- Google Pixel topik
- iPhone topik
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Leépíti a Sony az európai piacot?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- A kompaktok között a Honor8 Mini lehet a király
- Lendülettel mehet nyaralni a Samsung
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
Új hozzászólás Aktív témák
-
TIT
veterán
válasz
Exodion #2987 üzenetére
Nem ssd-re írtam hanem mindenre,pár dolog amcsiba megy vagy tajvanra,az se jobb.
Rám nem vernek fuvardíjat mert bemegyek a boltba.
5000.- is sok,romániába 2000.- a posta és miért én fizessem?
Én még nem jártam így ill.hardverkerbe vittem vissza a 7790-et és elfogadta a szervizes mert tele a net a blackscreen hibával,2 nap volt és kaptam cserekarit kivételesen,az eladó makogta,hogy hazavitte és semmi baja,csak jófejségből cserélték,ja mondom biztos.
Volt ismerősnek,hogy a corsair egeret a gyártó dobta vissza,hogy koszos és repedt,az aqua nem.
Na ez az,hogy a gyártó(HIS) nem tárgyal velem csak a forgalmazóval vagy kiskerrel.
Na ezeket is csak számtechbe játszák el,aztán ha letelik a 3 év gari és betojik dobhatom ki a 100ezres vgát vagy bármit mert nincs szerviz. -
#24845312
törölt tag
válasz
Exodion #2984 üzenetére
Igen, akár ez is benne van a pakliban, de ez már boltfüggő. Én valahogy mégis szívesebben adom le helyben garanciáztatni, vagy pl. Alza esetében megvárom a futárt, aki ingyen elviszi, majd ingyen hozza is a cserét, ami egyetlen fillérembe sem kerül, nem kell külföldre postázgatnom a saját költségemen így semmit.
-
Astroboy
őstag
válasz
Exodion #2959 üzenetére
Ne semmi sztori, ennyi idő alatt míg toszolódtak egy gyerek majd' elkészül.
Békéltető határozata sajnos csak iránymutató tudtommal, szóval a határozat megszületését követően a feleken áll, hogy tartják-e magukat ahhoz.
Azért csak minden jó, ha a vége jó, ahogy azt előttem is megjegyezte a kolléga. -
Exodion
senior tag
válasz
Exodion #2917 üzenetére
Végülis sikerrel zárult az ügy. Tehát 2019.03.21 -től húzódó számtalan buktatót magában foglaló ügyintézésem végulis 2019.09.10 -én lezárult. Az összeget visszautalták én pedig megszakítottam a végrehajtási eljárást. Én tartom magam a továbbiakban az általam megjelöltekhez, rólam személyesen többet nem fognak hallani, de természetesen senkit nem beszélek le a boltról mindenkinek joga eldönteni hol vásárol. Én a SCAN-t választottam
.
-
inf3rno
nagyúr
válasz
Exodion #2921 üzenetére
Én nem tudom, hogy direkt erre vesznek e fel embereket, hogy próbálják elhajtani a garanciásokat, vagy alapból ekkora gyökerek, csak mert senki nem koppint a körmükre. A lényegen nem változtat. Itt érdemes visszanézni, ha vásárlásra adod a fejed, sok cégről írtak már. Az Aqua garancia intézése is hasonlóan színvonaltalan pl, szóval tőlük se érdemes. Én most apróról szoktam leginkább kevésbé romlékony dolgokat, pl memória, CPU, SSD/HDD, videokártya?, illetve bestmark-tól, ha olyan a cucc, hogy a használttal mindig van valami, pl alaplap, táp, szünetmentes, de velük még sosem garanciáztattam, úgyhogy lutri valamennyire az is.
-
inf3rno
nagyúr
válasz
Exodion #2917 üzenetére
Én annak idején egy Dell monitort vettem 50k körül ipontól, nem egy ennyire nagy összeg volt. Nálam 3 törvény leszarásáig jutottak. Egy hibás monitort küldtek tele ujjlenyomattal, amire én azt mondtam, hogy akkor cseréljék vagy adják vissza a pénzem. Ők mindenképp gariztatást akartak rá, nem izgatta őket, hogy a törvényben az van, hogyha 3 napon belül meghibásodik, akkor cserélniük kell. A gari náluk 2 hónap alsó hangon, de akár további több hónapig is elhúzhatják kedvük szerint, mint ahogy a fenti eset is mutatja, és én nem engedhettem meg magamnak, hogy addig monitor nélkül legyek. Mondtam, hogy lófaszt lesz itt gari. Leveleztünk még hetekig, mint az óvodások, írtam a törvényt, meg hogy Vodát ezért 200-ra büntették, hogy semmibe vette, azt mondták a magyar jogszabályoknál nincs precedens. Nem tudtam, hogy ezen most röhögjek vagy sírjak. Utána felhívtam a fogyasztóvédelmet, hogy mi a teendő, azt mondták, hogy inkább álljak el, mert így sosem kapom vissza a pénzem. Elálltam, buktam a szállítást 2x, ami összesen 10k volt, illetve a pénzem 3 hónap után jött meg többszöri felszólítás után. Küldtem levelet a fogyasztóvédelemnek, hogyha már a Vodát ugyanezért megbüntetik, akkor ugyan már foglalkozzanak egy kicsit az én esetemmel is, ahol még a pénz visszafizetéssel is erősen kicsúsztak a törvény által megszabott határidőből, de magasról leszarták. Volt még egy harmadik törvény is, amit megsértettek menet közben, de már nem tudom mi volt az. Ez még 2012-ben volt emlékeim szerint, de azóta is ugyanezt játsszák.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Frederick Forsythe: Isten ökle (nem olvasott)
- LG 65BX - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest