- iPhone topik
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- LG G8X - kettőn áll a vásár
- LG V40 ThinQ - olajozott gépezet
- LG V60 ThinQ 5G - hangoskönyv
- Extra erő egy gombnyomásra - Engwe EP-2 Boost
- LG Velvet (4G) - megelőzte a híre
- LG V50 ThinQ Dual Screen - az 5G ára
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
imi123 #31552 üzenetére
A primitive shader sokféleképpen használható. De ez még kialakulóban van. Az AMD első körben egy driveres megoldást fejleszt, ami egyszerűen a meglévő kódokat ismeri fel és primitive shaderbe fordítja. Ez korlátozott formában működik, mert az API mögött lehet ügyködni a meghajtóban. A második körös megoldás kérdéses, de nyilván vissza lehet hozni a Mantle API-t. Ezekért a lehetőségekért nem állították le a támogatását. Viszont ez csak akkor lesz visszahozva, ha a fejlesztők igénylik. Kisebb specifikus igények például teljesíthetők SPIR-V kiterjesztésből vagy AGS-ből - ha valakinek nem elég jó "a driver megcsinálja helyetted" opció.
A konzolhoz igazodik mindenki. A PC specifikus optimalizálása a fejlesztés nagyon késői szakaszában jön képbe.
Én amúgy nem tartanám jó ötletnek, ha a primitive shaderre új szabványos futószalag lenne felhúzva. Ez nem kiegészítés lenne, hanem alapvető reform. És ha már meglépünk egy ilyet szabványos szinten, akkor inkább az egyénileg definiálható shader lépcsők felé kellene menni.
-
#85552128
törölt tag
válasz
imi123 #31320 üzenetére
Viccesen hangzik, de pont egy olyan kaliberű ember kéne az RTG élére...
Mert az utóbbi 2 évben siralmas ami Raja irányítása alatt volt, főleg a marketinggel, kommunikációval, meg a csúszásokkal, még egy jobb termék is megsínylette volna. Lisa Su se sokkal jobb mint CEO, csak neki annyi a szerencséje, hogy sok év munka után a segge alá raktak egy jó terméket amivel most villoghat. -
Shing
őstag
válasz
imi123 #31212 üzenetére
Remélem az nvidia első dolga lesz, hogy a következő szériánál betömi a GTX1050Ti-GTX1060 6GB közötti rést. A teszt alján ott az 1050Ti, köv lépcső az 1060 majdnem 2x annyi FPS-el... Persze ott a 3GB-os 1060, de szerintem "nem normális" egy ilyen erejű kártya 3GB VRAM-al, a jövőben nagyon elfog vérezni.
-
#00137984
törölt tag
válasz
imi123 #29193 üzenetére
Az Nvidia fejlesztéseiben látom még a teljesitményszint ugrásokat. Ha ezt még a GTX 1170 kapcsán meglépik és a fogyasztása ilyen mérsékelt marad, akkor tőlem még megkapják a következő gépfejlesztésre szánt összeget. Nem lesz itt addig semmi AMD előny. Talán majd a Navi új vizekre evez... akarom mondani, hogy csillagképekre ugrik.
-
-
#45185024
törölt tag
válasz
imi123 #29068 üzenetére
és nyílván semmi köze a Budapesti helyszínnek Tungler Antal-hoz az AMD SR Manageréhez
-
-
-
Egon
nagyúr
válasz
imi123 #28733 üzenetére
Ez új, eddig úgy tudtam, mi nV-vásárlók limitált(tabb) mentális képességekkel rendelkezünk és/vagy bedőltünk a marketingnek, ezért vettünk azt, amit (ellentétben az AMD-s táborral, akik megfontoltan, az ár/teljesítmény-jövőállóság-"nagyobb" tudás szentháromság jegyében hozták meg "triviális" döntésüket, nem bedőlve holmi (talmi értékeket tükröző) fps-grafikonnak...
).
-
#45997568
törölt tag
-
s.bala31
őstag
válasz
imi123 #28345 üzenetére
"Nem is az a baj hogy a bányászok viszik,hanem hogy így nem tudja a PC-s játékra szánt kártyákkal a részesedését növelni az AMD."
Nem igazán értem az összefüggést amit ebben a mondatban leírtál. Szerinted azok a kártyák amiket bányászok visznek nem növelik a dgpu piacon az AMD részesedését?
Nem hinném hogy megkérdeznék a boltban, hogy hé haver te mire fogod használni a VGA-t játékra vagy bányászatra?
-
#45997568
törölt tag
válasz
imi123 #28341 üzenetére
Az OEM-ek az elsok, attol felek nagyon esznel kell lennem az elorendelesnel nehogy lemaradjak ez elso korrol
Raizen: amig viszik rovidtavon szerintem az AMD-t sem meg a partnereit sem erdeklik kik veszik meg, persze a user-nek ez nagyon nem jo am most izombol kell gyartani es felfuttatni a gyartast amennyire lehet. NV-t azert is vesznek most mert nincs mas peldaul a felsohazban, a Vega remelhetoleg fog ezen valtoztatni, kell ide egy jo kis verseny ami nekunk jo.
-
Egon
nagyúr
válasz
imi123 #28089 üzenetére
Vannak klasszikusok amiket bármikor elő lehet venni.
Vannak. De azokhoz (legalábbis az én klasszikusaimhoz) manapság egy gyenge igp is sok.
Battle Bugs, Civ3, Incubation, Fallout Tactics, Disciples 2, Panzer General 1-2, Fantasy General, Settlers II (10th Anniversary), RtcW, Crysis 1 és Warhead, King's Bounty WotN, és mindenekelőtt a Master of Magic: kb. ezek azok a játékok (egy pár biztos kimaradt), amikkel bármikor, szinte bármeddig el tudok lenni... -
-
-
do3om
addikt
válasz
imi123 #28086 üzenetére
Nem úgy gondoltam, hanem nyomhattad később is akár most Ti-n, de amikor kijött akkor volt az igazi nagy durranás, nem is tudom mi az ami annyira jó volt. Már annyit nyomtam hogy olyan ötleteket vettem elő hogy csak kés, meg pisztoly amit használhatok, meg hasonlók (a szörnyes pályákon ezt természetesen nem lehet megoldani)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
imi123 #28022 üzenetére
Megkapják ugyanazt a figyelmet, csak PC-n nincs ugyanolyan hozzáférési lehetőség a hardverhez, mint PS4-en vagy Xbox One-on. És ez teljesen független attól, hogy ki milyen utat jár, egyszerűen egy programnak nincs lehetősége PC-n közvetlen kontrollt szerezni a memória felett. Az operációs rendszer nem engedi meg. Nem is lenne értelme, mert nem fix hardverről van szó.
-
válasz
imi123 #28022 üzenetére
Igen, az UC4 is olyan, amiért érdemes venni ps-t.
Jogos a vga-s észrevétel, illetve meg is lehet fordítani... Mire lenne képes egy konzol egy mai modernebb vga-val ilyen szintű "konzol központúság" mellett.
Vagy egy zen+vega apu-val?De ahogy mondod, ilyen szintű gyártói "más utat járok" mellett ez csak egy ábránd marad.
-
do3om
addikt
-
-
Habugi
addikt
válasz
imi123 #25852 üzenetére
"Szépen tartja magát.."
???
Nekem pl a Guru3D erdményekből nem ez szűrődött le, nézd már meg mik vannak mögötte, itt valami ordas nagy félreértés van.
Még ha az NV-ken át is siklunk.. mert legyen mondjuk driver, a 390/390X között mi az a szakadék (1440p)?
Aztán.., FuryX ?!vRamot a grafikon alapján kizárnám, ebből a szempontból egyáltalán nem akkora dráma mint pl egy RoTR vagy MankindDivided melyek 1080p esetén is 7+al köszönnek.
-
Raggie
őstag
válasz
imi123 #25587 üzenetére
Persze, szíved joga, és jól teszed szerintem! Soha nem is néztem le, szóltam meg vagy akár csak egy rossz szót sem szóltam senkire, aki nem úgy vagy nem olyat választ, mint én.
Inkább csak igyekszem hangoztatni a véleményem, szolidan, értelmesen hátha valaki másra is átragad.
Egyébként meg biztosan elő tudna olyan helyzet is állni, hogy már én is nVidia kártyát kényszerülnék venni, de szerencsére ez még bőven nem érkezett el. -
Raggie
őstag
válasz
imi123 #25585 üzenetére
Nem hőzöngök hangosan, ezt igazán nem állíthatod.
De valóban nem csípem őket. Hadd engedtessék meg nekem, hogy nem nézek el valakinek olyan dolgokat, amik nekem nem tetszenek, mert az ő érdekeit teljesen logikusan szolgálja. Attól még nekem nem tetszik.
És nem csak az én saját "önös" érdekemből kifolyólag nem tetszik, hanem az általam szeretett hobbim fő piaci- és életterében gyakorolt hatásai miatt nem tetszik, ami érint sok más embert és közösségeket is.
Természetesen ettől még egy okos és nagyon hatékonyan működő cég, ezt sohasem vitattam.
Egyébként volt már több zöld és piros kártyám is, egyik sem jobb a másiknál. A két céget kizárólag az alapján favorizálom/hanyagolom, hogy mivel tudom inkább arrafelé mozdítani a piacot amerre szerintem jobb volna. Nyilván számomra elfogadható határok között döntve a két cég termékei között.
-
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
imi123 #25197 üzenetére
A Star Wars Battlefront Rogue One: Scarif DLC miatt. Az EA-nek most van egy szerződése, hogy az AMD az új hardvereit egy Star Wars játékkal reklámozza. Ez azért lényeges, mert az EA az összes érkező Star Wars játékot AMD-re optimalizálja, és AMD-s funkciókat építenek beléjük. A BF1-nek a Polarishez van reklámszerződése.
-
#45185024
törölt tag
válasz
imi123 #25192 üzenetére
Az a baj hogy folyton személyeskedni akartok. Értem én hogy a Vega indításakor ezzel próbáltok elhomályosítani értékeket de nem kellene. Beszélgessünk a VEGÁról
HBM2 !
High-Bandwidth Cache -t tartalmaz ami egy nagy sebességű gyorsítótár.
Tartalmazza az ÚJ Shader Modell-t aminek iszonyat előnye lesz a portolásnál és hiába próbáljátok ezt is elbagatelizálni ma már nem csak a Shaderszám meg ROP a fontos.
Az új Shader modelltől komoly gyorsulás várható egyes programokban. -
cyberkind
félisten
válasz
imi123 #24340 üzenetére
Ha a siker egyenlő lehet azzal, hogy valami jobban néz ki akkor megvan az esély, de amúgy nem, és amellett, hogy szartak a minőségre az 1-nél a reklámmal legalább nem spóroltak, és bedobták a Gta 5 ellen, pedig még a Gta 4 is több volt és az mikori játék, én várom, hogy olcsó legyen aztán jön is a fiókra, 15EU-nál többet nem ér ez a játék, persze ezt is csak a teljes kiadásban.
-
huskydog17
addikt
válasz
imi123 #24331 üzenetére
De igen, tavasszal még így volt, de úgy tűnik valamit nagyon elkúrtak a kommunikációban, ugyanis az egész világon arra számított mindenki, hogy AMD-s cím lesz, erre jön az NV PC trailer.
Amúgy ha már NV TWIMTBP, akkor kapunk jövőre még egyet, az alábbi trailer is ma jött ki:
Conan Exiles - Xbox One & PC Announcement TrailerAmúgy a Watch Dogs 2 PC trailer már alapból nagyon erősen bűzlik, már ott kezdődik a probléma, hogy külön ki kell emelni a PC verziónál az Uncapped framerate-t meg a FOV slide-ert, ultra gáz, na meg ugye gyanús, hogy 30fps videót készítenek a PC trailer-ből. Vajon miért?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
imi123 #24337 üzenetére
Hardverspecifikus effekteket nem kap, de GPU services specifikusat igen.
Az effektek közül egyedül a HFTS van úgy megírva, hogy NVAPI-t igényeljen, vagyis Maxwell+ exkluzív. Egyébként meg lehetne írni DX12-re szabványosan, de a tesztverzióból hiányzik ez az implementáció, így ez az effekt jelenleg DX11-hez van kötve még NV-n is (valszeg a megjelenésig nem változik, de persze ki tudja). Hasonló a helyzet, mint az új Tomb Raidernél a VXAO-val. DX12-re nem volt leportolva és nem is lehetett bekapcsolni. Ez igazából a Titan X tulajokat érinti, mert a HFTS felezi az fps-t.
AGS4 van. Ballot és readfirstlane van a tesztverzióban. Ezek nyilván Radeon exkluzívak, de működnek DX11 és DX12 alatt is.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
imi123 #24331 üzenetére
Kooperációs fejlesztés volt. Az AMD és az NV is segített. Az AMD azzal, hogy segített összerakni az Ubinak egy normális DX12 leképezőt, amit egyébként a Divisionben is használnak. Ugyanerre épül a Watch Dogs 2, mert mindkét motorba ugyanaz a csapat csinálta meg. Az NV az effekteket segített átírni, mert azok is eléggé el voltak avulva. Egyik sem könnyű feladat, ezért kellett az Ubinak mindkét segítéség. A kódvásárlás már döntés kérdése. A Samsung és az NV kért kódokat a termékei mellé, míg az AMD nem, mert eleve van Doom, BF1 és Civ6 promóciójuk az év végére.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Bomba ár! Dell Latitude 5500 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- AKCIÓ! MSI Z690 i7 12700K 32GB DDR4 1TB SSD RX 6800 16GB Phanteks P600S Cooler Master 750W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged