- Mobil flották
- Yettel topik
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
peti_s
addikt
Üdv. Kinéztem egy 2000-es, Audi 5 hengeres dízel motoros S80-at, ami a hirdetés alapján nagyon jól néz ki. Mit érdemes megnézni rajta, mire kell figyelni? Köszönöm előre is, üdv. peti_s
-
Peti78
őstag
Szia!
Bár én még csak nézegetek, de én a következőképpen fogom csinálni. Esztétikai állapot megtekintése kívül, belül. Extrák, világítás, biztonsági övek, az a funkciók működőképességének ellenőrzése. Olaj, kormány váltó stb , próbaút.Ha nincs olyan jelentős hiba ami kizáró ok, akkor állapotfelmérés, szakember által történő áttekintés mindenre kiterjedően. Ha ezek után szándékomban áll megvenni, akkor a meghirdetett árért, (de átírással együtt) vételi ajánlatot teszek.
EnnyiBlackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
peti_s
addikt
Köszi a választ, de én pofátlanul alkudozó típus vagyok, ha többe kerül mint amennyit kérnek érte. A képek a külső-belső állapotot nagyon szépen visszaadják, jó minőségűek, és nagy felbontásúak, megnéztem az alkatrész árakat, a motortól félek, hogy ott lehet belefutni valami drágába.
-
Peti78
őstag
Sajnos minden pénzbe kerül. Mindentől érdemes tartani, de olvasmányaim szerint ezek a motorok jók. Egyébként ha odafigyelnek az autóra esztétikailag, akkor nagy valószínűséggel a többire is. A Volvo tulajok nagy része nem BMW-s hülyegyerek
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
molnarpeter
nagyúr
-
-
peti_s
addikt
Valóban Audi 2,5 TDI, 2000-es évjárat, a rulettkerék Audi is tetszett, meg a sok fél millió feletti futású A6 hasonló motorral, csak ebből nem lehet kiindulni, de kicsit megnyugtattatok. Még sosem volt dízel motoros kocsim. Nincs chippelve, nem is szeretném. Ahogy az alkatrészárakat néztem, az adagoló egyedül ami horribilis. Köszönöm mindenkinek a választ. Holnapra toltam a megtekintést.
-
molnarpeter
nagyúr
-
Peti329
csendes tag
Sziasztok!
A héten megvásároltam én is a klubtagsághoz elengedhetetlen kocsit.
Jó vásárlóhoz híven a mai napon megejtettem az olajszűrő és olajcserét is.
A kézikönyv aprox. 5,9 liter olajat ír bele. A kieresztett olaj közel 7 liter volt (előzőleg német márkaszerviz csinálta a 80ezres szervizt, most 100ezer van a kocsiban).Kérdésem, hogy ennél a motortípusnál a tapasztalataitok alapján hány liter olaj a megfelelő mennyiség?
Most 6 litert öntöttem bele, majd a kézikönyv által írt 40 km-t letekertem, hogy újra mérjen a műszer.
Ölstand OK, de még mindig közel a MAX jelzéshez. Sajnos modern dízel révén lespórolták a nívópálcát...Motorkód: D5244t11 - 158kw (215 Le)
Válaszaitokat előre is köszönöm!
(képeket majd a hétvégi "nagytakarítás után raknék fel, ha nem bánjátok )
[ Szerkesztve ]
-
peti_s
addikt
válasz molnarpeter #7461 üzenetére
Köszönöm!
-
Rivaul
addikt
válasz molnarpeter #7461 üzenetére
200km hatralevonel en mar megyek tankolni. Most a haz vasarlas es itteni dolgok miatt null forintig kifutottam a penzembol. 190km hatralevonel le is tettem az xc-t tegnap elott es akkor is lelkiismeretfuldalasom volt hogy eddig huztam... Legkozelebb a kutig inditom el. Addig rohangalaok a roverrel. Annak "nem szamit"
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
Kerdes. Kompresszoros fujas a fekpedalnal alul??? Beinditom. Valami nagyon sziszeg. Rahallgatok es a pedal vege ahol taposom, alatta fuj. Ralepek es elhallgat. Felengedesnel ujra fuj. Megint lenyomtam es csend. Viszont masodik felengedesre mar vissza sem jott a hang. Fekrasegitonel van valami tomites ami elmozdulhatott? Ha lukas akkor nem hagyja abba gondolom. Egy rakas apro javitani valo lenne a kocsin de az uj haz es koltozes miatt meg lemosni sem volt idom
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
molnarpeter
nagyúr
Attól félnék én is, hogy rásegítő membrán lesz, és szívja be a kabin levegőjét is Dobd be esetleg az autószerelős topikba, hátha lehet más is, de ha teljes csere, az új lenne csak valóban jó (nem lutri, hanem újabb 10+ évig).
Peti329: ha a dpf nem tud regenerálni, telenyomja gázolajjal a motorolajt is, így emelkedhet a szint. Lehet, hogy rövideket mentek vele mostanság, mindenesetre próbáld tartani pl min-max között félúton a szintet (azonos helyen mérve, nehogy megvicceljen egy kis lejt ).
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
S60 R Miért miért MIÉÉÉRT rohadt geartronic. Tetszik kívül, belül, költöttek rá, olcsó..... ugyan ez, ugyan így, csak manuállal, és menne az offer.
-
FeRRaR1
őstag
Nekem nagyon is, különleges beltered ad neki ez a konyak szín. Persze ez nem vita téma, valakinek tetszik, valakinek nem ez már csak ilyen.
AMDFan
Volvonál ez annyira nem számít, de semmiképpen sem ajánlott megvárni az alacsony üzemanyag szint jelzést. Az ok pedig főleg városi használatnál ha kevés a nafta a tankban, túlhevül a visszafolyó ág miatt, és a nagy hőingadozás miatt pára képződik, ami szépen lassan kikezdi a magasnyomásút, porlasztó csúcsokat, és ha beindul a folyamat, utána öngerjesztő a fémrészecskék miatt.
Ezért nem ajánlott negyed szint alá engedni a dízeleket, de most már kb semmit. A D5 Volvókban van extra hűtőkör a visszafolyó ágon, de az okosak szerint ez is akkor ér valamit ha van valamekkora tempó is, városi araszolásban nem annyira jó a hatásfoka. Bár ez is külső hőmérséklet függő.
Szemléltetés kép ott vannak a 2003 és 08 közötti 1.5 dci renault motorok, nagyon sűrű olajcserével és gyakran tele tankolással sokáig jók, ezek nélkül 40e km után bármikor meg makkanhat a befecskendezés. Természetesen semmilyen visszahűtés nincs a delphi rendszerükben...
[ Szerkesztve ]
-
peti_s
addikt
Üdv mindenkinek, nos a Volvo gyönyörű volt, le is alkudtam 1150 Eurora, jött volna a szerződés írása, azt mondta a faszi hogy az apjáé a kocsi, fel nem merült bennem hogy akkor nem lehet találkozni az apjával megírni a szerződést, majd akarta magyarázni hogy ez így is jó, stb. Szerintem lopott volt, főleg hogy mennyit leengedett az árból, csak nem értem akkor hogy került hozzá a 3 kulcs, meg a forgalmi. Mindegy, kár hogy ilyen papír gondok voltak vele, ilyen állapotban és ennyi extrával ezzel a motorral 3500 Euro alatt még sehol sem láttam ilyet.
-
FeRRaR1
őstag
Az annyira nem gáz, ha mindig tele tolod, akkor gáz ha ezeöccá'-ért fröcskölsz bele hogy ne világítson, és ezt sokszor megismétled pl. (Amire nem egy példát láttam, beáll a kútra az S8 4.2 V8, és 1800-ért tankolt bele, vagy a benzin áremelés előtti napon 1000-ért, kb többet veszített hogy oda ment...)
Ez egy külön szakma kb, pl a V50-et mikor vettem, mondta az elektromos szakemberem, hogy 3 féle motorvezérlő lehet benne, Bosch, Delphi, Siemens, attól függően, hogy diesel, kicsi vagy nagy benzinest választasz. Ezt még fűszerezd meg azzal, hogy évjárat függő is, a D3 D4 is lehet 4 vagy 5 hengeres is, de a legjobb, hogy hiába van benne Bosch, az nem jelenti azt hogy jó, mert ott is vannak sz@r szériák, ugyan úgy igaz a Delphire, nem jelenti azt hogy rossz, mert akadnak jók is
Lényeg ha mindig tele tolod akkor annyira nem lényeg, de ha tutira akarsz menni, negyed alatt tankold tele ha útba esik a kút. Rossz infót meg nem akarok mondani, nem ismerem a 2.0T-t.
-
-
peti_s
addikt
Üdv! Következő autó amit megnézek, az egy 2001 decemberi D5-ös, 163 lovas S80. Van amire érdemes lenne jobban figyelnem? Ez már Volvo motor, van kettős tömegű lendkerék is? Köszönöm a választ, üdv. peti_s
-
peti_s
addikt
válasz Zsmester89 #7479 üzenetére
Köszönöm, csak kézivel nézem. Akkor ezek szerint van benne, majd jobban figyelek, köszönöm.
Aneda, köszönöm, gondolom horror munkadíjjal.
[ Szerkesztve ]
-
Peti329
csendes tag
válasz molnarpeter #7466 üzenetére
Köszönöm a választ.
Közben beletekertem még jó 300 km-t és szépen beállt középre a kijelző (6 literrel), gondolom a márkaszervizben tökig töltötték a 7 literrel...Néhány kép a hétvégi autóápolgatás utáni állapotról (a képek különböző fényképező gépekkel készültek).
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Bp-n számlaképes szervizt tudtok ajánlani?
-
peti_s
addikt
válasz molnarpeter #7484 üzenetére
Párral feletted WRC Viktort ajánlották, én nem tudom milyen.
-
Peti78
őstag
Sziasztok!
Vajon a leírásban szereplő hiba (kopog a motor) orvosolására mennyit kellene így első ránézésre költeni szerintetek? [link]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Zsmester89
őstag
Pár hónapja lett cserélve 2004-es S80 D5-ben mind az 5 izzítógyertya, a generátor töltésére is rámértünk fél éve..Viszont úgy érzem, hogy jó idő lévén is néha mintha többet tekerne a kelleténél, mire elindul. Gigawatt aksi 6-7 éves. Hogy tudnám az aksit letesztelni, hogy jó-e? Mi lehet még a hiba?
A "Hogyan lehetsz milliomos?" c. könyvet egy csomagban árusítják a BTK-val.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Zsmester89 #7488 üzenetére
Mérj rá mulitméterrel az akksira és kiderül mennyi kraft van benne.
De egy ilyen idős akksinál már eléggé sanszos hogy cserés lesz.mod:
Ezek a töltöttségi szintek:
12,7V: 100%
12.4V: 75%
12,2V: 50%
12.0V: 25%
11.7V (vagy kevesebb): lemerült[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Peti78
őstag
Bízom benne, hogy amikor Te kérdezgettél akkor is ilyen korrekt és segítőkész válaszokat kaptál.
[ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Zsmester89 #7490 üzenetére
Állóhelyében gyújtás ráadása nélkül mérd az ad valós képet az akksi kondijáról. Ha alacsony a feszültsége akkor egy okostöltővel még vissza lehet hozni. Igazából egy jó akksi ha karban van tartva és megfelelően van használva 10 évet is kibír.
Járó motornál a töltőfeszültséget tudod mérni alapjáraton 13,5-13,6V-nak kell lennie (szükséges minimum töltés) fordulaton nő a töltési feszültség de nem szabad, hogy a csúcsérték 14,4V-nál magasabb legyen (a túl magas feszültség miatt elkezd pezsegni a sav ami az ólomlemezeket durván károsítja rgo nagyon gyorsan megfőzöd az akksid).
#nincsbennetarcsi
-
FeRRaR1
őstag
Lehetetlen megmondani, egy hozzáértővel kéne kipróbálni, megnézetni, de személyes tanács, hogy 350e-ért ne vegyél Volvót. Valószínűleg a dupláját rálocsolhatnád azonnal, meg nagyon lefingottnak tűnik.
Zsmester89
Lehúzott sarukkal egy éjszakai állás után a legjobb.
[ Szerkesztve ]
-
somasz
addikt
A kérdés komolyságára szerettem volna felhívni a figyelmedet. Bármi elromolhatott benne a leírás alapján. Bármi IS.
El kell vinni egy hozzáértőt és meg kell vele nézetni. A rendben levő S60-asok ~1 millánál indulnak, szerinted mennyit kellhet rákölteni egy 350e-es példányra?
Eladó üzleti laptopok számlával, garanciával: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/somasz/index.html
-
Peti78
őstag
Nyilván nem 50 ezer forintot kell rákölteni. Az is egyértelmű, hogy nem jó jel a kopogó motor, arra gondoltam, talán valaki tudja mennyibe fáj egy teljes motorfelújítás szervizköltséggel együtt.
Azt még mindig nem értem, hogy van ez az 1 millás határ belőve. Van valami statisztika, hogy a használt volvo s60 asok az állapotfelméréseken hogy szerepeltek? 1 milla alatt és felett. Egyébként nyilván nem foglalkoznék ezzel a példánnyal, csak kíváncsi voltam mi a meglátásotok. Ennek tudatában viszont a kérdés teljesen komolyan vehető.
Csendben hozzáteszem, ha egy komplett motorcsere/felújítás belekerül 500 ezerbe, és más baja nincs az autónak, akkor a 350 átírással 500+ 500 szerviz, akkor ez egy misi. Persze lehet, hogy bent van a szervizben pár napig, de nagy valószínűséggel a motorhoz jó darabig nem kell nyúlni. Innen is érdemes megközelíteni a kérdést.(#7493) FeRRaR1 A motorháztető is furcsán áll, és az ülés is ki van szakadva, szóba sem jöhet. + Aki a cukorkás papírt a padlóra dobja, attól biztos nem veszek kocsit
[ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Rivaul
addikt
Szét van rúgva az egész autó úgy ahogy van. Persze minden használtra kell költeni de tapasztalat hogy egy ilyet rendbe rakni a végén jóval többe kerül... Átlag motorgenerál árakat a google dob. A legrosszabbat kell feltételezni. Én is gondolkodom a Roverem eladásán. Van vele meló de korrektül leírom majd hogy mi az. Az átlag normál ár 5 kiló-tól indul, én belövöm háromra (meg egy alku ötvenest ráteszek) így ahogy írtad, tud vele számolni az ember hogy az átlag árért egy rendbe rakott autója lesz. Ehhez viszont csak úgy lehet partnert találni ha korrektül tudja a vevő hogy mihez kell vele kezdenie. Ez a kopog valami de én nem foglalkozok vele, ezért harmad áron eladom... Jah.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
jozsi021
újonc
sziasztok!
soha nem volt még gyári navis autóm, így fogalmam sincs arról, hogy ezekben hogyan frissítik a térképeket...
2013.03-as Volvo V60-ról lenne szó (még a ráncfelvárrás előtti), USB portos, én úgy tudom, hogy Sensus Navigation van benne, de tuti, hogy nem IGOs.
Volvo honlapján letölthető a térkép, és azt írja, hogy a 2013 utáni modelleknél USBn keresztül magától fel is lehet telepíteni.
Ha vkinek van tapasztalata navigáció frissítéssel kapcsolatban, ossza meg velem.
Előre is köszi.
Józsi
-
Rivaul
addikt
Gyakorlatilag ugyan az mint az enyém akkor. 16k4f motor. Csak az enyém kicsit újabb. 45 1.6. Nagyon szeretem de nem igazán tudok két autót fenntartani. Így pedig értelemszerűen a Volvo marad. Ha nem nőttük volna ki az öt ülést akkor le sem cserélem. Persze nem egy kategória a két autó de nekem untig elég volt a Rover is.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Yettel topik
- Battlefield 2042
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Autós topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Eredeti játékok OFF topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...