- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Yettel topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
válasz Zsmester89 #6848 üzenetére
Egyébként nem akartam még itt közölni, de van pár terv folyamatban S80 fronton. Ezek nem a gyári felni színek, sima metál szürke, előző tulaj csináltatta. Egyrészt ezért, másrészt mert a bal elsőn van egy apró padka nyom most hogy gumizni kell, fel is újíttatom. Van egy srác aki Porsche felniket csinál profi minőségben, hozzá kaptam ajánlást egyik ismerőstől. [link] érdemes a képeit végig nyálazni, na ő homok fújja, gyárira vissza festi, lakozza, kemencébe rá süti, kerámiázza, felgumizza (Michelin Pilot Sport 4) és házhoz hozza, ad csere kereket is addig.
A gyári színt nehéz kikeverni, mert nem sima metál, ha nem extrém magas alumínium tartalmú festék, hogy úgy ad nagyon durva metál hatást, hogy nem látod a részecskéket, hyper chrome a neve, ezzel lesz lefújva.
Ez az első projekt, a második váltóolaj és klíma töltés azonnal löki a hideget, de a kenő anyag szerintem kevés benne, néha halkan hallani a kompresszort, nagy csöndbe alapjáraton. Olajat meg már kifizettem, csak el kell vinni, mivel 43e-t mutat az óra nem akarta senki kicserélni, szinte könyörögnöm kell de hát 10 éves lesz lassan...
Van még folyamatban egy 3. és 4. projekt, képeken nem látszik, de vannak parkolási nyomok a lökösökön, amit nem is értek mert radaros elöl hátul, előző tulaj, vagy bele tolattak... egy karc az A oszlopon, és egy kis apró nyomás a vezető ajtón, ezeket mind megcsináltatom.
Utolsó projekt, hogy elviszem az F1 Wax-os sráchoz, teljes 3 lépcsős polírozásra, 2 réteg kerámia zárással, náluk festetem a fék nyergeket aranyra vagy vörösre, meg pár apróság, de ha kész lesz...
Majd csak a képeket akartam felrakni 3-4 hónap múlva ha minden kész.
[ Szerkesztve ]
-
Weareus
addikt
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
FeRRaR1
őstag
válasz molnarpeter #6852 üzenetére
Én is az aranyra hajlok inkább, még a fényezőknél is rákérdezek majd, hogy mennyivel több munka kikeverni hőállóban is a kocsi színét, ha már egyébként is csinálják, és akkor mehetne ugyan ez a pezsgő arany a nyergekre is.
Olyan mint a két arc. Luxus ha gurulgatsz, ha odalépsz akkor meg Sport lesz egyből De meglepően erős mind a két oldala
Annyit mondok hogy az említett ismerősnek Porsche 911 996 van, érdekes, 315 HP mind a kettő, nála 370 NM, nálam 440 ugye nehezebb is jóval, de kellett neki tolni rendesen hogy bírja a tempómat
Ugyan akkor full luxus, radaros tempomat, fütött hűtött minden, eszméletlen kényelmes, igazi hosszú távú cirkáló, ha épp ez az oldala kell .
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz rbalint88 #6855 üzenetére
Pirossal egyet értek, viszont aranyból ne a shukár' aranyra gondolj, ha nem a kocsi színével egyezőre, esetleg pár árnyalattal sötétebbre, semmiképpen sem akarok giccs parádét csinálni az autóból.
Egyébként nyugodtan szóljatok bele, mindenkinek a véleményét szívesen olvasom, nekem is segíthet hogy merre induljon - > haladjon majd a dolog...
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz rbalint88 #6858 üzenetére
Nem értem én sem:
Ez az S60/V70 R fék, szép burkolt, az S80 V8 a zászlóshajó legdrágábbika volt annak idején, és elég tré ahogy most az enyém kinéz, konkrétan az egész sötét szürkére festett, de nagyon megette már az idő, kopás nyomoknál fémig ért valahol/valamitől, szintén egy nagy rejtély számomra, a sarkokon, széleken minimális rozsda szóval 3 színben "pompázik" ez miatt csináltatnám meg főleg, nem mert annyira győzike mobilt akarok faragni belőle, de tip top külső, szép nagy tárcsák, új gumi és tökéletes felni ma holnap, akkor már ne rondítson bele egy ilyen nyereg a képbe...
Még a végén teljesen lebeszéltek és sötét szürke lesz. Vagy megkérem a srácokat, vagy ismerőst hogy PS-el csinálja meg mind a kettőt, hogy lássam az egészet, adna egy támpontot.
Hátsó egyébként kb mint a 2. linkelted, az első azok jóval nagyobbak/komolyabbak.
[ Szerkesztve ]
-
-
FeRRaR1
őstag
válasz rbalint88 #6860 üzenetére
Túl sok kategória:
[link] [link] [link]Abból indultam ki, hogy nem kéne mixelni a színeket, és ha azonos lenne a kocsiéval, akkor az jól mutatna, esetleg kicsit sötétebb, visszafogottabb, de semmiképpen sem olyan ami elüt.
Itt pl gyönyörű az összhang, egyszerűen nagyszerű, a kevesebb néha több, és így jó ahogy van.
Itt azonban túl sok, túlságosan feltűnő arany, nagyon elüt, szinte bántó a szemnek.
Ez a 911 hasonló színűnek tűnik mint az enyém, és jól áll neki a hasonló fék szerintem, igaz más kategória, de kb ilyen hatalmas az első nyergem.
Ilyen, ez elvileg az, bár az enyém valamivel szebb ennél, de látszik hogy hatalmas helyet tölt ki a felni belsejében.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz FeRRaR1 #6861 üzenetére
Tovabbra is maradnek a sotetszurkenel nem sportauto, hogy mitogatni kelljen a feket. A porschen is elut, pont azert mert bazi nagy a feknyereg. Nekem meg az auto szineben is sok lenne egy s80-on. S60r-en mas, az sportos auto, bar a full feketehez tenyleg eleg bazari az az oarany nyereg.
-
FeRRaR1
őstag
válasz rbalint88 #6862 üzenetére
Csak találtam egyet, be tudtam írni olyan furmányosan a keresőbe, hogy fél óra sz@rakodás után kiadta
Monbdjuk több dolog is sántít, ez mindenképp a túl sok kategória, de nem annyira nagyon mint gondoltam. Először is túlságosan messze mentek a színével, nagyon feltűnő, én a karosszéria színben gondolkoznék. Másodszor nem hiszem hogy V8, kisebbnek tűnik jóval az az első nyereg.
Egyébként tegnap rendeltem ködlámpa betéteket, hihetetlen időt álló formát varázsoltak neki anno, oldalról és hátulról semmit sem öregedett, de egy kicsit az eleje komor azokkal a full fekete alsó betétekkel, úgy hogy rendeltem gyári, egy króm csíkosat, mint itt a képeken: [link] [link]
Másik témakör ami felmerült bennem, hogy a tükör burkolatok fényezése is khm hagy kívánni valót maga után, az meg semmibe nem kerül ha lepattintják és lefújják azokat is ha a lököst csinálják. Vagy: [link] Bár ez is gondolom NO GO zóna
Zsmester89
[ Szerkesztve ]
-
slaci
csendes tag
Eladó Merkel (utolsó kép) Volvója
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=230219726&isSearchRequest=true&fuels=PETROL&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=C&minPowerAsArray=223&minPowerAsArray=KW&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=30&pageNumber=1&fnai=next
-
Peti78
őstag
nem nagyon esik szó mostanában a Saab-okról. Nekem az is a lehetőségek között van, érdekelnek a vélemények pl. egy erről a kategóriáról.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Zsmester89
őstag
beszéljetek le a 235/40 R18-ról....baromi szépen mutatna az S80-on, de a magyar utakra kegyetlenség lenne.....de akarom
A "Hogyan lehetsz milliomos?" c. könyvet egy csomagban árusítják a BTK-val.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Zsmester89 #6870 üzenetére
Remélem nem én vagyok a felbujtó
Valóban jobb a 17", előző nekem is az volt. A 16"os még jobb, a 15" meg egyenesen repülő szőnyeg. Szerintem a 17" egy jó kompromisszum a szépség és a kényelem között.
Persze nem cserélném le a 18"-asomat, de nekem nincs napi használatba.
Régi szép igazi magyaros idők, forgalomból kivont, P-s rendszám, igazi Londoni Magyarok kép
-
Zsmester89
őstag
válasz FeRRaR1 #6871 üzenetére
Nem, magamtól is a legnagyobbat raknám rá Most talán 215/55 R16 van fent, ennek a gyári váltómérete a 235/40 R18 számolgattam, hogy kb 2cm-vel alacsonyabb a gumi és az nem tűnik soknak. Viszonylag jó utakon járok, de napi használatban van, így lehet a 17" lesz a vége
A "Hogyan lehetsz milliomos?" c. könyvet egy csomagban árusítják a BTK-val.
-
rbalint88
addikt
válasz Zsmester89 #6873 üzenetére
Elfer a 20" is valami kotongumival
-
BBalu
tag
válasz Zsmester89 #6873 üzenetére
Hello!
Nálunk 245/45 R18 a téli és a nyári 245/40 R18 (ez a gyári méret), nekem furcsa volt a 225/55 R16 után de simán meg tudtam szokni. Az autó naponta 100 km fölött megy 70% pálya 30% Bp. Azért írom így mert jelenleg édesapám használja én csak néha napján, nekem marad a t6
Itt van 2 kép, a 2. garnitúra felnire nyáron tettünk szert, következő nyárra fel lesz újítva ha minden jól megy.
FeRRaR1
Ugyanazokat a LED-eket rendeltem helyzetjelzőbe ami neked van, tényleg nagyon szépet mutat, bár a cseréjére lennének szép szavaim. A gond csak az, hogy most villognak és hol ég hol nem, megy sajnos fél év után a kukába
-
Zsmester89
őstag
Gyári Volvo felnik? Nekem is azt kéne beujítani, akkor lehet mégiscsak játszani fog a 18"
--
Ledekből én csak az osramot fogom venni, ha végre eljutok odáig, hogy rendeljem is
Belső lámpákba, csomagtartóba, visszapillantóba, első helyzetjelzőbe ezeket (narancsot oldalra):
5W5 4000K
5W5 narancs
Sofita 4000K
És akkor színben is menni fog a Night Breaker Laser-hez
Bár mindig közbejön valami, jövőhónapban összes szűrő + olajcsere...meg találtam bontottan egy fekete-króm hűtőrácsot a mostani szürke+króm helyére a 2005-s faceliftesek gyártották vele...a 2004-et még szürkével. Meg ott fehér az oldaljelző is...az is 11e/db
---
Nyár előtt automatában is érik az olajcsere + állítólag az első szilenteket cserélni kell, de én még nem érzem, nem hallom.
ha marad zsé, akkor jöhetnek az új felnik+gumi. 16"-ra van szinte új Bridgestone nyárim, ha nem marad kes, valami 16" felnit azért újítok nekik.A "Hogyan lehetsz milliomos?" c. könyvet egy csomagban árusítják a BTK-val.
-
FeRRaR1
őstag
Igen, ez a villogás sajnos elő jött faternél és nálam is. Kipróbáltam sokat, mind ilyen előbb utóbb, már ott voltam, hogy rendelek Osram Ultra Life sima halogént bele, aztán rohadjon meg az egész utólagos ledes hóbelebanc. Mondom még gyorsan utána olvasok, és azt írták az okosok, a kínai sz@r minőségű ledek ilyenek, nem bírják a hőt, koszban, porban szarul csinálják őket, nem is lenne szabad Európában árulni.
Utolsó utána pillanatban ajánlották : [link] vettem 2 csomaggal, most megy a tesztelés, de annyit mondhatok nem egy kategória. Dobozos, 6 év garancia, rendes iparos munka Olyan fénye van, és olyan szépen terít, hogy ilyet még nem láttam. Így nálam ha ez beválik, marad. (egyenlőre hibátlan, bár csak 2-3 hete jött meg) Teszt fázis, az ára horror, egy kuponnal tudtam venni kettőt kb féláron. Többi ledes terméküket is érdemes megnézni. Vannak 3 csoportjuk, szerintem a legolcsóbb is köröket ver a kínai szarokra, nem feltétlen fényerőben, de hivatalos dobozos termék.
Zsmester89
Próbáltam Osram & Philips ledeket is, nem jók, gyenge fényerő, egyből hibát dob az autó, forrasztgatni kéne utólagos ellenállásokat, ráadásul sok értékelő szerint előbb utóbb szét esnek, a teteje leválik 3-6 hónap alatt ha nagy a hő. (Ami egy motortérben azért esélyes)
Mind a kettőt vissza küldtem, próbáld ki ha gondolod, de azért nézz rá a ring termékekre, a 3D Performance ledjük amit most vettem, jelen pillanatban verhetetlen a piacon.
[ Szerkesztve ]
-
-
Louis
tag
Sziasztok!
Mondanátok egy két szót erről az autóról. Volvo v40 2.0 benzin automata Motorról olvastam, hogy egész megbízható. Köszönöm.
[ Szerkesztve ]
''Nézd ott egy csikorgó nyom...''
-
Tóth Thamás
csendes tag
Üdv!Volvo s80-om van!D5 163Le 2004!Hiba ami most jött elő,hogy indításkor kétszer annyit teker mint pl. ezelőtt!Hidegen mellegen egyaránt!Családban van még egy v70 D5 2003 163 Le!Az iszont nem csinál ilyent!Beindúl az enyém is csak sokat tekertett!Izzitógyertyára gyanakszom!Tipp??Válaszokat előre is köszönöm!
-
FeRRaR1
őstag
válasz Tóth Thamás #6883 üzenetére
Nekem az 5 izzítóból 3 nem működött a 185 lovas S80 D5-ben, észre sem vettem, szerintem az nem generál ilyen jelenséget, dugjátok rá a hiba olvasóra. Nekem is csak onnét mondták meg, hogy nem izzít csak a két szélső gyertya. kb észrevehetetlen volt, igaz nem voltak nagy mínuszok. Kicseréltettem, nyilván horror áron a gyári bosch egy benzines gyertyához képest, de legalább tök felesleges volt, mert nem vettem észre semmi különbséget, csak a hibatároló nyugodott le tőle...
-
#03969024
törölt tag
válasz Tóth Thamás #6885 üzenetére
Holtpontjeladó kezd elkoszolódni?
-
#03969024
törölt tag
válasz Tóth Thamás #6887 üzenetére
Biztosan van benne, sőt, talán vezérműtengely-jeladó is. Ezért is indul hosszabban egy elektronikus motor, mint pl. egy adagolós, mert előbb legalább egyszer körbe kell forognia, hogy az elektronika tudja, melyik hengerbe, s mikor fecskendezzen be, míg a hagyományos technika ezt rögtön elvégezte, fél fordulat alatt beindult.
Nos, ha a jeladó elkoszolódik, akkor nehezen érzékeli a főtengely helyzetét, extrém esetben be sem indul. -
haxxika
senior tag
Sziasztok!
S60 2002 D5 óracsoport problémám van, ami a következő:
Elindultam nemrég parkolóból, az óracsoport stabilan állt alaphelyzetben (km, fordulat 0), a visszajelző lámpák közül kb az összes égett. Mentem 500m-t, ezután helyreállt. Megálltam, fél óra múlva elindultam újra, akkor viszont már teljes sötétség az óracsoporton, gyújtáskor csak a motor szervizes sárga visszajelző világított (ez mindig világít nekem az utóbbi években), ráindítok és továbbra is teljesen feketeség, a műszerek nem mozdulnak.
Hol lehet a probléma, és mivel tudnám először is magam orvosolni? Vagy esetleg szerviz? Kit ajánlotok, és mennyibe kerülne ez nekem? Előre is köszönöm a válaszokat.OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
Ha úgy nézed semmi, mert el lehet járni füstölő turbóval is, meg kopott kuplunggal (padlóra csúszott, 220 ló körül van, gyárilag 150 szóval jól bírta). Vannak benne ilyenek, hogy ködlámpa (törött volt), motortér teleszkóp, , fejegység, olajteknő, fa helyett szürke műszerfalbetét, pixelhiba javítás. 6 éves gumival is lehet járni de én inkább azt kihagyom. De ezek nálam összkép javítónak is kellettek, ezért borult bele ennyi. A legnagyobb kopó kiadás a turbó volt (68k+15 szerelés). Saab szervizben ez olyan 200k-s történet. 1 év alatt 2 turbócső lyukadt ki, mindkettőt Angliából vettem (itt élek többnyire), otthon nem olyan olcsó történet és inkább csak szettben van, vagy bontott.
Most nem ártana egy új belső padlókárpit, 2 ajtóbehúzó, bal visszapillantó elpattant, kellene neki egy teli polír is, plusz esedékes a fék karbantartás és a kormányt is újra kéne bőröztetni.
[ Szerkesztve ]
-
lolal
senior tag
Boldog Karácsonyt minden topic lakónak !
Sajnos nekünk a Jézuska egy kis kellemetlenséget is hozott a fa alá. Előzményként : Az autó nemrégiben , amikor az eladásos hsz em írtam , kb 1 ,5 hónapja ,teljes kéttömegű és kuplung cserén esett át.( S60 2.4D) Azonban az autó alapjáraton jobban remeg mint a beavatkozás előtt. Azért tűnt fel ez most , mivel mi laikusan azt hittük a rosszul össze rakott kormány mű / futómű a ludas amit januárban garanciába meg is csinálnak a lendkerék cseréből történő elállítódás miatt. De nekem itt bűzlik valami , alapjáraton mi köze lenne a futóműhöz , hiába akarják nekünk bemesélni. ( menet közben nem remeg , csak alapjáraton ). Sőt az is újdonság , hogy eddig a turbó se sziszegett hallhatóan gázadáskor , most meg igen. Ellenben nem tapasztalok / tapasztalunk semmiféle teljesítmény csökkenést , vagy arra utaló jelet hogy szökne valahol a nyomás. Ti mit gondoltok ?
Elképzelhető hogy a szervizben elb*szarintottak valamit , csak hallgatnak róla mint az a bizonyos a fűben ?
Én vagyok a Magyar Népgazdaság. Azért vagyok felakasztva, mert így legalább úgy látszik, mintha állnék.
-
Tóth Thamás
csendes tag
Üdv!Előzőekben írtam egy hibáról!Volvo s80 D5 2004 aut. -ról!Nehezen indult!Kicserélték az 5 izzítógyertyát NGK-ra!Hiba megmaradt!Beszétem a szerelővel ill. egy másik szerelővel aki az elektronikát vágja!Egyik azt állítja,hogy a magasnyomású szivattyúnál van egy szűrő ami koszos lehet!Aki az elektronikát vágja az viszont lelevegősödésre gyanakszik!Na a lényeg az hogy szerintettek az NGK gyertya az jó??Ami még furább elkeztem használni az izzítógyertyák cseréje után lessz ami lessz!Kb másfél nap után megjavult azóta is tökéletessen működik!Indul hidegen-melegen is!
-
Zsmester89
őstag
válasz Tóth Thamás #6894 üzenetére
A lényeg, hogy már jó amúgy upp a gépnek, ugyan ilyenünk van
A "Hogyan lehetsz milliomos?" c. könyvet egy csomagban árusítják a BTK-val.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tóth Thamás #6894 üzenetére
Valószínűleg megszűnt a levegősödés azért javult meg.
NGK jó márka, főleg japó autókban használják a termékeit gyáriként.
#nincsbennetarcsi
-
FeRRaR1
őstag
válasz Zsmester89 #6899 üzenetére
Ez a régi, csak felújítva ultra magas alumínium tartalmú festékkel lefújva, rásütve és új gumival
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Trollok komolyan
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Cipő topic
- Kedvenc zene a mai napra
- EAFC 24
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...