Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • werszomjas

    addikt

    Sziasztok.

    Vettem egy terméket a amazon.de-ről, újként hirdetve, hivatalos forgalmazótól.

    A csomag megérkezett, de bontott, hiányzik belőle az akku ráadásul a terméken és a dobozon lévő serial number sem egyezik, nem tudom mit küldtek. A töltő kábel zacskója is bontott volt, látszott, hogy le volt ragasztva és egyszer már valaki felszakította.

    Írtam közvetelnül a forgalmazónak, eladónak aki azt válaszolta nagyvonalakban, hogy:

    Köszönjük a rendelését.
    Sajnáljuk, hogy problémája van a csomaggal kapcsolatban. A terméknek újnak kell lennie.
    Kérjük lépjen kapcsolatba az Amazonnal, küldje vissza a csomagot, megkapja a visszatérítést és újra megrendelheti a terméket.

    Ez így normális eljárás? Előbb küldjem vissza és utána visszautalják az árát? Nem kötnek majd bele, hogy én vettem ki pl az akkut?

    A rendeléseknél az adott termék mellett nyomjak a "Return items" gombra és azon keresztül kell visszaküldenem?

Új hozzászólás Aktív témák