- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Visszatér a Pebble
Új hozzászólás Aktív témák
-
inf3rno
nagyúr
Jó, de tudsz másik alternatívát monitorra kalibrálással és leginkább pixelgaranciával? Nekem nem hiányzik, hogy kihozzanak egy pixelhibásat és mondjuk el kelljen állni miatta. Inkább fizetek többet, mint hogy vissza kelljen küldözgetni utána meg felszólításokat írni, hogy utaljanak már.
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
-
nagyúr
230 km-ről necces lenne a személyes ígyis - úgyis.
[ Szerkesztve ]
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
nagyúr
-
_q
addikt
A Google értékelések alapján minden hiábavaló. Többen jelentették már a fogyasztóvédelem felé is. Van aki azt írta, hogy ez egy adott cég alá van bejegyezve, nem önálló cégként van jelen, így csak emailen lehet kommunikálni, mert persze a telefonos ügyintéző mint írtam semmire se jó, ha éppen 50-ből 1x elérhető.
Én is a 14 napos elallásban láttam a megoldást, bár nem tudom ilyenkor a ki-és visszaszállítás postaköltséget is kötelesek-e megtéríteni, mert ha nem, akkor nem éri meg emiatt buknom minimum 3000Ft postaköltséget. Viszont szerintem a Google értékeléseken olvasottak alapján biztosan nem fizetnek vissza, de ha igen vajon mikor. Egy emailed nem képesek válaszolni.
-
_q
addikt
Szerencsére semmi komoly és az eszköz is működik. [kép]
Egyedül az zavar, hogy nem képesek kicserélni, miközben ez lenne a normális. Na meg nem kínából rendeltem, ahol ez még elnézhető lenne. Kínaiak legalább rendesen reagáltak volna és segítettek volna, nem úgy mint ez a szélhámos banda.Ha megnézed a google értékeléseket, rengeteg panasz van és válaszra se méltatták. Volt aki visszaküldte a terméket ugyan azzal az okkal mint én, sérültet kapott és az ár felét akarták visszafizetni arra hivatkozva hogy értékcsökkent lett a termék. Volt aki nem azt kapta amit rendelt és meg akarták az eladók magyarázni neki, hogy a 2 termék ugyan az. Egyértelmű, hogy átverésre megy az egész.
Én már arra gondoltam, ezeket a termékeket direkt sérülten/hiányosan veszik olcsón. Ugye az ár kb ugyan annyi, mint ha én kínából venném, ami gyanús, mert itthon adó/áfa cég fenntartás stb miatt sokkal drágábban szokták adni a kínai termékeket. Mivel ennyi a sok negatív és szinte hasonló 3-4 panaszra alapozott reklamáció, ezért gondolon. Ennyi szívás nincs azért a kínai cuccokkal, pedig sokszor rendelek kínából.
Panaszkönyvet hol írjak? Nem reagálnak, az oldalukon semmi nincs. Elvileg kb. 40. vállalkozás a nem megbízható országos listán.
[ Szerkesztve ]
-
inf3rno
nagyúr
-
#31600896
törölt tag
Ma megkaptam a csomagot, visszahozta a postás. Kemény 1000 forintot kellett fizetni érte pluszban. A csőd vinné el azt a Bluechip céget egyszer. Hívtam őket most egy másik ügyintéző vette fel a telefont, de azzal nem vagyok kisegítve, hogy azt mondja a telefonba, hogy egyetért velem... sz..házi egy banda.
-
#31600896
törölt tag
Ráadásul vagy 10 napot vártam a monitorra mire egy állítólagos külső raktárból megérkezett. Na általánosságban elmondható, hogy a megvetted használd, innentől kezdve a tied alapú gondolkodásmód nagyon is érvényben van a mai napig. Használt terméknél még elmegy (pl. jófogás). Legfeljebb ha visszaérkezik femegy hardverapróra szerényebb áron. Más ötletem nincs. A bluechip meg megérdemelné, hogy a vásárlóinak a 90%-a ne vegye át a megrendet termékeit. Reklamációs osztályról aki felvette a telefont nagyon pozitív volt végig. (átvesszük, nem szokott gond lenni, visszafizetjük, bla bla bla...)
-
inf3rno
nagyúr
Fogyvéddel akkor lehet őket megszivatni, ha kijelentik, hogy ez az általános gyakorlatuk, aztán kiderül, hogy sérti a fogyasztóvédelmi törvényt. Egyébként csak annyit mondanak, hogy egyedi ügyekkel nem foglalkoznak, fordulj a békéltetőhöz. Szoktak még GVH-nál feljelentést tenni, de nem tudom oda pontosan milyen ügyek kerülnek, azt hiszem ha hazudnak egy hirdetésben, hogy előnyre tegyenek szert a konkurenciával szemben vagy ilyesmi.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
EkSYS
senior tag
hello!
A vodka csak az egyik imei-t veszi meg a samutól mert így adja el a készüléket, ergó csak az egyik imei-t tudja megbilincselni - szerintem.
A mall meg írásban kijelentette hogy az a szla nem az övék.
Szvsz. a szla hamisítvány.
Természetesen Klaudics nem elérhető és semmilyen korábbi kontakomra nem reagál.
A készülék amúgy egy sim-el tökéletesen fut. Remek kis cucc amúgy.Eki - az eredeti
-
BiP
nagyúr
Na, azóta meg tovább változott a helyzet ezek szerint, ez nekem is új.
(csupán arra akartam utalni, hogy nem egyesültek, hanem volt régen a hardverker, akik indítottak bestmarkt néven egy modernebb webshopot, meg új boltot is nyitottak nem messze a hardverkertől.)
Ezek szerint közben meg is szüntették a régit.[ Szerkesztve ]
-
#24845312
törölt tag
Nem az Emagtól vettem, hanem az Emag Marketplace partnerétől (aki lehetett volna bárki, de pont az Edigital volt az jelen esetben). A terméket az Edigital csomagolta, küldte és számlázta is. Hibásan.
Olyankor szoktam így vásárolni, amikor olcsóbb így megvenni, mint közvetlenül magától a külsős cégtől. Sok esetben olcsóbb így, hogy hogyan, azt nem tudom, nem is szoktam vele foglalkozni.
Maszkot is rendeltem már így külföldi cégtől, mert míg Magyarországon sehol nem lehetett kapni, vagy ha mégis, akkor kb 10-szeres áron, addig a hirdető román cégnél meg hegyekben állt, méghozzá nagyon jó áron. Fizetni csak utánvéttel kellett, magyar Forintban, és olyan szállítási díjjal, mintha Magyarországról rendeltem volna. Soha nem is hallottam volna az adott cégről, de így, hogy fönt volt az emag.hu oldalon, így már igen. Az a külsős cég is jól járt, én is jól jártam, meg az Emag is jól járt, mert nyilván a külsős cégek jattolnak is neki az eladások után. -
BiP
nagyúr
Megj: a bestmarkt nem egyesült a hardverkerrel, hanem eredetileh volt a hardverker, és indított egy új webshopot.
De én is azt mondtam, mondom, ha Scorp az emagtól vett valamit, akkor velük van kapcsolatban. Az edigital leszállíthatja közvetlenül, viszont a számla az emagtól kell jöjjön, és neki az emagnak kell fizetni.
Normális esetben engem , mint vevő nem kell, hogy érdekeljen, hogy az emag honnan szerzi be a cuccait vagy hogy mi a céges háttér. -
#24845312
törölt tag
Rendben, így már sejtem, hogy miért nem értitek amit írtam. Ha jól gondolom, nem ismeritek az Emag Marketplace-t?
Az emag.hu oldalon amikor nézegeted a termékeket (ez az Emag Marketplace), ott nem csak az Emag által forgalmazott termékek láthatók, hanem külsős cégek termékei is. Amikor kiválasztasz egy terméket, azonnal látod, hogy azt közvetlenül az Emag forgalmazza-e vagy más cég. Én amit rendeltem, azt az Edigital hirdette az emag.hu oldalán keresztül. Ezt rendeltem meg. Ezért jöttek értesítések az Emagtól is, illetve az Edigitaltól is. A gond az, hogy teljesen más árakat írtak mindketten a megrendelés leadását követően a visszaigazoló e-mailekben. Maga a megrendelés az emag.hu oldalon történt, az Emagtól van a megrendelésnek egy azonosítószáma is, és az Emag oldalán tudom nyomonkövetni a csomag útját is. Itt fel van tüntetve az is, hogy "A terméket forgalmazza és szállítja a(z) Extreme Digital". Az Edigitalos fiókomban természetesen nyoma sincs ennek a megrendelésnek, hisz nem az edigital.hu oldalon rendeltem, de ez így teljesen rendben is van.
Régebben is rendeltem már így más cégektől, és nem volt semmi gond, magától értetődő volt, hogy a külsős cég annyiért számlázta ki a termékeket, amennyiért hirdette az emag.hu oldalon. Most viszont sajnos az Edigital teljesen más áron küldi a csomagot, mint amennyiért hirdette az emag.hu oldalán.
(Ez már nem a történethez tartozik, de egyébként egyesült a két cég Extreme Digital-eMAG Kft. néven.) -
#24845312
törölt tag
Én Panasonic-kal is megszívtam a változatosság kedvéért, pedig egyik nagy kedvencem volt a Panasonic X400. Hiába vigyáztam nagyon rá, sajnos nem húzta túl sokáig. Vettem több darabot is, annyira tetszett, mindegyiket szép sorban elhasználtam, míg el nem fogytak. Ha kapható lenne megint újként, megint vennék belőle párat, nagyon tetszett az a telefon.
-
#24845312
törölt tag
Alcatelt még a nyomógombos korszakból ismertem, azóta nem is mertem a kezembe venni egyet se közülük. Meg is lepődtem, amikor jópár éve megtudtam, hogy még mindig gyártanak telefont, és nem tűntek el végleg a süllyesztőben. Lehet aztán az érintős telefonjaink már megbízhatóbbak, nem tudom.
-
#24845312
törölt tag
Sajnos a többi bolt is ilyen vagy hasonló, beleértve a mobilszolgáltatókat is. Öcsémnek azt mondták a telefonra, hogy víz érte, holott egyébként bírnia kéne a vizet a gyári specifikációk szerint (ennek ellenére ha mégis valahogy víz jutott bele, akkor szerintük biztosan nem rendeltetésszerűen használta, volt az indok). Ugyanezt eljátszották munkatársam telefonjánál is, holott állítása szerint soha nem járt víz közelében a telefon (ők viszont találtak valami nyomot, elszíneződést a panelon). Nekem azt mondták, biztos leesett valahonnan, és attól lett baja, holott egyébként ütésálló a telefon, és az égvilágon semmi külsérelmi nyom nem volt rajta. Volt olyan telefon, hogy úgy adták vissza a szervizből, hogy a bolt kijáratáig bírt csak működni, úgyhogy amint kiléptem a kijáraton, már mehettem is vissza. És ezt addig ismételgették, míg végül betelt a garancialap a sok szervizelés miatt, de csak nem akart a nagyszerű Alcatel telefon úgy működni, ahogy kéne... Telenor, Telekom, Vodafone volt az érintett (bár lehet, hogy még éppen Pannon-nak vagy T-Mobile-nak hívták őket) a fenti példáimban amik most így hirtelen eszembe jutottak, tehát szerintem egyik sem különb a másiknál. Én mondjuk zugárusoknál pont amiatt nem is mertem soha vásárolni, mert a nagyobb cégekkel is csak negatív tapasztalataim voltak.
-
#24845312
törölt tag
Amiatt gondoltam, mert már egy ideje nekem sem szoktak válaszolni ha írtam, úgyhogy el is lettek felejtve részemről, gondoltam biztos már nem is működnek, vagy épp bezárás alatt állnak. Személyes átvétel sem volt náluk már nagyon régóta, szóval passz, hogy mi van velük. Nem hinném, hogy a vírus miatt lenne, hisz rajtuk kívül minden más boltban meg dolgoznak gőzerővel ugyanúgy.
-
#24845312
törölt tag
Nem normálisak. Hazudoznak össze-vissza, csakhogy mindenről meg van az e-mail és SMS, a rendelések júliusi leadásától kezdődően. Akciós áron kínáltak jópár dolgot, olyan árakon, amennyiért a versenytársaik nem, ezzel vevőkkel vettek el tőlük. Igen ám, csakhogy a rendeléseket nem is tudták az adott áron teljesíteni mind a mai napig. Kezdték az időhúzással (1,5 hónap telt el a rendelések leadása óta, és mindvégig volt nekik készleten az adott termékekből!), majd a felesleges berángatások (megjött a rendelés értesítések, viszont a boltban meg nem adták oda a rendeléseket rendszerhibára hivatkozva), majd mivel mindezek ellenére sem töröltem én magam a megrendeléseket, ezért most kitalálták azt, hogy mivel én nem vettem át őket, ezért fogják törölni azokat! Csak azért, hogy ne kelljen az akciós áron odaadniuk őket!
Levelekre persze nem válaszolnak, a telefonos ügyfélszolgálatuk meg a nullával egyenértékű.
Sok pénzt (8 számjegyű összeg) hagytam eddig náluk a magyarországi megjelenésük óta, de most, hogy megpróbáltak hülyének nézni, végleg betelt a pohár velük. Az ügynek garantáltan lesz még folytatása részemről. Nem a termékek miatt, hanem a vásárló hülyének nézése miatt, mert ennyire pofátlanul nem hazudozhatnak és nem vehetik semmibe a vásárlókat sem, meg azokat a versenytársaikat sem, akik valóban rendelkeztek az adott termékekkel, és amiatt nem tudták azokat eladni, mert a "nagyszerű" emag olcsóbban adta őket (elméletben legalábbis).[ Szerkesztve ]
-
inf3rno
nagyúr
Aqua, ipon, edigital, emag, alza, euronics, vatera, ahonnan nem veszek már semmit, vagy csak nagy ritkán valami kis értékű dolgot. Árukeresőn azért ott szokott lenni vélemények között, hogy melyik bolt milyen. Háztartási gépeknél pl a preciz.hu-t tudom ajánlani. Számtechnél a bestmarkt, oázis, ahonnan mostanában nagyobb dolgokat rendeltem.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
bolic
őstag
Az emag már nem küld számlát és garipapírt, ehelyette doboz oldalán van az emag sorszám és weblapon virtuálisan meg van adva a gari dátum, nekem pl. a monitort sikerült meghosszabbítani 5 évre a garancia virtuálisan.
[ Szerkesztve ]
Siketeknek ártalmasak az érzéketlen tuskók!
-
bolic
őstag
Mindenképpen kell a kombi, mert nyáron kényelmetlenül érzem magam a szellőztetés hiányában, ha van szellőztetés, jönnek a rovarok és bogarak ezerrel.
Amúgy tárgytalan a téma, anyukám másik kisebb céget fölhívott és hétfőn el fog jönni igényfelmérést végrehajtani!
Siketeknek ártalmasak az érzéketlen tuskók!
-
inf3rno
nagyúr
Az van, hogy Budapest innen 2-3 óra kocsival, nem fogok azért elégetni 10k-t a kocsival, hogy személyesen át tudjam venni a cuccot. Futárral meg kb. azt küldenek, amit nem szégyellnek, garanciát intézni messziről szintén jóval nehezebb, mint személyesen.
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
"az ő 7850-e nem és poros is,1 óra múlva beszart,vihette vissza,persze kicserélték origira,azóta jó,ez volt 2013-ban."
Nem emlékszel véletlen, hogy ennél azonnal cserélték, mert 3 napon belül meghibásodott, vagy azt mondták, hogy garanciás? Pont az ilyen poros, ujjlenyomatos, azonnal meghibásodó dolgok, amik előfordulnak mindegyik nagy cégnél, és lövésem sincs, hogy mi az oka. Csak annyi biztos, hogy ezek bekerülnek valahogyan szervizbe, aztán ott vagy megszerelik őket, vagy nem, majd utána újra csomagolják, és eladják újként. Én is futottam már bele ilyenbe, de rengeteg ilyet olvastam szinte mindegyik nagyobb boltnál. Aztán ha megszívja vele az ember, akkor általában kezdődik a tortúra, hogy vagy álljak el, és akkor bukom a szállítási díjat (ami így van hogy 5 pénz a semmiért), vagy várjak 2-3 hónapot garanciában arra, amit kifizettem, de nem teljesítettek. A cserére egyik cég sem hajlandó, pedig a törvény előírja nekik.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
Ja, papíron van, a gyakorlatban meg olvastam olyan sztorit, hogy A cég elküldte a fazont B céghez, hogy ott csinálják, a B cég meg visszaküldte A-hoz, aztán bezárult a kör. Nem tudom, hogy most mi a helyzet, de az utóbbi 5 évben, ahányszor néztem laptopos topicban sosem volt ajánlott pont ezért.
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
Azért érdemes a céget és a webshopjukat külön választani. Amennyire én tudom jó márkának számít a porszívók terén. Bár pl laptopoknál a Lenovot pont a support hiánya miatt nem ajánlják, egyébként maguk a gépek jók, de ha elromlik, akkor nagyon meg lehet szívni vele.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
4 évre tervezni egy kicsit túlzás, de én is úgy vagyok vele, hogy belefér, mert nem egy hatalmas összeg. Visszavinni biztosan nem fogom, max postával visszaküldeni, ha mégsem jó. De ha így van, akkor mégis kitől kérdezzem, ha nem a gyártótól, hogy melyik szűrő kell a gépbe. Na majd kiderül. Egyelőre még nem jött a futár másodjára.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
Gondolom ez attól függ, hogy a gyártónak van e hazai képviselete. Ha nincs, akkor jobb kerülni, aztán kész. A Samsung SSD-k egyébként a legjobbak között vannak a piacon. Viszont akkor már ennyi erővel lehetne külföldről is rendelni mindent. Csak valami olyasmi rémlik, hogy a kintről rendelt cuccokat a hazai képviselet nem intézi el, hanem azokat neked kell kiküldeni oda ahonnan vetted, ami elég nagy marhaság. :S Legalábbis úgy rémlik sokan szívnak ezzel, amikor németben vesznek elektronikát. Aztán lehet én tudom rosszul.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
Exodion
senior tag
Samsung SSD-ről van szó nem? Akkor miért akarnád te azt USA-ba küldeni . Jó lesz az Németországba is GLS Standard-el 5004Ft. Ha most visszaküldessz 14napos elállással egy gépházat vidékről Budapestre, meg 9800Ft . Nem győzködni akarlak én de a kardnak két éle van. Bolti garancia ingyen szállítja csak két pistának is azt kell gondolnia hogy az általad jelzett hiba az hiba. És ha nem vélik hibának akkor nehogy felszámolják neked a bevizsgálás díját meg a visszafutár díját, és ezt eljátszod mégegyszer, amikor azt mondod hogy mazmeg inkább küldtem volna a gyártónak...
Olvass vissza mit kálváriáztam a vidókártyámmal 03.21 -től amikor 3hónap után visszakaptam selejtesen mert a gyártó kerek perec megmondta hogy hiba csak éppen a bolt meg a beszállító szerint az nem hiba és a gyártó meg ugye ASUS lévén csak a beszállítóval beszélget. Helyben küldve 6hónap alatt rendeződött és 15eFt -omba került az egész hercehurca, a tényleges szervízidő meg 2x 3nap volt. Nem azt mondom hogy így jársz de erre is van esély amúgy a Samsung SSD-k megbízhatóak és amennyire tudom gyári jótállási jegyet kapsz hozzá; a boltot törvényileg 1év jótállási kötelezettség terheli ezután úgyis a gyártóhoz mennél.
[ Szerkesztve ]
-
#24845312
törölt tag
Vagy pedig ha gyártói garanciát írnak (pl. 5 év gyártói garancia). 1 év a kötelező jótállás, 1 éven belül kötelesek intézni a garanciát, de 1 éven túl már elhajtanak, hogy vedd föl a kapcsolatot a gyártóval. Több ilyen boltról tudok, hogy erre játszanak rá a "gyártói garancia" megnevezéssel.
-
dioka7
senior tag
Ugyanez van Budaörsön is. Ott is kb semmire való a boltvezető. Mikor azt mondta, hogy ő sem tud senkit felhívni, csak emailt írni, nem tudtam, hogy sírjak vagy nevessek. Meg amikor nekem esett, hogy a visszáru számlát utalásra állították ki és minek mentem be, mert ők ki akarták utalni, hogy ne kelljen bemennem. Mondom, ok és hova is utalták volna? Mert én kp-ben, utánvéttel fizettem. Erre kicsit visszább vett... Sz.rházi az összes. A 444-nek megírom Seirei, köszi az ötletet. Amúgy a homárnak is megírtam, de nem közölték le...
-
inf3rno
nagyúr
Szerintem ha személyesen megy oda valaki a pesti boltjukba verni az asztalt, az azért más lehet. Én viszont azért vásároltam webshopban, mert ezt nem tudom megtenni. Irtam ma is nekik, egyelőre nem jött válasz, de az eddigiek alapján nem is fog. Lehet, hogy a levelező rendszerükben van gond, és az info@alza.hu -ra menő levelek elvesznek. Legalábbis azokra sosem kaptam választ, csak arra, amit a honlapjukon az űrlapon keresztül küldtem. Hmm visszanéztem, legutóbb is oda küldtem el, amikor cserélték, és akkor megkapták, szóval ez sem lehet gond. Egyszerűen csak az van, hogy vagy nem nézik, vagy nem foglalkoznak vele.
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
Most már mindegy, tegnap azt írták foglalkoznak a dologgal. Meglátjuk. Egyelőre még nem írtak semmit.
Közben piros pont a masszorellato.hu -nak, 70%-os csokit küldtek ki 53%-os helyett, írtam nekik, cserélték. Igazából cserélték volna, de inkább rendeltem még egy adagot. Jó a 70%-os is bizonyos dolgokhoz...
Buliban hasznos! =]
-
Seirei
tag
Súrolni szó használattal lehet túloztam, de azt bevallom hogy nem is "épp hogy hozzáért a mikroszálas ruha a képernyőhöz" mód töröltem le onnan foltot/ujjlenyomatot. Tisztában vagyok vele hogyan kell ezekkel bánni, nem egy ilyen tv-vel volt már dolgom valamint a napokban adtam el itt egy több éves lg-t is amit hasonló mód, odafigyeléssel tisztítottam folyton. Érdekes mód azokkal nem történt ilyen
Bevilágításnál pedig külön említettem hogy elég erősen volt jelen azon a ponton. Tudom hogy lcd probléma (konkrétan edge led-es probléma). Többi sarkaiban is jelen volt, de a jobb alsónál volt a legerősebb, olyannyira hogy halványan sötét jeleneteknél is szemet szúrt.
[ Szerkesztve ]
-
Seirei
tag
Nincs betörve, hanem elpattant belül a panel a jobb sarkán mikor lesúroltam a képernyőt.
Így néz ki kikapcsolt állapotban. Ahogy látható, sértetlen.Azóta találtam hasonló esetről írást, ahol az lett tisztázva hogy összeszereléskor a csavar túl szorosan lett meghúzva adott ponton (ennek jele az erős bevilágítás) ami miatt elég volt egy kicsit is erősebb nyomás hogy belül megrepedjen a panel.
Természetesen a post írója nem kelet balkáni régióban él, a készüléke nem egy alig két éves, új kínai márka hanem lg volt így neki cserélték a készüléket.Update: azóta emag válaszolt a levelemre amiben tisztáztam a helyzetet, képekkel alátámasztva, most már tényleg küldenek egy futárt hogy bevizsgálják a készüléket. Viszont készülök rá, hogy ott már be lesz törve.
[ Szerkesztve ]
-
#24845312
törölt tag
Mármint ezt kikre érted, hogy "mindig számlát adnak"?
Attól, hogy kérik a címet (holott személyesen veszem át), az még nem azt jelenti sehol sem, hogy számlát is fogsz kapni, hacsak nem kéred azt külön.Én a malltól csak 1-2-szer rendeltem (mindig csomagküldés volt), de annyi bőven elég is volt belőlük, mert egyrészt nem adtak se számlát, se garanciapapírt, másrészt meg utólag közölték hogy 1 év garanciát adnak csak olyan termékre is, amire mindenhol máshol 3 év a minimum, de gyakori a több is (például Kingston RAM). Az oldalukon sem volt garanciaidő kiírva, én meg úgy gondoltam, hogy biztos, hogy nem lesz kevesebb annál, mint amennyi a minimális volt az elmúlt 2 évtizedben mindenhol máshol (3 év). Hát meglepődtem nagyon.
Ugyanezt eljátszotta amúgy az edigital is (szintén csomagküldés volt), szintén nem adtak garanciapapírt, csak számlát, azon viszont nem volt feltüntetve a garancia ideje. Hacsak nem azt az apróbetűs részt vesszük figyelembe, ahol garanciapapír megléte nélkül mindössze 1 évről írnak, ami viszont azért problémás, mert az oldalukon a RAM-okhoz, amiket rendeltem vagy 3 év (vagy 5 év) volt kiírva. Ha egyszer úgy hirdetik hogy 3 év, akkor elvárnám, hogy erről kapok egy olyan papírt (felőlem lehet akár számla, akár garanciapapír is, teljesen mindegy), amin valóban fel van tüntetve ez a garanciaidő.
Edigital-nál amúgy mindig is ez volt, akárhányszor rendeltem tőlük bármit (akár RAM, akár alaplap, egér, stb.), soha, egyetlen alkalommal sem kaptam még garanciapapírt.
A számlán viszont csak ez szerepel a garanciával kapcsolatban:
"A számlán szereplő tartós fogyasztási cikkekre a jótállás a vásárlástól számított 12 hónapig, vagy a termékhez mellékelt jótállási jegyen szereplő ideig érvényesíthető."
Csak tudnám, hogy akkor miért írják ki az oldalukra pl. az Asus alaplapra hogy 3 év garancia, ha egyszer garanciapapír nélkül csak 1 évet tudsz érvényesíteni, garanciapapírt viszont soha egyetlen alkalommal sem adtak még semmihez.[ Szerkesztve ]
-
#24845312
törölt tag
Lehetséges, hogy a számla a gari, viszont akkor egyrészt miért nincs feltüntetve rajta a garancia időtartama, másrészt pedig akkor miért nem adnak mindenhol számlát alapból kérés nélkül?
Például a mall-tól rendeltem már úgy RAM-ot, hogy a csomagban az égvilágon semmi nem volt a RAM-on kívül. Se garanciapapír, se számla. (Emailben sem kaptam tőlük PDF-ben több hét várakozás után sem, míg meg nem reklamáltam a dolgot.)A garancia időtartamának feltüntetését pedig azért hiányolom a számláról (ha csak és kizárólag azt adnak), mert ha az ember több hardvert vásárol x időn belül, a végén már nem emlékszik, hogy mire meddig van még garancia. Márpedig ugyanazon termékre van, ahol csak 1 évet adnak, van, ahol 3 évet, de találkoztam már 10 év, de akár 100 év garanciával is. Ha nincs feltüntetve a számlán, nem is emlékszik az ember, másrészt meg hogyan bizonyítod, hogy a rendelés pillanatában 10 év volt kiírva náluk, ha egyszer 4 év múlva, amikor elromlik már csak 3 év lesz náluk kiírva? (Pl. aqua-nál is ugyanarra a tápra volt, hogy 7 évet adtak, és volt, hogy 2 évet. Viszont mivel náluk van garanciapapír, amin pontosan fel van tüntetve a garancia időtartama, így nincs probléma ezen a téren.)
-
nTopee
csendes tag
Rufuszban kerek 34 percet vártunk három darab bitfenix ventire. Első körben srác negyed órára eltűnt, majd hozott egyet ami nem stimmelt, majd visszament, 5perc múlva kijött megkérdezni kollégájától, hogy hol keresse a ventiket. Jött a válasz : "Tudod a mosdónál a sarokban a kartondoboz, abban vannak ilyenek." (Dolgoztam már raktárban, ennek nagyon nem így kéne működnie)Sikerült hozni kettőt 3 helyett, majd megint eltűnt 5 percre.(Mi már kezdtük azt hinni, hogy talán hasmenése van, de nem adta át a feladatot a látványosan unatkozó okostelefont nyomkodó kollégájának) A számla kitöltése és nyomtatása már csak röpke 10 percet vett igénybe. Mellettünk ennyi idő alatt a tapasztaltabb kollégának két embert is sikerült kiszolgálnia.
Számtalanszor voltam más üzletben, 5 percnél tovább soha nem tartott a kiszolgálás előre aznapra lerendelt termékek átvételénél.
Mi megfogadtuk, hogy oda soha többet, inkább megvesszük drágábban máshol. -
nTopee
csendes tag
Úgy néz ki ez nagyon eladófüggő, én sokat járok Móricz melletti Aquaba, ott az eladók többsége nem is akar elengedni anélkül, hogy ne nyitnád ki/néznéd meg, hogy sértetlen-e a termék. Bár garanciáznom még nem kellett náluk, Újbuda környékén szerintem messze a legjobbak(végigpróbáltam összes üzletet).
Mondjuk a rufusz van közvetlen mellette, azt az üzletet pl. nem volt nehéz túlszárnyalni. -
#24845312
törölt tag
Igen, ahol az látható, hogy "Gyors válasz az üzenetekre", oda rányomtam, és ott leírtam nekik a problémát. El is olvasták, csak nem írtak vissza. Pozitívan próbálok hozzáállni, lehet csak sok a dolguk, és ezért nincs idejük sem ott, sem e-mailben válaszolni, és remélhetőleg ezért nincs idejük az oldalukon lévő termékvisszaküldési részt sem megcsinálni.
A dátumok/napok is el vannak náluk kicsit csúszva, szerintük 2018. június 1. az szombat volt. Szerintem inkább péntek. A termékvisszaküldési résznél látható naptárnál van ez amúgy, minden el van csúszva egy nappal.Remélhetőleg csak véletlenségből ragasztották egy 500-as táp címkéjét is a 300-as tápra. Gondolom utána már nem is nézték, hogy ott a gyári matrica is, és emiatt küldték ki 500-asként, meg számlázták ki 500-asnak. De legalább ha a problémakezelés vagy termékvisszaküldés működne náluk...
Remélem most majd nem próbálnak meg átverni sem, mint a múltkor, amikor is a 3 egyforma alaplapból visszaküldött egyikre nem a darabárat (össz vételár harmadát) utalták vissza, hanem kevesebbet, mert szerintük a három teljesen egyforma alaplap az ő rendszerükben 3 különböző áron szerepelt, és én pont a legolcsóbbat küldtem vissza. (Hozzáteszem, a honlapjukon is egy féle ár szerepelt, és a számlán is, hiszen eleve 3 teljesen egyforma alaplapról volt szó).
Volt még pár negatív húzásuk, de mindezek ellenére is én még bizakodó vagyok. Bízom benne, hogy képesek a fejlődésre, és előbb-utóbb elérik majd azt a szintet, ami a minimum lenne a legtöbb normális helyen.
(#2459) inf3rno:
Én inkább elállnék a vásárlástól, ki tudja mit nem fognak még művelni a cserébe kiküldött táppal kapcsolatban is.[ Szerkesztve ]
-
#24845312
törölt tag
Alza, igen. Hát akkor más nem megvárom a holnapi napot, hátha addigra vagy a pénteki e-mailemre válaszolnak, vagy a facebookon írt üzenetemre (amit már elolvastak amúgy, csak reagálni felejtettek el). Vagy esetleg hátha megcsinálják holnapra az oldalukon a termékvisszaküldést is, mert pénteken is próbáltam, hétvégén is, hétfőn is, és kedden is, de hiába, mert nem működik az sem.
-
#24845312
törölt tag
Írtam nekik e-mailt, megvárom a jövő heti válaszukat. Személyesen nem viszem el, túl nagy a távolság.
A számlán is SP500-A szerepel, meg a tápra általuk utólag felragasztott címkén is. Csakhogy a gyári címke is rajta van, és azon SP300-A szerepel. Meg persze a csatlakozók is hiányoznak róla, amik pluszban megtalálhatók az SP500-A tápon, ezen a kisebbiken pedig nem. Tehát ez minden kétséget kizáróan csak egy SP300-A, amit eladtak SP500-A-ként. -
inf3rno
nagyúr
Már hogyne lenne az. Leírtam, hogy a MagiComp-nál normálisak és rendesen intézték a garanciát az APC-vel egyeztetve. Erre te azt írtad, hogy a MagiComp-nak nincs köze hozzá csak az APC-nek, ami nyilvánvaló hülyeség, mert rajtuk keresztül intéztem, nem közvetlenül az APC-vel. Elmehetnél politikusnak. Na jó én itt befejeztem, közben megjött a csere szünetmentesem, a másikat meg remélhetőleg holnap elviszik.
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
Persze, hogy lehet, ha erre akarom elcseszni az időmet. Gondolom nem jött át, hogy törvény szerint nekik kötelező intézni, és nem kényszeríthetnek arra, hogy én intézzem helyettük. Aztán pl amikor öreganyámnak tönkremegy a hűtője, és magyarázzák neki, hogy menjen fel a weboldalra, és töltse ki a nyomtatványt, akkor kicsit elgurul a gyógyszer. Még mobilja sincsen, nem hogy internet...
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
Nem csak nekik. Visszaírhatták volna, hogy nem garanciális, hogy búg, aztán kész. Vannak olyan boltok, ahol ezért külön cseszegetni kell őket, hogy történjen valami vagy elküldenek, hogy tárgyaljak én az APC-vel, ők meg elintézték nekem 1-2 nap alatt.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Diablo IV
- Apple asztali gépek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest