- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- iPhone topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Huawei P30 Pro - teletalálat
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Május 7-én bulit tart a Huawei
ma Méghozzá Dubajban, ahol új termékek várhatók. Ezek a Watch Fit 3 és laptopok lehetnek, a Pura 70-es telefonok maradhatnak Kínában.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
nandow
aktív tag
válasz molnarpeter #7653 üzenetére
Az a baj, hogy a Focusból a 99-es volt a kényelmes. Ültem 2. generációsban, az már eléggé szűkös volt.
De ettől függetlenül kipróbálok egy S40-et, hátha. -
Peti78
őstag
s60 -hoz keresek napvédőt a szélvédőre. Rémálom keresgetni a sok béna méret között. Aki már rendelt ilyet 1526x980 méretben, dobna egy linket hozzá? köszi
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
person
senior tag
Sziasztok, a lenti riasztò szerviz üzenetre van valakinek ötlete? Remèlem tiltani nem fog..( persze ha tud)
Gyakran kapcsoljuk ki a belső èrzèkelőt, ehhez tudom kötni, egyszer mintha màr jelentkezett volna a hiba de magàtòl eltűnt, most viszont pàr napja kint van, sokat is mentünk vele. Ha ki be kapcsolom a belső èrzèkelőt akkor nincs üzenet csak a csatolt kèpen is làthatò teljes vèdelem felirat. Következő indìtàskor ismèt a hibaüzenet kerül ki.
Majd mèg kipròbàlom riaszt e ha benyùlok vagy bent maradok.. (Bocs, mobilròl voltam ha szètszòrt lenne)[ Szerkesztve ]
-
harcikoca
senior tag
1.9 TiD motorban jártas valaki? szeretném a geot kitakarítani, de úgy el van rakva a turbó, hogy nem is tudom hogy fogjak hozzá.
AMD+Ati powee'R
-
FeRRaR1
őstag
Ez több mindentől lehet, amivel én találkoztam, az a sziréna hibája volt, nem adott hangot csak villogott, vagy ha az elemelés szenzor nem működik.
Amit érdemes kipróbálni, a kézikönyvben van procedúra riasztó tesztelésére. Azt csináld végig, szerintem ott ki fog bukni a hiba.
-
person
senior tag
válasz FeRRaR1 #7660 üzenetére
Ismét köszi a fáradtságot! Nagyrészt ezeket próbáltam volna végig.
Esetleg annyival kiegészítve, hogy nyitott csomagtér mellett, a zárat beakasztva majd beriasztva áramtalanítom az áramtalanító kapcsolóval. Bár ennek értelme csak akkor lenne ha tudnám van ezekbe külön akku a riasztónak. Ha van és jó az mindenesetre kiderül.XC90 2004.09
-
person
senior tag
válasz FeRRaR1 #7662 üzenetére
Na lepróbáltam, sziréna nem szól, egyik esetben sem.
Irányjelzők mindig villognak, a státuszled és a műszerfal is jelzi a riasztásokat.
Beriasztva áramtalanításkor semmi nem történik, utólag sem jelzi, bár nem tudom normál esetben jelezné e.Miről megy a sziréna a riasztó akkuról, vagy ha van táp akkor a külső akkuról?
Elképzelhető, hogy az akku halott és az okozza?Pánikgombra megy a kürt de az külön történet.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Nekem a 2006 S80 D5 csinálta ezt. Neten érdemes rákeresni, csere a legdrágább megoldás, de vannak tippek illetve javítási módszerek. Érdemes bele túrni ha nem akarod költségbe verni magad. Szerelő nekem cserélni akarta. [link] & [link]
Ne kérdezd hogyan csináltam meg, mert sehogy. Eladtam alkatrésznek, elég jó áron, és vettem egy sokkal jobbat. Persze nem ez miatt adtam el, úgy is ez lett volna a sorsa.
Mielőtt vennél újat azért bizonyosodj meg a hibáról egy szerviz program ránézéssel, milyen hibakódot tárol stb...
Érdekes hogy a pánik megy, én azt nem próbáltam ki a korábbi S80-on.
[ Szerkesztve ]
-
person
senior tag
válasz FeRRaR1 #7665 üzenetére
Hibakód nincs, mezei OBD-s eszközzel nézve.
Nagy valószínűséggel okozhatja a sziréna akkumulátora.
Nem ördöngösség a cseréje, inkább csak gányolás mert a sziréna házát amiben az akkumulátor is van csak roncsolással lehet szétszedni. 7.2V-os akku meg akad bőven, gyárinál jóval nagyobb teljesítménnyel, költeni sem kell. (Tovább gondolva, lehet nem is kell szétvágni, elegendő lenne csak a megfelelő helyen megfúrni és elcsípni/kihúzni az akku vezetéket. Az új akkut kívül elhelyezni.)Új riasztót semmiképp nem teszek bele, ha igen az nem gyári lesz.. ennyiért már van normális alternatíva számomra megbízható vonalon.
A pánik szerintem azért megy mert nem a szirénát hanem a kürtöt szólaltatja meg.
[ Szerkesztve ]
-
belaazallat
addikt
Üdv!
99-es V40 gyári riasztója kezdi megadni magát,gyakran magától bekapcsol, így néha lemeríti az akut. Ha kiszereltetem, akkor meg lehet azt oldani, hogy a központi zár tovább működjön, mert a riasztó távirányítójára van rákötve a központi zár. Vagy vennem kell bele egy központi zárat?
Köszi!
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
d3tox1c
senior tag
Sziasztok.
Volvo C30-hoz keresünk magyar kézikönyvet, sehol semmi :/
Létezik egyáltalán, vagy csak szuahelijapanromanspanyol nyelveken irodott?
Elore is koszi a valaszt. -
Peti78
őstag
Átlinkelem ide is a kérdést, bár ide inkább csak az első fele vonatkozik.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Rivaul
addikt
Nem egyértelmű nekem hogy csak a műanyag keretet adják vagy egy belső "szűkítő" panelt is. nekem az xc-be is ilyen panel volt de abba nem volt belső keret így az 1-din beesett és házilag kellett megcsinálni. Hazaiba sehol nincs? Én valami népszerűbb hifi shopot megkeresnék a kérdéssel.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Peti78
őstag
Megkerestem, válasz nincs. Telefon, lemérték a méretet, nézelődtek, és 20 vagy 25 ezret mondtak rá. Ennyiért fából faragok...
Esélyes, hogy pont ezzel a megoldással kínáltak meg. Nyilván ezen is keresni akartak, ami nem baj, de gondoltam utánanézek.
A lap alja felé a product contentnél van a csomag tartalma.[ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
ilba
tag
Sziasztok!
A váci úti volvo egy olajcsere, klímatisztítás, pollenszűrő cseréje, és állapotfelmérés/átvizsgálás tételeket kb. 100K-ért vállalná. Tudtok versenyképesebb ajánlatot tevő, megbízható szervizt/szerelőt?
Az autó: V50 2.4i Summum 2005Előre is köszönöm!
-
Rivaul
addikt
Olajcserét megcsinálod otthon és pollent is kb 30k anyagköltség összesen, mellé klíma tisztítás bármelyik klímásnál 7k, átnézés meg 3-5k persze ebbe nincs gépre dugás. Miért sz...atja magát minden volvos tizenéves autóval márkaszervizre? Ezek ráadásul alap szervizek amit simán megcsinál az ember haver kertjébe is ha nincs saját. De ha nem akarsz magad szerelni akkor oké, ezt sima szervizbe is megcsinálják, keress egyet a környéken amiről barátoknak jó véleménye van. Minimum a feléből megúszod.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
somasz
addikt
'98 V70 2.0 T5
Vákuumcsövekkel kapcsolatos hiba csak alapjárati problémákat okozhat? Újabban megint elkezdett le-letiltogatni ahogy lepadlózom a gépet. Egy éve a gyújtás teljes cseréjével megjavult (gyári alkatrészekkel). Tudtommal sem a vákuumcsövek nem lettek cserélve, sem pedig a PCV rendszer nem lett takarítva. Utóbbi magyarázhat nagyobb olajfogyasztást?Félek egyébként, hogy a turbó szart be (kb. amikor megjön a nyomás, onnantól vannak gondok), de egy ottani olajszivárgás drasztikus kipufogó füstöt eredményezne, nem?
Jövőhét csütörtökön viszem szervizbe.
Eladó üzleti laptopok számlával, garanciával: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/somasz/index.html
-
ttower
aktív tag
Én az udvarihoz szoktam hordani a kocsit (V70 D5 - 2006). Decemberben ezek voltak az árak: Olaj + olajszűrő, levegőszűrő, utastérszűrő + teljes átvizsgálás: ~58k
Eddig csak pozitív tapasztalataim voltak azzal a szervízzel. Ajánlani tudom (árakról véleményem nincs, máshova nem hordtam).
It's not a bug until it is in production. | Wake up and smell the ashes.
-
haxxika
senior tag
-
noterepair
tag
Sziasztok, Volvo s80 d5 2003 163L hez keresek nagyon sürgősen 1 db hibás porlasztót ami nincs szét szedve mert nekem csak a golyóra lenne szükségem ami benne van
-
Xmodule
őstag
Hali. Ebből a sarokból jön az olaj. Nem folyik csak párlat szerintem. Valami szelep vezérlés van itt ha jól tudom. A kis műanyag kart mindig ledobja a motor felőli oldal. Kart vettem újat de úgy néz ki hogy a motor felőli kis rész van elkopva. Mennyibe lehet ennek a cseréje és az olaj szivárgás megszüntetése? Jobb szeretném ha az olaj a motorba maradna és nem koszolna mindent össze. Amúgy már 100ezer km óta így van ez most ment a kocsi majd 300ezret. Menet közben semmit nem venni észre amúgy. 2007 2.4d v70
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
ffodi
veterán
válasz Xmodule #7685 üzenetére
A kart illetően:
- vagy veszel egy javítókitet hozzá és "megpatkolod" --> 2-3k, van vele egy kis tökölés, illetve később ne kelljen szétszedni....
- vagy oly módon gányolod meg, hogy a kis kar belsejét kitömöd szivaccsal és így teszed (szorítod rá) --> szinte ingyen, de nem biztos, hogy jó lesz...
- vagy cserél(tet)ed az örvényszelepeket --> 60-80k, vagy több...."Menet közben semmit nem venni észre amúgy"
Ahogy már említettem: told meg 150-160-ig, ott le fog tiltani, ha nincs rajt a kar...
[ Szerkesztve ]
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
Reneolus
tag
Sziasztok!
Ma voltam szervizben, féktárcsa+fékbetét, kormányösszekötő gömbfej és motorbak csere volt. Azóta indításkor, 1 másodpercig ronda kerregő hang jön a motortérből. Ez mi lehet? Bár kétlem, de lehet valami összefüggés az említett dolgok és a kerregés között? Fura, hogy a pont a fenti szervizelés után jön elő ez a kerregés... Egy Volvo S60 benzin, 2003-mas autóról van szó.[ Szerkesztve ]
Helix P DSP, JVC R981BT, Morel MT23/Soundstream Reference 300, DLS UP6/Emphaser EA2190, Emphaser EG12 (ETBR112)/Signat RAM3 MKII
-
Xmodule
őstag
Köszi. Szerintem hanyagolom a dolgot. Nem bolygatom amig megy. Ha meg par evet elmegy a kocsi mar megerte. Igazabol en ugy szamoltam hogy jövö augusztus utan mar lejar a reszlet rá és onnantol meg már pozitivan jövök ki vele ha addig el nem romlik valami. Esetleg azt nem tudod hogy vezerlest mikor cserelnek ezeken a motorokon? Nekem ugy remlik hogy 180ezer vagy 7ev? Szoval akkor elvileg majd 360ezernel kene cserelni megint?
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
ilba
tag
Köszönöm Urak!
Sem időm, sem kedvem az olajcseréhez (bár szeretek szerelgetni), ezért inkább fizetek érte. Mivel túlzó az általuk adott ajánlat, inkább keresek mást. A javaslatokat külön köszönöm!
Szép napot!
-
FeRRaR1
őstag
Beteszem ide is, hátha valakit érdekel, az egyik alaposabb kocsi mosásomat örökítettem meg. Nyilván a minőség nem TOP, telefonnal, stabilizátor nélkül stb...
Viszont Volvo XC90 V8
-
haxxika
senior tag
Hétfőn viszem a kocsit az egyik volvo szervizes sráchoz Diósdra, ami javítva lesz:
- Hátsó fék felújítás
- Hátsó stabilizátor rudak
- Olajcsere (szűrőket cseréltük az összeset 10ezerrel előbb)
- Fényszóró mosó ablaktörlő lapátok
Erre kaptam egy 80 ezres ajánlatot, amit jónak tartok, mivel múltkor egy másik szervizben 55 volt csak az olajcsere 4 szűrővel. Az elérhetőségét el tudom küldeni esetleg ha szeretnéd.FeRRaR1
Szép lett, ha elviszem vállalsz egy mosást?[ Szerkesztve ]
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
Xmodule
őstag
válasz FeRRaR1 #7693 üzenetére
Nagyon brutal. Egy ilyen mosasra én is elvinnem a kocsim. Az a baj nekem pusztán szállító eszköz a kocsi.. Semmi babusgatas érzés nincsen. Ellenben a számítógépek... de kinek mi.
Az a hab kemény cucc. Jó lenne már valami ilyesmi cucc de olyan ami felold minden piszkot aszfaltot bogarat. Ilyen habos cucc aztán magas nyomás és kész is. Vagy már van ilyen?
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
-
Reneolus
tag
válasz Reneolus #7689 üzenetére
Erre valaki?
Lehet, hogy a motortartó bak csere miatt van ez a fura hang? Arra gondolok, hogy mivel az új alkatrész feszesebben tartja a motort, ezért inditás, illetve leállítás pillanatában a motor erőteljes berezgését jobban átadja a kasztninak. Ez reális gondolat?Helix P DSP, JVC R981BT, Morel MT23/Soundstream Reference 300, DLS UP6/Emphaser EA2190, Emphaser EG12 (ETBR112)/Signat RAM3 MKII