Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peti78

    őstag

    válasz gaborbol #6849 üzenetére

    Igen, nagy lutri egy ilyen összetett szerkezetnél az élet. Csak bízni tudok abban, hogy nem egy bontásra ítélt példányt veszek, ami emberileg telik tőlem azt megteszem azért, hogy ne fussak bele egy ilyenbe. Én is gondolkodtam s80-ban, de az innen és egyéb helyekről összeszedett információk alapján nem a kiforrottabb típusok közé tartozik.

    Mindenre nagyon sok pénzt el lehet locsolni, nemcsak autóra. Egy ideig a számítógépbe voltam belebuzulva, a fizetésemből megmaradt összeget minden hónapban arra költöttem. 20 ezres ház, 22 ezer füles, 19 ezer forintos egér, havonta steelseries egérpad, egy halom Noctua venti, ventiszabályzó, a csavarok alá gumigyűrű, hetente portalanítás. Mindezt a hangja és a proci/vga hőmérsékletének 1-2 celsius fokos csökkentése miatt.Most nem ejtek szót a fejlesztésről. Mindezt 2008-2009-ig tartó időszakban. Szóval igen, a kötelező karbantartások még a fejlesztésével együtt is töredékébe kerültek volna, ha nem vágyok azokra az extrákra amikre költöttem. Persze, örültem neki, hogy vannak, de így utólag nem tartom okos dolognak. Azóta eltelt hét év, talán most megfontoltabb leszek.

    Nyilván egy autónál nem extra a fék, de ott is lehet ésszel válogatni. Mivel nem megyek éves szinten 20-30 ezer km-t, nem gondolom, hogy a kopó alkatrészek annyi pénzt vinnének el mint nektek, a többi meg aztán tényleg lutri. Az, hogy van egy megbízható autószerelő ismerősöm, aki gyakorlatilag anyagárban megcsinálja, szerintem nagyon sokat csökkent a számlán. Az asszony astrájában lévő ötödiket műhelyben 180 (alkatrész) + min 60 (munkadíjban) vállalták volna. Megoldotta 22 ből, adtunk 30-at. Nyilván, ha kuplunk/váltó/kettőstömegű csere van, az szopás, de az összköltség biztos nem annyi. :)

    Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G

Új hozzászólás Aktív témák