő már foglalt -
válasz
Murder3 #19031 üzenetére
Tudod mennyi pontból vettem az utolsó 2 boostert? 503am volt, maradt 3, és a 2ik boostert alulról kezdtem,mikor már csak egy lap volt hátra gondoltam elbuktam mindenem,de felfordítottam és Forest Elder, úgy megcsillant a szemem ,hogy csak na
Ha az arányokat nézem,hogy eddig kb vettem olyan 20 boostert és összesen 1-2ben lehetett nagyobb érték ,akkor azt kell mondjam nem költök
-
pachito
őstag
válasz
Murder3 #18990 üzenetére
Pontosan így látom énis, ne az legyen már 24/7-ben, hogy ki tud több wheel-t meg spirit shipet megidézni...nem hiszem el, hogy ezt bárki élvezi...ha meg kell a charge, tessék megdolgozni érte...épp elég nagy könnyítés a tokenvásárlás. Így is könnyű az rPVE nem kellenek még ezek az IWIN lapok.
-
Volgafan
senior tag
válasz
Murder3 #18704 üzenetére
Igazad van tényleg nem....dread,nox,forsaken,nasty,life(nightguard,embalmer,soul)
nature:amazon-sw(vagy-vagy),dryad,shaman,ww,ens,hurrican,heal(7)
fire:scav,firesw,err,(sundy),sunstirders,(mortar,mine,scorched,wrecker)
frost:mage,lightblade,quardian,barrier,home,(fagyi)master archers,(imperials)zárójelben a sztem nem kötelező,anélkül is hozható t1-ek
most kinek mi a sok-kevés,sztem a firehez kell a legkevesebb..ha valamit kifelejtettem sorry
-
Gyuri27
félisten
válasz
Murder3 #18599 üzenetére
Hurrikán és mage mit árt a shadownak? Charger, nox és semmit nem számit egyik se.
Én vagyok elfogult? LOL Phaséból elég ha egy a pályán van. Már halálra szivat vele.
Amúgy értem amit mondasz csak fals. Ha annyira faja lenne a nature t1 akkor azzal találkozna az ember állandóan. De sajna shadow t1 minden második t1. A maradék a másik 3 szín. Frost, fire, nature sorban.
Ennek a játéknak nem az a lényege hogy úgymond melyik szín a legerősebb. Hanem hol vannak univerzális counterek, melyik szín az amiből sok unitot le tudsz híni. Mivel naturéban dd sincs simán lehet spammelni a dazzed noxokat.
Az meg a másik dolog, hogy siratod állandóan a pure shadow t2-t. Ami nem kicsit erős.Tudom szerinted gyenge, a tetejébe meg a do op. -
Volgafan
senior tag
válasz
Murder3 #18578 üzenetére
Mind1,abban egyetértünk,hogy láma taktika...de neked is az a lényege,hogy LS picit gyengítve legyen,sztem cold,fof nerfelése megtenné a hatását....egyből váltanék én is...ráadásul ha coldsot 2 frostra ne tennék PVE is hehezebb lenne,sztem azért is nem csinálják meg...
-
Volgafan
senior tag
válasz
Murder3 #18572 üzenetére
Azért,hidd el,sokat lendítene..és ezzel nem csak,hogy shadow lenne erős,de LS nem tudna ilyen "buta"kombót használni.és nem csak az LS,lásd más a shadow,naturet is erre építi...amúgy is van elég OP az LSben..SOG azért 1v1be nem annyira ütős,mint a fofos technika(még 2v2re se)
-
-
Zotya21
senior tag
válasz
Murder3 #18456 üzenetére
csak tudnám mirét kel egy 90 es évek szintü bigyóra visszamenni csak hogy böngészős lehessen inkább csinálnának egy normálisat
az amii ról meg anyit hogy amelyik játék következő részére vagy patchére enyit kell várni az általába ha ki is jön akor egy nagy rakat kaka lessz
lásd flatout ultimate carnage után most a flatout 3
vagy a dungeon keeper 2 után 11 évvel a dungeons -
Cr4Zy
tag
válasz
Murder3 #18344 üzenetére
Nem gondolod, hogy ezzel a hozzászólással egy kicsit ellent mondtál önmagadnak?
Mert ha nem, akkor kiemelném a 2 mondatot, amin nagyon megragadt a szemem:"a sog csupán merít belőle de pont az a lényege, hogy nem pörgeti vissza a voidod." (részlet a (#18339) Murder3 hozzászólásából)
"ha jól használod vagyis ami azt jelenti h a visszanyert powert támadásba ölöd akkor végtére is pozitívan jössz ki mert pörög a void." (részlet a (#18344) Murder3 hozzászólásából)
(#18346) Gyuri27: vasárnap este már leszek normális laptophűtő és egér mellett (ezeket nem hoztam haza, így most csak touchpaddal tudok játszani), onnantól már normálisan is kiállok
-
Cr4Zy
tag
válasz
Murder3 #18342 üzenetére
(#18335) fantom922: Úgy értettem, hogy akkor tudom ezt a rangot t1-en, mikor én vagyok shadow t1-el, és nem úgy, hogy az ellenfél van azzal. És emellett nekem egy ideje már ott vagy a barátlistámon, mint Ovobacsi...
(#18336) zoli.22: Te se légy szégyellős, akikkel eddig úgy játszottam 2v2-őt, hogy ők csinálták a void-visszapörgetést és én csak a furnace-ot tettem le, te voltál az egyetlen, akire nem panaszkodtam meccs közben emiatt.
(#18337) OnSeT: Az altar of nihilt pont a void-visszapörgetéssel egyszerre teszteltük Gergővel 2v2-ben, csak akkor még úgy, hogy egyedül csináltam mindent és Gergőnek nem volt bent a furnace sem. Én meg 5 épülettel a pakliban pedig t2-őn nagyon gyenge voltam (pure shadow pakli volt mage-ek, nether és harvi nélkül boosterrel)... De a void-visszapörgetéses módszerrel az altar of nihil nagyot üthet, hiszen akár a támadás kellős közepén is el lehet sütni a voidstormot úgy, hogy nekünk nem hal be semmink. Egyébként ez azért maradt a tesztelés fázisában, mert nem volt u3-on az altar of nihilem, így megépítés után még várnom kellett egy percet, illetve a másik 3 épület olyannyira durván bevált, hogy szinte azonnal elfeledtette velem ezt a lapot. Jah és még egy dolog: én vagyok a játékban TBPeti, ha ez nem lenne tiszta. Phoenixek pedig alap dolgok a paklimban pont az embalmer miatt, illetve az aurába ezt szoktam hívni. És egy kis érdekesség: 4 phoenix wellt bont, 6 pedig már full hp-s orbot és a körülötte lévő welleket is!
(#18338) fantom922: Engem mostanában már Zoli folyamatosan Tibinek hív, szóval már nem lepődök meg tőle semmin. De amúgy is megkaptam már az életben kb. mindent, hiszen a Tamás Bence Péter név miatt kb. minden néven szólítottak már...
(#18339) Murder3: Igazad van, nem tudtam, hogy a SoG-nak van az a tulajdonsága is, hogy a hatása alatt a void egyáltalán nem nő, de ettől függetlenül úgy érzem, hogy 500 voidnál már így is megéri, hiszen soha az életbe nem fog ennyi voidod visszapörögni a power-poolba.
(#18340) Murder3: 2v2-ben a voidstorm mellett az altar of nihil eldönti a meccset, ha okosan használja az ember ezeket, így ezzel nem értek egyet veled. És ha visszapörgetjük közben a voidot, akkor az ellenfélnek esélye sincs védekezni ellenünk, hiszen a voidsormot nem 100 powernyi egységre szokás ellőni, hanem 300-ra minimum (1v1-ben az én meccseim kivételek, hiszen én azt ellövöm 2 maulerre is, de az más lapra tartozik). És pont itt jön az, amit te nem tudsz: az a "t3-as void", amit megemlítesz nem fog létrejönni, ha az altar of nihil be van kapcsolva! Persze még 2v2-ben is a legtöbb meccsen eldől t1-t2-őn a játék, de ha t3-ra érünk, akkor az altar of nihil + voidstorm egy védhetetlen kombó.
-
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #18333 üzenetére
dehogynem, csak azokat nehéz kivitelezni.
pl power megsemmisítés altar of nihillel.
ez is elsősorban shadow/natureba illik. az épület lényege, hogy 30mp re blokkolja a void áramlást a power poolba + a power visszatérítést a voidba elhasznált spellek, leölt unitok után. pl. ha ez idő alatt az ellen elveszt egy Mo-t akkor mind a 350 power amiből lehívta végleg megsemmisül.de mivel mindez a szövetségesekre is hat, ezért úgy kell időzíteni az aktiválást hogy sok olyan unit legyen a pályán amiben nem áll power.
pl nightguarddal, parasite swarmal átvett egységek, cultist masterel vagy infect+vidstromal idézet crawlerek, ezen unitokból nincs power visszatértés, szal ha a nihil ideje alatt halnak meg akkor sem érint hátrányosan, viszont az ellen mindenképp fog powert bukni, min, 1-1 cc árát minden bázisánál, mert ha nem nyom semmit akkor meg épületet veszít.hasonló elven működik a willzapper twilightban. az csak az ellene hat, viszont sokkal húzósabb megépíteni. ( csak az ellenfél bázisánál lehet felhúzni) valamint nem megsemmisíti, csak elszívja a powert, ez annyit tesz, hogy ha az épületet lerombolják, akkor az általa elraktározott power mennyiséget visszakapja az érintett.
ehhez is mint minden ilyen voidos mókához, nagyon jó csapatmunka kell.
az építést nyilván nem az ellen kezdőjénél kell véghezvinni, ha van a mapon valahol egy solo well, akkor azt kel betámadni, s mielőtt pusztulna mehet a build.
ha sikerült felhúzni akkor onnan kezdve 2-3 aktiválás és már megvan a win, ha addig sikerül kitartani, utána már nem lesz annyi powere az ellenfélnek hogy ki tudja szedni az épületet.Cr4Zy módszere is ezért ritka mert sok gyakorlás kell hozzá hogy vki kellő hatékonysággal használja. + a 3 épület 3 slotot elvisz, ráadásul a megfelelő sorrendben kell őket aktiválni.
TBPeti:
erre már nem emlékszem hogy láttam e repedben, phowenixet használsz?
mert ha nem, sztem érdemes lenne bedobni ha már embalmer bent van a void visszapörgetés miatt. -
Cr4Zy
tag
válasz
Murder3 #18333 üzenetére
A SoG u3-on ha jól emlékszem, akkor 50% voidot ad vissza. Azonnali bontással a SoG elindításához képest 50% + 90 lesz a voidod. Szóval igenis visszapörgeti a voidot, méghozzá elég erősen. 2v2-ben meg ez még hatásosabb, hiszen a csapattársadnak is csökkenti 50%-kal a voidját úgy, hogy közben ő nem bukik semmi powert. Az viszont már más kérdés, hogy 4-500-as void alatt használhatatlan, de egy fals támadás után bőven több is szokott lenni ennél pure shadow-ban!
Abban igazad van, hogy a voidrendszer nem rendelkezik sok mechanikával, sőt, kifejezetten egyszerűen oldották meg, mégis csak nagyon kevesen használják ki, és épp ez az, ami miatt ütős ez az embalmer-splicer-furnace kombó; főleg a voidstormmal megagyalva. És ez (mármint, hogy ilyen kevesen használják) annak tudható be, ami fantom922 (#18327) hozzászólásában található: a jobbak ellen el sem jutok t2-ig, vagy simán megfognak ott, hiszen 165 powert nem könnyű kispórolni!
Ettől függetlenül tisztában vagyok azzal, hogy milyen lenne a rangom a void felhasználása nélkül: t1-en shadow-val olyan rangú vagyok, amilyen most, de más színű t1-el, illetve t2-őn már csak a Bane rang körül mozog a tudásom saját belátásom szerint. És sajnos van jópár pálya, ahol a t1-harc teljesen elmarad, s éppen emiatt van az, hogy ezzel a játékstílussal is csak lassan menetelek egyre előrébb. De ez a menetelés legalább biztos, mert a sokkal jobb játékosokat is meg lehet vele fogni, ha sikerül mindezt felépítenem.
Lostknight hajrá, pár hellyel megint lemaradtál!
-
Zotya21
senior tag
válasz
Murder3 #18293 üzenetére
igen a grigori eszméletlen ocsmány dolog
jó msot ez nem rendes egység de vegyük a santa claust ugyanugy 200 poer t3 mon és 2000/2000 ráadásul a képessége is csak karácsony körül müködik
a grigori meg telivan csszve van 3-4 dologgal és 200 power
ráadásul még bf be is oclsó tehát szinte mnidenki megtud venni belőle 4 et és mehet a lámulás
sőt az egész frost alapból gáz miazhogy ő tud épületet javítani az összes többi meg nem
max védeni tudná de még javítani is a többi szín meg vár hogy összedőljön a well enyi
a frost meg ott ácsorog és védi javítjapersze ezek sajátosságok de akor is az egész nemjó így
ugye a naturba meg a surge dehát mnidegy ugyse lessz jobb ebből
sőt ha kijön az amii akor is milessz már kint van egy csomó amii lap nem is nagyon lessz ujdonság bent már felét ismeri mindenki
olyan mnithogy tudod hogy kijön mnodjuk egy uj album valakitől és összevadászod az összes demo számot amit találsz és kijön az egész aztán már nem is ujdonság már nem is izgat
-
Cr4Zy
tag
válasz
Murder3 #18268 üzenetére
Mint mondtam, ott t1-en nagyon ratyi voltam...
De csak hogy tudj róla, ma 2v2-ben jukaaa-t és a társát vertük úgy, hogy t1-en meg kellett fogni őket, nehogy rossz helyről hozza a fire dancert. Szóval megy az, csak oda kell koncentrálnom teljesen...
Jah és Yrmia lett a kedvenc mapom 1v1-ben, mert ott ponthogy t1-fight van, ha kitér előle, akkor nyerek, ha nem tér ki, akkor meg t1-fight van, amiben azért az újabban megszerzett rangomat azért tudom hozni, ha odafigyelek rendesen. -
fantom922
aktív tag
válasz
Murder3 #18262 üzenetére
Én is így érzem sajnos. Pont annyit tesznek bele, hogy még játszanak vele és költsenek rá, de nem többet... várom a fejleményeket, hogy mi lesz. Remélem megmentik a játékot és meg tud újulni...
TBPeti: Nem értem ezt a soul splicer problémát
De majd kihívlak játékban és megnézem, hogy csinálod. Soul splicer az azt jelenti, hogy sadó a T1-ed, tehát nincs bp-d. A soul splicer nagyon könnyen bontható... de mondom nem tom, hogy használod. Tapasztalataim szerint 2v2-ba lehet jól használni.
...remélem találkozunk játékban és megmutatod.
-
Gyuri27
félisten
válasz
Murder3 #18185 üzenetére
Mi szedi le? Pure frost nem, pure nature se. Gyanitom pure fire se nagyon.
Op csinálsz amit akarsz. Dual orbosok közül is a stone fogja meg az agresszor miatt. Meg valamilyen shadow dual az aoc miatt.A reaver, silwer nastyzása szintén op. Amellett, hogy nagyobb lámaság nincs is most a játékban kivéve a voidstorm.
-
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #18112 üzenetére
ezek szerint nem xD
Pure Frost vs Bandit meccs
agyon buffolt commandos kivédésére szted jó a fagyi.
erre írtam hogy ha a bandit player dob egy zöld dist a commandosra akkor nem. ( a saját unitjára) mivel az nem csak leszedi a cc-t amit a pure frost dobott hanem a továbbiaktól is véd. de akár a sima dis is megteszi, mert coldsnapon kívül max a blade tauntja ami még szóba jöhet frost részről
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Csere-Beszámítás! Prémium vizhűtéses számítógép! I9 11900K / RTX 3090 / 64GB DDR4 / 1TB SSD
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B650M R7 7700 32GB DDR5 1TB SSD RTX 5070 12GB BE QUIET! Pure Base 500DX 650W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Csere-Beszámítás! Asztali számítógép játékra! I5 14400F / RX 6900 XT 16GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest