- Netfone
- Az Apple bemutatta az iPhone 17-et
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- iPhone topik
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Foreo FAQ 202 – LED it be!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
-
Mobilarena
▼▼▼ ANDROIDOS TABLETEK ▼▼▼
(A további hasznos tudnivalókért és az ajánlott modellek listájáért kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2025. szeptember
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabopeter73
csendes tag
válasz
kurtuzov #54145 üzenetére
Pár nappal ezelőtt itt a fórumon írtam, hogy az alábbi gondom van a tablettel:
"Olyan gondom van a tegnap érkezett cube u27gt tablettel hogy a kijelzőjén egy idő után elmegy a kép vagyis fehér háttér keresztbe hosszában fekete vonalakkal csíkokkal. Ilyenkor a kijelző nem reagál csak kikapcsolni lehet. Visszakapcs után kiszámithatatlan idő után a probléma ismét előáll."
Két levélváltás után - miután fényképet küldtem nekik és a youtubéra is felraktam videót kérésükre a helyzetről - az alábbi levelet kaptam a kedves tinydealtól:
1. Remove the battery and restart the device.
2, Press the power key and the volume""+"",enter to factory mode ,select clear eMMC when it is in off status.
3, Display cable defect, please replace another cable.
4. Display screen is defective, please replace another display screen.
5. Return it for repair service.Most akkor mi van?
Ad 1. Fogalmam sincs, hogy egyáltalán el lehet-e távolítani az akksit, sőt abban sem vagyok biztos, hogy én le tudnám-e szedni a hátulját fizikai károsodás nélkül, ugyanis nem látok rajta olyan helyet, ahol meg lehetne bontani a tabletet.
Ad 2. Oké azt értem, hogy ez lehet a factory reset - legalábbis gondolom - de ez erre a típusra vonatkozik, vagy minden androidos eszközre érvényes? Testvérem mondta szintén, hogy csináljak rajta egy ilyet, de ő mintha többlépcsős, bonyolultabb eljárást említett volna.
Ad 3. és 4. Ez most komoly, hogy a garancia ideje alatt én gondoskodjak a kábel, vagy a kijelző cseréjéről?
Ad 5. Ezt jól értem, hogy az utolsó lehetőség, hogy visszaküldöm szervízelni?
Olyan fel sem merült bennük, hogy kicserélnék, pedig szerintem ez volna az alap, vagy rosszul gondolom.
Az első két pont vonatkozásában tud valaki tanácsot adni?
Köszönöm.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mielőtt kérdeznél, olvasd el a téma összefoglalót!
- A warez minden formában tiltott!
- Alkalmazást keresel? Ide kattints!
- Netfone
- sziku69: Szólánc.
- Fujifilm X
- Borderlands 4
- Gondolatot olvasna Elon Musk új Neuralink chipje
- Demót kapott a Little Nightmares III
- Az Apple bemutatta az iPhone 17-et
- Nem, nem szünteti be a grafikus vezérlőinek fejlesztését az Intel
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- ASUS ROG Ally
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! Huawei P20 Lite/Huawei P20/Huawei P30 Lite/Huawei P30/Huawei P30 Pro
- HIBÁTLAN iPhone 13 256GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3428
- Surface Laptop 4 i7-1185G7 16GB 512GB magyarbill 1 év garancia
- Eredeti Lenovo 230W töltők - 4X20Z83995
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest