- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy XCover7 Pro - burokban született One UI
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
Új hozzászólás Aktív témák
-
Winner_hun
félisten
-
jerry311
nagyúr
Thx!
-
jerry311
nagyúr
Alkatrész nevet keresek.
Feladata: csipog (vagy bármilyen más hangjelzést ad) ha leveszem a gyújtást, de ég a fényszóró.
Szóval ezt, milyen néven keressem? -
kisninja
őstag
Akkutémára vissza én egy régi 1,6 os golf 2 indítottam be 24Ahs akkuval télen -8 fok és dízel...
Kényszer nagy úr.
A mostani meganom meg olyan jó, hogy hulla akkuval is elindult. Indításnál annyira leesett a fesz, hogy nullázta magát a napi számláló stb....2000, 1,4 16v
-
Shalala
senior tag
Köszönöm a gyors válaszokat.
Az az érdekes hogy az egyik linkelt cserénél azt írja hogy nem kellett igazolni a motor eredetiségét tipusazonos cserénél a másik meg azt, hogy igenis hogy kell
Jövőhéten bemegyek az okmányirodába és megkérdezem, de félek hogy ők túlfogják bonyolítani
-
dízelracer
őstag
Azt nem tudod megoldani, hogy átrakatod a motorbelsőt a régi blokkba? Ha ez körülményes és túl költséges keresd meg a néhai üzletet (tulajt, üzletvezetőt stb...) ahol vetted és némi pénzért visszadátumozva írtok egy másik adásvételit róla. A "b" verzióról én eddig még nem hallottam
.
-
Shalala
senior tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni motorcserével kapcsolatban.
Közel 1 éve motort cseréltem az autómban típus azonos motorra.
Közben költöztem, az autó nem volt használva azóta, és most szeretném leműszakiztatni.
A probléma az, hogy az adásvételi papírom már nincs meg, ill. az üzlet ahol vettem is megszűnt.
2 különböző dolgot hallottam eddig:a, nem lényeges hozzá a papír mivel típus azonos a motor ezért műszakin simán átengedik, mert motorszámot már nem néznek csak a típust (d16z6 mindkettő)
b, okmányirodában be kell jelenteni kb 2 hónap átfutási idő van, hogy nem-e lopott utána állítanak ki egy papírt elvileg csak evvel a papírral lehetne beszereltetni, majd az autószerelőtől és az okmányirodától kapott papírokkal tudom elvinni műszaki vizsgára.Valaki csinált mostanában motorcserét? Mik a tényleges lépések? Nem nagyon szeretném még 2 hónapig húzni mert pont télre kellene a kocsi.
-
Winner_hun
félisten
-
[HUN]Tyson
senior tag
Hali!
Egy ideje világít a B4 Passatomban az ABS visszajelző, és nem is működik az ABS.
Úgy gondolom, hogy a bal első jeladó lehet a szar, mert ott a környéken már volt buherálva.Ki lehet-e mérni vhogy a jeladót, hogy jó-e. Hogy tényleg a bal első e a szar, és ha veszek egyet a bontóban, akkor vmiképpen annak a megfelelőségéről is meggyőződni?
-
G@ben
addikt
Kia Sephiám egyik indításnál úgy döntött, hogy nem üzemleteti a belső ventilátort. A biztosítékja kiégett, de a csere után sem megy a dolog. Rövidzár lehet valahol?
-
Szibilla
aktív tag
Adva van egy új autó, kb. 2-3 hete áll magában, szalonautóként van használva. Tegnap úgy döntöttünk, elvisszük egy körre. Úgy kellett bebikázni...normális az, hogy egy kvázi új akku ennyitől megadja magát vagy valami vacak akksi van gyárilag a gépben?
-
S.Y.S.
aktív tag
válasz
neduddki #892 üzenetére
Hi!
Igen úgy szerettem volna, hogy ideiglenesen a kisebb teljesítményűt berakom, de ez lehet lenne 2hónap is és a lentebb leírtak tükrében nem biztos, hogy jó megoldás. Addig bírja a mostani is, max reggel nehezebben indul majd.
zsid - álló motornál nem kínzom az akkut, ez alap!
-
-
neduddki
nagyúr
HI!
en 405srdturboval 3 napig jarta toltes nelkul allando lampa szolo magnyo, elektomos elsoablak es tetoablak mellet mig lemeerult az akki /aszem 70Ah-s volt/ amig toltodott egy nem tul acelso 44Ah-s kerult be a gepbe /lada szenkefek generatorba faragasaa utan:- )))/ az inditoarama a beka segge alatt sem volt meg uj koraban is a 70Ah-shoz kepesd /ne kerj szamadatokat a fene nem emlxikra/, de gond nelkul inditotta a 1.8as dizlet, de az mongyuk nyaron volt, masrezt az a motor egy csoda volt/:- )/
/amugy ha nam inditoaramra bagynal akkor spiralcelelas akkik, csaj hat az arok ,masreszt nem is kell/udv
neduddki
-
lsc
nagyúr
-
S.Y.S.
aktív tag
Villanyos kérdés:
Van egy Astrám, amiben egy 55Ah-s akku van, kicsit kezd gyengélkedni, pár nap pihi után elég nehézkesen indul. Perpill nincs módomban cserélni(de tervben van). Van egy jobb állapotban lévő 44As akkum.
Kicserélhetem-e a kissebbre? Van-e valamilyen negatív hatása? /nem értek hozzá ezért kérdezem, elrontani nem akarom az autót semmiképp/ -
qdak
addikt
olvasnivaló: Vállrándítással autót ölni
-
zsid
senior tag
válasz
fekeandras #877 üzenetére
Jah, ezért nem állunk ki vele. Engem meg zavar egy kicsit, felkapcsolom a fűtést és kiakad a vízhőfok műszere, jobb tudni mennyi a víz valójában.
-
zsid
senior tag
Feldobom egy kicsit a topicot
A probléma Technika/Autóvillamosság:
A vízhőfokmérő-műszerem megbolondul ha működtetem a fűtőventilátort, elektromos ablakot, tükörfűtést stb. és elég zavaró. Egy villanyász azt mondta testzárlat valahol(??). Igazából jólenne vmi konstruktív ötlet a probléma megoldására, mert eléggé zavaró.A gépjármű tipusa sztem mellékes, de aki kiváncsi (lehet a franciákat fikázni ) Renault Magnum.
-
fekeandras
őstag
www.dynoproject.hu Ők a legprofibbak.
-
KrAt
veterán
Nem tud valaki Pesten és környékén valakit, akinek van teljesítménymérő padja? Nemrég végeztem a motor felújítással, kíváncsi lennék, mennyi maradt a gyári 75 paciból
-
_ocsisajt
őstag
válasz
fekeandras #867 üzenetére
jo lenne
csak sima gt allando 4wd+zarhato diffizarral... a gt-r a kovetkezo szeriaban volt es 240 lovas volt gyarilag
(nekem meg BFes van)
a kovetkezo szeriaban volt mar gtx meg gtr elnevezes(a gyengebb verzio volt az x ha jol tudom)... -
fekeandras
őstag
válasz
_ocsisajt #866 üzenetére
Valóban gáz. Nem teljesen értem ez hogyan történhetett mert úgy reklámozták a quattro-t, hogy a torsen hajtásnak köszönhetően elméletben akár egyetlen tapadást találó kerékre tudja juttatni az erő 100%-át is. Na persze az elmélet és a gyakorlat néha köszönő viszonyban sem állnak egymással.
Ennek a videónak a végén jól látszik a Haldex hajtás gyenge pontja. Nevezetesen hiába osztja a nyomatékot első és hátsó tengely között ha az egy tengelyen lévő kerekek közt nincs zárás. A két bal oldali kerék elforog míg ezalatt a két jobb oldali kerék valószínűleg áll és ezen a bekapcsolt ESP sem segít sokat. Egy hátulsó differenciálzárral orvosolható a dolog.
Egyébként 323 GT-R -ed van?
-
_ocsisajt
őstag
válasz
fekeandras #860 üzenetére
mondjuk az ódi eleg gaz, hogy nem jott le
Felraknam szivesen az kis csopp(ezekhez kepest) Mazdamat
mit produkalna
Eddig ahol kellett szepen megindult az allando osszel, gondolkodas nelkul... semmi elektronika meg ilyen himbilimbik
mechanikus osszkerek FTW! (meg a kapcsolhato diffizar)
-
fekeandras
őstag
válasz
fekeandras #863 üzenetére
Mondjuk vehették volna a fáradságot és rátolhattak volna egy olyan Audit is amiben van hátsó differenciálzár mert a bmw-ben van A8-ban nincs, csak rendelhető.De gondolom még az esp is ki volt nyomva.Jó kis promo video.Csak kicsit átlátszóra sikeredett.
#864: Egy sima 15+ éves gömbölyű Audi 90-est kellett volna rátolni azokra a görgőkre.Az gyárilag elöl-hátul diffizáras.Simán lejön róla.Az az igazi quattro nem ez a divat összkerekes bálna.Viszont diffizár nélkül árulni egy 24millás kocsit.Több mint kínos.
-
E-Max
tag
Én mind3-at.
fekeandras: Igen, az tényleg gáz, de viszont legjobb példa arra, hogy még csúszós, fagyos úton is 500 lovat hogy a földön tart egy ilyen hajtás, az a videó, amit mutattam bmw topikba. Padlóval rajtol, egy szem kipörgés, lassulás, lustulás nincs, mint a golyó.
Volvo-val kipörgetem elsőket, hátsók is beleszállnak, és megindul, x-drivenak meg sose adtam padlót. -
E-Max
tag
válasz
fekeandras #860 üzenetére
X-Drive jó, de szerintem sokkal gyengébb, mint a Quattro.
De pl a volvo féle AWD az meg úgy ahogy van egy sz@r.
Alapból lehet érezni, hogy csak az elsőket hajtja, fullra kormány eltekerve, majd padló első kerekek kikaparnak, meg lehet csúsztatni a kocsit, stb... -
fekeandras
őstag
A bmw topik egybehangzó (mellesleg jogos) kérésére tekintettel folytassuk itt az awd kontra rwd dolgot.
Azért nem rossz az az X-Drive sem.Szerintem nagyon hamar avatkozik be az elektronika de átlag embernek pont ezért lesz bolondbiztos az az autó.
-
_ocsisajt
őstag
válasz
Rifleman10 #853 üzenetére
koszi szepen!
-
DroneZ^
őstag
Jóü helyen járok auto hifi ügyben?
-
Rifleman10
csendes tag
-
_ocsisajt
őstag
válasz
Rifleman10 #840 üzenetére
Nagyon szepen koszonom! de ez sajnos tul draga a penztarcamnak... illetve meg tudnam venni, de a prioritasi listan nem szerepel elokelo helyen az audio... csak legyen... en ilyen 11-12 K kornyeken megallnek, ha nem gond! de koszi meg1X!
szerk: ha egyedul vagyok, akkor inkabb a tusszogeset hallgatnam(turbo+bov) az autonak, ha viszont tobben vagyunk(hosszu utra), akkormeg ugyis hatterben menne valami zene, ahhoz meg gondolom nem kell elszallni
-
aphra2
senior tag
Közbe megnéztem kinagyitva is, az olajcseppen látszik ,hogy tiszta, tehát váltó olaj lehet.
De szerintem a kuplung harang felől folyik és azért gondoltam a nyelestengely szimeringre.
Éőben lehet látni jobban, hogy honnan folyik az olaj, azt meg csak szerelő fogja megmondani. -
golyani
őstag
hát ez elég sötét. csak azért gondolom h váltó mert 3db külön öntvény van összecsavarozva, és ez nem a motor és a középső öntvényből jön, hanem a váltó és a középső közül(keresztben van a blokk és így látható, ezért gondoltam h váltós gond lehet.
mindjárt lövök egy képet.
-
-
golyani
őstag
mitől folyhat 70000km után a 206-osban a váltóolaj? apám vette észre mikor garázsban ált a kocsi h 1 hét után tenyérnyi pacát hagyott, ma ahogy megnéztem a 3 öntvény(blokk,kuplung gondolom, váltó) közül a jobb oldali(szemből nézve) és a középső között olajos a helyzet.
esetleg egy tipp, hogy mennyibe kerülhet ezt megcsináltatni?
-
Rifleman10
csendes tag
válasz
Rifleman10 #840 üzenetére
Sry...de rátaláltam, ennek a modellnek a használati útmutatóban azt irja hogy képes maximum 250GB USB memóriát bevinni, 15000 fájlig és 500 mappáig képes olvasni.De mindezt az utolsó oldalon elég apróbetüvel írva.
Még1X bocsánat a dupla hszért. -
Rifleman10
csendes tag
válasz
_ocsisajt #839 üzenetére
Picit utánanéztem a dolognak.A gyártók nem írják rá, hogy mennyi a max beviteli memória.
De ezt találtam:[link]
Ha leviszed a lap közepére, ott az utolsó kommentbe leirja egy vásárló hogy neki sikerült bevinnie 8GB-os pendrivot.
Egyébként az előlap is levehető.
Remélem ez segit egy keveset -
_ocsisajt
őstag
skacok! keresek olyan fejegyseget ami fogad 8 gigas pendriveot(parnal olvastam, hogy csak 2 gigasig tamogatja)! lehetoleg a legolcsobbat, mert nincs erositom, csak a hangszorok... a lenyeg, hogyha huzosabb utra megyek, akkor "zorogjon" valami... jah es a lenyeg: leveheto elolapos legyen, ezert a paraszt ne torje be az ablakot -.-
tippeket elfogadnek, vagy esetleg konkret ajanlat, hirdetest stb
-
neduddki
nagyúr
HI!
bof, vki elmagayrazna nekem, hogy millenm is az a duplakuplungos fokozatmentes vato???:- (((
udv
neduddki
-
VR6-Fan
veterán
válasz
_ocsisajt #834 üzenetére
hüm pedig azt hittem Te vagy az.
jaja mindkettő 1-es golf a V(r)6 turbinyek ment egy cabrio bodéba, a kompreszoros 16 szelepes meg egy keménytetősbe (ez összel 4X4 lesz).
FWD-nél sincs, a megoldás Toyo R888, csak legyen aki győzi váltóval
hüm az a GT25 nem egy orbitális turbinyek, bár nem is nagy motoron van
gondolom nem cserélhető a BOV-od "tányérja", amúgy meg szerkessz rá egy kacsa szípót és azzal hápogni fog
-
dokar
addikt
a régebbi autókban, melyekben még 1 trafóról ment a gyújtás, a gyújtásvezérlő jel milyen volt? mekkora volt a feszültség impulzusok amplitúdója?
-
_ocsisajt
őstag
Nem, az Marunoe (epp vele is levelezek hatha tud) volt
Most egy 4wds v6os Galantja van
Gondolom VW golf lesz a vr6 fansagodbol itelve...najszos lesz, bar elindulni vele nem lesz egyszeru a front miatt
(hejjj en is tanulgatok indulni az osszkerekkel izombol, de legalabb nincs kaparas)
btw nekem nem óóudi turbom van... Nissan sx200-on hasznalatos garrett 2560r vanik
(moncca a BOVom eleg nokedli, mert csak a kabinban hallani a tusszentest, no nembaj igy nem olyan "vagi") .) -
VR6-Fan
veterán
válasz
_ocsisajt #832 üzenetére
elöszőr kasztnistasd ki hogy minden a helyére kerüljön, aztán szépen elkezdheted legyártani magad (illetve egy olyan ember aki tud vasat hegeszteni)
sima vízcsövet szoktak használni meg vas lemezt (ha meg über profi a cég akkor dur aluminiumot vagy magnézium ötvözetet..).
azt amit linkeltem meg a fent említett módszerrel elég egyszerű megcsinálni, a pontos méretekre kell ügyelni...
véletlenül nem egy kiwi zöld gépezet oudi turbinyekkel?
mi most épp egy ~800kg 250paci gépet építgetünk igaz FWD, előtte meg 1100kg V6 turbinyek 300le (még csak a gyári szívó ECU kicsit megbuherálva)
-
_ocsisajt
őstag
elore dolgozok
gyarilag ugye 140 paci... most 200 felett van (nem lett meg merve) szakik szerint olyan kb. 230 pacig birja a gyari hajtokarok, dugok(ez mar custom) fek, kuplung(ez mar viszont most kezd necc lenni) Ecu custom, Intercooler nagyra cserelve, gatlok, rugok felujitva, kikemenyitve Karaszynal stb... de szeretnem a turbot majd egyszer kihasznalni
(Garrett honlapja szerint 330 pac bar ez mar eleg extrem toltonyamas lenne... boven eleg lenne 280 korul az egy tonnahoz meg a full-time osszkerekhez nem lenne rossz
a kepet meg koszi! igen ilyesmire gondoltam... kasznisnal pont most van, es megbeszeltuk, hogy amig doglozik rajt addig jo lenne beszervalni, mert akkor tudom neki vinni es raknank bele, jol (mindent egyben szeretnek megcsinalni, remelem ertheto)
-
VR6-Fan
veterán
válasz
_ocsisajt #830 üzenetére
[link] ilyen kéne neked is? (ez a 86-osé)
amúgy keres egy lakatos, vagy ha esetleg van olyan ismerősöd aki jól tud vasat hegeszteni/vágni akkor megtudjátok oldani Ti magatok is.
amúgy hány le/nm a gépezet hogy össze felé akarja forgatni a tornyokat?
gondolom ki vna kasztnizva rendesen és nem a rozsda miatt akarja összedönteni a bodét!?
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Winner_hun #828 üzenetére
a nagy nyomaték össze ránthatja a tornyokat (bár ez inkább évek kérdése mint percek)
amúgy a kanyar stabilitást hivatott javítani.
-
_ocsisajt
őstag
Sziasztok!
Keresnek az automhoz toronymerevitot, nagyobb csiga van a gyarinal, meg ez-az amaz
es igy jobban "gyuri" a kasznit ugye a megnovkedett nyomatek
Szet kerestem a 'zagyamat, neztem ebayen(nagyon lolok, annyiert? optika tuti
) ha tudnatok segiteni azt nagyon megkoszonnem
nagyon nehez az enyemhez ilyet talalni... nekem az is jo lenne, ha tudnek csinaltatni, de nehany mester eleg horror arakat ker a tortenetert
szoval amit keresek: elso-hatso toronymerevito
kocsi: 89es Mazda 323(BF) 1.6T 4WDkoszonom!
-
VR6-Fan
veterán
válasz
fekeandras #824 üzenetére
köv 7vége szeged-kübekháza (cool túra?)
-
VR6-Fan
veterán
válasz
fekeandras #822 üzenetére
megint okosabb lettem valamivel
szombaton sopronba jöttök?
-
qdak
addikt
-
lsc
nagyúr
Az enyém csak zajos volt, kiszedtem a motort, friss zsír meg egy kis olajozás aztán máris feleakkora hangja van . Keress egy olyan szerelőt aki ki is veszi és úgy csinálja meg, a spray csak felületi dolog . Mondjuk a szerelők nem szeretik szerelgetni mert nem tudnak sokat kérni, a munka meg ugyanannyi mintha cserélnének . Keresni kell .
-
VR6-Fan
veterán
az nem u.a. motor anyagában mint amiből az építetteket csinálják.
am meg nem kajálják a főtengelyt, a gyári (ASD váltókat, eszik, azt már drága lenne hozzá igazítani a nyomatékhoz és itthon persze az emberek pénzt nem adnak ki semmire, tisztelet a kivétel dizel tuningosnak!)
SDi vez. tengelyt szokás bele rakni, azt is szeretik elkoptatni.
kuplung meg:7e Ft ért felkevlározzák, vagy ha nem akarod egyáltalán csusztatni, és nem vagy sutyó mint az itthoni dizel "tuningosok" java része veszel bele szintert.
Kiss Zolihoz és Krézy-hez meg hidd el aki benne van a témában elfog menni akár 500km árán is.
-
lsc
nagyúr
Ha egy gyengébb zárlatod van akkor a vezetékköteg is szétéghet, legrosszabb esetben a ki is gyulladhat . Kicsi rá az esély, de minden lehetséges, nem lehet pontosan megmondani . Egyébként holnap veszel 2-3 10 A-est, nem egy nagy összeg . Ha kivágja újra akkor valami nyűg van, kereshetsz egy elektromost .
-
Eagl3
veterán
Üdv.!
Szétment egy biztosítékom, az irányjelző\elakadásjelzőé.
Na most 10A -s kéne bele, de csak 15A -s volt kéznél. Ez nagy gáz? -
dokar
addikt
válasz
fekeandras #804 üzenetére
a korom a legveszélyesebb kibocsátás autóknál. lehet, hogy neked a könyöködön jön ki és le se szarod, de vannak sokan, akik rosszindulatú daganatos betegségben szenvednek. a feleségem már kétszer legyőzte a kort.
-
CYBERIA
őstag
Én csak annyit tennék hozzá, hogy éljen a részecskeszűrő
-
fekeandras
őstag
Nem vagyok önző.Gyári értékre értettem nem erre.Akkora már a rinyálás, hogy így füstöl meg úgy füstöl a dízel és különben is rákot okoz stb... Ugyanmár majd pont ettől fog bárki is meghalni mert füstölnek a dízel autók.Annyira elcsépelt dolog már ez komolyan a könyökömön jön ki.Bezzeg a benzines kocsik friss hegyilevegőt fosnak ki magukból...
A legviccesebb az volt mikor egy ismerősöm kifejtette, hogy a dízel motorból származó szénpor valójában milyen veszélyes is és bla bla bla...
Amíg engem próbált győzködni 3 szál cigit szívott el.Akkor miről is beszélünk, mi a veszélyes? -
fekeandras
őstag
Kérlek olvass visza egészen az 1.6 benzines Bora hsz ig.Eleve chiptuningról beszéltünk.A chiptuningra írtam azt ha személyre szabottan van optimalizálva egy motorra a vezérlés akkor azonos vezetési stílus mellett ugyanannyit vagy akár kevesebbet fog fogyasztani.Nem kell kiforgatni az ember szavait.Azzal, hogy meg van chippelve nem fogja átlépni a gyári környezetvégelmi értéket vagyis szemre pontosan annyi füst fog kijönni belőle mint széria állapotában.Nem állítja füstölősre a gyár de eleve füstöl.Egy tizenéves dízelmotortól mit vársz?Hogy friss levegőt eregessen?
A golfra visszatérve, 1 kuplung felújítás lett volna esedékes de inkább egy erősebbre lett cserélve a gyári.A féltengelyhez nem lett hozzányúlva tökéletesen teszi a dolgát, köszöni jól van.Az egy átalakított motor és igen füstöl is.Állította valaki az ellenkezőjét?Ne vond egy kalap alá a hardveres átalakítást egy mezei chiptuningal mert ég és föld a kettő közt a külömbség.
A flame keltésedre meg nem vagyok vevő.Úgyhogy normális hangnemben kérném a választ.Köszi -
dokar
addikt
válasz
fekeandras #795 üzenetére
A füstöt meg magasról leszarom akinek nem tetszik az megelőz vagy lemarad...
Ezt nagyon nem kellett volna, ennyire nem lehetsz önző.
-
lsc
nagyúr
válasz
fekeandras #795 üzenetére
Füstöl a dízel?És?Ki nem szarja le!Amíg nem lépem vele túl a gyári értéket pont magasról ... Csak én érzek ellentmondást ? Vagy a gyár eleve füstölősre állítaná ? Az adagolós volt kollégám nekem mondta el a véleményét, nem egy vevőnek, kuncsaftnak . A Kiss Zoli biztosan rendes gyerek, de mondjuk Szombathelyről nem igazán alternatíva . Az 1,9 motorra, ha annyira jó lenne akkor csinálhattak volna hozzá egy normális főtengely csavart a vezérműhöz, de már az sem sikerült . A t4-ekben az 1,9es szoft turbó motorok nem bírtak 200-at megbontás nélkül, akkor nem értem miről beszélsz . Vagy az nem az a motor ? Ráadásul nem egy kiragadott példa minősít valamit, de gondolom ezzel nem mondtam újat, vagy igen ? Arra a golfra kíváncsi lennék mennyi féltengelyt és kuplungot fogyasztott a 80e alatt .
a fogyasztás is 1-1,5literrel lesz több. Igen, ez az ugyanannyit vagy kevesebbet eszik dolog . Tehát füstöl és többet eszik, akkor valamelyik hsz-ed hülyeség .
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- SSD kibeszélő
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Xbox tulajok OFF topicja
- Mielőbb díjat rakatnának a görögök az olcsó csomagokra az EU-ban
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- TV antenna és jelerősítés
- LEGO klub
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen házat vegyek?
- További aktív témák...
- PlayStation Plus Premium 24 hónapos előfizetés , egyenesen a Sony-tól!
- AKCIÓ! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB GDDR6 Rampage Shiva Zalman 500W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB Rampage SHIVA Chieftec 700W
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 15" 2018 i9 9850HK 32GB 500GB 560X 4GB garanciával hibátlan működéssel
- ViewSonic VG700b monitor 17" 1280 1024 DSUB, DVI, beépített hangszórókkal
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged