- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Milyen okostelefont vegyek?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
ma Megjelent a Glow 2.0, a Nomad fluoreszkáló iPhone védőtokjának és Apple Watch szíjának második generációja.
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shyciii
veterán
Hogyan? Jó vicc volt A gyártói support körberöhögi a Oneplus usereket, mikor a felületen lejelentik a hibákat. Konkrétan magasan xartak rá, mikor én is lejelentettem A Oneplus 7-es szériánál pedig végleg elvágták magukat nálam. Ott megmutatták, hogy mennyire nem-törődnek a usereikkel...
Egyetlen jó dolog van náluk, az a szervíz. Másfél év után is zokszó nélkül cserélték gariban az akksit, így aki megvette tőlem a 7T Pro-t, az így vadi új akksival kapta meg tőlem.[ Szerkesztve ]
-
Shyciii
veterán
A gyári saját fórumjaik tele voltak panaszokkal több 100 oldalon keresztül. Ha sem ezek után nem tesznek semmit, sem hogy ha sokan ugyanazt a problémát lejelentik, akkor bocs, de ez minden, csak nem support.
Amúgy az hogy megoldották a VoLTE és 5G-t egy szolgáltatónál, az nem remek support, hanem tűzoltás, hogy egy alap funkció sem működött. A te esetben nem volt választásuk...[ Szerkesztve ]
-
Shyciii
veterán
"Amúgy a VoLTE és 5G az a szolgáltató sara volt mert nem volt hajlandó együttműködni a OP supporttal."
Az ugye megvan, hogy ez erősen sántít? Tehát csak a Oneplus 9 Pro esetén volt a VoLTE-vel és a Yettel a bűnös. Minden más Oneplus esetén (pl nekem Oneplus 7T Pro volt) nem volt ezzel gond, naná hogy a Yettel a hibás. Ráadásul ugyanazon SoC-al dolgoznak, modemmel stb, mint bárki más, de a Yettel volt a hibás, nyilvánvaló. Véletlenül sem a Oneplus volt a béna, mint ahogy a 7-es sorozatnál az Android 13 szoftvernél is kiderült, hogy bénáznak és a Qualcomm-tól kellett segítséget kérniük. Maradjunk annyiban, hogy a Oneplus esetén valahol az 5-ös, 6-os generáció után igen nagy programozói csere-bere lehetett, hogy ennyire xart lett belőlük.
Fórumot inkább hagyd. Nevetséges emberek sírnak ott évek óta. Érdekes a sírást előidéző bugok 99%-a india user error amúgy...
Ezt meg inkább nem is kommentálom, miután nyilvánvaló hogy nem sokat voltál azon a fórumon, mert nem sírás ment, hanem létező bugokat irogattak be, ami régiótól függetlenül előjött. Pl nekem is. Nyilván itt is a hülye indaiak voltak a hibásak.