- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
Hirdetés
-
3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
it Az amerikai ügyészek keményebb, 3 éves börtönbüntetést akarnak elérni, miután Changpeng Zhao, a Binance korábbi vezérigazgatója bűnösnek vallotta magát a pénzmosásellenes törvények megszegésében.
-
Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
-
Hosszabb bemutatót kapott a Steel Seed
gp A PC-re és konzolokra szánt teljes kiadás valamikor idén debütál, pontos dátumot még nem kaptunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rayoliviero
veterán
válasz molnarpeter #11000 üzenetére
Rendben, köszönöm, akkor írni fogok.
-
rayoliviero
veterán
A munkahelyemen van egy kis lejtő a parkolóhoz. Ott leér a kocsi eleje. Ez okozhat kárt? Mintha az a gumi érne le elől, alul, de nem biztos, csak tippelek.
Passat is leért sajnos ugyanígy a betonhoz.
[ Szerkesztve ]
-
sfdrakex
nagyúr
válasz rayoliviero #11002 üzenetére
Lökhárító alján lévő koptatók szoktak általában leérni, nyilván nem tesz jót annak sem, de elméletileg más nem sérül, nyilván biztos akkor lehetsz benne ha leálláskor megnézed.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rayoliviero #11002 üzenetére
Általánosságban amíg csak a koptató alja épp súrlódik, nincs gond. Nem sokkal feljebb van viszont a hűtőkazetta - ha hallani, hogy odaért, már óvatosnak kell lenni, minden annál magasabb tereptárgy potenciális veszély Melyik fajta lökös van a tiéden? Egyébként az érzékeny helyen megállva, mikor épp hallod a súrlódást, be lehetne nézni alulra, mi-mennyire van közel. Megoldás tekintetében csomiba cementes zsák, rugó kitámasztó, toronycsapágyhoz emelő gyűrű, CC futómű, rugókováccsal magasabbra alakítani, magasabb oldalfalú (nem homológ) gumi... van pár opció, ha zavar
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz molnarpeter #11004 üzenetére
Vagy esetleg a betont is meg lehet vésni kicsit előnyösebb formájúra.
[ Szerkesztve ]
-
sfdrakex
nagyúr
válasz molnarpeter #11004 üzenetére
Kocsit gányolni? Váltson munkahelyet!
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #11005 üzenetére
&sfdrakex: céges deszka rámpa beszerzés
-
rayoliviero
veterán
-
rayoliviero
veterán
válasz molnarpeter #11004 üzenetére
Azt, hogy lehet hallani, hogy a hűtőkazettához odaért? Küldtem fotót a lökhárítóról.
-
sfdrakex
nagyúr
válasz rayoliviero #11009 üzenetére
Koptató, lökös gumi és műanyag. Hűtő fém, szerintem hallatszik mi ér a batonhoz.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
Weareus
addikt
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Lackki
senior tag
válasz Weareus #11014 üzenetére
2.8 vagy 2.9?
katalizátort mindenképp nézesd meg, mert ha rossz akkor félmisis story... azé szokták eladni ezek olcsón
ha 2002 előtti akkor még fojtószelepre figyelj, illetve motortartó bakok, világítás kapcsoló és persze a turbo és csöveiPrivátot hamarabb észreveszem
-
Lackki
senior tag
válasz gaborbol #11016 üzenetére
20 éves autó... automata váltó mellett tényleg a katalizátor tud felemészteni rengeteg pénzt. Többi kopó alkatrészt nem hiszem, hogy fel kell hozni persze hogy mindenre figyelni kell.
Ismerősöm márciusban vett egy 2.4 170LE-s 2005 nagykövet kocsit, hát rá is fázott a marha, pedig mondtam hogy ne vegye meg. Szombathelyi Volvoban be lett vizsgálva, ahol szerintem telibe lefizették őket
Tökéletes állapotnak mondták, 0 hibakód. Rá pár napra kipróbáltam, és mindenféle hang jött elölről... Nem rég alánéztem és olyan olajsár van a bölcsőn és a lengőkarokon, hogy vakarni tudtam csak. Torony kb bármikor kiszakadhat, féltengelyek rosszak, főtengely szimmering is kuka, kormányösszekötő kuka, leömlő tömítés kuka, rezonátor szét van szakadva, felső motortartó bak szakadt. Ezeket én vettem észre kb. piaci hozzáértéssel, nem mint autószerelő... Ők meg kifizette a 20ezret egy teljes bevizsgálásra.Ezek mellett 21hibakódot dobott a kocsi, ami főleg a kivett rádió miatt van, aminek a helyére beraktak egy olcsó WISHről rendelt szutykot.
Ami hiba van még biztosan:
- Gázpedál jeladó
- Középkonzol széthullott kb.
- Kézifék bowden szakadt
- Fékek kopottak
- Bölcső szilentek gatyák
- Légszűrőház törött[ Szerkesztve ]
Privátot hamarabb észreveszem
-
TrollBalint
addikt
válasz gaborbol #11018 üzenetére
Ezek után félve kérdezem meg, hogy az én autómmal érdemes-e szerintetek foglalkozni, vagy kukázzam már ki? 18 éves S40-es (sima 2.0-s szívó) viszont a jobb oldalon a küszöb ki van lyukadva. A hátsó ajtó alatt egy kb. 2 ft-os nagyságú rész, az első ajtó alatt pedig kb. ugyanolyan magasságú, de 4-5 cm-es hosszban tátong a "társa".
Érdemes ezt még megjavítani, kb. mennyi a várható költség?
Az autókhoz nagyon nem értek és nem hiszem, hogy mostanában el tudom vinni szervizbe, de egy kb-s összeg is már segítség lenne, hogy mire számítsak.https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Lackki
senior tag
válasz TrollBalint #11019 üzenetére
Teljes lakatolás kb 250ezer fényezéssel (hátsó/első sárvédő ívek és küszöbcsere). Egy bontott ajtó 5-10ezer ft, mert kutya se viszi őket.
Ha facelift előtti, akkor nem érdemes már szerintem, hacsak nem szerelem Egy ismerősöm tavaly totál kipakolta a kocsiját és kilakatolta és fényezte, összes szilentet cserélte gyárira és 400ért árulja most.
Faceliftes már más tészta. Enyém "csak " 15éves lesz idén, így ha nálam hasonló gondok lennének, megcsináltatnám.[ Szerkesztve ]
Privátot hamarabb észreveszem
-
Weareus
addikt
válasz Lackki #11015 üzenetére
Köszi az észrevételeket.
A többieknek is.
2001-es.
2.8-as.Tudom, hogy pénztemető és nem csak a fogyasztás miatt, de akartam egy ilyen sor hat benzinest.
Fojtószelepházra gondolsz?
Érdemes átpucoltatni?Az automata váltóban szeretnék egy átmosást és olajcserét kérni, mert tudom, hogy ez gyenge pontja az autónak.
Lekopogom, most még ok minden, mondjuk alapjárat hullámzik kicsit.
Légtömegmérő lett benne cserélve, de okozhatja gyertya, jobb üzemanyagtól el is múlhat, de majd ránézetek erre is, mert egy alapjárati hullámzást állítólag elég sok minden okozhat.Még egyszer köszi mindenkinek.
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Lackki
senior tag
válasz Weareus #11021 üzenetére
igen, a régebbi s80ban még magneti marelli fojtószelep van ami szeret elhasalni, ezeket később cseréltek ha jól emlékszem boschra. ABS modul még ami gyenge pont, de az javítják 30k körül, lényegében annyi hogy fel kell vágni a dobozt és újraforrasztani az egészet, majd szilóval visszarakni a levágott részt és voilá
alapjárat ingadozás, lehet a fojtószeleptől kezdve a gázpedálérzékelőig minden adj neki egy VIDA diagot és kiderül.
[ Szerkesztve ]
Privátot hamarabb észreveszem
-
belaazallat
addikt
válasz TrollBalint #11019 üzenetére
Üdv!
Nekem 99-es V40-em van. 1.6 benya. Motorikusan rendben van, de a kaszni nálam is oda volt. Két első sárvédő csere+ fényezés 110.
Ha motorikusan rendben van, és nincs plussz igényed, amit a mostani autód nem tud kielégíteni, én nem cserélném. Ugyanis nincs alternatíva, hogy mire.
Karosszéria alkatrészek fillérekért vannak az autóhoz, a munkadíj a sok.Én gondolkodok a V40 lecserélésén, de nincs alternatíva. 2 gyerek, lehet lesz 3. Tehát 5 teljes értékű ülés kell, márkán belül V70, Xc90 jöhet szóba használtan, de fenntartani egyiket sem tudnám.
Más márkánál meg nincs normális benzinmotor(kicsi turbóst nem szeretnék, TSI és társai) sok rövidtáv miatt, vagy rohadós kaszni(mazda 6)...
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Lackki
senior tag
válasz TrollBalint #11024 üzenetére
színre fújt betétek, más lámpák, "tojástartós" grill, belsőben az ülés is más
Privátot hamarabb észreveszem
-
belaazallat
addikt
válasz Lackki #11025 üzenetére
lökhárítók mások, bennük a helyzetjelzők, Egyszerűbb ha rak föl a kolléga egy képet, arról azonnal meg lehet mondani.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
csabi94
őstag
Sziasztok Márkatársak! Adott 2000-ben gyártott Volvo V40, melynek 281.000 futott km után a következő problémái vannak:
-korrodált első sárvédő elemek és küszöbök (350k),
-cseréért kiáltó VVT kerék vagy szolenoid szelep (vagy mindkettő) (60-110k),
-2 éven belüli fékfelújítás (munkahengerek átmozgatása, fékfolyadék csere, féktárcsák és betétek cseréje) (kb. 50k),
-vezetőülés és vezető öv csere (ülés ki van ülve, szakadt, az öv foszlik) (40k),
-lámpák újrafoncsorozása (20k),
-lengőkarok cseréje (45k),
-futóműbeállítás (10k).Ha ezek megvannak, akkor már csak azzal kell foglalkozni, hogy 110 fölött az autó elkezd enyhén rázni. Ezt okozhatja a jobb oldali féltengely belső csuklója (szerelőm arra gyanakszik), de találgatások után nem szeretnék 70 ezres alkatrészeket cserélni, így ebbe inkább bele sem megyek.
A kérdésem inkább csak lenne, hogy szerintetek érdemes lenne lecserélni egy fiatalabbra? Vagy az sem garancia semmire? A megfizethető kategória számomra azt jelenti, hogy max. 1,5-1,8 millió Ft. Ennyiért vannak V50-ek 1.6-os dízellel, amikben talán nincs benne a világ összes km-e, illetve lehet ennyiért venni benzines V70-et is, ami szintén lehet, hogy megkímélt. Akár a nagy benzin+gázszett is szóba jöhet. Évi 25-30 ezer km-t megyek, ebből 18 ezer km 30-30 km-es ingázásból jön össze. Ez pont az a határ, amire már érdemes lehet dízelt venni, de még egy benzin sem rossz választás. A jelenlegi 1.8 benzines autómnak 47.000 km alapján 6,8 az átlaga, amivel Spritmonitoron az első helyet foglalom el, toronymagasan.
Milyen fenntartási költségekkel kell számolnom egy 2005 körüli V50, V70 esetében? Hozzáteszem, hogy a V40 minden igényemet kielégíti, méretben, minőségben, fogyasztásban tökéletesen megfelel, és minden extra megvan benne, amire szükségem van.
Ti cserélnétek?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz belaazallat #11023 üzenetére
Mondeo mk4 2.5T?
-
Lackki
senior tag
válasz belaazallat #11026 üzenetére
ott van fentebb a kép, fl előtti az övé
Privátot hamarabb észreveszem
-
belaazallat
addikt
válasz csabi94 #11027 üzenetére
Szia!
Egy része #11023-ban.
V50 ford focus alvázra épül, pár centivel kisebb, mint a mostani. Újabbnak újabb, kisebb a beltér, főleg lábrészen, bántóak a műanyag elemek a középkonzolon(szétnyomta a térdem). 1.6D ha jól tévedek kerülendő.
V70 2.0 vagy 2.4 szívó benya az álmaim járműve lenne, csak kifogni egy nem széthajtott darabot... V70 magasabb alkatrész ár, mint a v40-nél. Kell hozzá egy jó szerelő, aki ért is hozzá és a rutinja is megvan. Nekem 200 000 Ft ba került mire megtaláltam.
(#11028) molnarpeter
Alkatrész árakkal nem vagyok tisztában, régen nézegettem a Mondeo-kat tetszenek. Turbós nem kéne, +1 hibafórrás, szívó benzin.
(#11029) Lackki
A kolléga nem linkelt képet az S40ről...
[ Szerkesztve ]
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Lackki
senior tag
válasz belaazallat #11030 üzenetére
uhh, benéztem kinek válaszolgatunk azt hittem s80ról van szó facelift.
s40 facelift eleje más valóban, és a sárvédőn is van még a betétnek egy darabja. Lökösön meg körbe ér a betét.
Lengőkarok és a torony is más elől, de úgy alles zusammen az első felfüggesztés más.Privátot hamarabb észreveszem
-
TrollBalint
addikt
Akkor azt hiszem nekem a faceliftes van, egy friss kép azért a kocsiról (ahol a lyukak is látszódnak)
Igazából elég sok "bosszantó hibája" van a kocsinak, amik a menettulajdonságait viszont nem érintik (az index nem ugrik vissza a helyére, a fordulatszám mérő 3000 környékén beakad és nem feltétlen megy tovább, a jobb oldali ajtóban kijött belül a műanyag... )
És most úgy néz ki, a központi zárral is van valami, mert nem reagál a távirányítóra, cseréltem elemet, de az se segített.https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Lackki
senior tag
válasz TrollBalint #11032 üzenetére
facelift igen
mitsu kocsira mitsu felni nagyon jó250-300k-val számolj ha kilakatoltatod.
[ Szerkesztve ]
Privátot hamarabb észreveszem
-
belaazallat
addikt
válasz TrollBalint #11032 üzenetére
Ilyen felnit vettem én is nem rég! Nincs egy plusz felnikupakod hozzá?
Facen van egy S40/V40 zárt csoport. Kérj felvételt. Van több személy, akik bontanak rendszeresen autókat, olcsón lehet alkatrészt kapni, meg segítenek hibafeltárásban(ha egyszerű és gyakori a hiba).
Távirányító az a riasztót is kapcsolja, vagy csak központi zárat? Nálam riasztós volt és csak a vezérlő elektronikát kellett cserélni, 25000 Ft volt alkatrésszel, munkadíjastól.
Fordulatszám mérő vagy óracsoport csere, vagy vvalami kis mechanikus hiba. Ilyesmi lesz a karnál is.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
TrollBalint
addikt
válasz belaazallat #11034 üzenetére
sajna nincsen plusz kupakom hozzá, de én nagyon terveztem egy időben, hogy lecserélem, mert milyen dolog ez, hogy mitshubitshi felni van egy Volvon, aztán jött a felvilágosítás, hogy azért annyira nincsen távol ez a jel a kocsitól
Face-n csak a sima Volvo csoportról tudtam, de akkor oda bekéredzkedem.
A távirányító a riasztót is kapcsolja és csak 1 van belőle ( és kulcsból is )ez a vezérlőelektronika merre található a kocsiban? Csak mert pár hete sikerült egy nagyobb pocsolyába bemenni, amiből kijöve a kocsi le is fulladt, de másodjára azért már elindult. A szervizes szerint ha utána el tudtam indulni és tudtam vele több, mint 50 km-t menni, akkor szerinte nem okozott gondot, de rá kb. 1-2 hétre halt meg a távirányító (vagy az elektronika)
ja, a felni meg a kupak, jött a kocsival, nem én vettem
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Lackki
senior tag
válasz TrollBalint #11035 üzenetére
[link] erre gondolt várunk szeretettel.
Privátot hamarabb észreveszem
-
belaazallat
addikt
válasz TrollBalint #11035 üzenetére
Kulcsot lehet másoltatni, de ne az egyszerű kulcsmásolókat keresd. A probléma még az vele, hogy ha van a kocsidba "immobillájzer" akkor a chipje a kulcsban lehet, tehát azt is szerezni kell. De ezt a face csoportban a hozzáértőbbek megmondják.
Az elektronika nem tudom hol van. Én direkt riasztókra specializált autóvillamossági szerelőhöz vittem a kocsit, ott cserélte ki a szakember.
Lehet venni felnikupakot és rá volvós matricát, csak le kéne mérnem a felnikupakok méretét, de még nem volt energiám hozzá.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
TrollBalint
addikt
válasz belaazallat #11037 üzenetére
Én e-bay-ről akartam rendelni, de lusta voltam lemenni a kocsihoz lemérni (mert persze, ha a kocsinál vagyok nem jut eszembe) és rá akartam keresni, erre láttam, hogy van többféle méret, úgy hogy akkor hagytam is
Lackki: Már jelentkeztem is
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
molnarpeter
nagyúr
válasz belaazallat #11030 üzenetére
1.6D: kezdetben voltak problémák az egyik csőben lévő műanyag szűrőkosárral, ami eltömődött - gyári javítás az volt, hogy kiszedték, aztán el is hagyta a gyár Ha nem volt turbó csere, akkor valószínű nincs baja a motornak, de érdemes ellenőrizni, benne van-e még a mumus. Injektor tűzkarika szokott még lenni, ahhoz részben kötődik, hogy a rögzítő csavar kilazulhat (emlékeim szerint váltottak nagyobb átmérőjű csavarra). Változat függvényében turbó lehet jobban/kevésbé tartós. Összességében szerintem nem egy rossz motor, legalábbis annyival semmiképp, amennyivel olcsóbbak
Csak eszembe jutott, ha már Volvo topik - a Ford tulajdonlás idejében átvettek pár öthengerest. Amúgy annyi előnye lenne, hogy kommersz és az értékvesztése elég meredek, így olcsón fiatalt kaphatsz. Ha szívó, akkor talán Avensis, vagy Accord jut eszembe, de inkább abba is fejezem az offolást
-
molnarpeter
nagyúr
válasz TrollBalint #11032 üzenetére
Ha van pénz/kedv kasztnit megmenteni és a típusba beletanulni, lehet értelme foglalkozni vele, de akkor több évre tervezve. 1-3 év távlatában inkább megpróbálnám eladni, amíg van rajta sok műszaki.
-
belaazallat
addikt
válasz TrollBalint #11038 üzenetére
Más méret, mint a Volvo-é. Az 56 mm széles és kb 54 mm-en vannnak a körmök. A Mitsu az kb 55mm es és 52 vagy 50mm-en lehetnek a körmök.
(#11039) molnarpeter
Értem. Dízelekkel nem vagyok napra kész, mivel nálam nem játszik, a sok nagyon rövid táv miatt.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
TrollBalint
addikt
válasz molnarpeter #11040 üzenetére
a szervizes kolléga azt mondta, hogy valószínűleg ez volt neki az utolsó műszaki, most van rajta még 2 év 3 nap Már szoktattunk magunkat a gondolathoz, hogy csere lesz, de valószínűleg csak jövőre, addig meglátjuk mit javítgatunk (tudunk javítgatni) rajta.
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Weareus
addikt
válasz Lackki #11022 üzenetére
ABS modul rendben, de emlékszem a hattal ezelőtti Volvomra (ez amúgy a tizedik... ), ami egy V70 LPT turbós sor ötös benzines automata kombi volt, hogy ott akadt némi gond az ABS-vezérlővel, amitől a sebességmérő sem működött persze...
Erről még írtam is a totyikban kb öt éve.
A kiszerelés és a klimpelt rész szétszedése az időigényes, az átforrasztás már kellő kézügyességgel apróbb nüansz.
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
Jé, még fenn van az S80, amit vettem.
Már levehette volna...Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz Lackki #11045 üzenetére
10%-ot, de azt is ő alkudta le magának, én csak hagytam...
Mondjuk ez a 99E huf az átírási költség kb. 2/3-a.
Én ezt használom.
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
sfdrakex
nagyúr
válasz troll81 #11048 üzenetére
Van rá neten kalkulátor, adatokat a hirdetésben látod. 😃
[ Szerkesztve ]
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Vicces képek
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Milyen routert?
- Autós kamerák
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Építő/felújító topik
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Workzone 2 fokos erősített acél háztartási létra fellépő
- Irobot Braava 380 felmosó és feltörlőrobot
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db
- Gosund SP1 wifi okos konnektor dugalj TUYA SMART 16A 3680w fogyasztás mérős 2db
- NEO NAS-WR10W WiFi okos konnektor dugalj 16A 3680W TUYA SMART 4 db fogyasztás mérős