- Három hónap hajlíthatóval (de most macskák helyett Mazdák)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- A Realme bemutatta a GT 6-ot, Európában is kapható a telefon
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Nagyobb kijelzőt kapott az olcsóbb Motorola Razr 50 is
- Mobil flották
- Yettel topik
- Az iOS 18 megjelenésekor az EU-ban nem lesznek elérhetők a legfontosabb újítások
- DIGI Mobil
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Marvel Rivals - Így fest a Tokyo 2099 pálya
gp A hero-shooter korábban csak PC-re lett bejelentve, de egy ideje már tudjuk hogy konzolokra is megjelenik.
-
Nagyobb kijelzőt kapott az olcsóbb Motorola Razr 50 is
ma Kínában bemutatta a Motorola az idei Razr sorozat tagjait, közeledhetünk a nemzetközi starthoz is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#77646080
törölt tag
Szia!
Nálunk tavaly volt egy kísértetiesen hasonló, szintén eredménytelen alaplapos eset. Azóta az Aqua nálunk tiltólistán van, a "többet onnan soha, semmit" kategóriában pihen. Másoknak sem ajánlom, az ügyintézés (részükről) lekezelő hangnemben folyt, az jött le belőle, hogy számukra érdektelen az ügyfél elégedettsége.
Nagy ivben kerülendő velük a kapcsolat.
-
#77646080
törölt tag
azt sem tartom elképzelhetetlennek, hogy kikerülendő az ügyintézés/gariztatás "fáradalmait" mondjuk beleszántanak kicsit egy csavarhúzóval a nyákba azzal, hogy én voltam és lehet bizonygatni az ellenkezőjét.
Sajnos, ehhez hasonló (a proci foglalatának tönkretétele náluk, majd jótállás megvonása erre hivatkozva) konkrétan megtörtént a családban. Akkor megfogadtam, hogy ilyet többet nem játszunk senkivel sem.
A részükről fölényeskedő hangú beszélgetés vége az lett, hogy azóta a csomagolás előtt videó készül a hibás termék minden részletéről, majd magáról a csomagolásról is. Ezt várta el ui. a kedvesnek éppen nem mondható, semennyire sem segítőkész Aquás kontakt. Ezzel nálunk le is húzták magukat a retyón, hitvány egy cég. Ez most van, természetesen korábban lehet, hogy korrektek voltak másokkal. Változnak az idők...
-
#77646080
törölt tag
Bár nem ismerlek téged, magamban azért csendesen bíztam benne(d), hogy csak túlzol a "súrolással". Ha ugyanazt értjük alatta, akkor a súrolás egy kifejezetten erőteljes hatású manőver, ami nem való a TV tisztításhoz. De most megnyugtattál, hogy nem súroltad.
ON: neked az ég adta világon semmi közöd ahhoz, hogy a leadott eszköz (ami eleve sérülékeny tárgy) a futárnál (vagy bárkinél) megsérült - miután átadtad nekik. Simán vissza kellene kapnod a pénzedet.
Utólagos
"okoskodásom", merengésem a témán: a bevilágítás észlelésekor nem a beállításokat kellett volna módosítanod, hanem szép csendben indoklás nélkül elállni a szerződéstől (tényleg nem rosszindulatúan mondom, de ez lett volna a legsimább). -
#77646080
törölt tag
Feltéve, hogy jól emlékszem rá (
), minden egyes elállási esetnél ez LENNE a kötelező eljárás. A vevőt nem terhelheti a visszaszállítás költsége. Vagy itt, vagy a Jogász topikban volt korábban, hogy valaki linkelte a pontos, vonatkozó jogszabályt, abban így olvasható, emlékeim szerint.
-
#77646080
törölt tag
"Szép" kis történetek...
Köszönöm a pontosítást.
[ Szerkesztve ]
-
#77646080
törölt tag
válasz
Graphics #2649 üzenetére
Nagyon hasonlóan jártam én is velük.
Sok évig elégedett vevőjük voltam, rendszeres vásárló. Egy ilyen eset után viszont tiltólistára tettem őket, kizárt, hogy valaha is az EDigitaltól vegyek bármit is és senkinek sem ajánlom őket. Tróger, igénytelen, szemét cég.
Megérte nekik? Igen, a pillanatnyi haszon... mert rövid távon gondolkodnak. Ostobák. Tuti elégedett, rendszeres vevőt elüldözni, nem hatékony tevékenység.
-
#77646080
törölt tag
válasz
Goldberg03 #2673 üzenetére
Szinte biztos, hogy nem érné meg ebben az esetben, és szintén a linkelt (Jogász-)topikot javaslom. Kapni fogsz segítséget náluk.
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!