- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Android szakmai topik
- iPhone topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- MIUI / HyperOS topik
- One mobilszolgáltatások
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
Új hozzászólás Aktív témák
-
koby11h
őstag
Szerintem az emag nem, ahogy egy piac üzemeltetője sem fizet, ha te az ott helyet bérelő árustól kukacos cseresznyét vettél. Az emag csak a piacteret üzemelteti, te a forgalmazóval leszel jogviszonyban. Tudtommal, mert nekem az emag ezt mondta reklamációnál, ez 3 éve volt.
"C3PO egyetlen igazi hibája, hogy választékosan fejezte ki magát a sok bugris között..."
-
koby11h
őstag
tok-shop.hu
Nem az van raktáron, amit a webshop mutat. Másik terméknél sem, hiába választottunk másikat. Azt mondják feladják, de nem, csak telnek a napok. Végül nem azt küldik, amit rendeltünk. Köszi!"C3PO egyetlen igazi hibája, hogy választékosan fejezte ki magát a sok bugris között..."
-
koby11h
őstag
válasz abdulka1 #3955 üzenetére
Második lapot ki kell tépni, lefotózni vagy beszkennelni és a területileg illetékes jegyzőnek beküldeni.
Sok lúd disznót győz! Kivéve ha a boltos apukája a jegyző, mert ugye nálunk ilyen is van..."C3PO egyetlen igazi hibája, hogy választékosan fejezte ki magát a sok bugris között..."
-
koby11h
őstag
"C3PO egyetlen igazi hibája, hogy választékosan fejezte ki magát a sok bugris között..."
-
koby11h
őstag
válasz #46372352 #3752 üzenetére
Hát ha a Soltrade Europe Kft nem szűnt meg, akkor még csak jogutód sem lehet Konzolvilág, akkor meg ha a szerződésben ezt a korábbi termék garanciális ügyintézés dolgot nem vállalta, akkor semmi sem kötelezi rá. Akkor a Soltrade Europe Kft-t kell keresni.
Lehet csak megvette a Konzolvilág a Compker névhasználati jogot... gondolom.[ Szerkesztve ]
"C3PO egyetlen igazi hibája, hogy választékosan fejezte ki magát a sok bugris között..."
-
koby11h
őstag
válasz jozefgucci1 #3703 üzenetére
Akkor edigitaltól ne vegyél semmit
Nekem kb. egy sorozatszámnál egyezett meg a termék és a gar.papír, mindig le kell velük leveleznem, hogy rendes gar.papírt adjanak (pl. Samsung) és jó sorozatszámot írjanak rá, ne valami belső azonosítót...[ Szerkesztve ]
"C3PO egyetlen igazi hibája, hogy választékosan fejezte ki magát a sok bugris között..."
-
koby11h
őstag
Elég volt jelezni, hogy ez lesz. Aznap kaptam egy igazolást, hogy az áru épségben visszaérkezett és visszakaptam 2 nap múlva a teljes vételárat.
Végül kiderült, hogy az Emag piactér kapcsolat miatt lett ez ilyen bonyolult. Legközelebb közvetlenül inkább a bolttól rendelek."C3PO egyetlen igazi hibája, hogy választékosan fejezte ki magát a sok bugris között..."
-
koby11h
őstag
válasz Alcsi69 #3668 üzenetére
Szia!
Egyszer küldj vissza a Lumenet Kft-nek
Rendeltem, minden ok, megkaptam, minden ok, sőt példás. Kipróbáltam 30 percet, de a termék kritikán aluli - anyaghasználat, tervezés kuka. Jeleztem másnap szóban, hogy elállok. 3 nap után írásban is, és aznap visszaküldtem a terméket is csomagként.
10.04 átvették, és azóta néma csönd. Semmi ok, megkaptuk, rendben van, nemsokára utalunk... csak néma csönd.
14. napon telefon, hát nincs bent aki ezt szokta intézni, holnap jön, csinálja és utalunk. Ok, de semmi.
3 nap múlva megint telefon, igen, nemsokára átnézi és utalunk, aztán 3 napig megint semmi. Holnap reggel email, és utána telefon is, hogy eltelt 21 nap és 14 napon belül kellett volna bárit is tenniük, szóval kapják össze magukat.
Szóval nyugi, még nagyon réérsz!"C3PO egyetlen igazi hibája, hogy választékosan fejezte ki magát a sok bugris között..."
-
koby11h
őstag
válasz #24845312 #3637 üzenetére
Első: Raktáron, aha, de lehet valamelyik másik üzletben és néha 1 hét mire visszajut a központba, utána postáznak. Vagy épp nagykerben van raktáron...
A garanciajegyes dolgot én is megerősíthetem! Három termék, három valami belső azonosítós garanciajegy, egynél reklamáció, újabb garanciajegy de rosszul ráírva az általam elküldött sorozatszám, újabb reklamáció és utána kaptam hivatalos Samsung garanciajegyet jó sorozatszámmal. Amit nekem kellett először leírnom emailben, majd másodszorra lefotóznom! és elküldenem.
Nem tudom akkor minek van belső azonosítójuk, ha nem tudják visszakeresni a valódi sorozatszámot...[ Szerkesztve ]
"C3PO egyetlen igazi hibája, hogy választékosan fejezte ki magát a sok bugris között..."
-
koby11h
őstag
Ez nem az én címemről megy! Ha erre szabályt csinál akkor minden ilyen webüzenet spam-be megy...
Ok, tartalom alapján csinálhat szabályt, de akivel én "leveleztem" nem tette. Viszont 2 nap múlva utalt.
Egyébként ha az ügyfeleinknél lévő legtöbb adminisztrátorból indulok ki, hát nem tudnának ilyen szabályt csinálni[ Szerkesztve ]
"C3PO egyetlen igazi hibája, hogy választékosan fejezte ki magát a sok bugris között..."
-
koby11h
őstag
válasz daniiel09 #3492 üzenetére
https://faszacuccok.hu/kapcsolat
Ezt nem tudják letiltani.
Én csináltam már másik webshopnál, hogy 5 percenként elküldtem ugyan azt, a 14-diknél jött válasz az abban megadott email címemre, hogy hagyjam abba. Arra jeleztem, hogy 11990 Ft visszautalását ígérték, ha ezt megkapom ok, ha nem akkor addig én ráérek...
De ez csak egy végső ötlet..."C3PO egyetlen igazi hibája, hogy választékosan fejezte ki magát a sok bugris között..."
-
koby11h
őstag
Eredeti ár/akciós ár, árfeltüntetés szabályozás - talán jobb lesz a helyzet, de még addig van egy év: [link]
"C3PO egyetlen igazi hibája, hogy választékosan fejezte ki magát a sok bugris között..."
-
koby11h
őstag
Turbado hírek, ha valaki nem olvasta volna még:
[link]"C3PO egyetlen igazi hibája, hogy választékosan fejezte ki magát a sok bugris között..."
-
koby11h
őstag
Euronics, az utolsó bekezdéssel én is találkoztam. Sajnos csak csepp a tengerben ez a bírság:
https://index.hu/gazdasag/2020/09/17/jegybanki_birsag_az_euronics_uzemeltetojenek/"C3PO egyetlen igazi hibája, hogy választékosan fejezte ki magát a sok bugris között..."
-
koby11h
őstag
válasz koby11h #3234 üzenetére
Megjött pótlólag a garanciajegy az edigitaltól a telefonhoz, postai levélként.
Valódi Samsung garjegy, hibás dátummal (mert a számla kiállítási dátumát írták rá nem az átvétel dátumát, pedig maga a garjegy szerint "a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadásától"...). Továbbá sorozatszám nélkül, hiába diktáltam le és ellenőrizte vissza az ügyfélszolgálatos
Ha 17 év alatt nem sikerült ezeket megtanulniuk, akkor félek már nem is fogják..."C3PO egyetlen igazi hibája, hogy választékosan fejezte ki magát a sok bugris között..."
-
koby11h
őstag
válasz #24845312 #3212 üzenetére
Tegnap átvett mobil, sorozatszám a dobozon és a garpapíron természetesen eltért.
Mivel ilyen ki-kivel van kavar van körülöttük (egyesülések) így inkább felhívtam Őket, lediktáltam a mobil sorozatszámát a dobozról és kértem egy arra szóló garancialevelet.
Jövő héten meglátjuk kapok-e valamit."C3PO egyetlen igazi hibája, hogy választékosan fejezte ki magát a sok bugris között..."
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- Lexus, Toyota topik
- Kerékpársportok
- Gitáros topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- alza vélemények - tapasztalatok
- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
- További aktív témák...