- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Magisk
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
válasz Xmodule #6400 üzenetére
Szívócső hossz állító, én úgy tudom, D5 típus hiba, 90e kilométert bír kb, és megadja magát. Vagy minimálisan rosszabbul megy az autó előzésnél pl vagy kb 0,5 literrel többet eszik, de ezt sem minden körülmények között.
Mivel műanyag, ezért ez ilyen, 3 megoldás van:
Fixre kötni
Kicserélni újra, és akkor a köv 90e km letudva
Nekünk a szerelőnk legyártotta fémből fater XC90 és S80 D5-je már úgy fut -
Xmodule
őstag
Köszönöm a válaszokat. Bemegyek a volvohoz megkérkezem hogyert adják azt a kis műanyag kart.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
lorcsi
veterán
volvo s40 tyúnyinyg
enyni ésszel..eladó: vadi új soundcore motion+
-
Weareus
addikt
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
A T5-ből is kihoztam 240-et. Egyszer Kaposvár és a Balaton között 120-as táblánál (sima főút), egyszer meg a 6-os úton Szekszárd és Paks között, de az nem a vége volt, csak elfogyott az egyenes...
A baj az, hogy a T5 az "csak" T5, az R meg R. Hiába, 220 felett már nem gyorsul olyan lelkesen mint ez az R-es verzió, pedig "csak" a turbófeltöltőben van különbség.[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
Egyik sem.
A helyzet az, hogy eddig (és remélhetőleg ez így is marad) csak Volvo-im voltak, ebben a sorrendben:
1. 850 benya, 5 henger, 20 szelep 2.3 szívó, 170 ló, kézi
2. V70 benya, 5 hener, 20 szelep, kis nyomású turbó, 2.5 193 ló, automata (fos, fos, fos!!!)
3. (Jelenleg is) 850 T5 2.3, nagy nyomású turbó (nyilván benya), 20 szelep, 226 ló, okosított benzinpumpa nélkül. Az új (nem spirálcsigás, hanem fogaskerekes benyapumpával /3,5 bar-os elméleti maximum helyet 7 bar/, franc tudja hány ló, de kicsit több).
4. és 5. 850 kombi nem benya, dízel, ezek állnak az udvaron.Szóval amikor először beültem a T5-be vételkor, próbakör, minden, mikor a vízhő beállt, csumagáz, padló, minden... Hát nem tudom ki ijedt meg jobban: az akkori tulaj (egy nyugdíjas egyetemi tanárnő!!!) vagy én.
Maradjunk annyiba, hogy mindketten besz@rtunk kissé...Szóval idestova 1 éve van nálam és mivel nem pályázok, 2 db ilyen esemény 1 év alatt (sokat megyek azért, csak nem pályán...) belefér, sőt, bele kell férjen!
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Weareus #6412 üzenetére
Így van, de jó is az a T5, én 245-öt mentem Németeknél, és az sem volt még a vége. Érzésre olyan 255 - 260 lehet a plafon, persze gyári alap volt minden rajta.
De amikor 200-ról megindul egy 14-5 éves családi kombi, az a nem mindegy
Üres úton, belátható szakaszon néha én is elkenem neki, muszáj könyörög érte a mostani V8 is, de a T5 egyenesen követelte hogy forgassam 3000 rpm fölé
Az összes bakancslistás Volvomat kipipáltam már, kettő most is nálam van, de az utolsó még vissza van. V70R konyakbelsővel, manuállal, 2005-2007 közötti. Egyik ismerősömnek volt Swédben, mechanikus torsennel a haldex helyett és 450 lóerővel
-
FeRRaR1
őstag
[link] Mindjárt meg is veszem, legalább lesz hol aludnom, mart az asszony tuti kib@szna vele együtt
Bárcsak lenne időm és helyem rá..... meg energiám, mert egyáltalán nem drága
Szerk.: besz@rás, 3 is van eladó amit vennék is, főleg a krém belsőst.
[ Szerkesztve ]
-
-
lolal
senior tag
Egytömegű lendkerékkel van valakinek tapasztalata , egyáltalán Volvo -hoz kapható -e a Valeo által kínált termék
Én vagyok a Magyar Népgazdaság. Azért vagyok felakasztva, mert így legalább úgy látszik, mintha állnék.
-
-
FeRRaR1
őstag
Lapozgatom a képeket, és hopp, rokon lélek, egy Volvo nem Volvo a háznál
-
LaptopSystem
őstag
sziasztok
tudnátok nekem ajánlani olyan céget aki igényes autóspecifikus ülés huzatokkal foglalkozik?
Minőségi üzleti kategóriás laptopok garanciával,számlával!Üdvözlettel: Miklós Zoltán 709400131 Viberen is!
-
Qru
MODERÁTOR
-
haxxika
senior tag
Mennék most este barátnőmért, mentem kb 1 kilométert, kátyú, és elkezd dadogni a motor és száll fel a füst oldalról. Megállok, nézem mivan, egyből nem látszik semmi. Motorvédő le, és nicsak: a 3. henger kitolta a porlasztócsúcsot csavarral együtt, azt mellőle szedtem össze. Holnap megy a szervizbe, remélhetőleg egy menetjavítóval orvosolható a helyzet. Csak egyelőre még nem tudom hogy viszem át Pest közepéről Kistarcsára, de a körúton most egy normális parkolóhelyen van.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
Peti78
őstag
Sziasztok!
A körrel jelölt extra micsoda?[ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
FeRRaR1
őstag
Igen, elég buta megoldás, mondjuk fater 2008-as Merc Vianójába is gombos volt. Én is nyomkodom XC-n, még az S80 nyitja - zárja együtt a központi zárral, van egy elektromos Volvos szaki ismerősöm, majd megkérdezem lehetséges e megcsinálni az XC-n is, de mondjuk ott gyújtás kell hozzá, szóval nem hiszem...
S80, csukja magától, hibátlan megoldás.
XC90 elfelejted becsukni, akkor kezdődik a tortúra, kinyitod a kocsit, ráadod a gyújtást, de mivel nem akarom begyújtani a xenont, ezért a világítás kapcsolót is középre, tükör becsuk, gyújtás le, világítás le, majd bezár, imádom ha elfelejtem...[ Szerkesztve ]
-
Weareus
addikt
válasz FeRRaR1 #6427 üzenetére
Borzolod az idegeimet...
Nekem az S60 R az abszolút álomautó. Ráadásul most a linkelt darab kb 1,8-1,9 millió HUF-ra jön ki a mostani nyomott font árfolyam mellett.
Itthon ennyiért nem vesz ilyet az ember.
Nem tudom, lehet-e egy kérdésem: az hogy ott ennyibe kerül egy S60R, az mennyire általános? Mi lehet kb. az "átlagára"?Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
Vajon mennyibe állna meg egy ilyennek a behozatala?
Nem a regadó, meg a vagyonszerzési, ill. a forgalmi, műszaki, törzskönyv, rendszám érdekel, ezeket tudom.
(Osztrákból hoztam be egy V70T-t, az sem volt kevés...)Csak maga az utazás, utaztatás érdekelne...
Jah, meg nem tudom hogy állnak most az angolok az Eu-val, mert ha már nem eusok (mint pl Svájc), akkor a regadón kívül még kell fizetni nem kis pénzeket..., csak azt nem tudom, hogy bár a kilépési folyamat több év, de már most úgy lehet onnan autót behozni, mint nem eus országból vagy még mint eusból. Nem mindegy.
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Rivaul
addikt
Minden dízel xc90-be van részecskeszűrő? Heti egy alkalom főút 90 környéke oda vissza 40-50km mellett be lehet vállalni dízelt? Napi több kis táv is bejátszik ami tudom nem előny de egy ekkora út az fix. Nézem a benzineseket de csak folynak, dízelből meg annyi van hogy el is adják
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Weareus #6435 üzenetére
Anglia EU tag, még nem léptek ki és egy darabig még nem is fognak (nagyon lassú ez a folyamat). Szóval no para.
Eu-n kívülről vettem az egyik kocsim anno csak a vám jön rá pluszban az se egy nagy történet. Picit drágább és ennyi.
mod:
Rivaul: Néha kergesd meg és akkor nem lesz gond, szépen kitisztul a dpf. A lényeg, hogy tartósan (5-10 km) 3000 vagy feletti fordulaton dolgozzon a gép anélkül hogy 3000 alá menne. Akkor szépen be tudja fejezni regenerálást és nem lesz gondod vele sokáig.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
FeRRaR1
őstag
válasz Weareus #6433 üzenetére
Ne is mond, kigyűjtöttem a 3 - 3 legpotenciálisabb V70R - S60R-t:
Annyira rá pörögtem, legszívesebben most mennék valamelyikért
Nézd meg az első S60R linket, ennyi pénzért ilyen állapotot...meg amilyen törődést kapott. Egészséges 330 paci
Nem nagy story haza vinni, de jó ha van egy kinti ismerős, akinél tudsz aludni 1-2 éjszakát, elvisz, van hova letenni stb... Vagy B variáció, van Anglia több pontján is kamionos begyűjtés, felveszik és haza viszik neked, ezek olyan 80-150e között mennek. Tuti olcsóbb, mint kirepülni, szállás, haza komp/vonat/üzemanyag/pálya matrica. Viszont akkor nem tudod mit vettél. Ezért inkább azt szoktam javasolni, mentsd le a 3 legpotenciálisabb hirdetést, beszélj is velük, rejtett hibák stb... Sorrend felállítása, kijönni, aztán hajrá.
Hátrány lehet, hogy valaki Győrben, valaki csak Pesten dobja le az autót, van olyan is aki hajlandó útvonal mentén köztes helyeken, de ritkább/drágább.
Itt egyik fórumtársunk már jött ki tavaly S60-at venni, Szigetvárról ha jól rémlik. Köszöni szépen jól elvan vele
[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
Köszi. Eléggé tartok tőle de mindenképpen 90-est szeretnék és így lehet belemegyek a dízelbe. A kergetés meg hát... Menni fog
Peti78Elnézést, elgépeltem. Fogynak akart lenni az a folynak. 2 hét alatt csak eladtak a benzines kínálatból de hozzá nem érkezett új ajánlat.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Weareus
addikt
Ha jól tudom:
Vám + áfa + eredetvizsga jön rá. (Csak tudnám, hogy a vám minek, hiszen a regadó is egy, ha úgy tetszik bújtatott vámforma, tehát lényegében eu-n kívüli autóra 2x fizettetnek veled vámot...)
Az meg már így sok, főleg hogy fentiek nélkül nekem az osztrákból behozott V70-em (240 E HUF vételár mellett) még plusz 380 E HUF-ban állt meg, csak papír oldalát tekintve, tehát alapból is, eu-s behozott autóra is aránytalanul, igazságtalanul sok az illeték.Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Weareus #6442 üzenetére
Ez a menet ha pl Svájcból hozol be autót:
Okmányiroda –> származás ellenőrzés
Eredetiségvizsgálat
Műszaki vizsga + egyedi forgalomba helyezés
Vámhivatal – regisztrációs adó, áfa (27%) és vám fizetés (10%)
Okmányiroda – vagyonszerzési illeték + magyar papírok átvételeFontos, hogy a NAV nem köteles elfogadni a számlán/szerződésbeli értéket amit mindenképp vizsgálatnak vet alá több szempont alapján. Tehát ha nem akarsz szívni akkor a Svájci-Német határon vámkezelteted, mert ott nem a hivatal mondja meg hogy szerintük mennyit ér a kocsi ami után vámot kell fizetned.
mod:
Am tényleg nem korrekt de szerencsére én még akkor hoztam be amikor még nem volt regadó. Most már 2x is meggondolnám a dolgot a nagyobb költségek miatt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
FeRRaR1
őstag
Nem akartok kiköltözni ide? Megvesszük hobbi & pálya autónak felesbe, aztán megkap minden törődést, mi meg az adrenalint
Szerintem 2700-2800-ért oda adná, el is mennék megnézni ha nem lenni ilyen rohadt messze. 540 km..... oda, majd vissza még egyszer
Na most rá állok, megkérdezem fatert is, neki is nagy álma egy R-es Volvo
Jelentkezőket várom
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
London, persze családos külvárosi rész. Belvárost meg a nagy tömeget rühellem.
Röviden annyit, hogy azt a szabadság és boldogság érzetet ami itt van, én már nem cserélném el semmire. MaradunkHa pár éven belül kilépünk az EU-ból csak jobb lesz hosszú távon szerintem.
Fater nem ért rá beszélgetni, így csak holnap tudom R témában megkörnyékezni
Egyébként az itteni havi átlag kereset £3500, a kocsi meg elvihető kevesebbért is. Ennyit kell egy Angolnak most egy R-es Volvora gyűjteni semennyit, max egy hónapot, már ha van valamennyi megtakarítása. (Én sajnos még jóval alatta keresek de majd alakul...)
[ Szerkesztve ]
-
Xmodule
őstag
Hátsó lengescsillapito rugót cserélt itt már ki valaki? V70 2007 es ez olyan hogy a rugóba belül megy a teleszkóp is.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
6120
tag
válasz FeRRaR1 #6447 üzenetére
Ja, ami még fájna ott, azok az ingatlan árak. Fél milla (fontban) alatt találnánk vmi elfogadhatót? Nem ismerem annyira londont, de a notting hillen pl simán laknék. Megnéztem, ott annyiért az aljáról lehet válogatni...
Az kb 7.5-8x ér többet, mint a jelenlegi házunk. Keresnék-e ott annyival többet!? Ez mindig izgalmas kérdés...
Ahogy nézelődtünk a szolgáltatások esetében is kb ennyi lehet a szorzó...Persze a 10éves volvók olcsóbbak, mint itthon...
De hát ez a piac, ilyen furán áraz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen SSD-t vegyek?
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Politika
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Xbox tulajok OFF topicja
- Automata kávégépek
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest