- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple Watch
- Milyen okostelefont vegyek?
- Egy kompakt készülék ma a legkelendőbb
- Google Pixel 8a - kis telefon kis késéssel
- Egyre kevésbé érdekli az okostelefon Európát
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android szakmai topik
Aktív témák
-
zsulu
csendes tag
válasz
Viktor0610 #1798 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm az útba igazítáast.
Üdv -
-
zsulu
csendes tag
válasz
Viktor0610 #1796 üzenetére
Kedves Viktor0610
Köszönöm szépen a gyors választ, és elnézést, de még kezdő vagyok.
Még egy kérdést megengedsz nekem?
A telefont ha a géphez infrával csatlakoztatom, akkor minden funkciót ki lehet ugyanúgy használni, mint kábellel, vagy a kábeles csatlakozásban van valami plusz is?
Köszííí -
-
zsulu
csendes tag
bocsi, a teló lemaradt nokai 6101 szkúúúúzíííí
-
zsulu
csendes tag
Sziasztok
Lenne egy kérdésem, még új vagyok. Azt szeretném megtudni, hogy az infra porton keresztűl ugyanúgy lehet-e csengőhangot, képet, mp3-at, stb... feltenni, mint kábelen keresztűl? És van -e valami limit, az infrán keresztűl, már ami az adatmennyiséget illeti?
Előre is köszike a választ. Üdv -
Jégkokó
veterán
Egyébbként a mai telefonok többsége tudja ezt a streeming dolgot?Amit elég sok nokia tud manapság
-
-
DTF
aktív tag
A következő probléma van egy Nokia 6230-assal: bejövő hivás esetén a fogadás gombot lenyomva kikapcsol magától a telefon. Utána vissza kell kapcsolni újból. A telefon most lesz 2 éves, és elég sokat van használva (napi 3-4 óra beszélgetés) és akku nem volt idáig cserélve benne. Mi lehet a hiba? Akku, szottver vagy vmi más?
-
Bári
tag
Helló!
Nem tudná esetleg valaki megmndani, hogy LG M4410-est hol lehet kapni Magyarországon? Sehol sem találtam boltot, a google meg össze vissza keresget, de semmi használható.
Előre is kösz -
-
-
Bandus99
őstag
Segitsetek legyszives