- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Bivalyerős Snapdragon a láthatáron
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- A One Ui 8.5 és a Snapdragon 8 Elite 2 már biztos
- Új belépőszintű Motorola árára derült fény
- One mobilszolgáltatások
- Google Pixel topik
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Banggood tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Predator2 #21351 üzenetére
Sajnos nem tudsz semmit, mert ezt a Magyar Posta kavarta el, ott lopták el náluk és erről a BG nem tehet. Én még nem hallottam olyanról hogy Magyar Posta egyszer is beismerte volna hogy náluk is lopnak, mert simán elveszni egy küldemény nem tud.
Ez pedig hazugság: Annak esetleges kézbesítését, illetve elveszését, valamint visszaküldését sajnos a legjobb szándékaink ellenére sem tudtuk megállapítani.
Vannak információim, hogy igenis meg lehet állapítani hogy pontosan mi történt, csak a lopás beismerése és annak feltárása hogy ki a felelős nem egy szívesen végzett munka.
Konkrétan meg lehet állapítani hogy hol tűnt el és nagy valószínűséggel még az adott személyt is, vagy a felelőst. Van saját biztonsági szolgálatuk akik képesek lennének elkapni a tolvajokat is.
És mindig e mögé bújnak: , azonban elveszés esetén - mivel nem minősül könyvelt küldeménynek - a postai szolgáltatókat nem terheli kártérítési kötelezettség.
A UPU (Nemzetközi Postai Unió) szerint azok, amiket ők prime levél kategóriába soroltak azok könyvelt küldemények, nem véletlen hogy 2019-ben kitaláltál hogy az Lx kezdetű azonosítós prime levél lett, így semmi felelősségük nincs szerintük.
Pl. a holland és belga posta felé ezeknél a darabáras elszámolást használják, hiszen könyvelt, nem pedig a nem könyveltek kilogrammos díj elszámolását, ahol 1 kg nem könyvelt küldeményért fizetnek majd annyit, mint az egy darab Lx jelzetű küldeményért.
Szóval a normál kézbesítési költséget kérik a másik postától, de itthon csak kilós besorolásúként bánnak vele. -
válasz
Predator2 #21338 üzenetére
3. Kapcsolatfelvétel kérdések és problémák esetén a Contact us menüt használni.
Itt is elérhető: Help, Contact Us.
Order&tax,
Track my package,
Not received after the estimated shipping Time
A Live Chat az ajánlott, de ott emberhez is eljutsz. -
válasz
Predator2 #21272 üzenetére
Milyen méretű lehetett? 24 mm-nél vastagabb? Mert ha nem akkor postaládába kézbesítik.
Ez eljutott a helyi postáig vagy postaláda, vagy kapnod kellett egy saját számos értesítőt hogy menj be érte.
13-án a helyi posta vissza küldhette az NPKK-ba mert a szokásos gondjuk volt vele hogy nem tudták kézbesítésre kiadni, 21-én csinált az NPKK vele valamit, majd újból kikerült 22-én a helyi postára és itt a vége.
Nem kaptad meg a várható szállítási idő végéig a csomagot, ezt jelzed nekik a kapcsolatfelvételi űrlapon, csatolod a posta igazolását, a nyomkövetést és ezzel éred el őket. -
válasz
Predator2 #21212 üzenetére
Megnéztem erre: Order &Tax, Track my package, Not received after the estimated shipping Time
Messenger használható, de ennél is inkább munkaidő a célszerű, hogy legyen aki elolvassa, ne vesszen el a tömegben. És kell a Facebook fiókunk.
Live chat használható, de ahogy írtam munkaidős, 7/24 online customer service. a Order issue résznél van a meg nem érkezés, Lost package
A keret felső szélén ott a Switch to operatorCall Us szintén használható, de munkaidős és angol nyelv miatt ez ugye kizárt.
Az első kettőt próbáltam indult a Facebook és a Chat is elindult.
Szóval nem tudom hogy ma 9 órától miért ne lehetnének elérhetőek.
Mindig meg kell adni a vásárlási azonosítót és ha konzervként megy akkor azt hogy mindenképp jelezzenek vissza. -
válasz
Predator2 #21081 üzenetére
Ügyfélszolgálatot kell hívni, ahogy írtam, ez nem a te telefonszámod ez a Logisztikai cég központi szám, az más.
Lakossági ügyfeleinknek: 06-1-767-8282
Hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00 Csütörtökön 08:00-20:00 óráig.
Bár én arra gondoltam hogy akkor hívod amikor írtam, mert a hétvégén nem lehet elérni őket és addig sok minden történhet a csomaggal. -
válasz
Predator2 #21073 üzenetére
Ez még nem igazán került a helyi postára inkább hívd fel a posta ügyfélszolgálatát és meg tudják mondani hogy az OLK-ban mit szerencsétlenkednek vele, szerintem a hülye helyi posta visszaküldte az NPKK-ba mert nem volt vámolásos bejegyzés, pedig ennél hétszentség hogy nem kell, mert ez normál belga könyvelt küldemény, nálunk meg prime levélre átminősített nem könyvelt, ez nem Banggood probléma.
-
válasz
Predator2 #20668 üzenetére
Nem különösebben változott, mert nekik még mindig az lenne az alap devizája, ha csak forintod van banktól függően szerintem jobban váltanak bankok.
De nézek egy példát.
Ez 199,99 $ 60,959.864483 Hungary Forint
Ugyanez 171,85 € 61,323.994060 Hungary Forint
Erste Visa kártya -
-
Ra3
őstag
válasz
Predator2 #6205 üzenetére
Én személy szerint még várnék a helyedben, az elmúlt fél évben kétszer is volt olyan esetem hogy 3 hónap átfutással jött meg a rendelt cucc, igazából veszteni valód nincs ha paypallal fizettél az még 4 hónapig véd.
Ha visszadják a pénzt akkor meg rendezheted velük újra a fizetést ha mégis befut, én leginkább lustaságból szoktam inkább várni, hogy egyszer se kelljen intézkedni mint kétszer.
Szerk. : mondjuk azért is voltam türelmes mert itt a különböző topikokban (ali/ebay/gb/bg) sok olyan infó jött vissza hogy másnak is csúszik abból az időintervallumból a rendelés, szóval lehetett sejteni hogy a posta szerencsétlenkedik. -
válasz
Predator2 #6205 üzenetére
Azt írtam az előző hsz-ben hogy akár már most. Várd meg a holnapi postát, ha semmi, akkor kérd vissza a pénzt, valószínűleg még pár nap haladékot fognak kérni, én a helyedben ha nem megfelelően reagálnák és nem is jön meg akkor csütörtökön PP- dispute arra pénteken jó eséllyel lépni fognak. Az újra küldést nem igazán tartom jó opciónak.
-
maj-viktor
őstag
válasz
Predator2 #2563 üzenetére
automata törlik talán 48óra nem fizetés után... nekem is volt írtam, hogy várjanak, mert mondjuk csak 72óra múlva tudom fizetni... törölték "önkényesen"... de újra írva nekik "visszaaktiválták" és újra kitudtam fizetni... szintén kuponos történet volt annó -e ez ilyen sajnos... valszeg automata rendszer, nem lehet mit tenni ellene
-
-
zeon.hu
nagyúr
válasz
Predator2 #2087 üzenetére
Hol nézed a TN-t?
Trackitonline ajánlott. -
206 cc
senior tag
válasz
Predator2 #2051 üzenetére
Nekem legalább is mindig ezt írta előrendelésnél! Olyasmit jelentene hogy nincs raktáron , és gondolom ha közben meggondolod magad minden további gond nélkül lemondhatod a rendelést . Szóval előrendelésnél elfogadott a backorder feltüntetett státusz!
Nem is rossz óra,de nem néztem ugyan részletesen a háttérvilágítás funkció automata vagy csak,ha kézzel nyomkodod akkor világít?!...ilyen szenzoros megoldásra gondolok az automata esetében!
-
-igu-
veterán
válasz
Predator2 #1881 üzenetére
Szerintem ne bonyolítsd túl a dolgot. Kérj refundot, azzal a pontjaidat is visszakapod. Utána megrendeled az akksit újra. Tisztább az ügymenet mindkét fél számára.
Mivel az akksi+kábel egy termékcsomag, így érthető, hogy az nem bontható meg. Az akksi külön az egy másik termék (más cikkszám, miazmás). Így viszont az ügyfélszolgálatos kislány nem nagyon tehet semmit az előírt panaszkezelési metódusuk szerint.
-
-
zeon.hu
nagyúr
válasz
Predator2 #1801 üzenetére
Van angol fordítós topik, ott a profik biztos segítenek.
-
206 cc
senior tag
válasz
Predator2 #1620 üzenetére
Szia!
Nekem is van még szeptemberben rendelt csomagom úton....Ali,GB,BG...szóval akitől szoktam rendelni általában... kicsit késve érkeznek most a csomagjaink úgy látom....kb 50-nap után szoktam rálkérdezni..Alin meg ugye átlagos a 40-60 napos szállítási idő!
Pedig ez még nem a csúcsidő...az még most fog jönni!!! -
peestheee
tag
válasz
Predator2 #87 üzenetére
termékeknél időzítő, elérhető mennyiség, akciós ár látható
rush to buy gombra nyomva a termék snapupos oldalára visz, ahol ugyancsak a rush to buy gombra kell nyomni, amikor az időzítő lejár, ha elég gyors voltál, továbblép a fizetés oldalra, ha nem, kiírja hogy sold out
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a Banggood szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- caplagi: Samsung S25 Ultra 256GB
- Egér probléma
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen széket vegyek?
- BestBuy ruhás topik
- További aktív témák...
- Think Tank Glass Limo profi fotós hátizsák - Új -
- Ohh! Dell Latitude 7430 "Kis Gamer" Üzleti Profi Ultrabook 14" -60% i5-1245U 16/512 FHD IRIS Xe
- Canon Extender RF 2x telekonverter RF objektívekhez - Újszerű -
- DJI Mavic Air 2 Fly More Combo drón szett 3 akkuval, megkímélt állapotban
- Új! Canon CF-R20EP hűtőventilátoros markolat (R5, R6, R5 II, R6 II)
- DELL Precision 7540 i7-9850H Quadro T2000 16GB 512GB 1 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA ADATA XPG 600W
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB 500GB Radeon Pro 5500M notebook garanciával
- BESZÁMÍTÁS! LG UltraGear 27GL850-B 144Hz QHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Új monitor állvány - csak össze lett szerelve
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest