- A HMD visszalép az USA piacáról
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- A kínai gyártók 3D arcazonosítással kísérleteznek
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Egyesíti a Google az Android és a ChromeOS rendszereket
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ACE-
addikt
Kell írni egy panaszt az adott testületnek, vagy a kormányhivatalnak, hogy mi az oka hogy még nem jött válasz, és hogy mit tehetsz ilyenkor. Sajna egy ilyen "egyértelmű" hibát nem fognak szakértőztetni, az nekik pénzbe kerül, és úgy gondolják nekik elég az is, hogy a cucc törött, általad is elismerten (még ha azt nem is ismered el, hogy Te okoztad a törést). Ilyenkor sajna nem tudsz mit tenni, mint Te bizonyítod az igazad, majd bevasalod rajtuk a szakértői díjat. Nem tudom mennyibe kerülhet egy ilyen szakvélemény, de félő hogy nyilván azt sem fogják elfogadni, és mehetsz bíróságra. A TV értékének függvényében van illeték, ügyvédi munkadíj, stb. Amit ha nyersz, szintén ők fizetnek, de a per kimenetele kétes, és több évig is eltarthat. Ha vesztesz, az Ő ügyvédi költségüket is Te fizeted... Ha valóban vétlen vagy a repedésben, és tényleg nem fog találni a szakértő a TV-n valamilyen ütődést, benyomódást, stb. amitől származhat a repedés, akkor szerintem nyerhető, hiszen ilyen esetben egyértelműen bizonyítható, hogy a törést nem külső behatás okozta, akkor pedig más nem lehet, mint gyári hiba, összeszerelési hiba, ami nem a Te sarad.
-
ACE-
addikt
A független simán megállapíthatja azt, hogy sem az üvegen, sem a TV-n nem látható olyan külső erőbehatás nyoma, ami miatt az üvegnek be kellett volna törnie. Ugyanakkor hibás összeszerelés simán okozhat olyan feszültséget a panelban, hogy attól elrepedhet a kijelző. Nyilván itt semmilyen szakértő nem nézte meg. Látták hogy törött, és leszarták mitől lett törött, pedig nem önmagában a törés a lényeg, hanem az, hogy külső erőbehatástól jött-e létre.
-
#24845312
törölt tag
Mindenképp jelezd nekik, hogy hajlandó vagy átvenni a TV-t. Biztosan vissza fogod kapni, hiszen a levélben ők is erre szeretnének megkérni, hogy vedd át a küldeményt.
Sajnos ez a TV gyakorlatilag gazdasági totálkáros, ezt szerintem megjavíttatni nincs értelme, mert a javítás árából (anyag+munkadíj) már tudnál venni egy másik (vadonatúj) TV-t is, és akkor mégsem egy javított TV-d lenne, hanem egy új. Érdemes azért ennek pár szerviznél utánaérdeklődni, de valószínűleg ezt fogják mondani ők is. -
ACE-
addikt
Mit nem tudsz megtenni? Sokadszorra is leírták, külső erőbehatásból eredő sérülésekre és hibákra nem vonatkozik a garancia. Furcsa is lenne ha így lenne. Te is elismerted hogy nem vetted át, az hogy hányszor nem, teljesen mindegy. Most itt nem érzem jogosnak a panaszod...
-
#24845312
törölt tag
Nagyon nem vagy egyszerű helyzetben, mert ezzel a sérüléssel mindenhol elutasítják a garanciális igényedet, hiszen a TV-t te nem így kaptad meg, hanem nálad lett ilyen egy képernyőtisztítást követően. Tehát nem csak egyszerűen elromlott, hanem konkrétan betört a kijelző (elrepedt az LCD panel). Itt most mindegy az, hogy Emag vagy nem Emag, ezt a garanciális igényt mindegyik kereskedő elutasítaná sajnos.
Esetleg ha valamilyen úton-módon be tudnád bizonyítani, hogy az a kijelző magától is elrepedt volna (tehát ha hozzá sem érsz, akkor is), úgy már nyert ügyed lenne, viszont ezt bizonyítani kb lehetetlen küldetés szerintem.
-
ACE-
addikt
Kár hogy a feltett kérdéseimre nem reagáltál. Semmiféle szart nem kívánok keresni, egyszerűen csak az objektív igazságra vagyok kíváncsi, de Te csak a Te oldaladat hajtogatod... Arra nem gondoltál hogy a békéltető testületeknek is van illetékessége, és a Te beadványodat áttették Székesfehérvárra? Érdeklődtél a testületnél?
De most őszintén, el van repedve a kijelző, szerinted ezt minden kereskedőnek automatikusan gariban javítania kéne? Ez lenne a normális? Ha meg azt mondod anyaghiba, összeszerelési hiba, vagy egyéb, akkor kérj egy szakértőt, és ha megvan a szakvélemény, mehetsz a bíróságra, és ott minden költségedet ráterhelik az Emag-ra.
Van egy ilyen cég is, lehet próbálkozni náluk is: [link]
-
ACE-
addikt
Nem igazán értem mit vártál. A forgalmazó visszakap "garis hibaként" megjelölve egy TV-t törötten... Mit csináljon vele? Minek küldje gariba, ha látja hogy törött, és azt nem Ő okozta, hanem valahogy Te? Ha nem Te okoztad, akkor csináltass egy szakvéleményt, hogy a hibát nem külső erőbehatás okozta, és már mehetsz is pereskedni. Illetve előtte ezt elküldheted nekik is, hátha megjön az eszük.
Egyébként többször rendeltem már Edigital-ból, nem volt velük semmi probléma...
-
Seirei
tag
Ismét szeretném frissíteni a történetem.
Semmi nem történt, ellenben az emag így egyben meg is lopott, mert a meghibásodott készülékemen ülnek december eleje óta miután nem vettem át anélkül, hogy bármit is tettek volna az ügy érdekében (év eleje óta folyamatosan érdeklődtem az önköltségen történő javítás lehetősége iránt).
A budapest békéltetőnek az online vitaplatform által megadott 90 nap döntéshozási ideje március közepén járt le, természetesen semmilyen megkeresésemre nem reagáltak, telefonon és személyesen is elérhetetlenek voltak.
Úgy döntöttem, hogy egy európai fizetési meghagyást kezdeményezek viszont ez már teljesen idegen téma számomra,és ahogy látom hivatalos okmányként románra is kell fordíttatni.
Esetleg erről bővebben tud valaki valamit?(Jogász topicba most copy-pastelem az esetet).
-
inf3rno
nagyúr
Irj a békéltetőnek, ne vedd figyelembe szerintem, hogy az emag mit fröcsög, nem hiszem, hogy hivatalos lenne bármilyen szempontból, amit tőlük kapsz. Ha ott kiderül, hogy elutasították, akkor lehet továbblépni a bíróságra gondolom. Van itt egy jogi fórum, ott tudsz tájékozódni a továbbiakról. [link]
Nekem nagyon hasonló ügyem volt az iponnal annak idején, csak ott már a dobozból kivéve látszott, hogy használt monitort küldtek új helyett tele ujjlenyomattal, és első beüzemelésnél fekete volt a kijelző egyik sarka, törölgetnem se kellett. 3 napon belül akartam cseréltetni, ott először garanciát akartak én meg azonnali cserét. Utána volt vagy 30 levélváltásom velük, aztán a végén a fogyasztóvédelmet felhívtam, és ők mondták, hogy álljak el. Igy is duplán fizettem a szállítást, de legalább a pénzem egy része visszakerült. Sajnos nem új ez az egész az elektronikai dolgokkal foglalkozó cégeknél, és nem tudom, hogy van e valami összefonódásuk a hatóságokkal, vagy miért ilyen elnézőek velük szemben.
-
Seirei
tag
Üdv, frissíteném fejleményekkel a storym mert homár valamiért nem nagyon akarja lehozni.
Hazai "gyártói garanciát" nyújtó szerviz szintén lepattintott.
Fogyasztóvédelem természetesen hárított hogy nem hatósági ügy, vigyem bíróságra.
Emag visszapattintotta a tv-t szervizből, egy teljesen röhejes munkalappal párosítva (sorozatszámot figyelni!), kép.Megkérdeztem, hogy mi ez, semmi konkrétum nincs tisztázva rajta, gyakorta náluk állt 3 hétig a tv vagy mi? Válasz természetesen nem érkezett, többszöri email és ügyfélszolgálaton töltött 20+ perc várakozás után se.
Mindeközben a online vitaplatformon kaptam jelzést, hogy a békéltető átvette a panaszt, dolgoznak rajta.És akkor a ráadás: válaszra méltatott egy ügyfélszolgálatos kolléga emag logo, címke, signature, minden egyéb nélkül, így max címről jöttem rá hogy tőlük jött. Egy jegyzőkönyvet küldött. Melyben a hazai szervizzel azonos városban található békéltető testület bírálata szerepel
. Elutasítják a panaszkérelmem melyet elvileg én nyújtottam be hozzájuk (?????) mert "valamilyen külső erő hatására a kijelzőt alkotó cellák fala megrepedt és a cellákban található folyadék összefolyt."
Ezek szerint úgy lett beadva hozzájuk panasz, majd ítélethozás, hogy én arról idáig nem tudtam. Jegyzőkönyvet is emagos ügyintéző küldte.
Ráadás kettő: a kibocsátott garanciapapíron mintha kicsit más lenne az a sorozatszám mint ami a szerviz munkalapon (és az ott látható sorozatszámot használva a jegyzőkönyvben is) szerepel, kép.
De igen, tudom, én vagyok a tudatlan fogyasztó aki nem tud semmit meg amúgy is minek mentem oda.
-
inf3rno
nagyúr
Ja, kb. ez van, nekem legalábbis úgy tűnik. A Fogyasztóvédelem elküld békéltető testülethez, mert hogy ez a "te egyedi ügyed", nem pedig az "eladó általános gyakorlata". Ha nem nagy összeg, akkor meg senki nem fog ezért bíróságra járkálni. Meg ha az eladó mindenkivel ezt csinálja, akkor is az sok kis egyedi ügy, ahelyett, hogy valami általános dolog lenne, amire mozdulniuk kéne. Szerintük. Nem tudom, hogy nincs kapacitásuk ilyesmire, vagy csak nem érdekli őket, mindenesetre túl sok jóra nem nagyon számíthat az ember. A szolgáltatókkal ugyanez a helyzet, simán kiszámláznak neked irreális összeget, aztán ha nem jársz utána, akkor lenyúlják a pénzed. Ha meg utána jársz, akkor jó esetben visszautalják, de büntetést nem kapnak. Igy lehet pénzt keresni...
-
#77646080
törölt tag
Bár nem ismerlek téged, magamban azért csendesen bíztam benne(d), hogy csak túlzol a "súrolással". Ha ugyanazt értjük alatta, akkor a súrolás egy kifejezetten erőteljes hatású manőver, ami nem való a TV tisztításhoz. De most megnyugtattál, hogy nem súroltad.
ON: neked az ég adta világon semmi közöd ahhoz, hogy a leadott eszköz (ami eleve sérülékeny tárgy) a futárnál (vagy bárkinél) megsérült - miután átadtad nekik. Simán vissza kellene kapnod a pénzedet.
Utólagos
"okoskodásom", merengésem a témán: a bevilágítás észlelésekor nem a beállításokat kellett volna módosítanod, hanem szép csendben indoklás nélkül elállni a szerződéstől (tényleg nem rosszindulatúan mondom, de ez lett volna a legsimább).
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- ASUS Radeon HD6950 DirectCU II 2GB 256bit GDDR5 EAH6950 DCII/2DI4S/2GD5 Videokártya eladó
- Csere-Beszámítás! Olcsó RTX Gamer Laptop játékra! I5 11400H / RTX 3050Ti / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- LG 65C2 - 65" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- HP Omen - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDR 400 - USB-C - KVM Switch
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA ADATA XPG 600W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest