- Apple Watch
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Csak semmi szimmetria: flegma dizájnnal készül a Nothing Phone (3)
- Google Pixel 9a - a lapos munka
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- One mobilszolgáltatások
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- CMF Buds Pro 2 - feltekerheted a hangerőt
- Milyen okostelefont vegyek?
- A Galaxy Z Fold7, minden színben és oldalról
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#45185024
törölt tag
válasz
Jack@l #17621 üzenetére
A kétkedés mindig a gondolkodás előszobája, nem hiszem hogy ezek a fórumok arra vannak hogy bárkit meggyőzzön milyen színű legyen a kártyája, az úgyis mindenkiben magában érlelődik.
Egyrészt az 5% az nem sok, a negyedéves értékelésükre ha visszalapozol ott is meg lett mondva hogy mennyit kell lefaragni a költségvetésükből, másrészt az hogy nem állapodtak meg az pont annyira jelentheti azt hogy az AMD erősnek érzi magát és ezért nem enged.
Szerintem Te sem tudod mint ahogy mást sem hogy mi az a feltétel rendszer amit Silverlake elvárt volna az AMD-től, sajnos üzleti titok. (pedig izgalmas lenne tudni)
Az biztos hogy a tőke rájuk férne , én személy szerint nem értem egy Nvidiától tized annyi tőkével miért erőltetik hogy a Zent is kiadják meg még 3 új GPU-t is, de ezt ők tudják.
Silverlake nagyot akar szakítani és hirtelen, lehet ott más befektető is, meg árat váratással is fel lehet strófolni. -
#45185024
törölt tag
válasz
Jack@l #17579 üzenetére
E3 alkalmából volt egy mérnöki riport azt hiszem ebbe a fórumba volt linkelve.
Elmagyarázták tervező mérnökök által benne miért így tervezték a Fury X processzorát és ehhez képest miben más a Titán X monumentális chippje
Az a cikk nagyon értelmesen elmagyarázta melyik GPU nak mik az előnyei.. -
Valdez
őstag
válasz
Jack@l #17576 üzenetére
Minthogyha összehasonlítható lenne a 2 gyártó magjainak helyigénye...
Radeonban több mag van, de nyilván kisebb is a helyigényük, ugyanúgy mint a jelenlegi teljesítményük is, de ez csak a mostani generációra igaz. Nem lehet tudni, hogy a következő új generáció milyen változásokat hoz. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Jack@l #17470 üzenetére
Ha beleveszed a kockázati tényezőket, ami egy AMD-nél igen magas, akkor másképp nem éri meg belerakni pénzt. Csak azért mondom itt a VR-t, mert az egy tipikusan olyan piacnak néz ki, amelyből elméletben ki lehet húzni ennyi pénzt. Nem véletlen, hogy az Oculuséft 2 milliárdot adott a Facebook. Ma a VR-t tartják az új Internetnek.
Az Oculust elvitte a Facebook. Ellenük pedig marha nehéz lesz versenyezni, mert tele vannak tőkével. A befektetők szerencséjére a VR alá kell a hardver és a hozzá való csomag is, és az egy szabad terület még.(#17471) gyiku: Ha bevásárolják magukat egy bizonyos részben, akkor a profitból részesülnek a részesedésüknek megfelelően. A részüket persze eladhatják később, de addig nem fogják, amíg jön rajta a pénz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Jack@l #17468 üzenetére
Egy befektető csoport azért vásárolja be magát valahova, mert arra számítanak, hogy a befektetésük sokszorosan megtérül. A Sliver Lake ebből a szempontból ismert stratégiát folytat már több éve. Mindig bizonyos piaci bummok előtt szánják el magukat a bevásárlásra, hogy abból a potenciális robbanásból profitáljanak.
Már csak azért is lényeges ezt így értékelni, mert ha egy befektetőcsoport belerak egy cégbe kb. ~400 millió dollárt, akkor azt nem azért teszi meg, hogy pár éven belül elveszítse, vagy tíz éven belül lásson belőle egy centet profitban, hanem azért, hogy abból nekik úgy 5 éves távlatban már 2-3 milliárdjuk legyen. Persze ez az optimális tervezet, a gyakorlat ettől eltérhet, és nyilván a kockázatoknál ellenőrzik, hogy mennyi az a max pénz, amit megéri kockáztatni a várható reális nyereség reményében. Másképp nem éri meg befektetni, mert kisebb kockázatú kötvényekből több profit realizálható.
Az AMD szempontjából valószínűleg azt elemzik, hogy a VR befut-e azokra a területekre, amelyek elsődlegesen a Silver Lake-et érdeklik. És ez nem a játékpiac. Nem baj, ha létezik, mert nyilván, ha van egy kész technológiád, akkor annyi helyre éri meg betolni, amennyire csak lehet, de a Silver Lake-et bizonyosan az orvostudomány, a katonai felhasználás az oktatás érdekli, mert mindhárom sokkal zsírosabb terület. A Silver Lake azt vizsgálhatja, hogy lesz-e VR itt, és ha lesz, akkor milyen mértékű. Ez alapján fogják meghozni a befektetési döntéseket. -
válasz
Jack@l #17454 üzenetére
Szerintem a legésszerűbb az lenne ha a CPU átmenne IP onlyba... és adna CPU magokat azoknak akiknek kell (ala ARM, bár nem egészen ugye azért mert x86 kicsit korlátozottabb licensz). De pl Sony, MS, Nintendo, és mondjuk maga az Radeon Goup is.
És a Radeon Group pedig olyan lenne mint az nVidia... diszkrét GPU, plusz APU/SoC, ahova kell.
Ezáltal a CPU rész dolgozhatna csak a tervezéssel, a gyártás stb csak max 1-1 teszt erejéig menne ala ARM.
A többit a partnerekre bíznák.A Radeon meg koncentrálhatna a GPU-kra... és ha épp kell akkor beletennének mellé AMD CPU magot, vagy ARM, vagy akinek ami kell az APU/SoC megoldásába.
Esetleg ők is adnának IP only licenszet és azt gyártaná mindenki amit ahogy tud. -
HSM
félisten
válasz
Jack@l #17403 üzenetére
Próbáld magad kicsit az AMD helyzetébe képzelni. Van egy szuper kártyád, ami korlátozott mennyiségben áll rendelkezésre, de az OEM-ek igényeit így is alig tudod kielégíteni. Mit fogsz csinálni? Kiküldözgeted a rendelkezésre álló mennyiséget tesztelőknek ingyen, vagy inkább eladod azoknak, akik fizetnek érte?
Szerintem jogos, hogy utóbbi. Valamennyi meg kerül a boltokba is, és lesz néhány teszt is, akiket érdekel.Nem kézzel gyártják, de a HBM memória eléggé megbonyolítja a gyártást a hagyományos GDDR5 GPU-khoz képest, aminél csak rábököd a NYÁK-ra a memóriákat és a GPU-t és kész is... Majd felfut ez is magasabb volumenre, de ahhoz idő kell és tapasztalat.
-
Crytek
nagyúr
válasz
Jack@l #17390 üzenetére
Nem sok UE4-es game van még így lazán össze lehet hasonlítani az ezer éves UE3-as cuccokkal.
Sok UE3-as game alázza a UE4-es fosokat tech ide tech oda és azok mentek kb az okoskarkötön is itt meg szánalmas amit produkálnak. Még szerencse hogy a GeoW UE Ms kézben van...... -
pengwin
addikt
válasz
Jack@l #17375 üzenetére
A Nano 2 HWS-e állitólag azonos képességű, mint 4 ACE.
Nem letiltva lettek a részegységek, jól látható ezen a két ábrán hogy a Nano-n máshogy csoportosították az erőforrásokat...
Az meg minimum nagyon vicces, hogy az AOTS bencset majdnem, hogy egy nv-s sem tekinti relevánsnak, míg egy random a-sync compute tesztet rögtön készpénznek vesznek, benchmark-nak tekintenek, holott a készítője is leírja, hogy nem az, és hogy a Radeonok eredményi sem a saját a-sync képességeiket demonstrálják, mivel azok is rá voltak kényszerítve a soros végrehajtásra, holott valószínűleg pont a párhuzamosan futó szálakban lennének erősek (vagyis abban, amit alapból tudnak...) -
Televan74
nagyúr
válasz
Jack@l #17353 üzenetére
Neked is ajánlom hogy húzd ki néha a fejed abból bizonyos lyukból,és ne csak zöldségéket hallgass sztereóban.
Semmivel nem rosszabbak a konkurencia termékei.Volt velük egy ki driveres probléma,,az ok rendben van.Mióta fogyasztanak többet ? A Maxwell óta. Ezen kívül van még valami? Ugyanúgy lehet játszani velük.
És ami neked bullshit az másnak esetleg információ. De ha neked ennyire nem szimpatikus akkor nem kell vásárolni a termékeikből. Én nem kell oltani itt a népet,hogy ilyen sz@r meg olyan sz@r.
Nem értelek benneteket.Nem tudom honnan jön ez a fajta hozzáállás.Csípi a pisi a popót a pelusban.Bocs,de egy kicsit kiakadtam a "bullshit" és a "hulladékok sorozatát" szavakon .
-
Petykemano
veterán
válasz
Jack@l #17348 üzenetére
Engem az érdekelne, hogy
- Van-e olyan - minimális - használati szint (annyi parancssor, vagy mittomén), ahol azoknál a kártyáknál, amelyek tudnak async shadert, arányosan gyorsít?
- Ha ezt a használati szintet megemelik, az ront-e annak a kártyának a teljesítményén, amelyik optimális szintjén ez a szint már túl van, vagy csak nem javít?
- lehet-e az async shader használatot úgy optimalizálni kártyánként, hogy az adott architektúrának optimális legyen?Magyarul ha történetesen a 980Ti-nél 128 a határ, akkor ha 256 van, akkor a 980Ti rosszabbul teljesít, vagy csak nem teljesít már jobban? Ha rosszabbul nem teljesít attól, ha több van, vagy ha kártyánként megadható, hogy ez a szám mennyi, akkor miért ne lehetne a Fury X-nek 1024, vagy 1048576, ha azzal éri el a legjobb teljesítményt? Ennek csak az nvidia pénztárcája vethet gátat.
-
válasz
Jack@l #17348 üzenetére
Mivel DX11 alatt nem is volt támogatva az async igy a physx és tsai nem async futnak. Ez tuti.
Másrészt ezeken a képeken is látszik hogy nem megy az async.
Harmadrészt ez a progi használhatatlan arra amire akarták, elég csak megnézni a kisebb geforce-ok milyen furcsaságokat produkálnak (a nem async működés mellett).
-
Ren Hoek
veterán
válasz
Jack@l #17348 üzenetére
Ezért is tettem idézőjelbe... Szerintem sem lesz itt probléma, viszont kicsit azért aggaszt, hogy az NV nem kommentálta nagyon a dolgot. Nem is értem az egész miért most jött ki, mikor az Oxide meg is dícsérte őket, hogy mennyit foglalkoztak lelkiismeretesen a kóddal és tök jól kooperáltak, az AMD meg tizedennyi energiát se fektetett a projectbe. ... Ennek már hónapokkal ezelőtt ki kellett volna derülnie, legalábbis szakmai berkekben.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
Jack@l #17348 üzenetére
Ket problemat latok:
Egy: a kepeken nem a Fury hanem a 390x van, azt mar megirta az emberke aki csinalta.
Ketto: meg mindig inkabb hiszek egy szoftverceg demojanak, mint egy forumon valaki altal kendacsolt programnak.Bocs harom:
A keszitoje is megirta hogy ez a kis program nem bench, nem lehet vele osszevetni a kartyakat, csak mutatja hogy mukodik-e az async vagy sem. -
rocket
nagyúr
válasz
Jack@l #17325 üzenetére
Majd kiderul a tesztekbol.
Pluszban van ott 2 HSW blokk.B3D-n Dave Baumann ezt valaszolta par napja a temaban:
"Not all ACE's are equal" -
rocket
nagyúr
válasz
Jack@l #17323 üzenetére
A DX12 vesszoparipajukrol van szo, azt sikerult megfelezni a diagram szerint.
Lehet ezek uber ACE Engineok, es valojaban a 4 tobb, mint a simabol 8#17322: Nem egy simy szovegben tortent, nehez elkepzelni, hogy elirtak, es elrajzoltak.
Mindketto diagram hivatalos prezentacioban volt, az elso juniusi, a masodik augusztusi. -
do3om
addikt
válasz
Jack@l #17306 üzenetére
Mivan?
Már van DX12? Tudjuk ki hogy teljesít benne, mit hoz el a játékok szempontjából?Semmit nem tudunk róla, 1db játék féle van rá félkészen, semmi ok már előrébb tekinteni mikor még ez is jövő és még ebben is semmi látható dolog nincs. A VR meg csak egyeseknek van közel valójában elég messze van az is, sőt majd jövőre kiadott vga-k lesznek inkább érdekesek rá, az meg 1 év.
A legközelebbi nagy lehetőség a DX12 amibe beígértek valamit. -
rocket
nagyúr
válasz
Jack@l #17280 üzenetére
Azert a gyarto altali arcsokkentesnek van nehany nap atfutasi ideje, eloszor az AIB partnereknel raktaron levo VGA-k, utana a forgalmazoknal raktaron levo VGA-k arat kell csokkenteni, es ez papir munkaval jar (szerzodes kotesek), nem bemondasra megy
Ez ido alatt elonybe lehet kerulni, ha csak atmenetileg is. -
rocket
nagyúr
válasz
Jack@l #17276 üzenetére
A valos arral mindig kivarnak az utolso pillanatig.
Ertelme az lenne, hogy a konkurencia is akkor tudja meg, de a gyakorlatban a kozos AIB partnereken keresztul ugyis korabban megtudjak, ugyhogy igy szerintem negativ hatasa van a koran a koztudatba kikerulo joval magasabb "dummy" arnak, foleg a clickbait oldalaknak hala.
Magyar "dummy" arazas az mar inkabb viccess, mert ha visszaosztod 340ft-al a 270k-t kozel 800$ jon ki, 240k-nal ~700$.
479$ MSRP-vel rendben lesz a Nano
-
#45185024
törölt tag
válasz
Jack@l #17096 üzenetére
Ha belefolyunk a diagrammok világába akkor tisztázni kell pár dolgot.
Q2 valóban gyenge volt AMD nek ez nem vitatható.
De ahogy Televan írta meg kell vizsgálni mit mutat a grafikon amit prezentálni akarunk.
AMD nem gyárt kártyákat csak azt a pár customot amit megtartanak monopoliumba.
A kártyákat az MSI ASUS satöbbi gyártja, ők csak a GPU-t adják hozzá.
Tehát ha az AMD GPU -t akarod felmérni akkor abba benne van a 285 , amit apple kap a WIUU nak adott GPU-k az Xboxnak adott GPU-k satöbbi,ha ezt mind összeadnánk akkor már nem is tünne erőtlennek az AMD mert lehet egál lenne.
És azt tegyük hozzá egy zsugorodó VGA piacon erősödött az Nvidia , és egy terjeszkedő konzol piacon erősödött nagyon az AMD ahol a játékok 100% át megveszik mert nincs feltört verzió és warez.
Tehát ha a kifizetett futó játékokat nézzük GPU bontásban nagyon meglepődnél az eredményen. Tegyük hozzá
a Portolás gyerekjáték az azonos GPU-k miatt.
Egy diagramnál a másik kérdés hogy mit számolsz.
A kártyákból befolyt összeget vagy a kártyát !
Mert nagyon nem mindegy, A Fury megjelenéséig a 8 gigás 290x ek voltak a csúcs 140 ezres árban, a másik oldal Titán x 340 ezrével szemben, ebből látszik hogy a bevétel szerinti grafikon mennyire mást hoz mint a darabszám. -
Malibutomi
nagyúr
válasz
Jack@l #17096 üzenetére
Minek hitetlenkednek, meg ebrednek ra barmire, total hidegen hagy hogy kinek mekkora a reszesedese.
Csak ramutattam, hogy egy marketinges modon felepitett grafikon ami arra valo hogy felnagyitsa a dolgokat, amit raadasul az egyik fel keszit nekem semennyire nem mervado. -
Ren Hoek
veterán
válasz
Jack@l #17057 üzenetére
http://prohardver.hu/tema/amd_vs_nvidia/hsz_8967-8967.html
Játékon belül lesz bench, tehát az egész játékot megveszed előre "alfaként"...
-
stratova
veterán
válasz
Jack@l #16966 üzenetére
Senki nem állította ennek az ellenkezőjét.
Ha úgy vesszük +40% avagy egy Sandy szintű IPC a kötelező minimum, hogy értelme legyen Zennek.
Versenyképes pedig úgy lehetne, ha emellett a HT-nál némileg jobban skálázódna AMD SMT-je. Elsőre ilyet összehozni kb.bravúr lenne. Érdemi előrelépéshez egy C2Q vs. Phenom II viszony kellene, ahol IPC-ben jobb volt Intel, de azonos TDP besorolásban magasabb órajellel AMD hasonló teljesítményt adott egy és több szálon is. A mostanihoz hasonló több mint 60%-os IPC eltérés nem lenne elfogadható.
Bár ennek további fejtegetését a másik AMD találgatósban lehetne folytatni. -
Crytek
nagyúr
válasz
Jack@l #16946 üzenetére
Intellel az a baj ,hogy az árcsökkentés fogalmát nem ismeri.Mivel ezer éve akarok gépet venni nagyon sokszor nézem az alkatrész árakat és ha az intelnél vagy 2 éve kb ugyanaz az ár van sőt...
Én elhiszem hogy jó valami de hogy 2 év után se csökken az ár az már nonszensz.Memoriás végeket tudják büntetgetni kartelezés miatt ezt a köcsög intelt meg nem -
nubreed
veterán
válasz
Jack@l #16928 üzenetére
Az Athlon óta vár arra a világ, hogy az AMD olyan cpu-t, újabban apu-t tegyen le az asztalra ami nem csak árban versenyez az Intellel. Az igérgetések mindig mentek de bizonyíték azóta sincs. Most állítólag a zen lesz az. Hát majd meglátjuk. Persze lehet azt mondani, hogy az AMD-t a saját helyén kell kezelni és teljesítményben nem nagyon kéne az Intellel összehasonlítgatni, és az emberek többségének valószínűleg bőven elég egy AMD proci de a piac nem ilyen romantikus elképzelések mentén működik. Egyszerűen bele van verve az emberek fejébe, hogy AMD=lassú, Intel=gyors. Ennyi, az átlag ember szintjén ennyi is bőven elég ahhoz, hogy Inteles terméket válasszon még akkor is ha drágább. Magyarország egy speciális hely, miért ne lenne az, azért választanak sokan AMD-t, mert árérzékenyek vagyunk és egyszerűen csak az olcsóbbra futja.
A cégek és profik döntési mechanizmusaiba most direkt nem mentem bele, de mint tudjuk a céges eladásoknál is az AMD a béka segge alatt van. Ezek tények, ha ezeken nem tudnak változtatni, nagy baj lesz. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Jack@l #16770 üzenetére
A HBM2 abban nehezebb, hogy jóval magasabb órajelen működik, és az aktuális interposereknél a legnagyobb problémát az órajelszinkron jelenti. Ugyanis az interposer óriási kiterjedésű, és nem lehet hálós topológiával bevezetni az órajelet, mert a lapkával van szinkronban. Ergo az jelenti a problémát, hogy az interposer közepén már elkezdődhet a következő ciklus, amikor még az előző nem futott végig a lapkán. Ez órajelcsúszást eredményez és hibázhat a rendszer. Ezért fontos a jó interposer, akár 0,01 mm-es elhelyezési különbség dönthet a stabil és nem stabil termék között.
Ha 20+ nm-en jön, akkor lehet tesztcucc, mert a Wipro és a Synapse FinFET-re még nem tapeoutolt GPU-t. Gondolom a WCCFtech hozta le, mint abszolút jól értesült kicsit sem clickbait média.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Jack@l #16753 üzenetére
Csak akkor, ha HBM1-et használnak. Eleve a HBM2 kísérleti gyártása Q1-ben indul, és a tömeggyártás a 2 GHz-es interposerekkel nagyjából szinkronban Q2-re van tervezve. A fejlesztésnél is fontos, hogy végleges HBM2 mintákat leghamarabb októberben kap mindenki. Ezért szállítja a Hynix a végleges HBM1 mintákat most, mert nehéz nullá tapasztalatról HBM2-re ugrani. A kockázatoknál mérlegelni kell azt, hogy ha a HBM2 nulla tapasztalattal nem jön össze, akkor az konkrétan magával vonja a teljes tervezett termékskála eltörlését. A HBM2 már nem olyan pilot projekt dolog, mint a Fiji+HBM, hogy minden szükséges komponenst a teljes iparág csak egy konstrukcióra hegyez ki. Itt már tudni kell, hogy kinek milyen interposer struktúra milyen órajelen működik, főleg a korábbi tapasztalatokra építve.
-
-
HSM
félisten
-
#00137984
törölt tag
válasz
Jack@l #16609 üzenetére
Szerintem sem felelnek meg az előzetesen megszellőztetett paraméterekhez. Letiltanak majd részegységeket a Nano-ban, de még nem tudni milyen mértékben. Túl nagy vágásra viszont nem számitok, mert az a GTX 960TI-nek kedvezne eladások szempontjából, már ha ilyeneket is számitásba vesznek.
-
HSM
félisten
válasz
Jack@l #16436 üzenetére
Így már értem, Te rendszermemóriáról beszéltél... Az egy más téma. Az eredeti hozzászólásban, amire reagáltál, én a VGA memória tekintetében írtam, hogy elképzelni sem tudom, milyen játékhoz kellhet 16/32GB.... [link]
Szerintem itt értettél félre.A 16GB/s persze, lassú a kártya belső sebességéhez képest, de ahhoz képest meg bőven elég gyors, hogy mondjuk milyen sebességgel haladsz a pályán, és milyen sebességgel jósolható előre, mikre lehet szükség, és mikre nem...
Egy 16GB-os kártya tartalma is teljes egészében cserélhető 1 másodperc alatt, az azért komoly fegyvertény.
-
HSM
félisten
válasz
Jack@l #16415 üzenetére
Mert nincs optimalizálva, azért. Ilyet lehet csinálni, hogy akkora textúrákat raksz mindenre, aminek a tizede sem látszik, csak éppen értelme nem lesz.
Másfelől DX12-ben már megoldott a memóriatartalom hatékony cserélgetése, szóval egy igényesen megírt motorban nem igen lehet szükség ilyen ormótlan nagy memóriaméretekre.(#16417) Szaby59: A nyílt világú játékban is csak értelmesen menedzselni kéne a textúrákat, és nem kéne ennyi VRAM.... Persze, DX11 alatt ez nem igazán kivitelezhető, ezért is látunk ilyen horror igényeket néhány agyonmoddolt játéknál.
(#16418) steinmacher: Nem véletlen. Legalább annyi kell a gazdagépbe, mint a VGA-ra... Mondjuk 16GB nagyon sokmindenre elég, én lehet hanyagolnám a bővítést, hacsak nincs rá feltétlen szükséged más okokból.
-
-
mlinus
őstag
-
Komplikato
veterán
válasz
Jack@l #16116 üzenetére
"Onnan indulunk, hogy pár éve még 150e volt egy csúcskártya, nem 260."
Hát azért most bevillant a GeForce 2 a kis kezdő 220-230.000-es árával amitől a GeForce 1 "leesett" és csak 118-130.000 lett hirtelen. Persze sokan szelektíven emlékeznek ezekre a dolgokra, mert a többség nyilván akkor vett ilyesmiket, amikor sokkal olcsóbb volt. Lásd még 180.000 forintos DVD író vagy közel 100.000-es nyitó áras Voodoo 1. A jelenlegi 260K me inkább a dollár árfolyam sara, mint a gyártóké. -
Black_Sheep
tag
válasz
Jack@l #16131 üzenetére
A Fury nem tömegkártya, inkább presztízs. A nagyobb baj inkább a középkategória rossz szereplése.
Ha távlatokban gondolkodsz, akkor nem érdeked a monopol helyzet kialakulása. Akkor nem lesz versenyképes termék, mert verseny sem lesz. Azt fogod venni, amit adnak, annyiért, amennyiért adják. Nem lesz alternatíva, ami az árakat kordában tartja.@mlinus: ha veszteséggel tudja csak adni a kártyáit, akkor előbb-utóbb megszűnik a fejlesztésbe való invesztálás, mert nem lesz megtérülése. Ha nem fejleszt, nem lesz versenyképes. Ha nem lesz versenyképes, akkor...
@Szaby59: én sem, ha a 980/980 ti jobb ár/érték aránnyal szerepel hónapok múlva is, akkor nem kérdés, hogy melyiket veszem meg. De a felhasználóknak ez hosszú távon nem lesz jó, lásd fent.
Abu-nak igaza volt. A Fiji kib@szott gyors és kib@szott drága. A légy a levesben a 980 ti, ami sokkal gyorsabb és alig drágább.
-
Black_Sheep
tag
válasz
Jack@l #16110 üzenetére
Igen, nagyon jó. Ha belegondolok, hogy a gyilkos árverseny csődbe viheti az AMD-t, aminek egyenes következménye lehet, hogy senki sem fog drivert írni-frissíteni, ergo az összes AMD kártya kukázható, akkor mégsem örülök már annyira.
Még valami: ha nem számolják fel a VGA üzletágat, hanem megveszi pl. a Samsung, annak sem biztos, hogy örülhetnénk. Mi lenne a célja az új tulajnak? Lát-e ebben az üzletágban jövőt? Van-e értelme az asztali gépekre koncentrálni, ha a mobil piac rentábilisebb? -
Dtomka
veterán
válasz
Jack@l #16116 üzenetére
+ a csúcskártyával is kompromisszumo(ka)t kell kötni...különben nincs 60 fps.
Grand Theft Auto 5 Max settings on R9 Fury X 4K
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- DOKKOLÓ BAZÁR! Lenovo, HP, DELL és egyéb más dokkolók (TELJES SZETTEK)
- Csere-Beszámítás! Sapphire Pure RX 7700XT 12GB GDDR6 Videokártya! Bemutató Darab!
- 15,6" Dell Latitude laptopok: E6540, E5550, E5570, 5580, 5590, 5500, 5501, 5510/ SZÁMLA + GARANCIA
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged