Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
7Heads Drago
veterán
Nap mint nap találkozom egy S20+-al. Látom és hallom hogy mit csinál. Csak a kedves rokon nagy Samsung fan és nem akar váltani. Én már régen kivágtam volna az ablakon ha az enyém lenne.
De van más modell is. Középkategóriás soc-al legalább nem melegszenek és a SOT is jobb általában és nem fagy le pl a napon.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Shyciii
veterán
válasz 7Heads Drago #48 üzenetére
Csak hogy legyen más kivétel is, illetve legyünk tárgyilagosak, mert eléggé elnagyoltan közölsz valamit, aztán durcásan elvonulsz. Jelenleg Samsung tulajként (S22) elmondhatom, hogy nincs olyan hogy fagyás. De mondhatnám a családi kört, vagy ismeretségi kört is, mert ott se fagy senkinek a Samsung telója. SOT probléma az S22-es tulajokat érinti, csak mert kis akksi van benne (és nem, nem az Exynos a probléma). Az S22+ és afölött nincsen ilyen gond, mint ahogy pl a52s esetén sincsen ilyen probléma. A gyenge térerő is szintén az S22-eseket érinti csak, de ha nem csak topicba lesnél bele, hanem utána is néznél, akkor láthatnád, hogy az S22-esnek igen csekély a sugárzási mértéke. Ez annak a függvénye, hogy "gyengébb" antennát raktak bele. De ezt ne úgy képzed el, hogy ahol eddig teljes térerő volt, ott most nincsen, hanem mondjuk ahol a gyárépület legbelső részén volt még térerő más telóval, ott az S22-nek annyi van, hogy még tud csatlakozni, de a beszélgetés már nem túl zökkenőmentes. Bár ezt sem erősítette meg mindenki az S22 tulajok közül, mert volt aki azt mondta, hogy neki nincs ilyen gondja. Nekem ez jelentkezett, de ez is csak Telekom esetén. Vodafone-al a gyárépület mélyén sincsen gondom.
-
milkabrams
őstag
válasz Linkin1994 #46 üzenetére
Volt air 4 is, használtam a samsunggal párhuzamosan, mindkettő jól használható eszköz, messze jobb mint az op, azt egy bug miatt frissíteni sem lehet. Szerintem falhoz fogom b...ni, vagy elmegyek vele lőtérre.
Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
Linkin1994
senior tag
válasz milkabrams #43 üzenetére
Mindenki más én meg semmi pénzért nem használnék samsungot.Akkor már inkább pixel vagy Iphone
YT csatornám:https://www.youtube.com/channel/UCQZ2KEX-j9vNsWr6dLeDp3w
-
Usgyi
aktív tag
válasz 7Heads Drago #42 üzenetére
Soha nem fagyott még le a készülékem, térerő mindenhol volt mindkét SIM kártyán amerre Én járok. A SOT tényleg nem nagy szám, de egy napot lazán kibír, ami nekem elég.
Samsung Galaxy Z Fold 5 & Samsung Galaxy Watch 5 pro
-
7Heads Drago
veterán
válasz 7Heads Drago #42 üzenetére
... rossz SOT-ot.........stb.
És ezt se én mondom, elég a topikokat olvasni és megnézni az eladási adatokat. Ha nem vált taktikát a Samsung bele dőlnek a saját kardjukba.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
milkabrams
őstag
Amit leműveltek a 7t esetében... soha többé Oneplus, ha lesz...ak érte akkor sem. Van otthon tab s7 és és föld a különbség, újabban csak dzsunkafonként tekintek a telefonra.
[ Szerkesztve ]
Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
veterán
válasz Linkin1994 #39 üzenetére
Sőt, érdemes kiegészíteni: Oppo, Vivo, 1+ és Realme, nem tudom, hogy áll most a piacon, lehet, hogy nem nagyobb a BBK, mint a Samsung, de nem lehet messze tőle...
"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
Linkin1994
senior tag
Látszik nem nagyon ismered a BBK-t.Az OP mindig is az Oppo része volt. Közös hardvereket használtak közös technológiát.A warp charge egy átcimékézett super vooc stb. Ajánlom ezt a videót [link] pl egy oneplus 5 teljesen egyforma volt egy oppo R11-el. Mindig is egy cég volt csak az Op hogy piacot nyerjen olcsón adták a telefonjaikat 0 profittal amit nem lehet örökké csinálni.
Simán lehet tudni Carl Pei Oppo-nál volt utána megcsinálta az OP-t és most a nothingot.Ugyanazt a stratégiát csinálja mind a 3 helyen. Nothing Phone 1 is 0 profittal adják ezt maga Carl mondta szerinted meddig lehet ezt a modellt fenntartani főleg a mai zsugorodó piacon?[ Szerkesztve ]
YT csatornám:https://www.youtube.com/channel/UCQZ2KEX-j9vNsWr6dLeDp3w
-
tomp
félisten
7T Pro-n Telenor VoLTE volt hivatalosan? Mutasd!
Az megvan, hogy a VoLTE hivatalos támogatása nem csak egy kapcsoló átbillentését jelenti?
Amíg a szolgáltató nem adja át a hivatalos szolgáltatói konfigurációt addig nem kapcsolhatja be a telefon gyártó. Az egy dolog, hogy esetleg root után bekapcsolható(ha ROW a default konfig) vagy a OP logkitben.
Amúgy miután alaposan teszteltem a Telenor Bulgária konfigurációt nyugtáztam a support felé, hogy ez tökéletes. Meg is csinálták onnantól, hogy a magyar Telenor kártyával a Telenor Bulgária konfigurációt alkalmazta a telefon. Azaz csak egy logkit-es VoLTE switch "on" művelet kellett.
Most már jobb a helyzet. Miután összeálltak az Oppo-val a Yettel konfiguráció már az Oppo-tól van mivel az Oppo jelen van a szolgáltatónál. A Oneplus viszont nulla supportot kapott a telenortól. Még akkor is mikor forgalmazták. -
Shyciii
veterán
válasz Linkin1994 #36 üzenetére
Oneplus már nem számít startupnak. Azért az indulás elég rég volt 8-9 év. Ha viszont nem tudtak ennyi idő alatt kilépni az induló cégek szférájából, akkor pont az a helyzet, hogy valamit nagyon elrontottak. Jól is látszik ez a tendencia. Mint írtad egy valag pénzt kellett beléjük önteni, hogy nullszaldósak legyenek. Ezt tudták elérni 8-9 év alatt...
Gyakorlatilag Oppo lett a Oneplus is. Minimálisan különbözik már csak. Értelmetlenné váltak.Az meg hogy mi lesz a Nothing-al azt egyelőre hagyjuk, mert azt sem te, sem más nem tudja még. ha csak nem napi szinten beszélsz Carl pei-el.
[ Szerkesztve ]
-
Linkin1994
senior tag
Miért? Az Op és a nothing is start up az elején beetetnek majd árat emelnek.Az op nem samsung apple,vagy Xiaomi mennyiségű telefont adott el. Melyik gyártó ad ki évente 2 terméket? Na pont ennyi. Kis cégként múködtek minimális erőforással mint most a nothing.(lehet látni is 1 telefonra nem tudták még kiadni a 13-as droidot úgy hogy stock os-t használnak.) Nem hiába öntöt most is az Oppo egy valag pénzt az OP-ba hogy közel 0 profittal tudják adni a telefonjaikat.
[ Szerkesztve ]
YT csatornám:https://www.youtube.com/channel/UCQZ2KEX-j9vNsWr6dLeDp3w
-
Shyciii
veterán
válasz Linkin1994 #34 üzenetére
Ezzel az elmélettel az a baj, hogy akkor már előbb földbe kellett volna állniuk.
-
Linkin1994
senior tag
Nem volt programozó csere.Csak annyi hogy mint startup eddig bírták.Nem egy videóban mondták,hogy azzal a kapacitással ami nekik volt évi 2 telefont bírnak supportálni.Viszont ha nem adnak ki több telefont akkor földbe állnak ezért is olvadtak össze az Oppo-val és ezért is lett egységes rendszer.Erre a sorsra fog jutni majd nothing is.Azok is nyomják a süket dumát,hogy azért nem adnak ki új telefont mert nekik fontos a support.Ja persze csak szimplán 1 telefonra nincsen kapacitásuk
[ Szerkesztve ]
YT csatornám:https://www.youtube.com/channel/UCQZ2KEX-j9vNsWr6dLeDp3w
-
Shyciii
veterán
"Amúgy a VoLTE és 5G az a szolgáltató sara volt mert nem volt hajlandó együttműködni a OP supporttal."
Az ugye megvan, hogy ez erősen sántít? Tehát csak a Oneplus 9 Pro esetén volt a VoLTE-vel és a Yettel a bűnös. Minden más Oneplus esetén (pl nekem Oneplus 7T Pro volt) nem volt ezzel gond, naná hogy a Yettel a hibás. Ráadásul ugyanazon SoC-al dolgoznak, modemmel stb, mint bárki más, de a Yettel volt a hibás, nyilvánvaló. Véletlenül sem a Oneplus volt a béna, mint ahogy a 7-es sorozatnál az Android 13 szoftvernél is kiderült, hogy bénáznak és a Qualcomm-tól kellett segítséget kérniük. Maradjunk annyiban, hogy a Oneplus esetén valahol az 5-ös, 6-os generáció után igen nagy programozói csere-bere lehetett, hogy ennyire xart lett belőlük.
Fórumot inkább hagyd. Nevetséges emberek sírnak ott évek óta. Érdekes a sírást előidéző bugok 99%-a india user error amúgy...
Ezt meg inkább nem is kommentálom, miután nyilvánvaló hogy nem sokat voltál azon a fórumon, mert nem sírás ment, hanem létező bugokat irogattak be, ami régiótól függetlenül előjött. Pl nekem is. Nyilván itt is a hülye indaiak voltak a hibásak.
-
tomp
félisten
Fórumot inkább hagyd. Nevetséges emberek sírnak ott évek óta. Érdekes a sírást előidéző bugok 99%-a india user error amúgy...
Nem sírni kell hanem mindenről logot készíteni és elküldeni. Megnézik és javítják.
Amúgy a VoLTE és 5G az a szolgáltató sara volt mert nem volt hajlandó együttműködni a OP supporttal. Én megoldottam helyettük. Ezt amúgy többször is megköszönte a support.
Vagy amikor készítettem a yeti hálózatára teljes optimalizálást azt is implementálták. Vagy amikor kértem tőlük egy hálózatmonitorozást segítő dolgot akkor átírták a modem drivert és a kernelt, hogy menjen root nélkül. Miután kijött a frissítés rám írtak, hogy működik e. -
Linkin1994
senior tag
A fórumot inkább hagyjuk Hülye indiaik sírnak mindenért még akkor is ha ők világtalanok.5 éve is sírtak meg most is.Nem is csodálom hogy leszarják a fórumot ha logot küldesz nekik megnézik de az ami ott van hogy BATERY ISSUE MAN.Na ezzel tényleg sok mindent lehet kezdeni.
[ Szerkesztve ]
YT csatornám:https://www.youtube.com/channel/UCQZ2KEX-j9vNsWr6dLeDp3w
-
Shyciii
veterán
A gyári saját fórumjaik tele voltak panaszokkal több 100 oldalon keresztül. Ha sem ezek után nem tesznek semmit, sem hogy ha sokan ugyanazt a problémát lejelentik, akkor bocs, de ez minden, csak nem support.
Amúgy az hogy megoldották a VoLTE és 5G-t egy szolgáltatónál, az nem remek support, hanem tűzoltás, hogy egy alap funkció sem működött. A te esetben nem volt választásuk...[ Szerkesztve ]
-
-
rep3at
őstag
Nem hinném, ilyenem van. Egyébként a gyári vékony Kvadrat tokkal működött jobban, jelenleg egy komolyabb Spigent használok. Mondjuk a vezeték nélküli töltés sebessége miatt sem erőltetem, sima gyorstöltés (15W) módban is lényegesen gyorsabb a vezetékes, nem is beszélve a szuper gyors töltés (25W, haha) módról..
Forward thinking. كرر
-
Shyciii
veterán
Hogyan? Jó vicc volt A gyártói support körberöhögi a Oneplus usereket, mikor a felületen lejelentik a hibákat. Konkrétan magasan xartak rá, mikor én is lejelentettem A Oneplus 7-es szériánál pedig végleg elvágták magukat nálam. Ott megmutatták, hogy mennyire nem-törődnek a usereikkel...
Egyetlen jó dolog van náluk, az a szervíz. Másfél év után is zokszó nélkül cserélték gariban az akksit, így aki megvette tőlem a 7T Pro-t, az így vadi új akksival kapta meg tőlem.[ Szerkesztve ]
-
Linkin1994
senior tag
-
ghiottone
nagyúr
válasz bollokcs80 #21 üzenetére
Ezt aláírom, a 7T-m még megvan nekem, de a 9-es meg rendben van. Szerintem csak a 9-es szériától kezelik komolyabban a frissítéseket.
"ÉÍ 'AANNÍÍGÓÓ 'ÁHOOT'É" (= La verdad esta lejos de aqui)
-
bollokcs80
Korrektor
válasz Space marine #2 üzenetére
Most sok, de nekem OP7T-re két főverzió volt, mindkettő jó nagy késéssel és tele hibákkal jött, várt funkciófrissítéseket (pl. AoD) mondvacsinált indokokkal kivettek, stb.
B.Cs.
-
Linkin1994
senior tag
Droidos szinten A samsungon kívül csak az OP/Oppo ad normális supportot.(Persze a Google is de az nálunk hivatalosan nem elérhető) decemberre 8,9,10-es széria updatelve lett.Nyílván a samsung jobb e téren de az OP is fejlődik.
YT csatornám:https://www.youtube.com/channel/UCQZ2KEX-j9vNsWr6dLeDp3w
-
veterán
Nem lehet a töltővel baj? Hét éve használok vezeték nélküli töltőket Samsung és Huawei telefonokhoz, és nem gyári tokokkal, de így is mindig megy a töltés, pedig sok-sok éve vastag tokot használok mindegyik telefonomhoz. Kivenni sosem kellett őket
"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
-
saca23
aktív tag
Pontosan így látom én is . Oneplus 8t- ém volt , már csak másod telo , a terméktámogatás valami borzalom késve megjött verzió frissítések tele hibával , ami nagy nehezen javítva lett. Lemaradt bizti frissítések, abszolút gagyiság érzetét nyújtotta az amúgy jó hardveres tulajdonságokkal rendelkező telefon.
-
leslien
nagyúr
ha az lesz mint tavaly nyár elején meg novemberben ,akkor best buy lesz a samsung...
Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?.....
-
vicze
félisten
50EUR különbség, hogyan alálövés? Inkább kerekítési hiba lassan.
-
rep3at
őstag
A vezeték nélküli töltés hiánya sokaknak dealbraker, nekem pl. azért nem mert még gyári tokoban sem szereti a gyári töltőm, a passzentos tokonál meg szerintem nagyobb kárt teszek a folyamatos kiveszegetéssel az állapotra nézve mint a töltőkábel dugdosásával. Ezért is jobban az óra töltésére használom, lévén ott nincs más megoldás.
Forward thinking. كرر
-
pècsimunkás
addikt
válasz Plazmacucci #7 üzenetére
OP 3- ra 2 főverziót ígèrtek- mint ahogy a többi nevesebb gyártó.
Lett belőle 3 főverzió frissítés .
Talán elsőként, a gyártók közül.
Az OP3 lassan 7 ève jelent meg.
Ahhoz képest, a plusz egy főverzió, semmisèg.[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
félisten
-
ghiottone
nagyúr
Én a vezetéknélküli töltést hiányolom ennyiért. A 4 főverzió és 5 év frissítés már okés.
"ÉÍ 'AANNÍÍGÓÓ 'ÁHOOT'É" (= La verdad esta lejos de aqui)
-
Space marine
aktív tag
válasz Linkin1994 #4 üzenetére
O.o
korrekt! -
Linkin1994
senior tag
válasz Space marine #2 üzenetére
A 11 4 főverziót és 5 év sec updatet fog kapni.
YT csatornám:https://www.youtube.com/channel/UCQZ2KEX-j9vNsWr6dLeDp3w
-
kbyte1024
veterán
Semmi baj nincs a. Oneplus supportjaval. Az egyik legjobb.
Csak a halott látja a háború végét. - Platón
-
Space marine
aktív tag
válasz bollokcs80 #1 üzenetére
Mennyi most a Oneplusnál a support időtartam?
-
bollokcs80
Korrektor
A support miatt viszont inkább a Samut választanám.
[ Szerkesztve ]
B.Cs.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest