- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Yettel topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz xEon1337 #6689 üzenetére
Na most jöttem meg az S90 / V90 tesztvezetésről.
Először egy S90 T6 volt a terítéken, amivel kb. egy 10 kilométeres távot mentem, ebből 8 kilométer autópálya, szóval soknak nem mondhatjuk, tényleg csak az első, nagyon felszínes benyomások vannak meg. Masszívan szakad az eső, 130-nál gyorsabban nem is mertem vele menni, mert kb. semmit nem lehetett látni az előttünk menő vízfüggönye miatt.
Simán D-ben volt az előválasztó kar, szépen gyorsul ez a benzines motor, padlózásnál egy pillanatnyi gondolkozási ideje van, de aztán tol szépen a 320 paci. Csak az a hang... hát igen, ez csak egy 4 hengeres, szóval csak bőg, örültem volna, ha jobban elszigetelik, mert így eléggé illúzióromboló.Aztán jött egy V90 D5-el. Ezzel már inkább csak lakott területen belül mentem egy kisebb karikát. Sok ingert nem váltott ki belőlem. Gyorsul-lassul, pont. Viszont ami nem tetszett, hogy 50-60 között szerintem túlságosan alacsonyan tartja a fordulatot, olyan volt, mint amikor erőlködik egy motor alacsony fordulatról való gyorsításkor, plusz ugye a dízel mivolta miatt ekkor rezonál a legerősebben, amit amúgy is utálok.
Kellemes a kormányzásuk, nem annyira közvetlen, mint amennyire szeretné az ember, de vezettem már rosszabbat is. A központi kijelzőről már sokan elmondták neten a véleményüket, ezzel nem is foglalkoztam, de aztán ott van az óracsoport kijelzője, ami nem igazán tetszik. Szerintem lehetne nagyobb a pixelsűrűsége, meg maga a dizájnja sem talált be nálam, de persze ez erősen szubjektív.
Ezt leszámítva nálam a belső tér telitalálat, szeretem ezt a svéd letisztultságot, sokkal melegebb, barátságosabb, mint az Audi rideg minimál stílusa. Minden kézre áll, nagyon szépen magamra tudtam állítani az ülést, jópofa a keret nélküli középső visszapillantó, tetszik a head up display (bár ez nem autó specifikus dolog) és kényelmesen el lehet bennük férni hátul is (181 cm vagyok).
Ami még fura volt, az a rácsos textúrázottsága a szélvédőnek, mivel fűthető volt. Ez csak a V90-nél tűnt fel, de onnantól csak arra tudtam figyelni, nálam megszokást igényelne.Kívülről gyönyörűek, főleg a V90 jön be, mert imádom a kombi formát. Élőben az S90 hátulja is teljesen emészthető, de azért nyomában sincs a V verziónak.
Szép autók, jó autók, de ha most ilyen sok pénzem lenne kocsira és maradnék a márkánál, akkor is inkább megpróbálnék kifogni egyet az utolsó darab V70/XC70-esek közül 5 hengeres motorral és még maradna is pénz a tárcámban.
"Less but better" - Dieter Rams
-
FeRRaR1
őstag
válasz xEon1337 #6701 üzenetére
Sokban egyezik a véleményünk, ez általános manapság az új autóknál, hogy minél alacsonyabban próbálják tartani a fordulatot...Hát igen, hülye szabályoknak kell megfelelni.
A fűtött szélvédő engem megőrjített, valaki észre sem veszi, de nekem folyton arra fókuszált a szemem. Mellesleg a kis és nagy Winter pakkhoz is jár, pedig a pakk kéne a fütött tükrök, mosó fúvókák stb miatt, ami külön nem opciósak, csak így pakkban, de a szélvédőt azt 100% hogy nem kérném. Nagyon zavaró.
Nekem is a V90 XC90 jön be jobban, de szégyen, hogy a Volvo ősi hagyományát felrúgták, és ferdén csapták le a kombi hátulját, nem pedig egyenesen, nagyobb is a V90, mégis kisebb a raktér űrtartalma a V70-hez képest... Ha kombit akarnék venni, biztos hogy valami 5 hengeres benzines V70 lenne 2007/2008 környékéről.
Nem beszélve a kérdéses beltér minőségről. Neked nem tűnt fel a kartámasz, kardán box milyensége? Az egész dizájn üt, egyben van, azt meg mintha utólag tették volna oda karton pappírból, ráragasztva az oldalára valami kárpitot, és ha megnyomod oldalról, nyikorog, mozog, számomra ez volt a legjobban illúzióromboló, képeken nem jün át annyira amiről beszélek, élőben érdemes rá egy pillantást vetni. (+ a műanyag és ragasztó szag)
-
őstag
válasz FeRRaR1 #6702 üzenetére
A középső résszel ma nem foglalkoztam behatóbban, még pár hónapja egy XC90 kapcsán tapogattam meg inkább a belső teret, amikor egy szervizeléskor a szalonban sétálgattam.
Nekem is az a véleményem, hogy ránézésre meg első tapintásra rendben van, de valahogyan mintha hiányozna belőle az anyag, de ez szerintem igaz mindenre, ami körül veszi az embert, amikor beül.Ugye elég csak itt a fórumban maradni alfa kolléga bőrkárpitjánál. Egyszerűen ide tart a világ, jól nézzen ki, aztán, hogy mi lesz vele 5 év múlva, már a kutyát nem érdekli.. gondolják ők.
Mondjuk nekem még az a kevés zongoralakkos dekor is sok, ami a kardánboxon van, mindig utáltam ezt az ujjlenyomatgyűjtő felületet. Meg az automata váltó előválasztó karja is olyan béna, semmilyen. Persze a legfullosabb verzióban lehet kérni Orrefors kristállyal is, na az már igen! Egyébként jópofa az engine start/stop kapcsoló ill. a vezetési mód választón is megjelenő textúra, kár, hogy minden műanyag.
"Less but better" - Dieter Rams
-
lolal
senior tag
Béláim az Úrban !
Tegnapi nap folyamán , indulás után ( S60 2.4 D ) nemsokkal felvillant , spontán a "korom szűrő megtelt , kérem olvassa el a sz . könyvet" című jelzés. Minek után az 51 - es út környékén jártam vissza kapcsoltam 3 ba és 3000 fölötti fordulaton toltam neki vagy 5 - 10 perc között. Ezt követően eltűnt a felirat és a sárga kis háromszög is. Csak azt furcsállom mitől bukkant elő ez a "csodás" jelzés. Ugyanis 2 hete ment a gép közel 500 km - es távot autó pályán. Ezt követő hétvégén is megjárt egy Kiskunlacháza túrát oda vissza. ( köztes időszakban városban ment ) . Ezért értetlenül állok mégis miért bukkant fel ez a jelzés. ( Holnap a biztonság kedvéért elmegyek még 1 kergetni ) .
Vélemények ?Én vagyok a Magyar Népgazdaság. Azért vagyok felakasztva, mert így legalább úgy látszik, mintha állnék.
-
FeRRaR1
őstag
3-400e km környékén cserés, a jobb Volvo és Mercedes dízelekben is. Hiába futottak sokat pályán, faterom Vianojában 430e körül jött elő, pedig szinte csak Anglia - Magyar távot kapott, igaz azt sokszor, még is megtelt, pedig ott aztán olyan tisztító programot futtatott a kocsi amilyet akart, és ahányszor akarta...
Egy korábbi S80 D5 olyan 385e környékén írta ki. Igaz az sokat városozott.
-
ma a kocsiba amikor beszalltam inditasnak kiirt valamit a lopasgatlorol. lampak egnek, muszerek egnek (bar bugosan), inditomotor nem indul, szoval nem tudok elindulni.
heten nagyon sok ho esett majd nekiallt olvadni, en meg max egy parkolokat alltam odebb mert nyari gumi van meg az auton es eselytelen volt mozgatni.
lemerulhetett az aksi, vagy szerintetek mi lehet a baja?
08as C30, kb egy honapos muszakival.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
FeRRaR1
őstag
válasz proci985 #6707 üzenetére
Az ilyen esetek kivédésére vettem egy multimétert, 1500,- volt kb, de arra tökéletes, hogy feszt mérj, és elindulj a hibakeresésben.
Lehet akksi, de a lopásgátló lehet egy független hibaüzenet is. Egy mérés után okosabbak leszünk.
Nálam indítás közben lett cella zárlatos az akksi, le esett 7,4 Voltra, azonnal tudtam a hibát.
It's not 12 volts it's 12.6 because each cell is 2.1 volts.
If the battery is
12.5 = 85% charged
12.4 = 65%
12.3 = 50%
12.2 = 35%
12.1 = drainedA 2. autóra én is gondolkoztam csepp töltőn, de rámértem 3 hát állás után, és 12,49 Voltot mutatott a műszer, meg nem is szokott ennyit állni, úgy hogy ejtettem a témát. Bosch S5 van mind a két autómba egyébként.
Úgy mérd, hogy lecsatlakoztatod. Egyébként kevesebbet mutat a valósnál, mert mindig eszik valamennyit a gép.
[ Szerkesztve ]
-
-
FeRRaR1
őstag
válasz proci985 #6709 üzenetére
Amennyiben az akksi adta meg magát szulfátosodás vagy cella zárlat miatt, akkor pöccre fog indulni egy újjal
Egy újszerű komoly akksinak akár 1-2 hónapot is ki kell bírnia, ha előtte rendesen használva/töltve volt. Az is lehet, hogy egyszerűen csere érett lett a tied, eljött az ideje, és ez az esetek 90%-ban télen jön elő. 2-3 hétig is áll néha a gép, akkor ajánlom az általam használt Bosch S5-öt, 5 év garanciával, ha ennél is többet, akkor lehet érdemes elgondolkozni egy csepp töltőn.
De ez autó függő is, ha van utólagos riasztó gps stb akkor az szívhatja az akksit = hamarabb fog lemerülni. Nálam nem szívja semmi, ismerősömnek 2-3 hét alatt lemerül teljesen ha nem használja a kocsit, ugyan az a Bosch S5, csak VAG konszernes autó...
-
-
Mice_007
tag
válasz proci985 #6707 üzenetére
Nekem nyár közepén (persze nyaralás alatt) produkálta ezt, cella zárlatos lett a gyári (4 éves) akku, első körben csak akkufesz alacsony üzenetet kaptam, aztán másnap reggel már karácsonyfa üzemmód volt, villogott minden, felsorolt minden modult, hogy hiba. Új akku, azóta minden megint frankó. Csak egyszerűbb lett volna, ha egy sima hétköznap csinálja
AIDA64.com
-
-
FeRRaR1
őstag
[link] Ez elég jó ajánlat
-
kolog
újonc
Sziasztok!
Volvo S70-t szeretnék vásárolni, viszont a piacon zömmel automata váltós kivitel található.
Mi a véleményetek az automata váltós s70-kről?
Mire kell odafigyelni a vásárlás során? Ti vennétek?Köszi a válaszokat
-
Qru
MODERÁTOR
5 gangos geartonic kerülendő, a felújítása több százezres tétel (haver most kapott csak a szeleptömb cserére 250k-s ajánlatot és a komplett generál olyan 400-450k lenne).
mod:
Kasztnit nézd meg nem rohad-e (főleg az alja, sárvédőívek, ajtók alsó éle). Motorikusan ok de egy ilyen koros autónál már bármi előjöhet igazából a természetes öregedésénél fogva.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
FeRRaR1
őstag
Nem belekötni akarok, de ennyi idősen már mi nem kerülendő ennyiből? Ha vaj simán vált hidegen melegen, oda vissza nagy gázra elindulásra sincs rántás, akkor megveheti, egyből egy olaj csere, és jó lesz nagy valószínűséggel. Nekem 3-4 éve a 6-os geartronicra 320e-s ajánlatot kaptam, pedig csak egy picit rántott napi első elindulásnál...
Más, 4100 sem jó neki
-
kolog
újonc
válasz FeRRaR1 #6720 üzenetére
Köszi!
A tervem amúgy a következő:
Sajnos nincs elég pénzem, hogy egy jobb állapotú tutit kapjak meg. Hitelt kapnék, DE a kocsi öregebb, mint 15 év ezért nem adnak....
Megveszem ha a hibákat nem produkálja, aztán folyamatosan rakok félre pénzt vész esetére
De ha picit is rángat akkor nem. Köszi a válaszokat.
Ha valakinek van hozzáfűznivalója akkor ne tartsa magában
-
FeRRaR1
őstag
Ne vegyél fel hitelt semmi képp. Autóra ne, amennyi van abból vedd, vagy gyűjts még + kalkuláld bele a használt autó vásárláskor esedékes minimális szervizeket, mint olaj és szűrők, fék + hűtő folyadék, szíjak, gyertyák vezérlés stb. Ne adj isten fék tárcsák, betétek, gumik, bármi lehet, ezeket is vedd figyelembe ha szűkös a keret, sokat spórolhatsz egy leinformálhatóan vezérlés cserélttel pl. Ha jók a tárcsák, betétek, gumik... Ez mind sokat nyom a latba. A fent linkelt S60R hiába 4750 font, ugyan ennyit ráköltöttek az elmúlt két évben az esedékes dolgokra. Mondjuk ez nem a legjobb példa, mert elég drága hozzá az alkatrész, de akkor is.
Arra kérlek hogy feleslegesen ne szállj fel a szopó rollerre, annál nincs rosszabb, mint amikor ott áll a gép, de nincs pénz megjavíttatni ha valami elszállt.
Ezekkel mindenképp kalkulálj: Vételár + Átírási költségek, vagyonszerzés illeték stb...+ Szerviz. Amennyiben nincsenek meg a feltételek várj inkább, mint hogy se pénz se működő gép legyen a vége.
+ Egy jó szerelő sem árt ha van a tarsolyban
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz FeRRaR1 #6720 üzenetére
Az autmata egy jó nagy ....pó faktor. Én elkerülném a helyében. A többi meg minden ilyen korú autónál előjön/jöhet de ha nem automatát vesz egy nagy költségen javítható kockázati faktort kiiktat.
Azt nem veszik szímátsba sokan, hogy nem az a kérdés hogy tönkre megy vagy sem hanem az hogy mikor. A váltó ugyanúgy kopó alkatrész. Már pedig egy olyan autónál ami 1M-t se ér nem érdemes 500k-s váltófelújítást berizikózni. Úgy berizikózni, hogy a beteljesülés 100% csak az ideje kérdéses.#nincsbennetarcsi
-
6120
tag
Én is vezettem ennyit futott 5éves s60at d5+6os automatával. Az kb. havonta volt olajcserén és félévente a váltóban is cserélték a löttyöt. Nem mondom, h nem lehetett volna már pénzt locsolni a váltóra, de még messze nem volt gáz. Mivel autópályán használták egyedül, simán 'meg lehetett volna órázni' 200ra.
A saját v70emben is 6os automata van. Én szeretem... Mondjuk ebben tényleg csak 210k van.
Ha megkotlana a váltó nyilván több lenne mint a kéttömegű cseréje, de azért nem feleannyi...
(értem én, h az s70-ben még csak az ötös van és h az nem extratartós)Az mondjuk tény, hogy a kéttömegű-gondot egyel egyszerűbb észrevenni vásárláskor. Ill. nem bántásból mondom/írom, de ha valakinek hitel kell a 1.5 milliós autóhoz, akkor annak inkább ne a volvo legyen a köv. autója. Vegyen egy szép II-es octáviát, annyiért már bőven kapni.
-
Qru
MODERÁTOR
Nem biztos, hogy (csak) pályán voltak ezek használva amit hirdetnek.
A 6 sebességes Geartonic amúgy is jó, az 5 gangos ami ezekbe a régiekben van az nem tartós.Abból indultam ki, hogy aki olcsó autót vesz az többnyire nem akar sokat rákölteni.
Oktáviát?? De hogy... 320D-t kell venni ennyiből.
#nincsbennetarcsi
-
6120
tag
'Oszt abba lehet majd háromezeré' tankolni!
Egyébként sosem vezettem még dízel bmw-t. Igaz benzinest sem sokat (e21, e30 és '02-es). Ezekből egy szépet legalább annyira szeretnék hétvégi autónak, mint egy Amazont. Á nem, a volvót mégis jobban...
Hmm, a hahun sok nincs belőle az is 'jóáras'. Öö, a mobilén sem népautó. A jóárast visszaszívom; kint mégdrágább...[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
116i-t vezettem nem erőgép de a vezethetősége nagyon jó. Ismerősé de folyton baja volt vele végül amikor 120k km után a 4-ből 3 injektor meghalt (gariban cserélték) eladta a francba és vett helyette egy Volvo-t.
Én még vívódom a Accord meg S60 között... De van időm még dönteni mert előbb a rávalót kéne megkeresnem.
#nincsbennetarcsi
-
6120
tag
Pont ugyanez volt nálam is: v70 vs accord kombi (ill. még mondeo, de ez gyorsan elvérzett)
A honda egyel frissebbnek hat, de azt csak benzinnel vettem volna. Az meg mint a fehér holló...
Volt azért pár, amit megnéztem belőle, de azok kivétel nélkül nagyon lefingott állapotúak voltak. Pedig nem a lista 'aljáról' válogattam. Nagyon nem...Persze volvóból is volt lyukrafutás rendesen; kiskunnekeresd, murvás telep, képen oké az autó, az ára is ezt tükrözte. Hívom az embert, h szépet keresek, nem töröttet, nem dohányzót. Ó, ezpontilyen.
De mondom, h nem akarok pestről leautózni, egészdélutánt elb@szni, ne raboljuk egymás idejét, ha nem ilyen akkor úgysem veszem meg és csak ideges leszek. Ó, deezténylegszép.
Megnézve: 150ezret tolattak vele kb. A motorja nagyjából rendeben volt, az automata inkább rossz volt, mint jó, de még bőven vállalható. (persze kiszerelve a roló, meg a kutyarács). Belül erőből dohányos szag ill. vezetőoldaról/szemből kapott egy nagyobbat. Még a motortakaró műanyag is el volt törve és a biztonsági öv két évvel volt fiatalabb mint az autó.
Aztán meg hápogtak a kedvenc kérdésemre (ÉS-EZT-ÍGY-HOGY?). -
kolog
újonc
Valamiért rákattantam az S70-re. Apósnak is az van és jó gép.
Az jelenlegi autóm több sebből vérzik, december elején lejár a műszaki és inkább kivonatom, mintsem költsek rá.
Az automatáról lebeszéltetek. (Köszi a hsz-eket!!!)
Perpill nincs másfél millám "új" kocsira, ezért van ez a fél milliós keret. Munka miatt meg nem maradhatok autó nélkül huzamosabb ideig, egy hónapig kölcsönautóval járni meg gázTehát maradok a típusnál csak a manuális változatot választom.
Elvileg már jövőhéten boldog //vagy boldogtalan// tulajdonosa leszek egynek.Köszi mindenkinek!
-
Peti78
őstag
Azért ez gyönyörű. [link]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
FeRRaR1
őstag
5 hengeres szívó benzin + manuál = örök élet + 1 nap
Szép, én is rajta vagyok a témán, már tettem rá két ajánlatot, a 4100 szerintem nem volt rossz, de elutasította, lehet teszek még egy próbát, mert ilyen állapotban, ráncfelvarott példány nincs minden bokorban.
Tettem is rá 4250-et, de még ezt sem fogadta el
[ Szerkesztve ]
-
Peti78
őstag
válasz FeRRaR1 #6733 üzenetére
Brutális! Ha lenne annyi pénzem kocsira, hajtanék is érte! Lehet, hogy utalással le is foglalóznám... Már majdnem elcsábultam a Mazda 6, Nissan, Toyota, Honda, Toledo vonal felé, de ez a kocsi visszahozott a jó oldalra.
Tedd ki neki, amit kér, ha van rá keret. Ha megteheted, de nem viszed el, örökre bánni fogod. Nem fogod jól érezni magad másban. ENgedj a sötét oldalnak!
[ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
FeRRaR1
őstag
Egyikkel sem lennél olyan boldog, mint egy Volvoval.
Kitenném én, csak itt a család, meg van már egy hobbi autó S80. De ez az R egyszerűen párját ritkítja, nálam is bakancs listás, ezt venném is azonnal.... De túl sok lenne a járulékos költségem egyenlőre, felhívtam a biztosítómat, és több mint 2x annyi rá mint az S80-ra, nem is értettem, azt mondta típus alapján megy és az S60R kockázatosabb a rendszerükbe így drágább...... Tárolni is kéne valahol, keresem a megoldást, mert egy álmom válna valóra ezzel a géppel, és legurulni vele a Zöld pokolba vagy Spa-ba, keresem is a megoldást, P-s rendszám, vagy angol kereskedői, de egyenlőre nem találtam még jót, hobbi autóra meg nem fogok ennyit fizetni, konkréten 650 éves szinten a cascos S80 biztosítás, erre meg mondtak 1560-at, kedvezménnyel.
No meg lassan az S80 is gumicserés, akkor már felni újítás, lökösöket is tökéletesre akarom hozni, szóval projekt az van dögivel. De egyszerűen fáj a szívem ezért az S60-ért. Bár sajnos nem jött még el az ideje, annyi mindenre kell a pénz, ünnepek is jönnek, bár ebben meg minden váltás ünnep lenne
Lehet teszek még rá egy ajánlatot, vagy megfűzöm egyik ismerősömet, hogy vegyük meg felesbe befektetésnek. Faterom benne lenne egyébként, de egyenlőre a tárolása sem megoldott, utcán meg nem hagynám, meg akkor erre is kéne költeni.......
Nem egyszerű na.
Amint össze áll a fejemben egy ár/értékben nagyon kedvező csomag, már veszem is, de nagyon sok a változó.
[ Szerkesztve ]
-
-
Peti78
őstag
GOndolom, nem sokan írják át hibajavítóval a forgalmiban a kW-ot
Na most volt a tévében, hogy a csökkenni fognak az autóvásárlással kapcsolatos költségek. Azaz tárgyalni fognak róla.Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
belaazallat
addikt
Üdv!
Nem tudja valaki 99-es V40-hez jó-e egy 2001-es ajtó kárpit? Módosítottak valamit a felfogatáson. Angliában egész jó áron találtam egy szép kollekciót, mind a 4 ajtóra.
Hátsó manuális ablak, mennyire könnyen motorizálható?
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
rbalint88
addikt
válasz belaazallat #6743 üzenetére
Felejtos... mindket resze. Tuti itthon is lehetne hozza olcson jo belsot venni.
-
belaazallat
addikt
válasz rbalint88 #6744 üzenetére
Faceen bent vagyok pàr csoportban. Aki rebdszeresen bont ő csak üléssel együtt adja szettben a kàrpitot. A többieké meg el van vàlva,mint az enyém.
Szóval nem egyszerű. Racingbazaron szintén elvàltak vannak,vagy méegdràgàn adja.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
rbalint88
addikt
válasz belaazallat #6745 üzenetére
Komplett belsore gondoltam jah, ulesekkel egyutt.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz belaazallat #6745 üzenetére
Szett venni, felesleges eladni?
-
belaazallat
addikt
válasz molnarpeter #6747 üzenetére
Nem akarok ülést cserélni, baromi jók ezek a szövet üléseket, azért meg nem akarok plusz pénzt adni, hogy vegyek felesleges dolgot, amire nincs szükségem, meg szettben drágább lenne a szállítás is.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Peti78
őstag
válasz belaazallat #6748 üzenetére
Ha már ülésről van szó. Melyik jobb/kényelmesebb? szövet vagy bőr?
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
belaazallat
addikt
Kinek mi jön be. Nekem a szövet ülés, mert nem szeretem ha az izzadt hátam, vagy lábam hozzáér a bőrhöz. Ha lenne ülés szellőzésem lehet nem izzadnék és akkor jöhetne a bőr is, de mivel nincs, így marad a szövet.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
Új hozzászólás Aktív témák
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt