- Prohardver app (nem hivatalos)
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Milyen okostelefont vegyek?
- A HMD visszalép az USA piacáról
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Légies iPhone halvány színei
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- 8300 mAh, maradhat?
- Sony WF-C710N - átlátok rajta
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyöször
senior tag
válasz
#24845312 #3888 üzenetére
Megy tovább a buli, már 3x hívtam az emagot mióta beért a csomag. harmadjára az ügyintéző mondta, már van valami a számlázással pár nap múlva jön a pénzem. Nem jött. Most szerdán azaz február 8án jött egy email, hogy könyvelésük szerint lógnak nekem, adjam meg a bankszámlaszamom.
(Azt a szlaszámot amit a visszaküldéskor is megadtam, meg azóta vagy 6x)
Pénzt még most sem jött. -
Gyöször
senior tag
válasz
#24845312 #3888 üzenetére
Jó, hát sok dolguk lehetett, az idő repül de úgy, hogy észre se vették, a munkafelvételes füzetet meg mégse kezdhetik hátulról olvasni se neked, se nekem :-)
Gls is megcsinálta, idióta motorosboltos nem írta rá a csomagra se az emailem se a telefonszámom, a futár kijött napokkal előtte mint vártam, asszony itthon volt, visszanéztük a kamerából:
- csomagot kivette a kocsiból
- elolvasta a feliratot a boltajtón, hogy ma az üzlet zárva, anyum vittem dokihoz aznap
- meghátrált beb.ta a kocsiba a csomagot
- indított, elment.Nem közelítette meg a házat 2 méternél jobban pedig nem leprás az ablak, hogy megkoppintja hátha valaki kinyitja.
Ez volt délben, majd aznap du 4 órakor fuvarlevél szerint megpróbált ismét kézbesíteni: úgy, hogy elment 50el a ház előtt, meg se lassított. Addig tekertem a kamerát megkerestem csakazértis :-)))
1 hetembe tellett mire ismerős gls futár közbenjárásával kilogisztikáztuk a logisztikai központból. -
rgranc
aktív tag
válasz
#24845312 #3729 üzenetére
A "Termék garanciális javítása űrlap"on csak a saját magam által vásárolt termékek közül tudom kiválasztani, mit szeretnék javíttatni.
Felhívtam az emag ügyfélszolgálatot, hogy mi van akkor, ha nem én vásároltam, az ügyintéző válasza az volt, hogy aki vette, ők azzal kötötték a szerződést, ő tudja intézni a garanciális javítást (vagy ruházza át rám a jogot (nem mentünk bele, hogy pontosan milyen szerződést képzelne itt el az emag a két magánszemély között), és akkor bevihetem üzletbe magam is) -
koby11h
őstag
válasz
#24845312 #3637 üzenetére
Első: Raktáron, aha, de lehet valamelyik másik üzletben és néha 1 hét mire visszajut a központba, utána postáznak. Vagy épp nagykerben van raktáron...
A garanciajegyes dolgot én is megerősíthetem! Három termék, három valami belső azonosítós garanciajegy, egynél reklamáció, újabb garanciajegy de rosszul ráírva az általam elküldött sorozatszám, újabb reklamáció és utána kaptam hivatalos Samsung garanciajegyet jó sorozatszámmal. Amit nekem kellett először leírnom emailben, majd másodszorra lefotóznom! és elküldenem.
Nem tudom akkor minek van belső azonosítójuk, ha nem tudják visszakeresni a valódi sorozatszámot... -
inf3rno
nagyúr
válasz
#24845312 #3474 üzenetére
Szerintem az van, hogy amíg tömegeket nem érdekel ez az egész, vagy nem is tudnak róla, addig mindenki csont nélkül megveszi az edigitaltól, aquatól, ipontól a kütyüt, mert ott olcsóbb egy ezressel. A törvénynek sem igazán van elrettentő ereje, mert ha nincs support azon többet spórol a cég, mint amennyire esetleg megbüntetik, ha megbüntetik. Ugye a békéltető nem fogja, a fogyasztóvédelem meg nem foglalkozik egyedi ügyekkel. Szóval egyik irányból sincs a cégeken nyomás, hogy változtassanak. Volt néhány kisebb bolt, akik korrekten csinálták, azóta megszűntek. Azt hiszem ez jól mutatja hova vezet ez a helyzet.
-
#24845312
törölt tag
válasz
#24845312 #3408 üzenetére
Közben megjött az Edigital válasza, de csak annyit írtak, hogy ők úgy látják, hogy az a megrendelés már törölve van. Ez igen, ennek a megállapítása tartott nekik 3 hétig! Persze, hogy törölve van az a megrendelés, mivel nem vettem át, hiszen 280ezer Ft helyett 388ezer Ft-ért küldték ki. 3 hétig nézegették, míg rájöttek, hogy már törölve van? Szép teljesítmény.
-
loncsika
tag
válasz
#24845312 #3381 üzenetére
Az az igazság, hogy a telefonban belül van egy vizesedést jelző matrica féleség, ami sajnos a fürdőszoba pára és a kinti levegő magas nedvességtartalma esetén is elszíneződhet. Így a garanciának reszelnek. EZt nekem a szolgáltatónál mondták telefonvásárlás során. Ezért érdemes rá kötni külön biztosítást a beázás ellen. Ezt is mondták. Egyébként nem akarom elkiabálni, de nekem a Telekomnál eddig minden telefon garanciális ügyintézésénél profin jártak el. Egyszer kicserélték a belsejét, ez egy régi Sagem készülék volt, A mai napig működik, egyszer egy Lumia 735-öst cseréltek ki, mert egy nap alatt megdöglött, meg volt még egy másik telefonom, az is kinyiffant az első három napban, azt is kicserélték a helyszínen, illetve az iPhone 6S a garancia utolsó napján döglött be, azt is kicserélték egy zsír újra.
-
TIT
veterán
-
TIT
veterán
válasz
#24845312 #3408 üzenetére
Az edigital mirefel küld bármit is amikor te az emagtól vetted?Papíron 2 cég 2 külön honlap.
Emagot átveszed 280-ért,ha az edigital is küld 388-ért azt meg nem.
Tv-t ne vegyél az emagtól mert valakinek 2 hónapig javították a Philipset és a pénzt fél év után adták vissza.
A szervizük meg a távot sniccerrel végighúzta és akartak adni neki 5 ropi kedvezményt egy 15 ropis távnál. -
Atomgeszi
nagyúr
-
#24845312
törölt tag
válasz
#24845312 #3366 üzenetére
Emagos történetem folytatódik, azóta már volt 2 levélváltásom is velük, amikben lényegében ugyanazt tudtam csak leírni, mint eddig. Szerintem vagy teljesen agyhalott emberekkel levelezek, vagy egészen egyszerűen csak nem is élő ember válaszol, hanem automatikus válasz jön csak tőlük. Erre egyébként most a legutolsó levelemben már rá is kérdeztem, mert teljes mértékben figyelmen kívül hagyják azt, amit írok, úgyhogy megkérdeztem, hogy egyáltalán valódi, élő ember válaszolgat tőlük?
A panasz elküldésekor a számlázással kapcsolatos fület választom ki, és gyakorlatilag a válaszlevelük 99%-a csak arról szól, hogy a BlackFriday ideje alatt kiállított számlák esetében újraszámlázásra nincs lehetőség. Az, hogy én mit írok, vagy mit kérdezek, teljesen figyelmen kívül van hagyva.
Most is leírták ugyanezt, meg hogy hol tudom beállítani a fiókomban, ha nincs közösségi adószámom. Megírtam nekik, hogy nekem ez a kezdetektől fogva be van állítva, és eddig minden számlát jól is készítettek el, csak ezt az utolsót nem. Kértem tőlük egy e-mailcímet, amire el tudom küldeni a képernyőképet a fiókomból, hogy láthassák, hogy minden rendben van a beállításaimmal. Gondolom megint jön a sablon válaszlevél, hogy a BlackFriday ideje alatt készített számlák esetében újraszámlázásra nincs lehetőség (ez jött eddig minden egyes levelükben). Hogy lehet egyáltalán ezekkel fölvenni a kapcsolatot, ha egyszer az emailcímükről is visszapattan minden levél, a telefonos ügyfélszolgálat meg szinte azt se tudja, hogy melyik bolygón él, annyira nincsenek képben semmivel sem. -
TIT
veterán
válasz
#24845312 #3381 üzenetére
Hát igen szeretik ezt a beázást felhozni,ha nem igaz akkor is.
Szolgáltatókkal csak a baj van,nekem mondjuk nem kellett még telót gariztatnom.
Alcatelt sose csíptem.
A krt.-i boltokba vannak jó sufniszervizek,nem merik a telót szédszedni...ilyen dumával jöttek valakinek -
-
inf3rno
nagyúr
-
#21346560
törölt tag
válasz
#24845312 #3314 üzenetére
Én már 2x rendeltem tőlük cuccot, mindegyik meg is jött kb 3 hét alatt! Az egyiket konkrétan most raktam a gépbe, 58.000 Ft volt a Ryzen 5 3600X. Türelem rózsát terem!
-
chopin42
őstag
válasz
#24845312 #3309 üzenetére
Szegény....
Micsoda véletlen, hogy pont ez a két szartenger egyesült...
Eshop24 pedig szerintem az a kategória, hogy épp sikerül-e szürkén behozni, vagy nem, mert azok az árak a többi mellett vagy haszon nélküliek, vagy áfacsaltak, vagy mindkettő.
Kitartást a várakozáshoz, az enyém ehhez képest semmi (bár attól még felkúr), de az a tény, ahogy az itthoni webshopok TÖBBSÉGE hozzááll a vásárlóhoz, kritikán aluli, amazon pl olyan elnézéstkérő levelet küldött magától, mikor tévedésből rendeltnek mutatta a gpu-t, majd nem küldte ki (előrendelés volt, bányászláz, akkor kellett volan fizetni, ha megjön), hogy komolyna éreztem, hogy sajnálják. Edigi válasza pl annyi volt, hogy "logisztikai problémák előfordulhatnak", ja rendelhető, 2-5 nappal, csomagolni és feladni meg nem sikerül 24 óra alatt. Ez van, itthon az emberek többsége szarik bele, a munkaadójuknak így is dől a lé, mit törjék magukat. Az is jellemző, hogy azok a boltok is 4,5 átllagosak, akiknél rendszeresen problémás a garanciális ügyintézés, szállítási idő, ügyfelekkel való bánásmód, kommunikáció. Mert a többség rendel, aztán nyomja is az 5-öst, viszont az az 1%, akinek elromlik a cucca, és ír, keveset nyom a latban. Ezért kell mindig a legrosszabb véleményeket alapul venni, mert pl ha mind garis ügyintézéssel kapcsolatos, lehet tudni, hogy nálunk is az lesz, ha arra kerülkne sor.
Pl a rendelésem most ezt mutatja: [kép]
(#3310) inf3rno Az utánvéttel az a baj, hogy akkor is beleszarhatnak, feláras, futároknál szinte SOSINCS kártyás fizetési lehetőség, automatánál okés, de kb ugyanakkora eséllyel szarják le. Nekem az a tapaszztalatom, ha előre kifizetem, valamivel több a hajlandóság, de a legaljának tökmindegy. -
inf3rno
nagyúr
válasz
#24845312 #3309 üzenetére
Én csak utánvéttel szoktam venni bármit is. Nincs kedvem felszólításokat küldeni. Sok cég úgy gondolja, hogyha nála a pénz, akkor utána már ők tesznek szívességet, hogy elküldik neked az árut.
A minap volt egy vicces vásárlásom egy másik cégnél. Csak pár ezres tétel, de úgy küldték, hogy nulla volt az utánvéten. Nekem kellett szólnom, hogy ugyan már, hadd fizessem ki. -
inf3rno
nagyúr
válasz
#24845312 #3276 üzenetére
Volt már garanciális ügyed? Nézem az árukeresőn a tapasztalatokat, és hát nem túl fényes. Sokan panaszkodnak, hogy más terméket küldtek ki nekik, mint amit rendeltek, és nem hajlandóak cserélni, aztán hogy elállásnál vagy hibás teljesítésnél a visszaküldést is nekik kell finanszírozni, bár ezen nem lepődök meg magyar cégeknél.
-
-
#24845312
törölt tag
válasz
#24845312 #3238 üzenetére
Az emagos történet folytatódik, ma ugyanis bejelentette az emag, hogy mivel nem vettük át a megrendeléseket, ezért azokat törlik! Tehát nem elég, hogy 1,5 hónapot várakoztattak minket kb 10-15 db megrendelés esetében, majd miután bő 1 hónap után végre megküldték az értesítéseket, és bementünk a megrendelésekért a boltjukba, onnan elküldtek, mondván, hogy csak rendszerhiba volt, nem is érkeztek meg, ezt követően még az i-re a pontot a mai nappal tették föl, miután közölték, hogy mivel mi nem vettük át a megrendeléseket, ezért törlik azokat!
Ja, könnyű ám úgy akciózgatni, "kedves" emag, hogy a kiírt áron nem is adjuk oda a termékeket, hanem helyette várakoztatjuk a vevőt 1,5 hónapig, majd feleslegesen berángatjuk a boltba kamu értesítésekkel, és mivel ezután sem törli a vevő a megrendeléseket, ezért azt hazudjuk utána, hogy mivel nem lett átvéve, ezért kénytelenek vagyunk törölni azokat! -
-
TIT
veterán
válasz
#24845312 #3238 üzenetére
Az is érdekes,hogy ha bemegyek személyesen akkor is fizetnem kell 350-et,de mire fel?
Így is felszámol 500.-at ha utánvétel veszem át.
Alza2.
Nekem a 2 éve megjött cuccosra azt írja az emag,hogy szállítás alatt és az árral is játszanak,másnapra 2 ropival ment le az ára. -
koby11h
őstag
válasz
#24845312 #3212 üzenetére
Tegnap átvett mobil, sorozatszám a dobozon és a garpapíron természetesen eltért.
Mivel ilyen ki-kivel van kavar van körülöttük (egyesülések) így inkább felhívtam Őket, lediktáltam a mobil sorozatszámát a dobozról és kértem egy arra szóló garancialevelet.
Jövő héten meglátjuk kapok-e valamit. -
inf3rno
nagyúr
válasz
#24845312 #3113 üzenetére
Újabb meglepetés van Oázistól, a nyomtató csomagjából hiányzik az USB kábel. Nem tudom anélkül hogy gondolták, hogy rákötöm a gépre. Na mindegy, ezzel már nem foglalkozok, majd rendelek máshonnan egyet. Van ilyen szögletesem, majd kipróbálom, hogy egyáltalán működik e, vagy valami szemetet sóztak rám. Azért ez komoly teljesítmény, hogy egy csomagból három dolgot hagynak ki, de azért mindent szépen kiszámláznak. Pixel garancia ide vagy oda, szerintem én többet nem veszek tőlük semmit. Remélem megúszom ennyivel, és nem lesz garanciális ügyem.
-
inf3rno
nagyúr
válasz
#24845312 #3026 üzenetére
Én az eddigiek alapján nem tudok levonni semmilyen következtetést azzal kapcsolatban, hogy függ e a mérettől, hogy mennyire gördülékeny a garanciális ügyintézés. A nagyoknál is lehet kész tortúra a dolog, a kicsik meg bár sokszor nagyon korrektek, sajnos nagyobb eséllyel szűnnek meg.
-
Exodion
senior tag
válasz
#24845312 #2983 üzenetére
És mennyivel jobban jársz akkor ha a gyártóhoz küldheted direktben. Nem fogja a bolt szervize tesztelgetni 2hétig, aytán a beszállító 3hétig mire kijut a gyártóhoz - HA egyáltalán kijut mert akkor ugye mindkét helyen majd eldöntik hogy az valóban hiba-e, tehát lehet hogy visszaküldöd még kétszer mire kijut a gyártóhöz - és 2nap alatt megjavítják. Akkor már küldhetted volna oda is direktben
.
-
inf3rno
nagyúr
válasz
#24845312 #2955 üzenetére
Nekem MX510, G7, G7, G400, G603 volt az elmúlt 15 évben tőlük. Az MX510, G7 2-3 éven belül tönkrementek, általában kiégtek, mert túl sok hőt termelt a szenzor, és volt, hogy 20 órát is letoltam egyben játékot velük. Fogásra és pontosságra az összes közül messze a G7 volt a legjobb. Az gyakorlatilag egy vezeték nélküli MX510-es. A G400-nál kezdődött, és a G603-nál már sokkal gyakrabban előfordul nálam is, hogy kattintásnál elmozdul a kurzor, ezért játékra kevésbé alkalmasok. Kiszedték fokozatosan a hüvelykujj vájatát, és emiatt már nem stabil a fogásuk. A G7-el majdnem hogy 2 ujjal tologatva tudtam célozni rendesen, ezeknél meg markolni kell az egeret ugyanehhez, és érzésre akkor sem lesz ugyanaz. Az utóbbi 15 évben nagyjából ez a trend, hogy egyre rosszabb a Logitech egerek fogása. Az anyaghasználat és az összeszerelés is lejtmenetben van, csak az ár, ami nem változik... Azt nem tudom, hogy nekem mi lesz a következő ez után, mert vezeték nélküli gamer egér lesz az biztos, de az meg ritka. Nem hiszem, hogy Logitech lesz, mert már ennek is határeset a fogása, majdnemhogy kényelmetlen. A Razer nem jött be, amikor legutóbb próbáltam, de az egy kétkezes egér volt, ami alapból pocsék bármelyik gyártót nézzük, szóval szerintem adok nekik még egy esélyt és megnézem a Razer Mamba-t vagy valami hasonlót. Igazából már nem játszom évek óta, de a jó egér olyasmi, amit megszok az ember, és utána már nem hajlandó lejjebb adni... Ja igazából csak az volt a lényeg, hogy a Logitech már nem ugyanaz egereknél, mint ami régen volt. Én személy szerint nem ajánlom, bár az egeres topicban el vannak ragadtatva tőle továbbra is. Igaz a többi gyártóval nincs nagy tapasztalatom, csak azt látom, hogy egyre gyengébb a minőség minden szempontból évről évre a Logitechnél. Lehet, hogy a konkurencia még rosszabb...
-
inf3rno
nagyúr
válasz
#24845312 #2953 üzenetére
Én legutóbb, amikor megpróbáltam gariztatni, amit vettem, akkor visszadobott az oldal azzal, hogy nem sikerült elküldeni a garancia igényt. Elsőre még valahogy el tudtam intézni email-ben, másodikra már arra sem akartak válaszolni. Nem igazán haragszom rájuk, valahol érthető, hogy széria hibás egeret nem akarnak minden második hónapban újra cserélni. Én is arra számítottam, hogy nem lesz ilyen problémám, de a Logitech sem a régi már. Majd az lesz, hogy rendelek egy forrasztó pákát, aztán megtákolom itthon a hosszú téli éjszakák valamelyikén, amikor több időm lesz ilyesmire. Na a lényeg csak annyi, hogy az online garancia ügyintézés nem a legműködőképesebb dolog náluk. Most hogy ez direkt lett ennyire szarul összetákolva a weboldalon, hogy sokan feladják, vagy csak szimplán minimalizálták a kiadást és amatőr programozókat béreltek fel a célra, az továbbra is rejtély.
-
válasz
#24845312 #2950 üzenetére
Ezt eddig is tudtam. De szerintem a felületet ő adja akkor valamilyen szinten felel is érte hiszen az ő logója van a weblapon. Végül is saját magát égeti le vele. Ebay-en pl lehet jelenteni ha valami gáz van vétel nélkül is, ott tonnaszám szórják ki a hamisítókat, mondjuk hamis videókártyák mai napig vannak.
-
inf3rno
nagyúr
válasz
#24845312 #2928 üzenetére
Állítólag beszállító függő a garanciális idő, legalábbis ezzel érvelnek, de szerintem ez is kamu szöveg, mint szinte minden, amire hivatkoznak, ha garanciális vagy cserés ügyintézésre kerül a sor. Sajnos a szolgáltatókat könnyebben elkaszálja a fogyasztóvédelem, mint az ilyen cégeket. Általában elhajtják az embert a békéltető testülethez, mert egyedi esetnek tekintik, nem a cég általános gyakorlatának, ami történt. Érdemes lehet visszakérdezni, ha valamelyik cég láthatóan törvényt sért, hogy ez e a bevett gyakorlat a cégnél. Ha azt mondják igen, akkor az már elég lehet egy fogyasztóvédelmi ügyhöz. Úgy tűnt még, hogy a fogyasztó megtévesztésére szoktak berágni, pl ha kiraknak valamit egy adott áron, aztán a végén a számlán egy drágább ár szerepel.
-
Exodion
senior tag
válasz
#24845312 #2924 üzenetére
Már regáltak nagyon sokat és nagyon jót
. Megköszönték, hogy bírósági behajtási záradékot kérek a kötelezésre és ezen kívül semmi.
Tudod ilyenek vannak, hogy 12hónap meg 36 hónap is a jótállási jegyen, akkor az a 36 csak 12, de csak azóta mióta nekem ítélt a békéltető testület. Előtte olyan simán felajánlották a jóváírást amit utánna elutasítottak mint a huzat. Akkor még 36 hónap volt a 12 hónap
.
Aztán az nem hiba, de az de nem, de az de nem is az volt amiről tudtunk, meg csak egy erős tipp de soha nem mondtam olyat hogy ne lenne hiba.
Ilyenek. Annyi van ezekből hogy öröm átolvasni, kár hogy rárakták, hogy nem terjeszthető... pedig rohadtul jót derülne rajta mindenki
-
tknof1871
őstag
válasz
#24845312 #2841 üzenetére
Az az extra doboz plusz pénzért az, amit máshol ingyen adnak alapból. Tiszta röhej, hogy a PCX még az üres kartondobozért is plusz pénzt számít fel. Annyira az áraik sem jók, hogy esetleg arra hivatkozzanak, hogy olyan alacsony haszonkulccsal dolgoznak, hogy nem fér bele nekik rendelésenként egy 100 Ft-os kartondoboz.
Videókártya dobozában volt a HDD-m. Nem panasz. Környezettudatos megoldás. Csak az első pillanatban amikor megláttam akkor azt hittem ez nem az én csomagom.
-
inf3rno
nagyúr
válasz
#24845312 #2868 üzenetére
Ezt furcsállom, mert a weboldalukon nem találni egyetlen email címet sem. Csak űrlap van a "reklamációk" kezelésére, ami pár hónapja nem működött megfelelően, és gyanítom, hogy mostanra sem javították, mert nem érdekük. Elsőre én csak úgy tudtam garanciát intézni velük, hogy a véleményezésnél beírtam, hogy hibás a garis űrlap, és hogy továbbítsák a kérelmet a cégen belül a megfelelő helyre. Másodikra már ez sem jött össze.
-
lafaty80
addikt
válasz
#24845312 #2855 üzenetére
Így legyen lottón ötösöd
2 csomagként adták fel, amiből még csak az egyiket kaptam meg.... hát emberek... kolléga emag-ról rendelt valami 1500-os sz@rt, díszdobozban küldték. Nekem ebook olvasó + telefon + webkamera zacskóban.
Persze "OPEN BOX" szolgáltatást nem kaptam és ne mis kérhettem volna. Webkamera doboza szétszakadva, benyomódva... írtam is nekik egyből, azóta képeket is küldtem. Meg jeleztem is nekik, hogy még kipróbálni sem tudtam/akartam, nehogy hozzányúljak a termékhez (maradjon szépen így). Most várom a válaszukatKözben jött egy autama levél tőlük, hogy értékeljen az ügyfélszolgálatot, mondanom sem kell, nem pontosan azon az ügyszámon amit kaptam tőlük, érdekes
-
ACE-
addikt
válasz
#24845312 #2855 üzenetére
Megtehetted volna azt is, hogy sima postával küldöd vissza, egyszerűbb és olcsóbb is lett volna... senki nem mondta hogy az Edigital-al küldd vissza, egyéb módon is visszajuthattad volna, az elállás az ilyen. Szóval ebben nem értek egyet veled. Nekem még sosem volt ilyen gondom velük, bár én budapesti vagyok és egyszerűbb visszajuttatni, ez igaz. De legrosszabb esetben is postacsomag 2100 Ft 10kg-ig.
-
#21346560
törölt tag
válasz
#24845312 #2841 üzenetére
Ne is mondd! Minap volt valami jó akciójuk, 2-3000 Ft-al olcsóbban akármi, mint máshol.
Gondoltam egye fene, megrendelem.
A poén csak az volt, hogy máshol ingyen posta, és becsomagolják rendesen, ezeknél meg 990 Ft posta + csomagolás + visszavételi garancia + anyámkínja rögtön annyi lett, hogy inkább a másik, már bevált üzletből rendelem inkább! -
ACE-
addikt
-
ACE-
addikt
válasz
#24845312 #2815 üzenetére
Na látod pont emiatt kell az azonosítás, a visszaélések elkerülése végett, hogy más nevében (akár legyen az fiktív személy) rendelhess cuccot, és sose derüljön ki. Egyébként rosszul tudod, mindenféle rendelős csomagszállítás esetében KÖTELEZŐ az átvételkor az átvevő személy azonosítása, még akkor is, ha csak egy gyufát rendeltél. Ha nem azonosítod magad, akkor meg kell tagadniuk a csomag átadását. Ez leginkább a rendelő oldalakat védi a korábban általam említett jogsértésektől. Nyilván bárki átveheti a csomagot, ilyenkor még fontosabb a beazonosítás.
-
ACE-
addikt
válasz
#24845312 #2813 üzenetére
Megvan annak is az oka miért kell személyit adni. Egyrészt, amúgy is lényeges, hogy a rendelt cuccot csak az arra jogosult vehesse át, másrészt nagyon sok volt régebben a visszaélés, hogy más nevében rendeltek cuccokat, majd szépen át is vették ismeretlen személyek. Képzeld el, a rendelés IP-jén, meg a kriksz-kraksz aláíráson kívül semmilyen adat nem volt az elkövetőre. Ráadásul akinek az adataival visszaéltek, azt pedig meghurcolták... Mindenki ezt csinálta, és a bukta lehetősége szinte nulla, akár azt is megcsinálhattad, hogy a saját nevedben rendeltél, majd odaírtál az aláíráshoz egy kriksz-krakszot, ezután letagadtad, hogy Te valaha ilyet rendeltél... Most már személyit kell mutatni, a legtöbb helyen az átvételkor ellenőrzik is az igazolványszámot, mert ez törvényi kötelességük. Ez a rövid történet, miért fontos hogy ezt ellenőrizzék, téged pedig semmilyen hátrány nem ér.
-
Seirei
tag
-
inf3rno
nagyúr
válasz
#24845312 #2634 üzenetére
Hát a cég nevében is benne van, hogy extrém, akkor ez nem meglepő.
Én már csak röhögök ezen, nálam ez egy ilyen hónap, hogy minden garanciális lesz, vagy a webshop vásárlásoknál tök mást küldenek ki, mint amit kértem. Már tényleg leszrom. Holnap felszívom magam, és megrendelem a forrasztópákát az Alzás egérhez.
-
-
inf3rno
nagyúr
válasz
#24845312 #2614 üzenetére
Nem igazán látok alternatívát a G603-ra az a baj. Az elődje volt nekem többször is a G7, az általában néhány évente elhullott, mert napi 12 órákat vagy többet is használtam elég intenzíven, aztán ezeknek még sokat fogyasztott a szenzora, sok hőt termelt, amitől egy idő után megadta magát az elektronika. Az MX510-el is ugyanez volt. Azok voltak az igazán jó egerek ergonómia szempontból. A G400 visszalépés volt, a G603/G403 meg még erősebb visszalépés. Azzal, hogy eltűnt szinte teljesen a hüvelykujj vályúja már nem stabil a fogása az egérnek. Játékra már inkább csak az elmegy kategória. Közben az MX510 óta felnőttem és a kezem is nagyobb lett, és ezek az egerek már egy kicsit kicsik nekem. Nem igazán látok alternatívát most. A Razert próbáltam annak idején, szétment a kétkezes egerüktől a kezem, meg 1 éven belül dupla kattintós lett a jobb gombja (még csak nem is a bal), úgyhogy nem szívesen vennék most Razer Mambát a G603 helyett, mert elég nagy lutri, hogy bejön e a fogása. Főleg nem úgy, hogy 25-ről felment már 40-ig az ára az elmúlt években, és már a 25 is erősen túlárazott volt. Más gyártók nem nagyon foglalkoznak a vezeték nélküli gamer egerekkel. Ergonómiában sem vagyok meggyőződve arról, hogy pl a Roccat, Cougar, stb. jók, bár nem nagyon próbálkoztam velük. Igazából már csak azért ragaszkodom hozzá, hogy legyen egy jó vezeték nélküli egerem, mert megszoktam, hogy jó van, és mert rengeteget használom, csak most inkább munkára, mint játékra. Nem is nagyon emlékszem, hogy mikor lőttem utoljára, már szerintem több, mint egy éve.
-
inf3rno
nagyúr
válasz
#24845312 #2589 üzenetére
Hardverker-nél volt hasonlóm, hogy rendeltem egeret, aztán felhívtak, hogy nem tudják teljesíteni, és hogy nem e vinnék el másikat. Mondtam, hogy kösz nem, nekem csak az a márka kell. Náluk is kétséges, hogy nem sikerült beszerezni időben, vagy az a kiírt áron nem ment, mert két áron volt bent a rendszerükben, amikor utólag megnéztem, és 5k különbség volt az árak között. Ez ugyanaz, amit Alzától rendeltem, aztán gariztattam nemrég. Amit küldtek csere példányt, annak is bemondta az unalmast a görgője. Kíváncsi vagyok, hogy második körre mit szólnak. Majd ha már kifogytam a gariból, akkor megcsináltatom normális szenzorral.
Amúgy elvileg olyan a jogszabály, hogy cserénél újraindul az 1-2 év gari, de szerintem ezt már végképp senki nem tartja.
-
8th
addikt
válasz
#24845312 #2492 üzenetére
garanciapapírt viszont soha egyetlen alkalommal sem adtak még semmihez.
Na most rendesen belém bacctad az ideget. Két hete rendeltem tőlük egy tévét amit 5év garanciával hirdetnek a weboldalukon (gyártói garancia). Ezt egy konkurens webshop írta azonos termékről: Az összesen 5 év időtartamra terjedő garancia feltétele a vásárlás dátumát igazoló számla és a kereskedő által kiállított Hungaroflotta Kft. garanciajegy együttes bemutatása. Ha nem lesz benne a garanciajegy eret vágok.
. Mondjuk a kiszállítást sem nagyon kapkodják el mert online számlát már rég átküldték de tévé sehol pedig árukészletnél "raktáron" megjelölés és raktáron lévő terméknél öt munkanapos kiszállítási idő szerepelt. Az egyébként elsőre is feltűnt, hogy mennyire leszarják a vevőket. Írtam az ügyfélszolgálatra egy másik rendelésem ügyében de napok óta semmi válasz. Az a lényeg, hogy nem találják az átutalásomat. Mindenféle adatot kértek, hogy be tudják azonosítani mert nincs meg. Jó, mi? A kellemetlen az egészben az, hogy míg ők szarakodtak és az utalásomat keresgélik azalatt az adott Lego termék több helyen is olcsóbban megvásárolható volt ami amúgy marhára nem érdekelne csak küldenék már végre mert születésnapra lesz és lassan kicsúszok az időből a bénázásuk miatt. Akárhogy is lesz legközelebb kétszer is meggondolom, hogy bármit is rendeljek onnan vagy sem. Elég amatőr ez a bénázás az ország elvileg legjobban menő és legnagyobb forgalmat bonyolító műszaki webshopjától.
-
Biznisz Elek
senior tag
válasz
#24845312 #2587 üzenetére
Automata mail ment? Az nem visszaigazolás. Vagy kaptál az automata mail is után bármit? Azt igaz én sem értem miért törölnének maguktól. Biztos volt rá okuk...lehet nem értek el. De minegy is. Viszont ha nekem szükségem lenne valamire akkor biztos utána kérdeznek az elérhetőségére ha nem kapok semmi visszajelzést.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Xbox Series X|S
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Gránit mosogató
- Milyen légkondit a lakásba?
- Gumi és felni topik
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- További aktív témák...
- Szép Dell Precision 5560 Slim Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-11850H 64/1TB RTX A2000 4GB UHD 4K
- Acer Nitro V 16 AI Gamer Laptop! Ryzen 7 260/RTX 5070/32gb DDR5/2TB SSD/2560x1600/180hz/Beszámítok!
- Szép Dell Precision 5560 Slim Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" Xeon W-11955M 64/1TB RTX A2000 4GB FHD+
- AOC CQ27G2S Monitor (2K/VA/165hz)
- Samsung C27F396FHR Monitor
- AKCIÓ! MSI Z790 i5 14600KF 64GB DDR5 512GB SSD RTX 3070 8GB Rampage SHIVA Enermax 750W
- Game Pass Ultimate előfizetés azonnal, élettartam garanciával, problémamentesen! Immáron 8 éve!
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 6000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB DDR4 1TB SSD Radeon Pro 5500M garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude E6420 - i5-2GEN I 4GB I 250GB I HDMI I 14" HD I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest