- Milyen okostelefont vegyek?
- 15 éves az első androidos Samsung telefon
- AGM M7 - elnyűhetetlen okostojás
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- DIGI Mobil
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
ma Spoiler: az AI-ra, ami májusban még az évszakot is megváltoztatja.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reneolus
tag
válasz rbalint88 #7700 üzenetére
bakker... milyen márkát kellene beletenni. Ki a gyári beszállító, Lemförder?
Okozhat valami gondot, ha bennmarad az utángyártott bak?[ Szerkesztve ]
Helix P DSP, JVC R981BT, Morel MT23/Soundstream Reference 300, DLS UP6/Emphaser EA2190, Emphaser EG12 (ETBR112)/Signat RAM3 MKII
-
haxxika
senior tag
válasz FeRRaR1 #7702 üzenetére
Bár mostanság mivel nem vidéken vagyok nincs időm általában kézi mosásra, az IMO-ba szoktam beállni. Adok neki egy esélyt, kipróbáltam a legdrágább programot utoljára, kapott egy viaszos bevonatot is. Érdekes módon nagyon jól szuperált rajta ez a réteg, többször lett elég poros az eső és szél miatt, ezért bedobtam 200-at a kúton a kézi mosóba, és utána ugyanolyan lett mint a nagymosás után, leszedett minden koszt. Ha nincs ideje az embernek, szerintem ez is megfelel Bár az egyik mosóban bánta a bal első fényszórólapátom... valahol még mindig ott van a gyömrőin.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
nandow
aktív tag
Sziasztok!
Tegnap beleültem egy S40-be, és meglepetésemre elfértem a 198 centimmel.
Be tudtam úgy állítani, hogy jó legyen. Koppra hátra kellett tolni az ülést persze, meg teljesen letolni a magasságát. A kormány is teljesen fel volt tolva, ekkor még kicsit problémás volt, de közelebb húzva magamhoz, már a térdem is elfért. Kellemes csalódás.Kényelmesnek éreztem belül a próbaúton.
Ezt a példányt néztem meg.
Ami furcsa, hogy 150e van benne, és még vezérműszíj nem volt cserélve benne.
Én nem értek hozzá. Mikor kell ezt kicserélni? Hallomásból más autóknál ilyen 100e km rémlik.Meg egyesben, amikor felengedtem a kuplungot és gázt adtam, fura hangja volt kicsit a motornak.
Első autó, amit megnéztem, valószínűleg nem ezt fogom megvenni rögtön.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Elég gáz ha ennyi idősen nem cseréltek, elvileg 10 év / 180e km, amelyiket előbb eléri. De ezt kb soha nem vártuk meg egyik kocsinál sem. Amennyiben ennyi az előírás mi azt 6 év /100-120e km-nek tekintjük, viszont húzni 10 év felett kb egy időzített bomba.
[ Szerkesztve ]
-
Tin_Shield
őstag
Ami furcsa, hogy 150e van benne, és még vezérműszíj nem volt cserélve benne.
Az lenne a furcsa, ha cseréltek volna Ez a Ford/Mazda L szériás motor láncos vezérlésű, az 1,6-os a szíjas
[ Szerkesztve ]
-
Tin_Shield
őstag
-
őstag
válasz Tin_Shield #7712 üzenetére
Tele van a net ezeknek a motoroknak problémáival, olajzabálással kezdődik, kuka a vége. Elég csak megkérdezni egy Volvós facebook csoportban a véleményeket róla.
"Less but better" - Dieter Rams
-
Tin_Shield
őstag
válasz xEon1337 #7713 üzenetére
Értem. Nem kerestem eddig utána, nem volt bajom. Van a családban Mazda6-os ugyanebből a motorcsaládból bőven 300e fölötti km-rel, szegény már rohad itt-ott, de motorikus problémája sosem volt. A 2,3-asról hallottam, hogy alulméretezett az olajteknője. De most beültetted a bogarat a fülembe, utánanézek mire számítsak. A facebook nem megy, onnét évekkel ezelőtt töröltem magam.
-
haxxika
senior tag
2005 előtti dízelekkel nincs semmilyen probléma (D5, 2,4d) Utána viszont belekerült a részecskeszűrő a rendszerbe, ami néhány embernek tud bosszúságokat okozni. Nagyobb városi használatnál nem tud kitisztulni eléggé, ezért emiatt jöhetnek elő problémák.
Motorikus problémánk a D5 motorral még nem fordult elő, se a 2005 előttivel, se az utánival.[ Szerkesztve ]
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
Rivaul
addikt
válasz haxxika #7716 üzenetére
Igaz. A D5 motorok mindenki szerint örök élet meg egy év kb. Rengeteg a megbontás nélküli 700ekm+ futásos darab. 300ekm futás körül még új ként teljesítenek. Legjobb a 163 lovas 2005 előtti szűrő nélküli és abból van a legtöbb alkatrész is.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
haxxika
senior tag
Autótól függ. Városon kívül olyan 6L környékével járok el, városban 7, egyáltalán nem sokat Volt már 5,3 is korábban. S60 2002 D5 manuál
Édesanyám a 2010-es S80-al olyan 8,3-akat szokott csinálni D5 automata AWD.
A korábbi XC90 D5 AWD automata pedig átlag 10-re jött ki, németben tankolva folyamatos 170es tempóval viszont lement 8,5-re....
2.0 dízelek közül az újabb d3-d4 típusok amelyek már 5hengeresek azok vállalhatóak, mivel azok tisztán Volvo fejlesztés. A korábbiak tudtommal Ford alapok, azokkal több probléma szokott lenni.[ Szerkesztve ]
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
Rivaul
addikt
Facebook postok szerint a 2.4 D5 5,5-6,5 liter között van de ha ennyire számít a fogyasztás akkor nem a volvo a te autód Azért itt 1-2 dolog be tudja kérni keményen a fogyasztási nyereség árát ha gond van. Nekem az xc90 D5 úgy hogy nem tojással a lábam alatt autózok átl 9,5l de ez 7 személyes tank és majd 2x akkora mint amiket nézel, azért így már nem rossz ez a fogyasztás.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Xmodule
őstag
Én minden kiadást vezetek már 3 éve. Tessék
spritmonitorAzért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
nandow
aktív tag
válasz haxxika #7719 üzenetére
Köszönöm az infókat!
(#7720) Rivaul
Annyira nem számít a fogyasztás, csak kíváncsi voltam.
Viszont én is attól tartok, hogy nem biztos, hogy a Volvo lesz az én autóm. Pedig baromira tetszik az S40 formája.
Évi ~10e km-re kellene, inkább hétvégi hosszabb távú használatra, nagyon ritkán bejárnék vele a munkahelyemre (Bp-, 12 km egy útja).
Abban bíztam, hogy a benzines motorú S40-esek vállalható konstrukciók.
Ahogy te is írod, gondolom dízelnél ha valami elromlik, húzósabb a javítás. Annyit meg nem megyek, hogy a kevesebb fogyasztással megspóroljam a rávalót.szerk.
(#7721) Xmodule
Köszi!
szerk2:
Annyira szép ez az autó.[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
Évi 10k-ra bőven bevállalnék bármilyen benzines volvot. Az nem futás semminek sem, még egy igazán problémás márka/típusának sem, nem hogy egy volvonak. A dízel fölösleges valóban ennyi futásra. Más márka benzineseivel sem igazán jársz jobban, sőt, még nem is fog a tetszetős külső simítani 1-2 kiadáson, ami hamar elégedetlenséghez vezet. Volt kis citroenem amin folyton megdöglött valami de imádtam a vezethetőségét és a külsejét, így mindent megbocsátottam neki. Ha nincs meg az az érzés hogy már rá nézni is jó az autódra akkor sokkal nehezebb lesz az együttélés.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
rbalint88
addikt
évi 10ezerre egyértelműen T5, nem kell buziskodni. ha D5-öket nézegetsz, akkor egy 2.4 szívó is kevés lesz, nem hogy még valami annál is csírább motor.
A T5 fogyasztása meg egész addig fog érdekelni/zavarni, amíg el nem kezded üvegelni és elő nem jön belőle a láncfűrészes metálmészáros hang, meg a csörtetés. onnantól minden meg lesz bocsátva és csak a mosoly marad. -
haxxika
senior tag
Pont ma láttam balesetezni a Szentlőrinci felüljáron egy S40-est. Be akart engedni egy feketékkel teli F Astrat a külsőből, lefékezett, és hátulról belecuppant egy Beetle. A Volvon cserés a hátsó lökös ééés ennyi. A Beetle eleje meg komplett szerelésre szorul, szerintem nem megy lábon haza.
Ne óvakodj a benzintől sem, a dízel annak való aki megy évi 20+ezret, és ezeket is legtöbbet pályán, országúton. Amire neked kell bőven jó lesz a benzines. Egy 2.4i szívó is tökéletes a célra, de ha jót akarsz akkor a T5-öt élvezni fogod. Nehéz őket találni, de megéri. Az élmény mindent kárpótol.OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
Peti78
őstag
Nekem egy s60 t5 manuál benzines van. Városban a 13-at elkéri, tempomat 90-re belőve 7 körül, de nem alatta, pálya 130 tempomat 8,5-9 liter klímától függően. Nem hajtom agyon, ha kell bőven van tartalék. Szerintem teljesen vállalható a fogyasztása. Nagyon szeretem, kényelmes, jó autó. Igaz, nem s40 és 2001-es, de ez még mindig autó. Biztonságos autó! Ezek még 20 évesen is mennek, ha odafigyelnek rájuk.
u.i.
A dízel kerepelésétől meg rosszul vagyok, most is itt nyekereg egy a ház előtt.
Tegnap pályán 130 nál odaléptem neki, még igencsak érezni lehetett az ülés és a hátunk közötti tapadást. Félelmetes.[ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
-
person
senior tag
Fogyasztáshoz ha már szóba jött, nem szoktam méregetni de most pont úgy jött ki, hogy porosra hajtottam a tankot (gyerekek aludtak, ha megállok tankolni tuti felkelnek.. ) XC90 2.4 D5 163 LE
818 Km tankolás nélkül, 700 fölé nem szoktam engedni.. most ezt is kipróbáltuk.Vissza tudom nézni az útvonalat, 53 Km ami tiszta városi tehát indulás-közlekedés-érkezés városon belül, rövid 1-3-5 Km-es távokkal, összesen 27 indítás.
Városon kívül nincs pálya, csak országút, tehát 100-110 falu 100-110 falu.. néha persze adok neki, minden hosszabb városon kívüli útban benne van a GPS által mért 120-130.
Változóan 2-3-4 felnőtt és két gyerek. Csomagtartó gyakorlatilag plafonig pakolva.818 Km-re tankoltam 63 Litert, persze lehet minimális eltérés de amit tudtam beleerőltettem, lassan tankolva majd a végén félig kihúzott csővel legalább 10 kattanás szünetekkel.
Így 7,7l /100km-re jön ki.
Szerintem ez nagyon korrekt, viszont úgy vettem észre ha finomabban megyek se megy lejjebb, de hová menne? Simán el tudom képzelni, hogy egy S60-ban már szét kell taposni, hogy fogyasszon valamit.[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
Tankolás előtt hangosítsd fel normál emberi beszéd szintjére a rádiót. Ha 10 percig megy akkor ezt szokják meg a gyerekek és leállíthatod az autót úgy hogy nem kelnek fel, csak a rádió menjen. Sokáig nekem is csak járt a motor mert ahogy lelőttem azonnal keltek de mióta ezt csinálom még leállás után is képesek egy órát aludni. Én 7,7-et sehogy nem tudok kihozni. Átlagfogyasztásod mit ír? Nálam 8,6 de valójában 9,5. Ráadásul itt több lovat kell kerülgetnem mint autót és 25km alá nem kell indítanom...
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
person
senior tag
Majd egyszer kipróbálom de szerintem már a rádióra felkelnének.
A csaj hiperérzékeny, többször bizonyította, hogy a kedvenc számaira álmából is felcsattan a szeme.Átlagra most 6,6 vagy 6,7-et ír.
Sok várossal eddig max 7,2- 7,4-ig ment fel, a valósághoz nyilván nincs köze.
Alsó rekord 6,3.[ Szerkesztve ]
-
Peti78
őstag
2001-es Volvo s60-ban az üzemanyagszint jelző rovátkái kb. mennyi literenként van belőve?
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
-
rbalint88
addikt
Ha kapna egy kiados muanyagapolast, akkor nem maradna el sokkal a kollegaetol meg lehet a kep csal, de mintha a felniken meg lehetne dolgozni
A V60 felnijeivel is csodat tett egy kis felnitisztito es dorgoles.Ez a felni a mosas elott sotetszurke volt a peremen es kozepszurke meg a kullokon is a raegett fekportol. Magas nyomas nem pucolta meg... de meg kefevel se jott le sok. Felnitisztito 2-3x es a vegen meg egy kis dorgoles mikroszalassal, az megoldott mindent.
-
Rivaul
addikt
válasz rbalint88 #7738 üzenetére
Nem csal. Oda csak a magasnyomású ment semmi más. Így is patakokba folyt a végére rajtam a víz ebbe a dög melegbe Műanyagokon én is szeretnék javítani de nem tudom mivel és nincs itthon semmim hozzá sajnos. Pedig jó lenne ha fel lehetne újítani őket kicsit.
A felnik valóban szépek. Az enyém szerintem egy nap dörgölés lenne hogy egyáltalán kicsit is hasonlítson hozzájuk
Pár hete gépi munkáltattam meg a kertet így idén csak por és sár amibe áll az autó, kettőt fordul a kerék és úszik a retekbe sajna. A garázsok is most készülnek így van még hova fejlődni. Ha tisztább lesz a terep akkor biztos jobb érzéssel megyek bele 1-1 nagyobb tisztításba.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
rbalint88
addikt
Egyszer kell ennyit szivni vele, utana ha kethetente lemosod, nem olyan veszes. Mannol felnitisztito 450Ft 500ml, erre a rendszeres locsolkodasra pont jo. A nehezet legrosszabb esetben brigeciollal le tudod szedni, ha a sima felnitisztito keves lenne.
Muanyagra nekem a wolf's black out bevalt. De gondoloma vonatkozo sonax cucc is tudja a kivant eredmenyt. Ez peldaul jo lenne a lokharitokra: [link] -
-
rbalint88
addikt
-
Rivaul
addikt
válasz rbalint88 #7740 üzenetére
Nah megnézem akkor, köszi Most magasnyomású előmosás, wolf's samponos mosás, újra magasnyomású, törlés, és titanium lack protector (ez volt épp itthon) került rá. Túl nagy ez a gép... A Roverem fele ennyi idő alatt kész
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
Érdekes hibám van. Már úgy vettem az autót hogy nem zár a tank fedele. Végre eljutottam oda hogy szétszedjem. Látom hogy le van húzva a vezeték. Vezeték, vissza, autó zár de semmi. Oké, autót nyit és hallom hogy húz a motor. Kiszedtem az egész motort, szétkaptam és úgy néztem. Zárásra semmi de nyitásra forgatja a motort. Mondom biztos a motorba pusztult meg és nem teker a másik irányba. hoztam egy hasonló motort de az is csak nyitásra pörög. Itt lett érdekes. Ránéztem multiméterrel és csak nyitásra engedi rá a 12v-ot, zárásra 0-5v között mozog. Ha leadja az 5v akkor rezzen egyet a motor de nem fordul, a nullára semmi értelemszerűen. Nah akkor most hol a hiba? Mert a motor és minden más jó, nyitni is nyit de zárásra átmegy vérszegénybe :/ Merre van ennek a vezérlője xc90-be? Minden ajtó működik rendesen így a vezérlő hibája is kérdéses, főleg hogy nem rég raktuk gépre és nem jelezte.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
őstag
Szia!
Tudom, hogy megkérdezted, mert láttam bemásolva az itteni mondataimat. Két nagyobb Volvós facebook csoport van, ez a téma fél évente előkerül, mindig van kb 2 ember - most is ők szóltak ott hozzá - akik szerint semmi baj nincs ezekkel, mert nekik is elment már 250k kilométert, de elő szoktak kerülni olyanok is, akik tényleg értenek hozzá és nem önigazolást keresnek, szerintük meg van.
Ezek után azt csinálsz, amit akarsz!
"Less but better" - Dieter Rams
-
nandow
aktív tag
-
Rivaul
addikt
Melyik részét kented? A motor kis tengelyét vagy a fekete műanyag záró spirálos részt? A zárási 0-5V nekem érdekes de veszteni valóm nincs így megkenem mint a disznót ahol kell Viszont én kivettem magát a motort és másikat is rákötöttem ami szintén nem fordult
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!