- iOS alkalmazások
- Számháborút nyerne az Ulefone Armor 26 Ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Magisk
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- ReVanced patch-elt alkalmazások és Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- MIUI / HyperOS topik
- Nem megy az S25 Ultra 3x-os zoomkamerája sehova
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PlayStationre és Xbox-ra tart a Horizon Chase 2
gp A folytatás a tervek szerint május végén debütál az újabb platformokon.
-
A Galaxy A73 is telepítheti a One UI 6.1-et
ma Amennyiben rendelkezik ehhez szükséges 2,6 GB szabad tárhellyel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
aneda
aktív tag
válasz molnarpeter #6799 üzenetére
Valószínüleg bent van neki a kályha, csak fel kell tölteni egy Volvo szervizben a software-t hozzá.
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
zsolee73
tag
Miért is adnád el?
Én immár 4. éve használom a D5-öt arra, amit te leírtál. Persze nekem segít ősztől tavaszig a programozható állófűtés.
Előtte a szintén részecskeszűrős 1,6D S40 ugyanezt az utat járta 4 évig.
Annyit teszek pluszban, hogy 10 ezrenként olaj + szűrő csere...[ Szerkesztve ]
-
R.Kaikkonen
újonc
Üdv! Kérdésem lenne, (2004) S60 automata váltóba szeretnék olajat cserélni. A váltó "tetején" található 5 lap fejű csavar lenne a betöltő nyílás? Válaszokat köszönöm
-
6120
tag
Mi kb ugyanígy vagyunk/leszünk csak fordítva.
V70 d5 mellett van egy kis(1.6 ford,hogy legyen egy kis rokonság is)benzines.
A párom márciustól megy vissza dolgozni (napi 2x30km agglomeráció-bp, kb fele-fele arányban pálya-dugó).
Elvben a fúzió is megfelel erre a távra, de nagyon tetszik neki a s60.
Mondtam, h járjon a v70-el, nekem meg veszünk egy s60r-t. Ez annyira nem jön be neki. Az err viszont túlzás lenne neki.
Szal inkább marad minden a régiben! -
kolog
újonc
Sziasztok!
Sikerült kibővítenem a keretet és venni egy jó állapotban lévő Volvo S70 2.3 T5.
Minden szuper, hibátlan. Mentem vele péntek óta majdnem 600 km-t gond nélkül, de tegnap este hazafele jövet kigyulladt a narancssárga alapon zöld lambda jel menet közben.
Hibát nem tapasztaltam, húz, nem eszik többet, de azóta is ég.
Külföldi fórumokon utána olvastam, sokan írják, hogy ez igazából minden is, meg semmi is. Offolni is tudom, de jó lenne rájönni mitől jött ki a bibi.
Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban? -
-
lolal
senior tag
Köszönöm a multkori válaszokat !
Most egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy adott egy s80 ( 2000 évjáratú )autó. A miénkből S60 (2005 ráncfelvarrott) eltűnt a szivargyújtó és hogy jó e bele a az előbb említett S80 é.
Én vagyok a Magyar Népgazdaság. Azért vagyok felakasztva, mert így legalább úgy látszik, mintha állnék.
-
lorcsi
veterán
a 2008-2010 v50-eket kicsinek érzem (főleg a hátsó lábtér stb.)
és láttam ma egy nagyon pofás s60-at..kb. iylen kasztnival:[link]
d5..az tiszta sor..és ha tudok kézi váltósat keresek
mik a gyenge pontjai? -
Zsmester89
őstag
Az S80-ban sincs sok hely hátul (pláne mögöttem, ha full hátra van tolva az ülés), de az ülésben lévő lábrész jó megoldás.
A "Hogyan lehetsz milliomos?" c. könyvet egy csomagban árusítják a BTK-val.
-
haxxika
senior tag
S60ban nagy emberek nyomorogni fognak hátul (saját tapasztalat, mögém már nagyon nem férnek be csak kisebb emberek), S80 második verzióban (2006-) viszont tengernyi hely van hátul, bőven elférek magam mögött.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
rbalint88
addikt
válasz haxxika #6819 üzenetére
hát a tengernyi hely kifejezést azért túlzónak ítélem meg, de azért két 185centis ember egymás mögötti helykínálatára a "minőségi élettér" megállja a helyét egy magyarország-németország távon is.
ismerősnek van s80-asa, az volt a "kapudrog" unokatesómnak a v60-hoz. tágas, de ennyi hely egy passatban is van és az S80 egy kategóriával magasabbra van pozícionálva... -
rbalint88
addikt
hát figy. 2012-es faceliftes A4-ben például a 188 centimre beállított első ülés mögött kényelmesen elfértem.
a V60-ba be se tudom rakni a lábfejem... de sajnos az E90-es hátsó lábtere is sokkal nagyobb. V70-es se táncterem állítólag, picit kisebb, mint az S80. S40/V50 még elöl is szűk sajnos, főleg széltében.
tudtommal a régebbi V70 (2000-2007?) tágasabb, mint a most kifutó széria. abból egy fain faceliftes D5 a hatos geartronic-kal elégg tutiságos. egy bajom van velük -#firstworldproblems-, hogy ebben nem volt gyárilag ülésszellőztetés. ami meg a legjobban tetszene, az egy 2012-es v 2013-as V70 lenne fullosban. már a beépített képernyős, íves középkonzolos verzió, de még a hagyományos műszeregységgelja és sajnos objektíven megítélve tényleg nem érnek fel fuóműben egy kortárs audihoz-bmwhez-mercihez, TC Csikós Zsolt szépen körülírta a tesztekben a problémát. ettől függetlenül inkább vennék Volvot, mint a fentieket csak annyi, hogy a szemellenzőt le kell venni.
[ Szerkesztve ]
-
-
FeRRaR1
őstag
válasz proci985 #6826 üzenetére
Így igaz, az új V90 pl kisebb csomagtartóval rendelkezik, és sokkal kevésbé pakolható mint a régebbi V70, amit főként a csapott hátsó ajtónak, és a felfelé szűkülő kasztninak köszönhet. Hiába hosszabb, nagyobb az autó maga. Ez egyébként elég szomorú, hogy a dizájn miatt hoznak ilyen lépéseket, mint ahogy nemrég egyik ismerőssel megfogalmaztuk, az autó gyárak már nem jó kocsikat akarnak csinálni, ha nem pénzt, nuku alváz védelem, napestig lehetne sorolni, feláras még a sárvédő is a Volvónál siccc....
Vagy a rulett kerék Audi, gyárilag állófűtés, alváz védelem, más modelleket galvanizáltak is, régen az összes quattróba rendes mechanikus torsen volt.... Mind ez meg volt 10-20 éve ott is, ma már mért nincs?
Régen mindenbe több anyag vót'
-
Zsmester89
őstag
válasz #03969024 #6825 üzenetére
S80-ra /2004 D5/ nem lehet panaszom. 206cm 140+kg és elférek kényelmesen. Talán B5 passatban fértem még el ilyen kényelmesen. A mögöttem lévő hely pedig egy átlag méretűnek simán kényelmes - mint írtam, az ülés bemélyesztése baromi okos ötlet volt.
A "Hogyan lehetsz milliomos?" c. könyvet egy csomagban árusítják a BTK-val.
-
Peti78
őstag
Üdv!
Ez az S60 nemrég még 1.1-ért volt hirdetve győri, vagy sopron közeli helyszínnel. Svájcban dolgozó orvos tulajtól. Mit gondoltok erről az autóról?Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
őstag
Akkor vedd meg, ha nem fog problémát okozni, ha a következő egy évben még egyszer rá kell költened a vételárat a karbantartásokra. Lehet, hogy jó állapotban van és nem lesz semmi baja a közeljövőben, de lehet, hogy minden nyűgje elő fog jönni. Ezzel számolni kell egy ilyen régi és azért nem egy Suzuki Swift kategóriájú autónál.
"Less but better" - Dieter Rams
-
Peti78
őstag
válasz xEon1337 #6830 üzenetére
vagy rá kell költeni a vételárat, vagy nem. EZ 50%. Meg az is lehet, hogy egy 1.5 M autóra is rá kell költeni ezt a 860-at. Nem hiszek abba, hogy ami drágább az jobb, az olcsóbb meg szar. Amúgy arra is kíváncsi lennék, hogy mi okozta ezt a durva árcsökkenést.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
FeRRaR1
őstag
Nekem volt ennél 2 évvel öregebb, ráadásul ugyan az a blokk, csak turbós T5, kb 200e ment rá az első évben, korábban itt már felsoroltam, pontosan nem is emlékszem, de összes olaj, szűrő, vezérlés és szíjak csak azért nem mert előtte pár hónappal cserélték számlával igazolták, első axiálok, hátsó stab pálcák, generátor elfingta magát, fék folyadék, hűtő folyadék, gyertyák meg pár apróság.
Jó konstrukció, soha nem hagyott ott, generátor hibával is haza értem. Én venném, lelkes motor a szívó 2.4i, ilyenem is volt pont a 170 lovas a V50-be.
Amennyiben rendesen volt szervizelve, megkapta amit kell, nem félnék nagy ráköltés miatt egy manuális szívó benzines autónál. Ez az én véleményem, ettől még tönkre mehet persze, hidegen, melegen próbakör, átnézés stb...
Szerk:
Foglalja a helyet, megvan az új, már szabadulnának tőle, pang a piac stb... Személyesen egy 750-800e-vel simán bepróbálkoznék.
kb jól emlékeztem:
Én nem félnék tőle, sokkal jobban számít az elő élete, mint az ára.
[ Szerkesztve ]
-
Peti78
őstag
válasz FeRRaR1 #6832 üzenetére
AMi látható, az alapján rendben van az autó, ha a leírtaknak a fele igaz, jó vétel lehet. Lehetne, de augusztusnál előbb sajnos bizonyos okok miatt nem kerülhet szóba a vásárlás. Addig is nézem a piacot, jegyzem a régóta árult autókat, a változásokat stb. Nyáron talán jobban pörög a piac, de augusztusi kínálatból ez az s60 maradt meg a mai napig.Talán azért, mert vidéken amúgy is a bömös, OOOO, vagy egyéb kommersz márkák futnak, vagy mert problémás a kocsi. Az ár is változatlan, viszont a leírással szemben nem ülőfűtéses, hacsak nem mutólag szerelték bele. Átírással max 850 ért vinném el, ha tényleg olyan állapotban van amit leírtak.
A mostani kínálatból egyébként ez tetszik a legjobban színre, belső térre, de a 200 LE T számomra felesleges. Ellenben van téli/nyári gumi hozzá, ha két szezont kibírnak, az jelentős bonus-t jelent. Felbukkan néha napján kifejezetten jó ajánlat, már ami a leírásokból leszűrhető. A gyári navi nem szokott felizgatni, de egy tolatóradarral nem olcsó dolog, ha van benne, az figyelemfelkeltő.(#6833) 6120 Én nem félek a megtett kilométertől, ha igaz, hogy autópályán szerezte a nagy részét. A futómű, váltó, motor állapotát nagyjából fel lehet mérni, legalábbis annyira, hogy nem recseg-ropog, billeg, nem megy le az útról, stb. Meg úgy gondolom, hogy aki Volvo/Saab tulaj, az tudja értékelni a jót, és olyannak is szeretné tartani. Ezért ügyel az esztétikai és szerkezeti részletekre. Ha van szervízkönyv az megint egy extra, bár én a pecsétekben sem bízom annyira, mint a pecsétet nem használó autószerelő barátomban. A 2.4 es számomra kell, mert egy ekkora karosszériát meg kell mozgatni, a turbo nekem csak egy újabb hibaforrás. Arról nem beszélve, hogy az itt leírtakra támaszkodva csippel 170 LE kihozható belőle. Az meg csak 30 LE-vel kevesebb mint a 2.4 T 200LE. A szervízeltetése annyiban anyagilag könnyebb számomra, hogy gyakorlatilag munkadíj nélkül megúszom, és az alkatrészek beszerzése sem az én feladatom.
[ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Peti78
őstag
Tudom, ahhoz másik topikba kellene mennem. De egyébként nem is tudnának. Alapvetően a 5 hengeres szívó benzines manuális váltós 13+ éves autóra sehol sem mondják, hogy nem jó. Legalábbis én nem futottam bele ilyen véleménybe. A dizelnek nem tetszik a hangja, ezért ez a vonal adott. Alapvetően nem szeretem a kommersz márkákat. BMW, Audi, gettómárkák, merci csak 20 milla felett, VW teljesen jellegtelen. A Suzuki nem az én autóm.
Kompromisszumok nélkül csak a SAAB/ VOlvo vonalat tudom elfogadni. Felszereltségben, eleganciában szerintem verhetetlen, és a vonalvezetésük egyáltalán nem tükrözi a korukat. A faceliftes Honda accord 1.5 + ért még elfogadható, de ahogy valamelyik fórumtárs találóan megjegyezte, műanyag cunami. Szerkezetileg rendben van a Honda, de mégsem egy Volvo/Saab ezt be kell látni.Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
őstag
Azt azért nagy általánosságban elmondhatjuk szerintem, hogy ami drágább, az jobb is szokott lenni. Lehet nem annyival, mint amit a felár indokol, de a jót azt bizony meg kell fizetni. 1-2 kivételtől eltekintve az eladók is tudják, hogy mit adnak el, ennek megfelelően lövik be a termék árát.
Van az a mondás, hogy használt autó vásárlásnál nem az a kérdés, hogy átbasznak-e, hanem, hogy mennyire.
Racionálisan gondolkozva 1M forint körül én nem mernék tovább nézni egy Honda Jazznél, de ebből is még csak a kínálat alját kapirgálod. Nem akarok a pénztárcádban turkálni, de ha nincsen meg ennek az S60-nak legalább a duplája a zsebedben, amit bármikor fájdalommentesen ráönthetsz, akkor nem neked való. Persze ha megvan és ez az álmod, akkor hajrá!
"Less but better" - Dieter Rams
-
Peti78
őstag
válasz xEon1337 #6837 üzenetére
Egyetértek.
Értelek is, meg nem is. AKármit vásárol az ember, autó, ingatlan, műszaki cikk, bármi meghibásodhat. A különbség a garancia.
Az S60 duplája jelen esetben azt jelenti, hogy 800K az autó, legyen 1.6 millám amit ráönthetek?Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Én az ársáv alja-közepéből vettem Saabot (520k, ez kb. normál ár egy 1gen 2.0 turbóért, van 350-ért is de az milyen lehet, kb a 800 ezres S60 szint...), első évben 590k ment rá, idén olyan 180 körül, ebben vannak olajcserék, kopó dolgok, gumi is (de kgfb, adók nem). Nagyobbak közül turbó, kuplung, lengéscsillapító stb.
ui.: valós 296 ezerrel vettem, most van benne 327.
[ Szerkesztve ]
-
aneda
aktív tag
Azt tudod hogy pl. egy hátsó dob 113k hozzá?
Vagy egy kerékcsapágy 60k?
Ha nem okoz gondot anyagilag ezek és a hasonló árú alkatrészek cseréje pl. fél éven belül, élvezni fogod a Volvo-t!
A 2.4 szívó benzin tényleg tartós darab, de sajnos a "körítés" ennyi idősen már megadja magát.
Nekem 400k van az autóban, az utóbbi 160k (6év) alatt ráköltöttem vagy 3,5m-t.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
őstag
Rosszul fogalmaztam, legyen még egyszer annyid, mint a vételár. Ha mákod van, akkor elég lesz egy évig a karbantartásokra, de jó eséllyel még az is kevés.
Mint a kollégák is írták, az autó nem csak a motorból áll. Ha arra még nem is kellene költeni (kelleni fog), akkor ott van még az egész futómű, kuplung, mindenféle szirszar, ami számolatlanul viszi a pénzt. Vinni fogja, mivel egy 15 éves autóról beszélünk.Ezt tényleg csak annak érdemes megvenni, aki elvakult Volvo fanatikus, ilyen körökben mozog, tud olcsón bontott alkatrészeket szerezni hozzá, mert állandóan ki kell majd cserélni rajta valamit.
Én ezt már nem tartanám életben, el kell bontani és kész.
"Less but better" - Dieter Rams
-
rbalint88
addikt
válasz xEon1337 #6841 üzenetére
ha mindenki így gondolkozna, egyetlen veteránautó se lenne a világon.
lehet így is hozzáállni az autótartáshoz, meg lehet őgy is, hogy 800-at rászán, meg a felújításra/életben tartásra is amit kell, mert szerti a kényelmet és biztonságot, de utcán tartja és 4-5 milliót meg sajnál betolni egyben egy autóra vagy hirtelen nem is tud, de a fenntartást ki tudja gazdálkodni. -
Peti78
őstag
Találtam olcsóbban is. [link]
AMúgy értem amit leírtok. A kopó alkatrészek miatt annyira nem parázok, biztos jóval kevesebbet fogok menni vele, mint ti. Napi 10 km, havi 1x300. Azért az annyira nem sok. Azért VOlvo, mert 1. szeretem a kényelmet és a minőséget, a biztonságot. Azért ennyiért, mert keveset megyek vele. Az alkatrészhez van forrás, ingyen, legalábbis nagyon baráti áron való munkadíjjal. Pont az előbb említett okok miatt jöhet még szóba a Saab is.
Amenynivel drágább hozzá az alkatrész, mint pl egy opelhez, annyival olcsóbban szervizeltetem. A kényelmi funkciók pedig megérik azt az rkülönbözetet, amenyniért egy hasonló árkategóriás audi, vagy vw-ben van.
Azt el is felejtettem mondani, hogy leginkább a téli és esős időszakban használnám, mert jó időben bringával járok.[ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
person
senior tag
Ha a mi mezei szűk társasházi garázsunkba polcrendszer +8 kerék és halom egyéb cucc mellé befér az XC90 akkor kb bármelyikbe. igaz csak tükröket behajtva fér be az ajtón.
(#6843) Peti78 Ezzel vitatkoznék, egy ilyen korú Opelnek (még vagy már) gyakorlatilag nincs fenntartási költsége. Tudom mert az van az XC mellett, és szerencsétlen húzza az igát hosszú évek óta.. Kb évi 30k anyaggal munkadíjjal, és nagyvonalú voltam az autóval és a szerelővel is, bárhova elmernék vele indulni jelenlegi állapotában.
-
lolal
senior tag
Teljesen osztom a véleményedet. Nekünk is van mellette egy Opel Corsa Combo furgon. Az filléres a Volvo hoz képest. Nagyon szerethető autó , de ahogy már egy korábbi kérdésemből is lejöhetett igen költséges a fenntartása. Pl egy teljes lendkerék csere mindenestül 350.000 ropi volt. Természetesen ismerősnél csináltatva. Szakszervizben 400.000+ okkal rémisztgettek minket. Speciel ez az egyik legdrágább alkatrész volt a tádé dezsőbe de ha azt vesszük egy "passzátnál" már megállt volna 250.000 be. Sajnos ez minden autóra igaz , ahogyan korosodik egyre többet kell rászánni. Csak persze itt jön a kérdés , hogy mennyit. Az általam is meg person által említett Opel fillérekből (relatíve) orvosolható. Volvo-t akkor vegyél ha tudsz bele invesztálni pénzt és ha tönkre megy valami nem kell sztendejre rakni. Ha ez nem menne akkor inkább másfelé nézelődnék. Sokszor az ember szíve szerint vesz autót nem pedig racionalitásból. Aztán egyik szeme sír a másik nevet.
Én vagyok a Magyar Népgazdaság. Azért vagyok felakasztva, mert így legalább úgy látszik, mintha állnék.
-
FeRRaR1
őstag
Megértek mindenkit, csak azt nem, hogy miért kezelitek tényként, hogy ekkora összegeket rá kell borítani, volt a családba 2000, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008-as Volvo, minden féle amit el tudtok képzelni, Benzin, Diesel, C30, V50, V70, 2x S80 mk1, 3x S80 mk2, 2x XC90 45e - 550e km között, és soha a büdös életben nem kellett hatalmasat költeni egyikre sem, a legnagyobb idén év elején volt, XC90-et mikor vettem. Első lengés csillapítók, két hangszóró, összes olaj, váltó is, szűrők, gyertyák, láncos vezérlés feszítői, görgői, fék & hűtő folyadék. szoftver frissítések, klíma feltöltés, meg pár apróság, ez volt olyan 670e ~ átszámolva, Volvo márka szervizbe, garanciával, számlával,Volvo assistance szolgáltatással mellé, igaz a legmagasabb kedvezmény szintel, de akkor is, arról nem is beszélve, hogy nyilván felét se kellett volna, csak magam miatt csináltam. Váltó olajat tesztelték, szerintük jó és élettartam, mondtam oké, nem hiszek ebben, és az élettartam olajat még nem találták fel, csere, AC is jó volt, csak kellett neki 15-20 másodperc mire lökte a jég hideget, most elég neki 5-10 stb... Egyedül a csöpögő lengők voltak muszáj kategória.
Egyértelmű hogy nem Opeles a fenntartása, de nem is egy opel... (nekünk is volt több, valamelyiket szerettük is nem leszólni akarom, de nagyon nem egy kategória a kettő)
Esetleg vásárlás előtt vigye el egy megbízható helyre átnézetni, egyezzen meg a tulajjal, hogy ha minden OK veszi, nézzenek rá, mik a várható költségek, fékek, vezérlés, folyadékok, mi mikor esedékes, mit végeztek el stb.... Ezen az ár szinten egy szett jó gumi is sokat jelent, meg bármilyen szinten igazából, most kell vennem az S80-ra háááát, nyeltem egyet amikor megláttam az árakat 245/40 R18 97 Y
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Igy nezett ki az enyem eladaskor 353K KM-rel:
Az ok amiert oda jutott:
Ez is olyan auto volt, hogy amint elkezdett valami szarakodni, megcsinaltam szinte egybol, es csak minosegi cucc ment bele. Persze, ha ezt tetszik es van ra keret akkor eletben lehet tartani, de nalam mar nem ment az sem, pedig magam szereltem, volt full felszerelt muhely, meg ember akit lehetett kerdezni.
Persze lehet szerencsed is. Van aki itt 500K-t elment a loval gazdasagi totalkar nelkul.
Ha nincs 200-300k tartalekba csak az elso evre, en fix hogy nem vagnek bele. -
Peti78
őstag
válasz gaborbol #6849 üzenetére
Igen, nagy lutri egy ilyen összetett szerkezetnél az élet. Csak bízni tudok abban, hogy nem egy bontásra ítélt példányt veszek, ami emberileg telik tőlem azt megteszem azért, hogy ne fussak bele egy ilyenbe. Én is gondolkodtam s80-ban, de az innen és egyéb helyekről összeszedett információk alapján nem a kiforrottabb típusok közé tartozik.
Mindenre nagyon sok pénzt el lehet locsolni, nemcsak autóra. Egy ideig a számítógépbe voltam belebuzulva, a fizetésemből megmaradt összeget minden hónapban arra költöttem. 20 ezres ház, 22 ezer füles, 19 ezer forintos egér, havonta steelseries egérpad, egy halom Noctua venti, ventiszabályzó, a csavarok alá gumigyűrű, hetente portalanítás. Mindezt a hangja és a proci/vga hőmérsékletének 1-2 celsius fokos csökkentése miatt.Most nem ejtek szót a fejlesztésről. Mindezt 2008-2009-ig tartó időszakban. Szóval igen, a kötelező karbantartások még a fejlesztésével együtt is töredékébe kerültek volna, ha nem vágyok azokra az extrákra amikre költöttem. Persze, örültem neki, hogy vannak, de így utólag nem tartom okos dolognak. Azóta eltelt hét év, talán most megfontoltabb leszek.
Nyilván egy autónál nem extra a fék, de ott is lehet ésszel válogatni. Mivel nem megyek éves szinten 20-30 ezer km-t, nem gondolom, hogy a kopó alkatrészek annyi pénzt vinnének el mint nektek, a többi meg aztán tényleg lutri. Az, hogy van egy megbízható autószerelő ismerősöm, aki gyakorlatilag anyagárban megcsinálja, szerintem nagyon sokat csökkent a számlán. Az asszony astrájában lévő ötödiket műhelyben 180 (alkatrész) + min 60 (munkadíjban) vállalták volna. Megoldotta 22 ből, adtunk 30-at. Nyilván, ha kuplunk/váltó/kettőstömegű csere van, az szopás, de az összköltség biztos nem annyi.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
Új hozzászólás Aktív témák
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Ukrajnai háború
- Az AI felé fordul az IKEA is
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024 - a visszatérő
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen autót vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest