- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Képeken a Samsung Galaxy A26
- iPhone topik
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Most épp a Red Magic 10 Pro+ ült az AnTuTu trónjára
- Poco X6 Pro - ötös alá
Új hozzászólás Aktív témák
-
Exodion
aktív tag
Sziasztok,
megosztom akkor én is a kálváriám... elég hosszú lesz előre is bocs. Történetünk 2018.01.25 -én kezdődik amikor voltam olyan ökör, hogy megvásároltam egy videókártyát "potom" 404.590Ft -ért egy hazai kereskedőnél az iPonnál. Természetesen korábban soha nem volt semmilyen gondom velük, mindenem tőlük vásároltam és hát ott virított a termék neve mellett hogy 36 hónap gyári garancia. Teltek múltak a napok, hetek, hónapok majd eltelt egy év és a kártyát gariztatni kellett. Két hibával adtam le a készüléket, egyik a túlmelegedés amíg nem feszgettem fölfelé izomból a kártyát - ezzel megrongálva az alaplapom PCI-E slotját amit ugye szintén tőlük vásároltam 95eFt -ért - illetve az egyik ventilátor kuka. Nem forog beragad berreg megáll püff.
Történetünk folytatására 2019.03.21 -én került sor, ekkor ugyanis megkaptam a GaranciaFutár nálunk témájú levelet. És itt voltam olyan előzékeny hogy óóó gyorsan meglesz az, nem is zargattam őket. Nem zargattam őket én barom egészen 45nappal későbbi időpontig,amikor is május.06 -án hát már csak megkérdeztem hogy mi van, mert nem történt az égegyadta világon SEMMI. Meg is jött a válasz szűz 1-2 órán belül miszerint a terméket továbbították a beszállítónak és hogy bevizsgálás alatt van . . . 45 napig . . . DE írtak nekik felvilágosítást kérve, hogy miért akadt el a dolog. Na itt megtörtént a csoda, és a kártyát a beszállító már küldte is az ASUS -nak. Egy kis background mert ettől fogva már kissé kezdtem türelmetlenné válni: Én programozóként távmunkában dolgozok, és van projektem amihez mit van mit tenni egész egyszerűen kell a videókártya mert a tensorflow CPU-n az olyan sok szerencsét kategóriába esik. Szóval 05.14 -én közöltem velük, hogy akkor a Ptk 6:159. § (4) bek. értelmében, szeretnék a Ptk 6:160 § szerint cserét, levásárlást kérni amennyiben a javított terméket nem kapom meg 05.21 -ig. Jött is a válasz szinte azonnal benne semmi gond, értesítették a beszállítót, hogy ha hét végéig nem zárja az ügyintézést vagy PONTOS tájékoztatást adni annak várható befejezéséről akkor jóváírják a vételárat. Én kis naív fiúcska meg elhittem és benyaltam... Szóval másnap és ez nagyon fontos !!05.15 -én!! ismét kaptam egy levelet miszerint a kártya elkészült és jön visszafelé, legyek türelemmel. Örültem mint majom farkának mindjárt ittvan! És vártam mint a tízparancsolat . . . aztán még mindíg vártam . . . és még mindíg vártam . . . vártam egészen addig, hogy eljött a 05.21, majd elmúlt a 05.21 és megint írtam egy levelet hogy akkor mostan melyik út vezet budára? Akkor jöjjön a levásrlás vagy jóváírás (ha már ők ajánlották föl ugye?). Jött is a válasz, hogy hát aa kártya Ázsiából jön ami 1-2héttel hosszabb tranzitidőt eredményez. Na itt volt a forduló pont ahol kicsit felvontam a szemöldököm...
Irány hát az ASUS RMA ellenörző oldal. Sorozatszám szerint keresés és mit ad isten. A kártyám az ASUS szervizében volt: 05.13 -tól, 05.16-ig . . . hagyom egy kicsit leülepedni. 05.15 -én elutasították a jóváírást amit ők ajánlottak föl, hogy úton van a kártya ami 05.16 -án készült el és fehéren feketén melléírva, hogy néhány napon belül átadják a futárnak. Ja szóval felkerestem az ASUS ügyfélszolgálatot, hogy rákérdezzek erre az "Ázsiára" is . . . hát igen nemtudom ti hogy vagytok vele de Csehország nekem még Európához tartozott akkor, meg még most is szóval nemtudom. Mindegy hagytam az egészet mondom ideér és öröm é bódottá lesz. Na 05.27 -én meg is kaptam a cuccot, még rá is kérdeztem náluk, hogy letesztelték minden oké? Jött is a válasz az hát. Beszerelem a gépbe, elindítom a Superposition-t püff 91C. Az egész szereléssel együtt nem tartott 5percnél tovább...
Videóra vettem hát a hibát . . . elküldtem a videók linkját, és megkérdeztem, hogy osztan hogy teszteltétek ezt? Jön a válasz: az normális . . . normális egy 20 fokos szobában nyitott ablak előtt panelek nélküli gépházban lévő videókártya 90fokos hőmérséklete 2perc alatt. ASUS -nak volt pár építő jellegű tippje, minek eredményeképpen 1080p medium preseten a kártya Gaming módban ugyanúgy 91fokig menetelt ugyanúgy 2perc alatt. Hát küldjem vissza mert az biztosan hibás és punkt. Visszament a kártya, ekkor közöltem, hogy akkor Ptk 6:140. § értelmében a szerződéstől elállok, nem tartok igényt javításra, cserére és elindítottunk egy békéltető testületi eljárást is az ügyben a békéltető testület javaslatára.
Gondolnánk hogy heppy end mi? HÁHÁHÁHÁHÁHÁHÁ ... nem. nincs heppy end. A gyártó kicserélte a kártyát ugyanis nem volt javítható surprise-surprise... a drága iponom meg ahelyett hogy betartaná a már eddig 2 nagy ívben leszart magyar törvényket magasról leszarta a harmadik törvényt is. 5 perc leforgása alatt kaptam 3 emailt...
- a gyártó kicserélte a terméket
- a cserélt terméket átadjuk a futárnak
- a futárszolgálattól hogy 27 -én hozzák
Azonnal küldtem az emailt, hogy ez most mégis mi a tosz? Kapok egy kártyát amit soha nem kértem és a szerződéstől elálltam? Tényleg? Jött a válasz, hogy nem tudják visszafordítani mert hát már régen átadták... és egyébként is a panasszal már fordultam a békéltető testülethez úgyhogy ez van. Ezzel megvan a három darab leszart törvény.Eljött a meghallgatás, elmúlt a meghallgatás, lett kötelezés a vételár jóváírására és gondolnánk hogy itt a vége csak zárjuk már le. Hát lehet találgatni, de írom ezt a bejegyzést nem? ÍGYVAN természetesen NINCS vége mert megvan a 4. leszart törvény is ugyan van kötelezés de mivel számunkra nem tetsző eredmény született így próbálunk mögülle kiseggelni. Hát az nem úgy volt, meg ezt nem úgy értettük, ÉS még a 3 éves jótállást is megpróbálták 1éves jótállásra sumákolni!!!!!!!! 3 hónapos tortúra alatt egyszer nem közölték, hogy 12hónapos jótállás lenne a kártyán mert a jótállási jegyen 36hónap szerepel a kártya mellett aztán a törvényi 12hónap a lapon tovább... eghészen addig a pontig amíg szorult a hurok és akkor próbálkozunk, hogy az a 36 hónap az 12. Hát kerestem egy polgárjogi ügyvédet, átnézte és amennyiben a jótállási jegyen 2 különböző jótállási időtartam szerepel, a fogyasztó számára kedvezőbb a mérvadó. FellsBadMan...
Megkaptam a határozatot, benne szépen félkövérrel kiemelve, hogy paraszt a terméket amit soha nem kértél és nem bontottál ki küldjed visszafele. ipon meg 15napod van a termék árának jóváírására. Elküldtem a terméket ami nekem további 8640Ft -ba került majd jött a levél, hogy megmondták hogy ne küldjem vissza mert panasszal éltek a határozattal szemben (itt majdnem beírtam hogy és én hova szarjak?). Long story short beszélgettünk 1hétig aztán semmi. Naponta mondtak ellent saját maguk által írt előző napi leveleiknek, mindig úgy csavarva a sztorit ahogy nekem kényelmesebb.
Konkrét példa erre a feltolom a kártyát lehűlik. az nem hiba, írták ezt a békéltető testületnek is, majd nekem is az ominózus levelekben. Majd becsatoltam a gyártó levelét hogy azért cseréltük mert hibás. Ekkor áttértek arra, hogy nem vittaták hogy nem hibás de ez nem volt ismeretes a márciusi első javításnál így az sikeresnek tekinthető. Erre becsatoltam nekik, a maárciusi hibaleírást az általuk küldött garanciafutár nálunk levélből, mire jött, hogy attól ez még nem biztos hogy hiba csak egy erős tipp. Akkor megint mentem a gyártóhoz (A Cseh központba mert ott javították) és már ők is unták a banánt, közölték, hogy DE hiba és thermal module defect. Erre az ipon közölte, hogy soha nem is mondták, hogy nem hibás, de nem ismerték ezt a hibát márciusban....... Mint egy óvodában komolyan mondom a fejem majdnem a falat érte mikor ezt olvastam.Mikor nyilvánvalóvá vált hogy nem akarnak fizetni, felkerestem a békéltető testületet, hogy mi a teendő ilyenkor. Ők közölték, hogy az ügyet lezárták amikor a határozat kiment érdeklődjek iponnál hogy mikor tesznek eleget a határozatnak. ipon közli, hogy ők leveleznek a békéltető testülettel és noha kötelezés van érvényben ami ebben az esetben törvény (5. törvény leszarása) majd a levelezgetésük után eldöntik betartsák -e a törvényeket avagy sem. Megint békéltető testület, letelt a határidő és a kötleezett önökkel levelezget... kérjek vegrehajtási záradékot az ügy le van zárva.
Na itt tartunk most. Jövőhét szerdán irány az ügyvéd és jön a végrehajtási záradék a 8640Ft -os postaköldséggel és a megelőlegezett vegrehajtási költségekkel együtt belevéve az illetéket. Az ügyvédi díjat ugye nem tudom behajtani de úgy nézem hogy vagy nem kapok semmit vagy beáldozom az ügyvédi munkadíjat és bukok annyit. Ja meg az alaplapom 2.5év jótállását a vidókártya feszgetése miatt. Segítsük a vállalkozásokat, hogy mégtöbb törvényt lehessen leszarni!
-
Exodion
aktív tag
válasz inf3rno #2918 üzenetére
Az se rossz. Nekem a tegnapi levelük tette be az ajtót... megköszönték hogy közöltem velük, hogy letelt az előírt 15napos határidő majd közölték, hogy még nem voltak kegyesek lezárni az ügyintézést a panasz ügyében. Mintha kötelezés mellett ezt így eldönthetnéd. Ma meg kaptam a békéltető testülettől egy levelet, hogy de igen le van zárva és menjek a bíróságra nem peres eljárásban kérjek végrehajtási záradékot a határozatra. Egyszerűen szürreális... szerintem ők is nagyon jól tudják hogy fizetni kell csak ha már ez lett a vége akkor dögöljön meg a szomszéd tehene is.
A legjobban az tetszett ahogy megpróbáltak kibújni a felelősség alól. 12 hónap az a 36 hónap úgyhogy még érezzem jól magam hogy foglalkoznak vele. Jajj hát ők nem is tettek alávetési nyilatkozatot. Satöbbi...Szerintem ha én játszottam volna ugyanezt, nekem már a végrehajtó verőlegényekkel vitte volna a lakásom berendezését...
[ Szerkesztve ]
-
Exodion
aktív tag
válasz inf3rno #2920 üzenetére
Én csak azt nem értem, hogy miért sértődtek meg ők? Nem anyáztam, nem szidtam senkit, nem veszekedtem velük, egy rossz szót nem írtam az emailjeimben, csak közöltem elsőő körben egy nagyon egyszerű kérést amire jött egy hazugság. Majd jött a hülyének nézésem, mert egy videókártya oldalak nélküli gépházban nyitott ablak mellett 20 fokos szobában 2perc alatt 90fokon tök normális. Majd ezt követően megroppantottam a pci-e slotot a közel 2kg -os kártya feszgetésével és még ekkor sem mondtam, hogy akkor baymeg csinálj amit akarsz, hanem törvény idézésével elálltam a szerződéstől és semmi öcsém. Még érezzem magam megtisztelve, hogy nem köptek szembe vagy mi?
Aztán mikor kiderül, hogy igen elbasztuk ahogy gyuribácsi megmondta anno a TV-ben, nemhogy beleállna hogy ja igen elbaxtam tessék a pénzed, neeeeee, Mint az óvodában nekiállok ferdíteni a dolgokat. Minden válaszomban konkrétan az előző napi leveleiket idéztem és mintha egy darab téglának akarnék atomfizikát tanítani. Egyszerűen röhejes az egész. Nem gáz mert többet biztosan nem hallanak felőlem visszakapom a pénzem és könnyes - ja nem - búcsút vehetünk egymástól. Még azon is gondolkodom, hogy eladok mindent amit tőlük vettem aztán veszek máshonnan. -
Exodion
aktív tag
válasz #24845312 #2924 üzenetére
Már regáltak nagyon sokat és nagyon jót . Megköszönték, hogy bírósági behajtási záradékot kérek a kötelezésre és ezen kívül semmi.
Tudod ilyenek vannak, hogy 12hónap meg 36 hónap is a jótállási jegyen, akkor az a 36 csak 12, de csak azóta mióta nekem ítélt a békéltető testület. Előtte olyan simán felajánlották a jóváírást amit utánna elutasítottak mint a huzat. Akkor még 36 hónap volt a 12 hónap .
Aztán az nem hiba, de az de nem, de az de nem is az volt amiről tudtunk, meg csak egy erős tipp de soha nem mondtam olyat hogy ne lenne hiba.
Ilyenek. Annyi van ezekből hogy öröm átolvasni, kár hogy rárakták, hogy nem terjeszthető... pedig rohadtul jót derülne rajta mindenki
[ Szerkesztve ]
-
Exodion
aktív tag
válasz Exodion #2917 üzenetére
Végülis sikerrel zárult az ügy. Tehát 2019.03.21 -től húzódó számtalan buktatót magában foglaló ügyintézésem végulis 2019.09.10 -én lezárult. Az összeget visszautalták én pedig megszakítottam a végrehajtási eljárást. Én tartom magam a továbbiakban az általam megjelöltekhez, rólam személyesen többet nem fognak hallani, de természetesen senkit nem beszélek le a boltról mindenkinek joga eldönteni hol vásárol. Én a SCAN-t választottam .
-
Exodion
aktív tag
válasz Astroboy #2961 üzenetére
Persze de itt alávetési nyilatkozat volt ami egyenértékű egy elsőfokú bírósági határozattal . Ezért is tudtam peren kívül végrehajtási eljárást indítani amit meg is szakítottam mert ekkor már jött is a pénz vissza. De igen, minden jó ha a vége jó, békésen vásárolok máshol és mindenki boldog.
-
Exodion
aktív tag
válasz #24845312 #2983 üzenetére
És mennyivel jobban jársz akkor ha a gyártóhoz küldheted direktben. Nem fogja a bolt szervize tesztelgetni 2hétig, aytán a beszállító 3hétig mire kijut a gyártóhoz - HA egyáltalán kijut mert akkor ugye mindkét helyen majd eldöntik hogy az valóban hiba-e, tehát lehet hogy visszaküldöd még kétszer mire kijut a gyártóhöz - és 2nap alatt megjavítják. Akkor már küldhetted volna oda is direktben .
[ Szerkesztve ]
-
Exodion
aktív tag
Samsung SSD-ről van szó nem? Akkor miért akarnád te azt USA-ba küldeni . Jó lesz az Németországba is GLS Standard-el 5004Ft. Ha most visszaküldessz 14napos elállással egy gépházat vidékről Budapestre, meg 9800Ft . Nem győzködni akarlak én de a kardnak két éle van. Bolti garancia ingyen szállítja csak két pistának is azt kell gondolnia hogy az általad jelzett hiba az hiba. És ha nem vélik hibának akkor nehogy felszámolják neked a bevizsgálás díját meg a visszafutár díját, és ezt eljátszod mégegyszer, amikor azt mondod hogy mazmeg inkább küldtem volna a gyártónak...
Olvass vissza mit kálváriáztam a vidókártyámmal 03.21 -től amikor 3hónap után visszakaptam selejtesen mert a gyártó kerek perec megmondta hogy hiba csak éppen a bolt meg a beszállító szerint az nem hiba és a gyártó meg ugye ASUS lévén csak a beszállítóval beszélget. Helyben küldve 6hónap alatt rendeződött és 15eFt -omba került az egész hercehurca, a tényleges szervízidő meg 2x 3nap volt. Nem azt mondom hogy így jársz de erre is van esély amúgy a Samsung SSD-k megbízhatóak és amennyire tudom gyári jótállási jegyet kapsz hozzá; a boltot törvényileg 1év jótállási kötelezettség terheli ezután úgyis a gyártóhoz mennél.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- Új Gamer PC Ryzen 7 5700X/RTX 3070 8Gb/500Gb M2 SSD/16-32Gb DDR4 3200Mhz/750W 2-3 Év Gar
- DELL Latitude 5400 14" // I5 8-GEN // 8GB DDR4 // 120GB SSD // WIN10 // MAGYAR BILLENTYŰZET
- DELL Latitude 7390 13,3" // I5 8-GEN // 8GB DDR4 // 120GB SSD // WIN10 // MAGYAR BILLENTYŰZET
- Brother HL-L6400DW duplex WiFi-s lézernyomtató 50lap/ perc!
- Új Gamer PC Intel i5 12400F/RTX 3070 8Gb/500Gb M2 SSD/16-32Gb DDR4-DDR5/700W 2-3 Év Gar
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest