- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- iPhone topik
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
A képen nincsen bent, de volt hozzá gyári szőnyegem a csomagtartóba, ezért egy pórszívózás után kb gyári újnak hatott a csomagtér kárpit.
Az XC-be meg azonnal vettem műanyag tálcát, van egy 5-6 centi magas pereme is, tökéletesen leköveti a formáját a belsőnek, nagyon jó. Te is vegyél bele azonnal, akkor nem lesz gond.
Szerk.: Tévedtem, bent van a korábbi képen, látszik a szegélye
Na itt nincs benne.
[ Szerkesztve ]
-
Peti78
őstag
Sziasztok!
Kicsit közvéleménykutatok.Ki milyen méretű és márkájú gumit ajánl nyári és téli tekintetében s60-ra?
Milyen motor-váltó és szervóolajat?
Illetve üzemanyag. A shellnél szoktunk tankolni, van a sima 95-ös és a nitro változata. Megéri a nitro a felárat kb 30ft/L?
kösziBlackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Qru
MODERÁTOR
Gumis topik első sorban. De attól függ mire használod a kocsit és mennyit szánsz rá.
Ha csak városban csettegsz télen akkor egy Barum Polaris 3 vagy FS WH3. Ha meg mész síelni az Alpokba akkor meg TS850/860.
Méret: attól függ téli vagy nyári és mennyi lovad illetve FWD vagy AWD.Motul.
Nem ér akkora felárat szvsz, de próbáld ki egyszer a drágábbat, van aki esküszik rá.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
FeRRaR1
őstag
A gond az, hogy a Magyar kutakon legtöbbször okádék minőségű a nafta egy osztrák vagy némethez képest, tele lötykölik minden bio sz@rral, meg ki tudja mivel sajnos, és ez meg is látszik a fogyasztáson is pl. Amint fater elindul, M7 végig, majd osztrák német, amint megtankol egy külföldi kúton, -1 liter átlagfogyasztásban, azonnal, és eddig minden kocsijánál így volt amivel jött, legyen az Merc, Opel, vagy valamelyik Volvo. Ez a fő baj, átszámolva itt olyan 15-20 ft a különbség, de mondom, a normál alap is sokkal jobb mint a Magyar, én nem rágom ezen a kefét, nem ezen fog senki meggazdagodni hogy pár 10 forintal drágábban tankol, én tolom bele a prémiumot mindig.
Váltó olajból csak a gyári Volvo a megfelelő. Szervóba meg amilyen előtte volt, teljes cserénél mehet a jobbik.
Én a gyári Castrol Edge Titaniumot tettem mindegyikbe ACEA A5/B5 - SAE 0W-30, de ez megint olyan hogy nagyon hamisítják Magyarba. Ami sokkal fontosabb a márkánál az a gyakori cserélése.
Más:
Végre volt időm lemosni 3-4 hét után...
[ Szerkesztve ]
-
lolal
senior tag
válasz FeRRaR1 #6308 üzenetére
Kintről könnyű osztani az észt hogy itthon szar a nafta . De nekünk magyarisztánban sajnos csak ez van.
Nem tudom hallottátok - e , hogy a Lukoilnál a prémium üzemanyagokat mostantól alapáron lehet majd tankolni.
Itt egy cikk is rólla -- [link]Én vagyok a Magyar Népgazdaság. Azért vagyok felakasztva, mert így legalább úgy látszik, mintha állnék.
-
-
FeRRaR1
őstag
Remélem a prémiumjuk eléri majd a normál szintet, mert Pécsen tankoltam vizeset tőlük, és lerohadt a Rönyó, jó hát az 1.5 dci alapból is egy híg k@ki, kölcsönbe volt nálam, hogy ne legyek gép nélkül...
Onnan tudom hogy a nafta volt, hogy másnap elhúztak, Shellnél rátankoltam telibe, betoltuk, ment egy 15 percet, azután többet nem volt gond...
rbalint88
Szép az Executive, másik nemtetszik
Ha már XC 90 akkor legyen Exec. Nagyon szép egyébként, csak a sötétítés meg a kilépő hiányzik róla.[ Szerkesztve ]
-
lolal
senior tag
válasz FeRRaR1 #6312 üzenetére
Sajnos igen , megbízhatósági problémák vannak a ruszki LUK -al . Mi anno shellnél tankoltunk rengetegszer aztán átszoktunk auchanra. Röhelyes de teljesen jól megy vele a gép. Azért 3 tankolásonként megy bele Shell is
Én vagyok a Magyar Népgazdaság. Azért vagyok felakasztva, mert így legalább úgy látszik, mintha állnék.
-
FeRRaR1
őstag
válasz rbalint88 #6311 üzenetére
Bele kell hogy kössek, ilyen nincs hogy túl jó,
Ez a pizza túl finom, ez a csaj túl jól néz ki, stb.....Fater is egy kényelmetlen Opellal járt tavaly, mert hogy jó ez. Közben nagy Merc és Volvo fan. Néztünk egy XC 90-et, mondtam neki hogy megérdemled, mert jó, kényelmes biztonságos, nagy. Meggyőztem, megvette. Azóta is hálálkodik, hogy nem kell lábat váltania mint az opelnél, ahol már nem bírta nyomni a gázt egy hosszú német vagy angol túránál
Hosszú távra hosszú távfutót... Ami jó rövidre is
lolal
Nagyon az alja volt és azért volt vizes, vagy "magán" akció volt valaki ott dolgozó részéről, ezeket tartom valószínűbbek mint hogy így hozták oda, de mindegy is, rajtam egyik sem segített...
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz FeRRaR1 #6314 üzenetére
túl jó: értsd makulátlan állapotú, itt meg a sok figyelmetlen és rosszakaró gyökér közé sajnálnám. zavarna, hogy akaratom, figyelmességem és igyekezetem ellenére lelakódik a külseje. beltérre tudok vigyázni és vigyázok is, de ami nem rajtam múlik és amortizálódik, az zavar, erre értettem, hogy túl jó.
-
FeRRaR1
őstag
válasz rbalint88 #6315 üzenetére
Persze, megértelek én is ilyen vagyok, pár éve mikor mentem edzeni, leparkoltam a V70-et a lehető legüresebb és biztonságosabb részre, távol mindentől, senki nem parkolt ott a környéken, két oldalról is padka védte. Mikor kiértem fekete húzás a jobb hátulján, valaki rendesen bele kanyarodott. Azt az érzést nem fogom én sem elfelejteni az biztos.
Ezért jó az XC, magas oldalról védik a kilépők, a lökhárítók meg több darabból vannak, az első 4 a hátsó 3 talán, így könnyebb cserélni, én is most rendeltem új fekete festetlen sarok elemeket hozzá, asszonyba beletolattak, miközben bent ült szabályosan leparkolva....
Nincs annál rosszabb érzés, mint mikor én mosom takarítom ápolom kívül belül, és erre egy nemtörődöm barom bele durrant. Megértem teljesen a véleményedet, még is azt mondanám, hogy ennek ellenére nagyon jó az XC, meg kell minden tőlünk telhetőt tenni, hogy ne forduljon elő ilyen, a többi meg nem rajtunk múlik sajnos.
-
lorcsi
veterán
válasz FeRRaR1 #6308 üzenetére
jó kis ára van nálatok a V70-nek..ha ennyiért tudják itt adni
-
FeRRaR1
őstag
Ez a legtöbb típussal így van, ha megvan a kiszemelt példány, és abból egy full extrásat (értsd MINDEN extra benne van nem kettő, amiből az egyik az elektromos ablak) szeretnél, teszem azt napfény tetővel, általad preferált színben, bőrben stb.... Akkor igazából csak behozatalba gondolkozhatsz, akár egy 10+ éves autónál is. Mivel mi vittünk haza jó pár autót, rengetegszer találkoztam ezzel én is.
Idén volt egy srác, aki nem talált magyarba olyan világos bőrös CLS-t amilyet akart, így vett egyet itt is semmi pénzen, kicserélte a teljes belsejét + pár dolgot ami sérült volt, lökös, motorháztető stb...
Még itt se mindig lehet megtalálni a tökéletest: [link]
Én igazából az enyémmel nagyon is elégedett vagyok, V8 Executive napfény tető minden extra, egyedül ez hiányzik, ez a belső, ez lenne nekem a tökéletes, ez a színű bőr, így szellőztetve. Ennyi ami hiányzik, de ilyet egyszerűen nem is láttam még.Most is csak 3 van összesen eladó egész Angliában Executive, ezzel a belsővel.
[link] [link]Egyszer úgy is megtalálom
Ezen az oldalon amit linkeltem körül tudtok nézni mi mennyiért megy. Álltalában kicsit, vagy sokkal olcsóbbak itt, de a második legtöbb eladás ebay motorson keresztül megy, ott ki lehet fogni kicsit olcsóbbakat, aukciókat, de az Autotrader komolyabb oldal erre.
[ Szerkesztve ]
-
lolal
senior tag
válasz FeRRaR1 #6321 üzenetére
Jobbos autót Hun ba fölös hozni. Hiába vannak szép példányok. A vizsgákon csak szopatnának vele de a rend éber őrei is előszeretettel "vigyáznának" rád. Arról nem beszélve hogy előnytelen is itthon több szempontból is.
Én vagyok a Magyar Népgazdaság. Azért vagyok felakasztva, mert így legalább úgy látszik, mintha állnék.
-
FeRRaR1
őstag
Lehet rá Magyar rendszámot intézni, hivatalosan, legálisan, vittünk haza minimum 20 autót, egyszer sem szopattak sehol. Mentem haza Angol, P-s rendszámmal is számtalanszor, még csak nem is igazoltattak.
Valakinek előnytelen, valakinek nem. Elfogadom amit mondasz, én is ismerek olyat aki megpróbálta, nem jött be neki, de ugyanakkor csomó olyat is, akinek mindegy hol van a kormány, ugyan úgy megy vele minden hol, mi is így vagyunk faterral, lehet automata, manuális, jobb vagy bal kormányos mindegy. Egyébként is a rekordom 11 méter hosszú, 4,6 M magas 13 tonna volt
-
AMDFan
addikt
Én nem találtam itthon értelmes S60-at, ami pedig jó lett volna az irgalmatlan áron volt. Egy haverom hatására Skóciából hoztam haza egy full bőrös, csomó extrával telepakolt 2004-es, S60 2.0T SE-t, 110 ezer km-el, átszámolva 750 ezer forintért. Lámpacsere 60 ezer Ft-ba került, ez az amit mindenképpen meg kell tenni műszaki előtt, mert másba nem tudnak belekötni. Ez 1 éve volt, azóta 23.000km-t raktam a gépbe, 70% autópálya 20% Budapest, 10% vidéki út. Előtte egy Avensisem volt, nem igazán egy kategória a kettő. Mivel nem vagyok multimilliomos, ezért valószínűleg a következő autóm is jobbkormányos lesz, GB-ben sokkal korrektebbek a kereskedők mint itthon, sokkal nagyobb a választék, jobb az általános állapota az autóknak, és sokkal olcsóbbak. Miért adnék ugyanazért a technikáért 2x annyi pénzt? Inkább odafigyelek az autó műszaki állapotára. A jobbkormányból még sosem adódott olyan problémám ami miatt veszélyben éreztem volna magam. Egyetlen minimális hátránya van, én minden nap mélygarázsba állok ki-be, ilyenkor át kell hajolni a másik oldalra, szóval kb 3 másodperccel tovább tart a művelet. Ez nálam belefér.
Az üzemanyag témához hozzászólva, én kb 2 éve kizárólag prémiumot tankolok a molnál (evo neo). Nálam elég egyértelműen megmutatkozott a különbség, bár nem teljesítményben és fogyasztásban vettem észre, az nagyon sok mindentől függ még. Ellenben az akkori motorom egy Kawa ZX6R volt, még a régi 2002es karburátoros verzió. Na ebbe ha sima 95-öst raktam, akkor 3-4 nap állás után nem volt hajlandó elsőre indulni, kellett kb 3-4 ráindítás szivatóval mire beröffent. Amikor Evo neot raktam bele, akkor érdekes módon 1-2 hét állás után is pöccre indult. Ezt később az autóimnál (a Toyota és a Volvo is) olyan formában vettem észre, hogy kizárólag hidegen, sima 95össel indulás után, 2esben nagyobb gázadásra minimálisan meg-meg torpant az autó. Na ezt evo neoval nem csinálják.
[ Szerkesztve ]
-
Alvin_ti4200
félisten
Mint volt S40 tulaj, az 1.6 benzint nagyon szerettem és a márkaszerviz is azt mondta, hogy ezekkel van a legkevesebb baj. Átlag 7,85 literrel jártam vele 90%-ban városban (Budapest).
-
lorcsi
veterán
válasz Alvin_ti4200 #6326 üzenetére
teljesen jó lenne, de szerintem hosszabb távon nem lenne elég a szedan
-
Alvin_ti4200
félisten
Az én szememben az autó szedán formájú, ráadásul benzines V50 biztosan létezik, csak rejtegetik a használat piacról, úgyhogy nem is jöhetett szóba anno A V50-et könnyebb pakolni az tény, ugyanakkor amikor az S40 kevésnek bizonyult, ott én special a V50-nel se lettem volna kisegítve. Nyilván helyzete válogatja
Szerk: és indenképpen a ráncfelvarrott példányokra utaztam a szebb első lámpa és kardánbox kialakítás miatt, V50-ből meg mintha ilyen alig létezne.
[ Szerkesztve ]
-
lorcsi
veterán
válasz Alvin_ti4200 #6328 üzenetére
pár hete beszéltük a V50-et..egy nagyon szép példányt linkelt egy kolléga..hipp-hopp elvitték
nálunk alig van értékelhető belőlük -
őstag
148 darab hirdetésből 12 benzines V50 van a hahun, abból is csupán 5 darab faceliftes.
Pár éve még, amikor ezeket árulták, mindenki dízelt akart, mert, hogy milyen keveset fogyaszt meg sokkal nyomatékosabb. Nem tudom milyen listaáron mentek, de azon sem lepődnék meg, ha az 1.6D lett volna a legolcsóbb.
Így pár hónap 1.6 benzin használat után három dologban már biztos vagyok a következő autómat illetően:
1. automata váltós lesz
2. hibrid hajtása lesz
3. legalább 135 lóerős kell legyen, de inkább többAz ember kicsit átértékeli a dolgokat, amikor nem tömegközlekedéssel, hanem kocsival jár napi szinten dolgozni városon belül.
Kíváncsi leszek a Volvo hibrid hajtásláncára, ami elvileg a következő generációs S40/XC40-el jön, ha nem lesz ütős, akkor marad a Toyota kiforrott rendszere de Lexus köntösben.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz xEon1337 #6330 üzenetére
Az 1.8-as szívó benzines egy árban volt az 1.6-os dízellel, ez szerintem válasz a fel nem tett kérdésedre Fura, én nem éreztem ennyire gyengének az 1.6-os benzines S40-et, igaz, egy 1.4-es 75 LE-s Xsara-ból ültem át. De az tény, hogy most a 2 literes 135 LE-s szívó benzines 406-os erősebbnek érződik (és valószínűleg az is, mert könnyebb mind emellé egy bő 50 kilóval). Nekem elég lett volna gyengébb is, csak ez kivételesen szép állapotban volt és még belefért a keretbe, amit az S40 eladása után szabtam, de ez már OFF
-
őstag
válasz Alvin_ti4200 #6334 üzenetére
A Priusnál elbaszottabb forma kevés van, és akkor még nem ültünk be, mert belül szavak nincsenek rá.
A CT200h az tetszik, most apukámat majdnem sikerült rábeszélnem, de aztán úgy döntött, hogy még vár egy kicsit és majd egy év múlva vesz hibrid Kia Nirot.
"Less but better" - Dieter Rams
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rbalint88 #6318 üzenetére
Nem tudom itt nálunk mit pancsolnak de még a Horvát benzinből is bő 0,5 literrel kért kevesebbet mint az itthoniból azonos körülmények között.
mod:
xeon.Szabi: Az 1-es és 2-es pontot vond össze bátran, hibrid csak automata váltóval létezik.
mod2:
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
AMDFan
addikt
Ezek a külföldön összejött alacsonyabb fogyasztási adatok nem lehet, hogy összefüggésben vannak azzal, hogy horvátban illetve ausztriában kisebb átlagsebességgel közlekedünk? Mert itthon az M6-oson végigdurrantok 150-el, de ugyanezt ausztriában például esélytelen megtenni. Ha pl az M7-esen megyek akkor is alacsonyabb a fogyasztásom, mert a forgalom miatt nem tudok olyan tempóban menni ahogyan kedvem tartja.
-
haxxika
senior tag
-
FeRRaR1
őstag
Szerintem nem, mivel ennyi ember, és ennyiszer élte meg ezt, különböző évszakokban, országokban, autókban, vezetési stílusokban, és mindig a Magyar naftából evett többet. Ez nem véletlen, de az hogy ott öntik bele a legtöbb bio szart, még az osztrák/német kevesebbet tesz bele, ez tény, régebben olvastam is a százalékokat, de már nem emlékszem. Én is általában egy olyan 150-160 egészséges utazót szoktam tartani + Waze. De egész Európán át, kivéve ahol dugó van vagy mérnek, ott nyilván lassabban, az esti üres Német pályán meg nyilván.... hát gyorsabban
Peti78
Waze, én sem hittem, hogy milyen jó amíg ki nem próbáltam, legális és ingyenes.
[ Szerkesztve ]
-
lolal
senior tag
válasz FeRRaR1 #6341 üzenetére
Az a röhej , hogy még az Ukrajnában tankolt jó minőségű benyából anno a Citroen Xsara-nk is fél literrel meg literrel kevesebbet evett. Tudtommal azért nem engedték be őket ide hozzánk mert ők nem raktak bio szart a benyába itthon meg igen
Én vagyok a Magyar Népgazdaság. Azért vagyok felakasztva, mert így legalább úgy látszik, mintha állnék.
-
Qru
MODERÁTOR
Helyben csettegve mérem (nem az oda vagy vissza úton), ott is itthon is betartom a sebességhatárt.
Itthon 8,6-8,9 kint 8,18 lett a vegyes fogyim. Nyilván egy mérés nem mérés de azért látható hogy kevesebbet eszik.
mod:
lolal: Nálunk kötelező a 95-ös benzin esetén az 5% bio tartalom.
Peti78: A 150 még belefér. Úgy is csal felfelé a legtöbb óra.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
haxxika
senior tag
válasz rbalint88 #6346 üzenetére
Én úgy tudom 10-20% (143-155) között helyszíni 3-20k, 20% (156-) felett pedig jön a vasmegyei csekk. Óra szerint 150-el közlekedek mindig (ez olyan 135 nálam gps szerint), kameráknál visszaveszem amikor szól a waze, nem kaptam még csekket emiatt.
Ahányan vagyunk mindenki máshogy tudja..
[ Szerkesztve ]
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
Alvin_ti4200
félisten
Valószínűleg én voltam az egyetlen ezek szerint, aki anno az S40-gyel csupán (óra szerint) 115-120-szal közlekedett, mert olyankor alig 6 litert evett a kis szívó benzines (1.6) Meg halk is volt mondjuk egy 130-135-höz képest.
Új hozzászólás Aktív témák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban