Hirdetés
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy S25 Edge - a tegnap határán
- Yettel topik
- Amazfit T-Rex 3 Pro – világítós dínó
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kutyauto
csendes tag
válasz
thiclyoon
#5457
üzenetére
Van anyagom az enumra, volt róla szó de nekem újdonság, nem is jutott eszembe.
Most az a szituáció, hogy ugyanazon a gépen játszom. Nincs élő partner, a gép lép egy timerrel, aztán megint én. A gép lépése után ugyanúgy elindulnak az animációk amikor olyan a szitu. És én úgy veszem észre, hogy ha egymás után elindítok 6 db animációt akkor sosem fogom tudni hogy melyik ért véget utoljára, hogy az kapcsolja majd vissza a lépés lehetőségét.(ezt próbáltam áthidalni az AnimCount változóval) Ráadásul úgy veszem észre ha az AnimationEnd metódusban visszaállítom a lépés lehetőségét (Clickable=1 ), majd rögtön köv. sorban eltüntetem (Invisible) a kiesett ImageView-t... hiába... már rég le van futva a két sor, mikor (ha elég gyors vagyok) még mindig rá tudok bökni az elemre amire már nem volna szabad tudnom rábökni. Vagy elvétek valami sorrendet, logikát, vagy ez ilyen... nem tudom.
Lényegében most megoldottam hibátlanra egy plusz timer beépítésével és túl is gondolom bizonyos szempontból, hiszen ha hálózaton másik játékossal fog menni a játék (amit célom lesz beépíteni NodeJS alapon) akkor bőven lesz idő mindennek lefutnia míg a kommunikáció lezajlik.
Amúgy is minden nap ezer dolog merül fel amibe belebotlok és nem értem de meg kell tanulnom hogy így van és kész.
pl. van a gombnak strikeColor meg strikeWidth tulajdonsága amit az xml-ben be tudok állítani de futásidőben már nem érhetők el. Vagy hogy használni tudom a setBackColor függvényt, de lekérdezni a gomb aktuális színét csak egy külön furmánykodással lehet. Persze ezt a furmánykodást beépíthetném egy saját funkcióba, ilyenekből épül aztán az embernek egy saját függvénykönyvtára és kész.
Apropó, az pl. nem lett kibeszélve a tanfolyamon, hogyan épül fel ideális esetben egy ilyen rendszer. Saját, több külön projektben újra és újra felhasználni tervezett osztályokat, funkciókat hová kell tenni? Hogy ugyanúgy lehessen aztán behúzni őket egy új projektbe saját gépről, mint a többi függőségeket.
Vágom a fát szorgosan, de nem látok a szálló forgácstól...
Új hozzászólás Aktív témák
- Inno3D GeForce RTX 4070 Ti X3 12G - Karácsonyi akcióban!
- Redragon Kumara K552 RGB Brown Switch magyar billentyűzet
- Lenovo Thinkpad P1 Gen 6 - i9-13980HX, 32GB, 2TB SSD, 16" WQUXGA (3840 2400), RTX 4090
- 15.gen! Intel Core Ultra 9 285K +16-32GB DDR5 RAM +hűtött VRM-es Z890 lap! GAR/SZÁMLA (a Te nevedre)
- OP AudioCodes C450HD Ip Phones - Szines kijelzős - Teams/ Zoom telefon - Új dobozos
- GYÖNYÖRŰ iPhone SE 2020 256GB Black-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4003
- Dell Latitude 5330 - 13,3" touch, i5-1245U, 16GB RAM, SSD, EU bill., jó akku, számla, garancia
- Eladó Realme 9 Pro 5G 6/128GB / 12 hó jótállás
- Apple iPhone 13 / 128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / Akku: 100%
- 184 - Lenovo Legion Pro 7 (16IAX10H) - Intel Core U9 275HX, RTX 5090
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi


