- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Szemmel is vezérelhető lesz az iPad és iPhone
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Nem megy az S25 Ultra 3x-os zoomkamerája sehova
- ReVanced patch-elt alkalmazások és Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
Hirdetés
-
Ismét késik az Enotria: The Last Song
gp Augusztus helyett szeptember közepén kapjuk meg a régóta készülő alkotást.
-
Rohamtempóban nő az érdeklődés az OLED monitorok iránt
ph Az Omdia piackutató cég elemzései szerint a tavalyi iszonyú jó év volt az OLED monitorok számára.
-
Az IMF szerint cunamiként csap le a munkaerőpiacra az AI
it Az IMF vezetője, Kristalina Georgieva szerint cunamiként söpör majd végig a globális munkaerőpiacon az AI.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atomgeszi
veterán
Üdv!
Ha egy HU-405 lejátszó akksi csere után OFF állásban van, akkor ez az egy mód van a kód beírására?
"1. turn the key to the 1st position in the ignition
2. make sure your exterior and interior lights are off as well as any heat or air conditioning to prevent battery drain
3. make sure the radio is on and reads “OFF”
4. leave the car in this state for approximately 2 hours in a secure location
5. The radio will go from “off” to “code”, you will then be able to enter the code"Találtam YT-n egy videót, de ott bináris számokkal babrál, azt nem szívesen csinálnám..
Ez a 2 óra kicsit hosszúnak tűnik, nincs valami egyszerűbb módja, hogy beírhassam a kódot? -
Mr.Csizmás
félisten
üdv,
első autónak többek között között kockavolvót néztem ki, 440/460, 740/760. mit lehet ezekről tudni fenntartás tekintetében, mivel nem mai autók? alkatrészárak nagyjából, illetve hektikus darabok hogy alakulnak?
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
FeRRaR1
őstag
válasz Mr.Csizmás #6952 üzenetére
Régóta nem válaszolt senki, bár nekem az említett modellekkel nincs konkrét tapasztalatom, leírom a véleményemet.
Én biztos hogy nem venném egyiket sem 1. autónak. Könnyedén ráköltheted a vételárának 2-3 szorosát, és egy ennyi idős autónál bármi, de tényleg bármi elő jöhet. Nagy szerencse, és ismert jó előélettel valamennyire jobb lenne a helyzet, de erre az esély....
Inkább 850/V70 felé kacsingatnék, és gyűjtenék még hozzá. Nagyon megbízhatóak, újabbak, sokkal jobb esélyekkel indulnál. Viszont egy nagy szervizre mindenképp legyen pénzed a vétel ár felett.
Ebben a kategóriában minden számít, egy újszerű gumi is sokat nyom a latba, mindenképp többet nézzél meg, alaposan, kívül belül, motortér, mit tud számlával igazoltatni, próba hidegen melegen, stb... Nagyon nagy különbséget hozhat, akár a vételárral megegyezőt is.
Még egyszer, nem csak megvenni kell, ha nem nagy szerviz, átírás, illeték, + érdemes valamennyit költened az átnézésére is, mivel igen is jó ha nagy kiadás előtt pár %-ot ilyesmire költesz, lehet egy nagy szopó rollertől mented meg magad. Ennyi idősen sokszorosan igaz, nem futást ha nem állapotot veszel, és az legyen minél jobb!
-
elektro
aktív tag
Sziasztok,s60 2.4 benzin 2001,mi az alapjárat fordulatszáma gyári érték szerint,üzemmeleg motornál?
-
-
Tóth Thamás
csendes tag
Üdv!
Már írtam korábban egy Volvo 2004 s80 D5-ről!Ami idításnál sokkal többet kell tekertetni hogy beinduljon mint normál állapotban!Izzítógyertya csere után fenn maradt a hiba kb 2 napig!Utánna kb 1 hétig teljessen faszán indult, utánna 4-5 napig megint sok tekertetéssel!Utánna megint jó volt akkár udvaron hagyva -13 ban is lazán indult!Most megint nem és mintha még többet kellene tekernie!Ma volt műszakin ott azt mondtán résolaj miatt!Hétfőn megy szerelőhöz!Szerelőt felhívtam szerinte nem az de nem tudom!Csak gondoltam írok hátha nem lennék hülye hozzá! -
Louis
tag
Sziasztok
Volvo s40 2.0D lendkerék és kuplung cserére tudtok javasolni valakit Budapest és Budaörs környékén?
[ Szerkesztve ]
''Nézd ott egy csikorgó nyom...''
-
Louis
tag
-
BUZZLGHTYR
senior tag
hali,
s40-t milyen árban érdemes már nézegetni?
mindenképp 2000 évjárattifelett gondolkozomés benzines -
Louis
tag
válasz BUZZLGHTYR #6961 üzenetére
Szia
Én sokat variáltam és arra jutottam, hogy 600e alatt nem sok jó van. 6-800e körül már vannak nagyon jó darabok.
''Nézd ott egy csikorgó nyom...''
-
person
senior tag
Párszor már téma volt, hogy mibe mi fér be..
Szóval a kis behemót ma szellősen magába szippantott egy közel kétméteres kétszemélyessé nyitható kanapét, az ajtók záródtak!
Spanifernek nagyon frankok az akasztók, játék volt az egész.
Hétvégén vittem fele 3 méteres zártszelvényeket is és ugyanakkora léceket utastérben (kicsit fostam)
Még a végén megtartom.[ Szerkesztve ]
-
tikshow
addikt
Sziasztok!
2002 S40 1.6 benzinről mik tapasztalatotok? Felmerült ismerősi körben egy alig használt (78k) példány eladása, de nem igazán tudom, hogy merjek-e belevágni. Elvileg az autó tip-top állapotba van, de később milyen költségekre számíthatok, illetve vásárláskor mire érdemes figyelni?
-
melkah
tag
Udv,
hatha valaki tudja a megoldast:
Van egy 2005 s80 2.4 D5 volvom. 320.000km-errel vegig markaszervizben szervizelt.
Nulla celsius alatt nehezen indul ha csak egyszer inditok es legalabb 8 orat allt a hidegben.
Ha raizzitok haromszor akkor pocre indul es nagyon szepen jar.
Ha meleg motornal inditom, akkor is kb izzitas nelkul nagyon szepen indul.
A motor nem eszi az olajat es pont ugy huz ahogy 163Le-nek huznia kell, szoval nem gondolok kopasra.
Az akkumlator ugyan 4 eves, de ketto kulonbozo helyen is leelenoriztettem es mind a ket helyen azt mondtak meres utan, hogy meg rendben van boven.
Uzamanyag szuro, levego szuro cserelve ujra, ez nem segitett.Markaszerviz elosszor az uzemanyag szurore gondolt, mert szerintuk koszos volt nagyon (15ezer km-errel korabban csereltettem es kizarolag omv vagy shell kutnal tankolok).
Ezutan, egy ejszakas allas utan reggel ok is beinditottak es azt a kovetkeztetest vontak le, hogy bizony ez tenyleg nehezen indul hidegben es szerintuk az onindito teker gyengen, ezert egy onindito felujitast es egy hozza vezeto fo kabel cseret javasolnak.Ezt nem fogadtam el, mert szamomra nem magyarazat, hogy ha raizzitok haromszor akkor viszont poccre indul ilyen korulmenyek kozott is.
Jart mar valaki igy, tapasztaltatok mar hasonlot ?
-
-
belaazallat
addikt
válasz tikshow #6968 üzenetére
Üdv!
Nekem 99-es V40-em van 105 lovas motorral. Nekem pályán 140-nél már hangos a motor, 4000 környéki a fordulat.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Atomgeszi
veterán
válasz tikshow #6968 üzenetére
Hát a súly lóerő arány egyáltalán nincs meg, meg plusz Én sem vagyok pehelysúly, már + 1 nagyobb személyt + csomagokat is megérzel, hogy jobban kell nyomni neki. Egyszerűen ez a motor(bár szerintem minden szívó benzin harmatos) kevés ehhez a tömeghez.
Nyilván lehet vele közlekedni, de az a tipikus mondás igaz, hogy nagypapásan volvosan.
Bár ugyanezt el tudom mondani a VW 1.6SR motorról is, megbízható, mint ez, de harmatgyenge.
150-nél már szerintem nagyon sokat forog és valóban hangos is, ahogy a kolléga írja. Én pályán 120 körül szoktam menni(bár nekem kibírható, ahol mi használjuk egy 40km pályaszakasz), ott egész értelmesen fogyaszt, 6 körül írja ki a komputer. Egy 6. fokozat viszont pályához el kéne..
Én ebből az autóból egy 2.0 tudnék elképzelni LPG-vel.Amúgy szerintem nagyon kényelmes, bár nekem ülésfűtéses plüss üléssel van, de a hátul ülők sem panaszkodtak eddig.
Ha nem volt csukva akkor a rozsdától sem kell félni, erre azért odafigyeltek a Volvonál. -
molnarpeter
nagyúr
Mérj rá multiméterrel a gyertyákra, hány Ohm az ellenállásuk (külön-külön). Önindító környékén is átnézném a testeléseket-kontaktokat, kis drótkefe nem árthat, de akár autóvillamossági szakinak is megmutatatnád (olyannak, aki laptoppal is hozzá tud nyúlni). Milyen olaj van benne?
-
tikshow
addikt
Köszi mindenkinek, pénteken megnézem és lehet csatlkozok is. Képek alapján tényleg jó állapotba van.
-
Zsmester89
őstag
Ugyan ilyen autónk van és a probléma is az volt, hogy rengeteget tekert kb egy hónapja, mikor bejöttek a nagy hidegek. Normális szerelő egyből tudta, hogy mi a gond, szikráztattuk a gyertyákat, 5ből 2 kuka volt, lecseréltük az összeset, most pöcc-röff Ha azksid jó, a generátorra is rá lett mérve, akkor nagyon nagy esély van rá, hogy neked is a gyertyákat kell cserélni.
A "Hogyan lehetsz milliomos?" c. könyvet egy csomagban árusítják a BTK-val.
-
Atomgeszi
veterán
Valakinek 2.4T 200Le, automatával van tapasztalat?
-
tikshow
addikt
válasz Atomgeszi #6973 üzenetére
Na végül elhoztam, nem igazán lehetett ott hagyni. Az összes negatív kritikát megcáfolta. Nem értem, hogy miért mondják, hogy lassú, amikor pályán semmi gondom nem volt vele. 140et könnyedén megy, 130 felett egy picivel 3500at forog a motor, teljesen csendes, és átlag 8 litert evett, úgy hogy azért néha meghuzattam + még kaptam hozzá 4 gyári alufelnit nyári gumival + tetősínt.
Kép jelenleg, csak ilyen gagyi van, majd ha jobb idő lesz lesz jobb kép is:
-
rbalint88
addikt
válasz tikshow #6976 üzenetére
A suzukink is megy 140-et konnyeden, csak 1000km-en mar nem esik jol hallgatni szep amugy nagyon. Ha te elegedett vagy a dinamikajaval, akkor nincs gond.
Atomheszi: motor nem problemas, geartronicbol az otgangos kicsit nyugosebb szerkezet, de ha cserlegettek benne az olajat rendesen, az is elmegy 4-500ezret nyugoles nelkul, foleg benzinesen.
-
rbalint88
addikt
válasz Atomgeszi #6978 üzenetére
Csak a gazra reagalnek: egy ilyen kategoriaju autonal ha gazositani kell ahhoz, hogy fenntarthato legyen, az reg rossz. Azert eg egy ujonnan boven 10+ millas kategoria, ennek megfelelo alkatreszekkel es karbantartasi koltsegekkel. Ha nem jar minimum evi 25ezret, akkor felesleges gazositani, ha meg sokat jar, vegyen belole dizelt, abbol ugyis sokkal nagyobb a valasztek.
-
Atomgeszi
veterán
válasz rbalint88 #6981 üzenetére
Szerintem nincs ezzel semmi gond,ha valaki kiakarja használni a lehetőségeket, hogy olcsó a városban a gáz.
Úgy ahogy régen mindenki dízeles autót vett, mert családban rokonnak műszka végén lejött 100 liter gázolaj és szaré hugyé adta.
Viszont sajnos találtam egy cikket, miszerint nem alkalmas rá: [link] Mondjuk index fórumon ezt is megcáfolták egy normális rendszerrel, igaz nem ezzel a blokkal pont. Plusz ez már 7 éves cikk. Lehet fejlődtek annyit azóta.Dízellel meg ott az ezernyi más probléma.. Pl. télen a bemelegedés, városi menetet nem igazán bírják a kettőstömegű, plusz ugye a részecskenemtommi sem tud tisztulni csak magas fordulaton.
Bár a cikk nem említi a 2.5 szívó vagy turbósat.
[ Szerkesztve ]
-
-
rbalint88
addikt
válasz Atomgeszi #6982 üzenetére
tetszik - nem tetszik, egy 200 lóerős autó luxusautó, annak megfelelő fenntartási költségekkel.Oké, hogy megkapod 1,5M-ért, de ha beszarik az automata, leesik a turbó, ki kell cserélni a lengőkarokat, elromlik egy-két szenzor, akkor azért zsebbe kell nyúlni. éves szinten 300-500ezret lehet számolni a karbantartásra, ha nem akarják kendácsolni. emellett látom felesleges pöcsölésnek a gázt, mivel egy ilyen autó éves szinten tankolással, biztosítással, súlyadóval és szervizzel kb egymillás költség. Ha elgázosítja, az egy normális rendszerrel 400eFt induló költség és spórol vele évi 100ezret, cserébe csomó nyűgöt a nyakába vesz (behajtási tilalmak, vizsgáztatási bonyodalmak, plusz hibalehetőség).
mondjuk ha mondasz keretet, használati paramétereket, extra igényeket, stb, úgy könnyebb segíteni.
de a leírtak alapján a keresett autó egy üres halmazt képvisel -
Atomgeszi
veterán
válasz rbalint88 #6985 üzenetére
Értem Én, pont azért rágnak át minden lehetőséget.
Több ismerősömnek is van gáz, és megfelelő alternatívát találtak benne több évre is. Nem hiszem, hogy egy V70 lenne pont az az autó ami 2 év múlva egy romhalmaz lesz.
Behajtási tilalmakat felénk vidéken még sehol nem láttam, vizsgáztatási bonyodalmak? Egy plusz sor a forgalmiban, max egy 5-10 évente nyomáspróba, meg a szokásos reduktor stb. cserék 20 ezrenként. Ha meg minden kötél szakad átvált benzinre és megy tovább. Ezekre a mai rendszerekre sok helyen 5+ év garanciát adnak. Nekem egy ismerősöm sem mondott rosszat a gázról, mindenki csak ajánlja ladástól kezdve szívó benzinesig, turbósról nem tudok ismerőst akasztani, arra vannak a fórumok, illetve a fenti kérdésem.Amúgy csak láttak egy V70-et és megtetszett nekik(nekem is tetszik), és érdekelt a motorokról pár infó.
-
FeRRaR1
őstag
VIDA kérdés, aki otthon van a témában, eddig nem tudtam hogy van egy ilyen lehetőség, de tegnap mutatta egyik ismerős, hogy neki beállították valahogy, már nem emlékszik hogyan.
Nevezetesen ha elindulok nem zárja automatán az ajtót az XC90, gondolom mert 2002-ben jött ki a széria, hiába újabb évjárat mint az előző S80-am, vagy a V50, ott a menübe állítható hogy csukja ha elindulsz, az XC-n meg nincs ilyen opció.
Ezt hiányolom, és meg szeretném csinálni, ha valaki tudja a módját ne tartsa magában.
-
Tóth Thamás
csendes tag
Üdv!!
Nekem is volvo s80 d5-van de 2004 automata!Nálam pont ugynez a probléma de Én nem izzítottím rá 3x!Gyertyák kicserélve,porlsztók megnézve,injektorok megnézve!Akku 2 éves penge!Nekem is önindító felújítást javasolnak!Most 8-9 fokba pöcre indul!Nem márkaszervízbe vittem!Azt mondták hogy van egy jeladó ami figyeli hogy teker az önindító!
-
FeRRaR1
őstag
válasz Zsmester89 #6989 üzenetére
200+ Ojró
Jól megkérik a programozás felárát, maga a canbus unit + kábelek állítom nincs 5-10 euro. Szakadjon le az ujjam, de akkor már inkább nyomkodom a gombot, vagy megpróbálom VIDA segítségével.
Ne érts félre, nagyon jó a cucc, tetszenek a lehetőségei, de nagyon vastagon fogott a ceruza...
ffodi
Még nem próbáltam, ma később ránézek.
[ Szerkesztve ]
-
Zsmester89
őstag
válasz FeRRaR1 #6991 üzenetére
Az állófűtés felprogramozása 50e (dieselnél) + a többi. Ha a funkciók felét márkaszervízben felprogramoztatod, már ott vagy 15-200 euronál. (Ezt meg kiveszed, eladod..ne adj isten törik, viszed a másikba) telepítése egyszerü.
Ettől függetlenül ha féláron lenne, már benne lenne a kocsiban.
---
Tóth Thamás: Az önindítót ki lehet mérni egy pillanat alattA "Hogyan lehetsz milliomos?" c. könyvet egy csomagban árusítják a BTK-val.
-
BigBlackDog
veterán
Sziasztok!
2000-2010 között gyártott Volvokban és Saabokban milyen szívó-, vagy turbóbenzines motorok megbízhatóak és mit kéne kerülni? Azzal tisztában vagyok, hogy Volvonál az öthengeres 2.4-esről sok jót mondanak/írnak.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Zsmester89 #6992 üzenetére
[link] MEGVAN
Először adunk egy esélyt ennek, de faternak lehet hogy rendelek egy kütyüt mert őt érdekli, -10 -17 fokok voltak idén, D5 XC van neki, viszont itt (UK) nem szokott 0 alá menni, meg benzines, hamar üzemin van.Abszolút igazad van, mert álló fűtés esetén megéri, viszont nálam nem. VIDA állítás, és ott a funkció.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz BigBlackDog #6993 üzenetére
Volvo téren a legtutibb a 2.4i - 2.4T - T5 - V8 - 2.4D - D5
Nekem 2.4i városi használatra volt főleg, hamar bemelegszik, nincs rajta semmi ami tönkre menne, mondjuk épp ezért jó hosszú távra is, előtte D5 S80 volt olyan hogy 2 hét alatt kapott 6e km-et, azt inkább hosszú távra, viszont rövidre nem ajánlanám... Ugyan ez a 2,4D a többi az mindenes.
Annyi kiegészítéssel, hogy mehet a D5 is városi használatra ha van benne havi 1-2 pálya vagy hosszabb ország utazás, hogy rendesen le tudjon futni a takarító programja, sok városi használat mellett kicsit sűrített olaj cserével, pl 9 havonta.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Voltam pénteken egy független szervizben átvizsgáláson (KwikFit).
A jobb első fékem a téli kerékkel szokott néha vonyítani, de valószínűleg csak az acélfelni miatt bent ragadt fékpor miatt, mert még kb. 6 mm-esek a betétek, hátul viszont kb. 4, szóval a következő - 10.000 km múlva esedékes - szerviznél fogok kompletten tárcsát-betéteket-fékcsöveket cseréltetni.Első lengőkarok hátsó szilentjei cserések (remélhetőleg ez okozza alacsony sebességnél, hepehupás úton a nyöszörgést), meg az akksi van a mérés szerint a halálán (gyári 7,5 éves, eddig mindig pöccre indult).
Ami viszont kiderült, hogy nincsen az a hagyományos értelemben vett, fém házas külső üzemanyagszűrő a kocsin. Megtudtam egy Volvós facebook csoportban, hogy piaconként eltérő, hogy van-e külső szűrő és úgy látszik, hogy erre az osztrák piacosra nem raktak.. Vagy nem olyat, mert viszont a hátsó híd elé fel van erősítve egy fekete hengeres ház, aminek a csövekből ítélve mintha köze lenne az üzemanyagrendszerhez, van rajta levegőztető cső is felfele, illetve egyik oldalán 1, másik oldalán 2 bevezetés/kivezetés.
Akármilyen netes alkatrészáruházban nézek rá, ehhez a típushoz (C30, 1.6 benzin) csak a fém házas átfolyásos szűrőt listázza, szóval kénytelen leszek elmenni a hivatalos szakszervizbe is, hogy mondjanak rá valamit.. Fotóm sajnos nincs róla, de majd készítek."Less but better" - Dieter Rams
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #6993 üzenetére
Saab 93-95 fronton a szívók Opel motorok, megbízható, olcsón szervizelhető de sokat eszik és gyenge. A turbósok harapnak de ott már akad probléma inkább kerüld a 2.0t és 2.3t variánsokat.
"A motorblokk elejének túlmelegedése, a turbófeltöltő rossz hőszigetelése miatt a forszírozottan használt példányok motorblokkja vetemedhet, ennek következtében a főtengelycsapágyak elmozdulnak helyükről, a főtengely pedig megszorul. Erre rásegít a meglehetősen erős kokszosodási hajlam is. A sűrű olajcsere nem szükség, hanem kötelező!
Érdemes odafigyelni a motorvezérlésre is: a vezérműlánc ritkán szereti a 200+ ezres futásteljesítményt."#nincsbennetarcsi
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen