- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Huawei P40 lite - kényszerpályán
- iPhone topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
ma Különleges Xperia eseményt tart a Sony Tokióban, száz résztvevőt invitálnak.
-
Premier előzetest kapott a Sker Ritual teljes kiadása
gp Véget ért az early access időszak, a végső kiadás konzolokra is befutott.
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Na szóval a kocsiról.
150e km-el vettem egy ismerős fickótól, aki nagyon gazdag, a feleségé volt
olcsón jutottam hozzá 1,1 m-ért
2001-es évjárat, 2002-es forgalombahelyezés
200le-s turbómotor, nagyon jól megy
végig volvo márkaszervizes, 50 ekm-el ezelőtt a szalonban felújították az automata váltóját, mert valami nyűgje volt
a 4.0-ás grand cherokeemat cseréltem erre a kocsira, mert az botrányosan sokat fogyaszt és nem is ment túl jól (viszont padkára parkolásban meg kátyútűrésben utolérhetetlen volt
sokat járkálok autópályán, országúton, azt remélem hogyha ennek többet is kell költeni majd a rossz utak miatt a futóművére, gumikra, a fogyasztáson bőven megspórolom az összeget
jövő héten tervezem beleszereltetni a laser interceptort, hogy trafipax gondom se legyen, mert a kocsi megy mint a mérgezett egércryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
ja és bőrös a kocsi, van benne Tv meg telefon is gyárilag
ezért még gondolkozom, hogy hogyan oldjam meg a hifi cserét, mert szeretnék bele egy usb-s mp3-as fejegységet, viszont akkor a tv-nek annyi (amit mondjuk szerintem sosem néznék benne amugy sem)cryptot minden termékemért elfogadom
-
CYBERIA
őstag
Svédül. Sorötös motort jelent.
Ez az amit már semmilyen formában nem kapsz új Volvóhoz benzines változatban.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Lehet hogy jobban jársz egy FM átjátszóval. Nem a legkifinomultabb megoldás, de megoldás.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Az zsebbe nyúlós. Mit produkált?
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Nem tudhatom hogy másnál hogy fog szerepelni, de mondjuk itt van ez: [link]
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
Sipi16
senior tag
válasz CYBERIA #2006 üzenetére
Nem éri meg megcsináltatni. Úgy néz ki, hogy becserélve lesz egy új autóra. Nagyon jó a skrotpremie a Renaultnál. Konkrétan 30.000Kr-t kapsz bármilyen roncsért. Én személy szerint hatalmasat csalódtam a V/S40 szériával. Som vi brukar säga: "Holländsk skit..."
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
CYBERIA
őstag
A turbón kívül mi volt még olyan dolog?
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
Sipi16
senior tag
válasz CYBERIA #2010 üzenetére
Két hátsó lengéscsillapító, elsö-hátsó féktárcsa + betét, két garnitúra gumi, hátsóajtó kitámasztók, tempomat, hátsó ablaktörlö motor, jobb elsö toronycsapágy. Az utóbbi két hónapban volt két trafó, gyújtókábel, gyertya, légtömegmérö és üzemanyagszürö csere. Nem látjuk értelmét minimum 10000kr-t rákölteni (persze turbó nélkül) egy 250000 futott rozsdásodó benzintemetöre. Az autóval nem mentünk a 3 év alatt 25000km-et. Egy szar vétel volt konkrétan, de senkinek sem ajánlanám akkor sem a V/S40 szériát. Magyarországon azt hiszik, hogy mivel volvó van egy kis presztizs benne, de semmi. Egy teljesen átlagos kocsi ami nem fogyaszt keveset és relatív drága hozzá az alkatrész. Az áráért és a fogyasztásáért kicsi. Egy V/S70-el jobban jártunk volna, mert ha az eszik 10-11L litert azt megértem és szívesen etetem is, de ezt...
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
zsid
senior tag
-
Sipi16
senior tag
A 70-es szériával nincs problémám, de a 40-es elég gagyira sikeredett. Sokkal jobban rozsdásodik és kicsi, de nagyon...
Igen ha egy jót fogtunk volna ki lehet, hogy jobb véleményem lenne, de a legtöbb amit nem szeretek a kocsiba az összesnél elöjön. Ezért nem veszek S/V40-es sem, pedig itt van annyi mint a szemét.
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
CYBERIA
őstag
Tény hogy az S40/V40-ben van némi Mitsubishi. Nem állítom hogy ettől olyan amilyen, de mondjuk a rozsdásodásra rá lehet fogni.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
Sipi16
senior tag
Végülis eladva lett, 6000SEK-ért...
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
truba
tag
Sziasztok;
Feljebb már írtam, hogy gondok adódtak a turbómmal, sok olajat fogyasztott, mostanra ez eljutott oda, hogy 150km/2l olaj fogyott. (S40. 2001.), ezért a turbót a múlt héten kiszereltem az autóból.
Szétszedéskor kiderült, hogy a labirint gyűrűk, ill. a csapágyak teljesen elkoptak, de minden más alkatrész kopási értéke a megengedetten belül van, ezért azokat nem kell cserélni. (nagy szerencsémre, mert nagyon drágák)
Ezután az ebayről rendeltem egy javító készletet, aminek segítségével sikerült orvosolnom
a gondot, otthon házilag. A turbókról rengeteg oktató videó található a youtube-on.
Most a turbó szinte egy újjal egyenértékű, és a javítás némi otthoni mechanikus tisztításból állt,+ 16.000.-ft-ot fizettem. a készletért.Ezt a hozzászólást elsősorban a turbós motorú társaknak íróm, ne dőljenek be mindenáron a szakműhelyek árainak. Nekem 130.000.-220.000.Ft-ig adtak árajánlatot, ehhez képest én elég olcsón megúsztam.Mondjuk nekem szerencsém volt, hogy csak ez volt a turbó baja.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Hat papa ez mindennel igy van, nem csak a kocsikkal, ahogy nagyfater mondta: minnel tobb dologhoz ertesz, annal kevesbb dologgal tudnak bepalizni.
Az en kocsiajaim csak a leges legvegso esetben mennek a szerelohoz, de azt is nagyon megvalogaton,hogy hova mennek, cserebe tudok is roluk mindent es meg is van csinalva ahogy a nagykonyvben meg van irva.
Csak az S80 esete, kormanyszervo rendszer 440K-s ajanlat a volvotol, 240K sima szervizbol, 74k lett a vege sajat magam csinaltam. 3 ev gar van a 70k-s a gyari, de felujitott alkatreszre.
Jobb elso es jobb hatso ajto kozponti zar: 120k volvotol, helyette 7k a bontobol + 2X30 perc a cserere.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
elvittem a frissen vett S60 amat egy full szervízre, az alkatrészt szerencsére én vettem az unixtól max kedvezménnyel, így csak munkadíj lesz egy volvo specialistánál (márkaszerviz felejtős)
azért elég érdekesnek tartom, hogy 10 év a vezérműszíj csereperiódusa
mindenesetre az első tulaj nem is cserélte, olyan a vezérműszíj külső felülete mint az üveg (annyira kopott, csillogós)
ami érdekes, a szerelő azt mondta, hogy a vízpumpát ő nem cserélné, hiába vettem meg az újat, mert a gyári vízpumpa elbír 300e km-t (150 van a kocsiban), és az utángyártott hajlamosabb csöpögni, folyni
továbbá szerinte ennél a típusnál nem fenyeget az a veszély, hogy a szar vízpumpa miatt átugrik a vezérműszíjmi a véleményetek erről?
a kocsi: 2001 S60 2.4 turbo benzin 147kw
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
truba
tag
Nekem, az öreg szaki ahová hordom az autóimat, mindig azt mondja, hogy vízpumpát minden vezérlés cserénél illik cserélni, mivel az új szíj nagyon feszes- a régi pumpa tengelyét nagyon feszíti amit az nem bír el, na ekkor szokott előbb csak szivárogni, aztán meg folyni a hűtővíz a pumpánál.
Én vezérlés cserénél, mindent cserélnék a helyedben, főleg, hogy megvan mindened.
-
zsid
senior tag
-
CYBERIA
őstag
Ja tényleg, mert hogy az twin turbo...
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
zsid
senior tag
-
gaborbol
őstag
Hat a 8.2 nem hiszem, hogy meg fogja donteni, de meglatjuk mennyire kozeliti meg.
Pont akartam mondani, hogy en is ugy veszem eszre, hogy egyre kevesebbet eszik ahogy hul le a levego.Tudod "sved" biztos oda optimalizaltak
Olyan szepen fut a kocsi orom vezetni ahogy uszik az utoni. Viszont a kormanynal elkezdett kattogni valami tudom is, hogy mi csak a magyar nevet nem tudom.
Errol van szo:
Persze nem innen veszem, hanem majd a bontobol szepen 10 dollarert....
[ Szerkesztve ]
-
truba
tag
A szakműhelyben sem csinálnak semmi extra dolgot, mechanikailag tisztítják a felületeket, majd mérnek és ha kell, csak akkor cserélnek új alkatrészre, majd szabályozzák, azokat, és
végül összeépítik a turbót.Nálam a mechanikai tisztítás, csiszolóvásznas volt,majd adtam a turbina lapátnak és a turbina háznak Well Done hideg zsíroldós maratást, majd a végén az összes alkatrészt brigiciolla megtisztítottam, és a végén levegővel lefúvattam.
Ezután minden alkatrészt megmértem (tolómérővel, és mikrométerrel) és kiderült a kopás minimális, néhány század volt, bőven tűréshatáron belül. (pontos méreteket,és javítási leírást a neten találtam.) Így nem kellett alkatrészt cserélnem, így szabályozni sem kellett semmit.
Majd a javító készlettel a turbót összeépítettem, szerintem a gyári felújítottal egyenértékű lett.Egyébiránt szétszedéskor azonnal szembetűnő volt a hiba: a labirint gyűrűk, és a csapágyak elkoptak, ez okozta azt a jelenséget, hogy a kipufogó gáz elfújta a kenőolajat.(szerintem nem tartották be az olajcsere időtartamokat, és az elkokszosodott olaj tönkretette a belső alkatrészeket)
Javítás óta 350km-t mentem, és az olaj szint nem változott, és a motor is valahogy jobban húz. Egyébként pedig 2000km-en belül nem töltök olajat utána, figyelve a fogyását. -
zsid
senior tag
Hát remélem jól sikerült. Csak a turbófelújításnál mindenki azzal kardoskodik, hogy mennyire precíz munka meg bla bla. Augusztusban Máriapócson a Zentai csapat szerelői a tréleren dobták darabokra a focus turbóját, 2 futam között Azóta kezd megingani a bizalmam a régebbi infókban, bár még mindig tartok egy kicsit attól, hogy ennek otthon nekiessek.
Az enyém még húzza, de előbb utóbb ennek is szervíz lesz.<tRucKdriFteR>
-
truba
tag
A munka tényleg precíz, de csak abban a helyzetben ha valamelyik fődarabot cserélni kell. Ebben az esetben szabályozni kell az alkatrészeket, na azt nem lehet otthon. De ha nem kell alkatrészt cserélni, akkor a munka egyszerű, és otthon is elvégezhető.
A turbód javítását inkább előbb, mint utóbb végezd el.
-
SzalaiG
addikt
Láttátok a Volvo új reklámját?
Bruál. Nagyon-nagyon zsír. Volvo Ocean Race - Volvo autó. -
CYBERIA
őstag
válasz SzalaiG #2036 üzenetére
Hol reklámozták?
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz gaborbol #2031 üzenetére
Ha rekordot akarsz dönteni, akkor olyan 60-70 km/h körülire állítsd legközelebb a tempomatot, klíma nélkül.
Nekem télen többet fogyaszt, bár az a heti 2×3, plusz havi 2×100 kilométeres menet nem annyira megterhelő üzemanyagköltség, persze én nem járok a budira is autóval.
Utoljára október elsején tankoltam, azelőtt meg július közepén.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
ficus
újonc
Sziasztok! 2001-es c70 keresek 2000 turbós benzinmotort.163LE.motorkód5204TA..Ha valaki tus segíteni..megköszönném..
-
gaborbol
őstag
válasz CYBERIA #2038 üzenetére
60-70 az stimmel, de vegig merfold(egesz pontosan 63-re raktam)
Nagyon faszanyos ut volt, nem utoljara voltam kanadaba az biztos. Le a kalappal a kocsi elott. Egy dolog zavart a ajto konyoklo lehetne kicsit parnazottabb, ekkora uton mar fajt tole a konyokom1716 km lett a teljes ut oda-vissza computer szerint 7,89 liter volt az atlagfogyi, tankolas alapjan meg 8.05.
Odafele ejjel mentem alig volt forgalom, viszont volt benne hegyi szakasz meg nemi varosi szakasz is. Visszafele nappal jottem az utolso 3-4 oraban mar kellett a klima is. Nem gondoltam, hogy ennyire alacsony lesz, mert a varosban nagyon buntet ott 10-11l litert el szokott kerni es mindezt nagyon ovatos vezetes mellett.
Szerintem megirom majd logoutra par keppel.
[ Szerkesztve ]
-
CYBERIA
őstag
válasz gaborbol #2040 üzenetére
Ha mérföld, akkor semmi nem stimmel.
Persze ez az egész csak feltételezés részemről, sem 60-nál kisebb, sem 70-nél nagyobb sebesség nem zárható ki, mint legalacsonyabb fogyasztáshoz tartozó sebesség.
Meg az egésznek olyan szempontból nincs sok értelme, hogy én biztos nem ülnék végig ekkora utat olyan lassú haladás mellet, végül is még mérföldben sem sok a 63.Mehet a dolog logoutra, ja.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
gaborbol
őstag
válasz CYBERIA #2041 üzenetére
Nalunk 55 es 65 merfold a megengedett legnagyobb sebesseg, max 5-ot ra szoktak dobni es ennyi. Maga a gyorshajtas elsore nem kerul sokba, 30 dollartol indul, de a biztositod egybol megemeli az havi dijjadat, valamint minnel tobb ticketed van anal szigorubb a rendor is veled.
Kanadaban meg az isten hozott kanaba tabla utan a kovetkezo tabla:
100km/m megengedett maximum sebesseg.
150 kmh = $10.000 buntetes. Jo utat!
1 ora +/- nekem nem er meg annyit rizikozi.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
nagyon meg vagyok elégedve az s60-asommal (2.4T, 200le)
szeretnék egy szolid chiptuningot bele 200 ról 240-250le körülre húzni
viszont azt halottam az automata váltója nem biztos hogy szeretni fogja, ha ki is használom a plusz erőt
ki mit tud erről a témáról?cryptot minden termékemért elfogadom
-
CYBERIA
őstag
Alapvetően igaz.
De ha minden igaz, a te váltód ugyanolyan AW55-50, mint a 340 N·m nyomatékú dízelhez (az áttétel is ugyanaz), tehát ennyit mindenképpen bírnia kéne. Nem tudom hogy chiptuninggal meddig megy fel a nyomaték, de nem hiszem hogy ennél lényegesen nagyobb lehet. Szóval véleményem szerint mehet a dolog, de azért lehet hogy előtte nem ártana egy automataváltó-olajcsere.
Egyébként én is egyre inkább kevésnek érzem ezt az erőt, 100-150 N·m pluszba jól esne, de főleg 1500-2500 között kéne még nyomaték.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
őstag
az s60-asom néha gondol egyet és nem reagál a távirányítóra
kulccsal gond nélkül nyílik, pár perc után megjavul és újra reagál a távirányítóra is
elemet cseréltettem benne, nem oldotta megvalami egyéb ötlet?
cryptot minden termékemért elfogadom
-
fullextra
tag
SOS. srácok, Új S80ban hogy lehet ipodból/iphoneból a zenét az autóra "felcsinálni"??
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Környezetvédelem
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Formula-1
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
- Meross MSS425F okos elosztó, 4 alja + 4 USB, Homekit kompatibilis
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab
- noblechairs alkatrészek azonnal készletről EPIC, ICON, HERO, LEGEND