- Samsung Galaxy A36 5G - a középső testvér
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Hammer 6 LTE - ne butáskodj!
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Galaxy Z Fold6-hoz viszonyítva mutatják, mennyivel lesz vékonyabb a Z Fold7
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
#85552128 #15709 üzenetére
Ja hogy ugy..mert a 390 ha jol lattam nem megy 40 ala maximumon sem...akkor itt az NV-nek kell hazifeladatot csinalni. Kiadhatnak a csoda async drivert.
Egyebkent bar a minoseguk vitathato, eddig a dx12 jatekokban szinte mindenhol azt latom hogy a Ti jol tartja magat, a 980 mar kapja a pufolest, 390/390x beeri/lehagyja, a 970 meg total osszeesik dx12 alatt.
-
#45997568
törölt tag
válasz
#85552128 #15683 üzenetére
Ja, sz@r dolog a tukor mi
Nekem mar regota mindegy merre van par FPS plusszban
A GameWorks-el is elmondtam korabban hogy ossze vissza ket problemam van vele:
- zart igy nem latom mi tortenik es nem tudok ezaltal belenyulni
- ahova beletettek eddig az esetek tobbsegeben csak felesleges tobbletterhelest adott a GPU-knak ami utan a fejlesztok nem gyoztek bocsanatokat kerni es javitani (kiszedni-kikapcsolni) amint lehetett.Ahol jol volt implementalva ott nem sokan tettek szova (mindenki a maga neveben). A Maxwell egy jo sorozat, de mar a mult, nem gyartjak mar egy hete, kifutnak a gyari darabok, es par het/honap mulva jon a Pascal.
Az FX ereje meg most jon ki igazan, en nagyon varom mire kepes ugy igazan.
DX11 mar a mult, mint a Maxwell/Kepler es a 390X-ig bezarolag a tobbi AMD-s kartya is. Szepen lassan el kell fogadni, nem fog senki visszalepni, hanem most mar izombol tolljak, ez van.
Egy olyan termekcsalad van most a piacon, ami mar ujjat hozott, a tenyleges valtast meg majd a Pascal/Polaris es a kiforrot DX12/Vulkan hozza.
-
#45997568
törölt tag
válasz
#85552128 #15681 üzenetére
Erre eleg egyszeru valaszolnom, 2x 390 = 1x Fury X (arban), az a 390 a legjobb ar/ertek aranyu kartya most. Az hogy egy 319£-os 390X ilyen jol szerepel es ilyen kozel van az FX-hez meg orom a szamomra, olcson lehet venni egy kivalo kartyat. Ami masnak orom az nekem nem banat, hanem nekem is orom.
Az hogy AMD (?!)-s a jatek az ilyen esetekben mindig nagyon(!) ki van hangsulyozva, amint mas a leanyzo fekvese: Ilyen kiraly az NV (!) szoveg jon. Ugyanmar.
Hogy mi jon DX12 alatt nagyjabol lathato, meg ha van jo par ipari hulladek megoldas a kezdetekben, majd kiforrja magat idovel, ahol mar jol alkalmazzak, ott azt a funkciojat mar jol betolti hogy gyengebb processzoron jobban megy a jatek, leven attolja a VGA-ra a feladatok jo reszet.
En azt tartom hogy mindket gyarto megoldasain jol fut a jatek, par FPS ide vagy oda nem oszt nem szoroz.
Amit kello erdeklodessel fogok figyelni, hogy ha ez marad a trend, akkor a jelenlegi Maxwell tulajok mennyire fogjak messiaskent varni a Pascal-t amig a szorito masik sarkaban a pirosaknak egyre inkabb dagad a mellkasa es kerekedik a mosolya
szerk: azt sem banom hogyha veletlen leverne a Fijit, leven a 390X is a mi fiunk borja, de 319£ vs a legolcsobb kaphato 989£ Titan X, Well Done AMD!
-
#45997568
törölt tag
válasz
#85552128 #15678 üzenetére
Meglattad a lenyeget
Az a szerencsetlen TX meg elverzik egy 390X-el szemben, az a price/performance megfizethetetlen
DX11 alatt van pariban a ketto, DX12-ben meg...
A vicc hogy ezekkel a kartyakkal eddig is lehetett jatszani, most meg at is fordul a sorrend
Ettol kilesznek paran
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #15667 üzenetére
Attól függ, hogy mivel méred. A PresentMon nem mér a CPU után, tehát a valós teljesítményt azzal nem kapod meg, ezért lesz olyan ugrálós az eredmény, mintha állandó mikroakadás lenne, de valóságban nincs, mert az a program csak egy részeredményt közöl a másik fontos eredmény nélkül. Az Action! sem jó erre, de biztosan közelebb van a valósághoz, mint a PresentMon, persze csak ha jól számolsz.
DX12 méréshez egyébként beépített bench vagy mérő szükséges. Külső programmal ez nem lehetséges, legalábbis nem lesz teljes a kép.
(#15668) Loha: Az ASIC Quality marhaságot nem nézzem, de írtam, hogy 12 bin aktív a kötelező 4-ből.
-
cyberkind
félisten
válasz
#85552128 #15601 üzenetére
Az jó lenne, vagyis örülnék neki mert legalább a 970-et kinyüstölhetném amíg csak lehet.
(#15599) Syd2012
Szaby megválaszolta.
Ebben a szegmensben a fogyasztás a legkisebb gond szerintem.(#15603) McSico
Azt se tudom hogy náluk melyik az a kártya ami idevaló.
Szinte biztos hogy hülyeséget kérdezek de a 6990-re gondolhatsz? -
válasz
#85552128 #15537 üzenetére
Igen, ha Polaris nem javít érezhetően az arányon, akkor szerintem RIP.
(#15536) FLATRONW: 80% nem lehet a gépekben az arány, ha egyszer korábban kb harmad-kétharmad volt a megoszlás. A 80%-os eladási súly tolja tovább az arányt a zöldek oldalára, de el nem éri, ennyi idő alatt legalább is.
(#15539) fules: ebben bízok én is.
-
Balazs_
senior tag
válasz
#85552128 #15198 üzenetére
Értelme eddig nem sok volt, megy 60FPSsel és ennyi. Nem teljesen értem miért kellett ezt benyomniuk.
Viszont az Ubisoftos madaras játék nem nézett ki rosszul.
Na csak játékként kezeli az Ashes of Singularity-t az AMD. Mintha lett volna erről egy kis flamevihar errefelé. -
Crytek
nagyúr
válasz
#85552128 #15162 üzenetére
Pedig én még hittem benne amit írtak, hogy xy bemutatón lehetett csapatni a DX12-es Tomb-ot és hogy mennyivel jobban ment xy részen.
Lehet ez celeb nyelven NEM JÖTT ÁT közhasználatbaElég tré kezdés a dx12-nek mondhatom. Azon meg csodálkozzon majd a MS hogy nem fognak win10-re váltani a népek mert eddig a dx12-ről csak azt láttuk hogy mindent faszán lassítani tud eddig ahhoz ért!
-
TTomax
félisten
válasz
#85552128 #15162 üzenetére
Vaoo ez igen jól sikerült...FuryX-en FHDban éppen felezi az fpst a DX12, a 980TInek meg -50%.ot ad.. az igen...hát nem is tudom,nem egészen erről volt szó...
(#15160) daveoff
Igen,mert az egy nonszensz,hogy az az MS akinek az az érdeke,hogy konzolt vegyél tolja a PC-s OS-t meg az API-t...Gőzerővel dolgoznak...jaja... láttuk a GoWból... rá pár napra le is lőtték a Fablet,ami éppen a DX12/UE etalon lett volna... nem tudom,hogy mit gondoljak,de hogy ez nem kerek az biztos. -
Malibutomi
nagyúr
válasz
#85552128 #15148 üzenetére
Erdekes, nalam okes:
Benchmark Results:
---- CPU ----
9884 frames
86.51fps Average
8.53fps Min
189.59fps Max
11.56ms Average
5.27ms Min
117.23ms Max
---- GPU ----
9881 frames
87.13fps Average
2.38fps Min
148.88fps Max
11.48ms Average
6.72ms Min
419.29ms MaxAz mondjuk eleg lame hogy be kellett lepnem a jatekba hogy felrakhassam a texture qualityt mert az inditokepernyon nem lehetett low-rol felvenni. De utana mar ugymarad hala az egnek.
-
válasz
#85552128 #15140 üzenetére
valószínűleg a dx12 es ifi mód (fullscreen) nincs bele implementálva/engedélyezve. vagy a storeban. majd ez is belekerül. a hitmanó epizodikus kiadása pont megfelelő erre, ha szinkronizálni tudják a tartalmat a technológiai fejlesztésekkel. bár szerintem ez felesleges rizikó.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
#85552128 #15137 üzenetére
Ezt irjak:
" On the Start menu of the game in Direct X 12, an additional option is active: If "Render Target Reuse" as given to "automatic", Hitman runs under DirectX 12, as described above. we disable this option, the game runs smoothly on the other hand, the AMD Framelock deleted, the low-level API was led apparently as envisaged. "Na majd gephez kerulok megnezem en is.
-
#45997568
törölt tag
válasz
#85552128 #15092 üzenetére
Jo otlet
Meglatjuk mi a lesz a vege, nekem teljesen mindegy oszinten szolva, iden csak a The Division maradt allva azok kozul amiket vartam, Hitman nem porget fel oszinten uh...
szerk: akkor ha Abu a profeta (sokan evvel gunyolodnak), a latottak alapjan DX12-on jobban mennek a piros kartyak, akkor elmondhatjuk hogy a profeciaja/joslata beteljesedett? Abu
-
#45997568
törölt tag
válasz
#85552128 #15056 üzenetére
Azert nem az 1500 a jellemzo, nagy altalanossagban olyan 1300-1350~ korul mentek azok levegovel max, vagy elfogy a szufla vagy elfogy a hutes (ha ref akkor meg hangos mint allat) ha vizezed es jo akkor megy 1400-akat, a kiveteles peldanyok mennek 1450 felett, modositott bios-al, hozza komoly alaplap-ram-cpu komboval, nem altalanosan elterjedt szinten, 1% alatti a PC-s tarsadalmon belul.
Hm, mar nem is emlekszem mennyit ment a Palit-om, az 83% ASIC-os volt, etalon kartya
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #14894 üzenetére
Nem fogod fel, hogy nem az AMD-vel van probléma, hanem a multi-engine kóddal, amin minden új generációs hardver fog futni, mert a single-engine kódot nem viszik tovább. Azt csak a pár Intel és NV hardverre fejlesztették, hogy ne essen össze a teljesítményük a szabványos multi-engine kódtól. Az valóban hiba, hogy egy játékot QA nélkül adnak ki, de manapság ez megszokott, sajnos. Néha nem jön be.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #14889 üzenetére
Szerintem nem értik a fórumtársak a problémád. A fejlesztők a megjelenés előtt bejelentették, hogy a GCN2 és GCN3 kártyákon problémák lesznek, mivel a kód csak a GCN1-en fut viszonylag jól. Ettől függetlenül azon is lassít, csak nem 30-50%-ot, hanem 3-5%-ot. Ezt nem értik, hogy ezen a tök hivatalos bejelentésen mi az amit nem tudsz megérteni. Még azt sem lehet mondani, hogy a fejlesztők elbújtak. Kiálltak és bevallották, hogy rossz, és úton a javítás.
-
Habugi
addikt
válasz
#85552128 #14883 üzenetére
"1440p-n 280X az egyetlen amivel AMD kártyák közül megvan a min. 30 FPS."
Ezt a tényt egy gyengébb képességű csimpánz is felfogta 0.03mp alatt az első grafikon beszúrását követően, napokkal ezelőtt
Azóta izzadsz valamin, érthetetlen. Annál szakmaibb és esetlegesen valóság közelibb magyarázatot nem fogsz kapni a miértekre (feltéve ha egyáltalán van ilyen..) mint amiket már megkaptál.
"Nem a jövőről volt szó.."
Basszus.., azért ha a szívemre teszem a kezem ezt az "állapotot" kipróbálnám milyen lehet, viszont max 5percig..
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #14883 üzenetére
Ez a játék a fejlesztők saját bevallása szerint hibás több ponton, amire szintén a fejlesztők saját bevallása szerint tervezik a patch-ek megjelenését. Teljesen értelmetlen egy olyan játékkal jönni, amiről a fejlesztőik, direkt még a megjelenés előtt kiadtak egy listát, hogy milyen komolyabb problémák vannak, és ezekre milyen javítások érkeznek, vagy mit lehet tenni, amíg ezek nincsenek itt.
Ha a szőnyeg alá akarnák söpörni a problémát, akkor nem álltak volna ki a nyilvánosság elé, hogy jönnek a javítások. Nyilván ezt el sem tudják kerülni, mert minden új architektúrára azt a kódot fogja futtatni, amit az AMD futtat most, tehát muszáj megjavítani, ha nem akarják, hogy az összes új hardverrel rossz legyen. -
Malibutomi
nagyúr
válasz
#85552128 #14879 üzenetére
Ha azok jol, akkor a 7870-7970-280X meg UBERSZUPERJOL....vagy...a felsoroltak is rosszabbul mennek mint kellene...de lehet mindketto egyszerre? Persze az is igaz, hogy azert nez ki ilyen furan a grafikon mert a minimum alapjan van rendezve.
De ha az van amit mondasz, es NV-k jol mennek, kb ugy ahogy kell, a GCN-en meg az a valos gyorsulas a multi engine-el, amit itt latunk hogy egy
7970280X a 780Ti alatt van, akkor erdekesen fog festeni a grafikon miutan kijavitjak ezt a kodot a GCN 1.1-1.2-re .Kivancsian varom mi lesz a vegeredmeny.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #14875 üzenetére
Nem kell, bár a middleware-eket itt pont a kiadási buildben frissítették, tehát ezeknek jó eséllyel közük van bizonyos problémákhoz, mert a játék sok más hibával is küzd. Az persze nagy kérdés, hogy miért frissítenek middleware-t QA után.
A GameWorks itt lényegtelen, mert ebbe a játékba nem middleware formában van belerakva, mivel az nem támogatja még a multi-engine-t. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #14868 üzenetére
Az AMD nem tudta, hogy így kerül ki. Ők tesztelték a kiadás előtti buildet, és az hibátlan volt. A kiadásra romlott el az utolsó frissítéssel.
A legvalószínűbb, hogy az történt, hogy volt egy kiadás előtti build, amire lenyomták a QA-t, aztán frissült a játék, és arra már nem csináltak QA-t. Ezzel nyertek nagyjából egy hónapot a kiadás szempontjából. Attól, hogy mondjuk itt esetleg érzékelték a hibát, már nem tehettek semmit. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #14828 üzenetére
A GCN1-et is sújtja a rossz szinkronizáció, csak nem támogat elég parancslistát, hogy belefusson a problémába. De mint mondták a fejlesztők, ezt ki fogják javítani napokon belül. Valószínűleg azt hitték, hogy elég, ha egy revízión megnézik, de nem, mindegyiken meg kell nézni. Ebből az is érthető, hogy a Maxwell, Kepler, Intel Gen9-en, miért tiltják inkább, ahogy például a Hitman esetében is tiltani fogják. Ez egyébként jelentősen felértékeli az Oxide munkáját, ahol inkább leültek és megoldották, hogy menjen a multi-engine kód minden hardveren. De ahogy látszik messze nem ez lesz az általános, hanem multi-engine AMD-re és single-engine Intel/NV-re.
Egyébként a GoW szinkronhibát javító tesztkódja bő 30%-ot dob a GCN2-3-on.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
#85552128 #14831 üzenetére
Tovabbra is ott tartunk hogy 1080-ban kb normalis a helyzet, felette meg szetesik a sorrend szinte minden kartya ossze-vissza.
Ebbol nekem az jon le hogy a jatekkal valami nagyon el van szurva. Mintha 1080p fole nem is terveztek volna.
Meg azt sem mondhatni hogy a vram miatt mert a 2GB 7870 ott ul a kozepmezonyben 1440p-n. De meg 4k-n is a 4GB 960 elott van.Lehet tenyleg a HBM miatt van. Bar a 380x nem az.
A GCN 1.2 le lett szarva sem igazan allja meg a helyet mert a 280x is az, es az jol megy.
Ezert mondom hogy felesleges ez alapjan barmit kovetkeztetni, az egesz kod el van szurva de nem is kicsit.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
#85552128 #14828 üzenetére
Viszont nem csak a Fury GCN, te viszont csak azt hajtod.
Ha a 770 1080p-n a helyen van 1440-en meg megelozi egy 7870 az okes? Ha a Titant megelozi egy 280x?
Miert lovagolsz a Furyn mikor lathato hogy az egesz ugy ahogy van egy nagy katyvasz?
"Miért is ? DX12-n ez nem több mint kifogás, a hardver adott, most már az API is."
Igen az API adott, csak mint lathato a portolast teljesen elcsesztek. Ha minden aron DX12 alapjan akarod megitelni a Furyt akkor vard meg amig kijavitjak ezt, vagy egy het mulva kijon a Hitman. Ha ott is szar lesz a DX12 akkor mar el lehet kezdeni kopkodni.
De amig egyetlen regi, ripsz-ropsz atkodolt, es bevallottan elcseszett DX12 jatek van kint addig kisse korai levonni kovetkezteteseket.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
#85552128 #14823 üzenetére
En nem szamolok a Fury-val, egy rosszul sikerult konstrukcio. Nem tudjak kihasznalni rendesen miota megjelent.
De akarhogy olvasom nemis irtam Fury X-et az elozo hozzaszolasomban.
De ezen az alapon akkor az NV kartyak joresze is ugyanolyan rosszul teljesit. Hol van a 960 a 280x-hez kepest? Hol van a 770, a 7870 alatt.Ez a "jatek" ebben a formaban egy nagy tragya mindket oldal kartyain. Nv oldalon a Ti meg a 980 ami hozza az elvarhatot, a tobbi ugyanugy osszevissza mint az AMD-nel.
Semmi ertelme ez alapjan barmit logikazni, vagy szidni akarmelyik oldalt.
Majd jon patch esetleg driver mindket oldalrol aztan talan gatyaba razzak ezt a kupac ****-t.
Furyra is visszaterunk majd akkor, hatha tenylegesen mukodo DX12 koddal ki tudjak hasznalni.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
#85552128 #14821 üzenetére
Az erdekes inkabb, hogy mi lesz a felallas ha kijavitjak a jatekot?
Mert ha nem a 4k ra fetiselunk, hanem megnezzuk mondjuk az 1440 tesztet, az latszik hogy maga a DX12 mukodik. Vagyis az ujabb architekturak csunyan beelozik a regieket, es a GCN jol teljesit.De tenyleg kivancsi leszek ha helyrerakjak mit fog mutatni, mert most full osszevissza van az osszes kartya.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
#85552128 #14816 üzenetére
Az a stuttering egyaltalan nem normalis, volt mar par program, ahol annyi vramot zabalt amennyit csak elert a Fury megis a Ti elott volt 4k-ban.
Jo nagy gany ez a jatek ebben a formaban.
280x a Titan elott?Na mindegy szerintem nem erdemes ezen rugozni, jojjon a patch, aztan kiderul hogy fut. MS meg most kitanulja hogy kell DX12-re programozni (de miert a jatek kiadasa utan, es miert a DX12 kiadasa utan fel evvel az jo kerdes).
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #14812 üzenetére
Nincs semmiféle ellentmondás. A driveren lehetne javítani, de csak 2-3%-ot jelentene. Ez egyébként eleve be lesz építve elsődlegesen a Hitmanhez, mert az is olyan async compute modellt alkalmaz, mint a GoW. A GoW-ot viszont frissíteni kell, mert szimplán rosszul szinkronizálja a feladatok elindítását, amihez a driver nem nyúlhat. Szóval a driverre felesleges várni, mert az ilyen helyzetben képtelen segíteni a DX12 felépítése miatt.
Szerk.: A Microsoft ezt rendelte meg. Eleve fölösleges volt egy remaster ebből a játékból. Mi extrát nyújt az eredetihez képest? Semmit. Nem vagyok remaster meg HD remake ellenes, de ez arra van, amikor eltelik úgy tíz év, és tényleg jól fel lehetne újítani egy klasszikust. Lásd Tomb Raider 1->Tomb Raider Anniversary.
-
#45997568
törölt tag
válasz
#85552128 #14807 üzenetére
Ez valamelyest az elofutara lesz a Deus Ex - Mankind Divided jateknak (technologiailag) es annak DX12 kepessegeinek, ugyanaz a studio fejleszti papiron (Square Enix Montreal) Itt eleg sok mindent ki lehet probalni es bemutatni, meglatjuk mire jutnak vele, mondjuk a The Division elegge szepen be fogja arnyekolni a sikeret jo esellyel.
Teljes drivert nem varok, max valami hotfix szerut, kiderul. Szegeny laptop-osok keszithetik a laptop hutot, ha a GPU tudja a DX12-t akkor melegedni fog rendesen, volt gamer laptopom, 2 ev utan alaplap/GPU csere gariban mert nem birta tovabb, azota csak munkara hasznalom, 4 es fel eves es jol birja meg.
-
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
#85552128 #14780 üzenetére
"Ezzel kb. megerősítetted amit írt, azaz 2-3 évnyi szoftveres munka kellett a kártya (teljes?) potenciáljának kihasználásához."
Ami ugye igaz minden kartyara ami eddig megjelent mindket oldalon. Mindegyik gyorsult az idok folyaman.
Ne keverjuk ossze az amirol Dave beszel hogy a driver overhead visszafogja a kartyat azzal amit te itt irsz, hogy gyorsul a hardver az ujabb driverekkel.(#14781) daveoff
BF4-ben nem tudok nyilatkozni, tudom hogy te azzal sokat nyomod, igy nyilvan erosen szamit neked, en viszont pont azzal nem jatszom, igy az hidegen hagy. Jatszom egyeb jatekokat online, es ott mindig megy 99%-on a kartya. Ezert jo hogy van tobbfele, ha valamelyik nem jo az adott felhasznalasra lehet venni masikat.Ja, és közben NV jobban fogyaszt, out of box 1,4GHz-es kártyákat dobálnak ki, AMD meg leragadt 1GHz-en, és onnan is inkább lefelé boostol. Pedig Abu erről is miket áradozott, hogy mekkora találmány ez a powertune.
A fogyasztas igaz, ok kiszedtek dolgokat hogy tisztan gamer kartyat csinaljanak az AMD meg nem. Ez az o dontesuk volt es bejott, jol fogyaszto kartyakat csinaltak vele. De lathato hogy ez kenyszer volt mert beragadt a 28nm. Most ok is belepakolnak sokmindent a Pascalba ami a Maxwellbol kimaradt.
Az orajelet hagyjuk, kb olyan mintha kocsikat a fordulatszam tartomany alapjan akarnad megitelni. Amig a 1500MHz-es 970 az 1100MHZ-es 390-el van pariban, addig az a magas orajel csak egy szep szam, ami jo Pistike lelkenek. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #14685 üzenetére
Annak tekinti, csak nem teljesen Gaming Evolved játék, mert van szerződésük az Intellel és az NVIDIA-val is. Az Oxide korábban mondta, hogy ezekből az exkluzív marketingre felépített dolgokból ki akarnak maradni, így nem kérnek pénzt, vagy marketingtámogatást. Csupán szaktudásra van szükségek, ezért mindhárom cégnek kell a segítsége. Ilyet lehet, de ilyenkor az említett cégek nem tekintik key title-nek a játékot, mert mindhárman reklámozhatják. Az Oxide amúgy is eléggé próbál teljesen semleges lenni azzal, hogy mindenkinek odaadják a kódot, és mindenkinek a javaslatait várják.
-
#45997568
törölt tag
válasz
#85552128 #14667 üzenetére
Majd honap kozepe esetleg, addig nem varnek nagyon, esetleg marcius 8 tajekan a The Divisionhoz.
Ehhez a GoW szemethez meg nem varnek Day 1 drivert, akkor minden indy jatekhoz is jogosan varhatnank el... Nem kell atesni a lo tuloldalara felfokozott varakozasokkal, szerintem.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #14664 üzenetére
Azt, hogy itt ezt tökéletesen lehet javítani. Akár azzal, hogy az AMD-t is soros feldolgozásra kényszerítik, de a fejlesztők szerint bőven meg tudják oldani azt is, hogy párhuzamosan fusson.
Az AotS-hez készült press driverbe belekerült csak az még nem publikus.
(#14665) daveoff: Arra számítottam, hogy rosszabbul fog futni. De csalódtam az Ubiban ismét. Ezúttal kellemesen.
Az AotS-t addig nem fogják verni, amíg át nem állnak REYES-féle leképezőre. Óriási különbség az, hogy a mai motorok 2-4-8 shadow casting fényforrást engedhetnek meg, míg a Nitrous ezeket százával lekezeli.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #14658 üzenetére
Nem. Ott az AMD és a többiek más kódot kaptak. Az AMD multi-engine-t, míg más single-engine-t. A multi-engine kódhoz kell egy újabb meghajtó, ha a GPU GCN2 vagy GCN3, illetve az aszinkron compute-tal futó SSAO szinkronizációja rossz, túl hamar futtatja, ezért ahhoz kell egy alkalmazásjavítás. Ez a single-engine kódot futtató Intel és NV hardvereket nem érinti, mert ott sorosra van kényszerítve a futószalagok feldolgozása (AMD-n futhat csak párhuzamosan).
-
mlinus
őstag
-
válasz
#85552128 #14564 üzenetére
Azért azt ne felejtsük el, hogy az Oxide (saját állításuk szerint) nem egy full DX12 compliant hardverre optimalizált kódot szállított, hanem tett kompromisszumokat annak érdekében, hogy az nVidia kártyái ne kerüljenek olyan helyzetbe, mint anno az FX-ek a Half Life 2-vel. Ennek értelemszerűen jól megfontolt gazdasági okai vannak (a Fury megjelenésekor már kitárgyaltuk őket, és mit ad Isten, igazunk lett), de ettől még a technológiában ott van a potenciál...
... legalábbis amennyi ott van - nehezen tudom elképzelni, hogy az async compute-tal cca. 30%-nál nagyobb sebességnövekedést lehessen elérni egy normálisan megírt motorban. -
-
daveoff
veterán
válasz
#85552128 #14548 üzenetére
Ne megcsináltam a méréseket, érdekes eredmény született....
DX12 ASYNC ON 62.7 FPS
DX12 ASYNC OFF 68.3 FPS
DX11 65.7 FPSNa mit szólsz?
Egyébként a grafika förtelmes, ez a havas pálya még randább, mint ami az előző scene-ben volt. Komolyan mondom, ha ezt a játékot ezzel a hülye dumával el tudják adni, hogy sok egység van benne, meg dx12, meg async, akkor lehidalok. Mondjuk én is megvettem...
Ja és mindenki nyugodtan hasonlítsa össze az eredményeket, a napokban linkelt review-okban látottakkal, azért a custom 980Ti-nek köze nincs azokhoz az eredményekhez...ha még az async-et is kikapcsoljuk, akkor meg aztán...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Nintendo Switch 2
- Windows 11
- Samsung Galaxy A36 5G - a középső testvér
- Milyen autót vegyek?
- Egyéni arckép 1. lépés: ARCKÉPHEZ VALÓ JOGOSULTSÁG
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Honda topik
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B250 i5 6600 16GB DDR4 256 SSD 500GB HDD GTX 1050 2GB Zalman Z1 Njoy 550W
- HP Laptop 15-fc0026nh (AY7E1EA)
- AKCIÓ! Gigabyte H510M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1070 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Apple iPhone 16 Pro Max - Desert Titanium - 256GB 1 ciklus 100% akku! 1 év garancia! Új készülék!
- Szinte új, minőségi, állítható ritkítóolló
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest