Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FeRRaR1

    őstag

    Megértek mindenkit, csak azt nem, hogy miért kezelitek tényként, hogy ekkora összegeket rá kell borítani, volt a családba 2000, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008-as Volvo, minden féle amit el tudtok képzelni, Benzin, Diesel, C30, V50, V70, 2x S80 mk1, 3x S80 mk2, 2x XC90 45e - 550e km között, és soha a büdös életben nem kellett hatalmasat költeni egyikre sem, a legnagyobb idén év elején volt, XC90-et mikor vettem. Első lengés csillapítók, két hangszóró, összes olaj, váltó is, szűrők, gyertyák, láncos vezérlés feszítői, görgői, fék & hűtő folyadék. szoftver frissítések, klíma feltöltés, meg pár apróság, ez volt olyan 670e ~ átszámolva, Volvo márka szervizbe, garanciával, számlával,Volvo assistance szolgáltatással mellé, igaz a legmagasabb kedvezmény szintel, de akkor is, arról nem is beszélve, hogy nyilván felét se kellett volna, csak magam miatt csináltam. Váltó olajat tesztelték, szerintük jó és élettartam, mondtam oké, nem hiszek ebben, és az élettartam olajat még nem találták fel, csere, AC is jó volt, csak kellett neki 15-20 másodperc mire lökte a jég hideget, most elég neki 5-10 stb... Egyedül a csöpögő lengők voltak muszáj kategória.

    Egyértelmű hogy nem Opeles a fenntartása, de nem is egy opel... (nekünk is volt több, valamelyiket szerettük is nem leszólni akarom, de nagyon nem egy kategória a kettő)

    Esetleg vásárlás előtt vigye el egy megbízható helyre átnézetni, egyezzen meg a tulajjal, hogy ha minden OK veszi, nézzenek rá, mik a várható költségek, fékek, vezérlés, folyadékok, mi mikor esedékes, mit végeztek el stb.... Ezen az ár szinten egy szett jó gumi is sokat jelent, meg bármilyen szinten igazából, most kell vennem az S80-ra háááát, nyeltem egyet amikor megláttam az árakat 245/40 R18 97 Y

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák