- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Magisk
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Z Fold6 - ugyanaz, sarkosan fogalmazva
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
Ismerek pár felnist, tudok is ajánlani Kaposváron, az előző S80 felnimet ott csinálták.
Gumis a srác, tehát ugyan úgy felgumizza, súlyozza stb, viszont nem süti rá kemencébe, ennek ellenére még az a felnim is a családban van, faterék C30-án. Úgy 3-4 éve csinálta, azóta is hibátlan. Szóval minőségben dolgozik, bele teszi a lelkét, szereti a tökéletes szép munkát. Most vitte el fater az ő XC felnijét hozzá pont a héten, gumit is vett rá.
Szóval nem profi csúcs gépekkel dolgozik, ha nem kézzel, de az egyik legszebb minőségben amit láttam. Ha kell elviszi homokoltatni, ami a legjobb hogy érdekli és szereti csinálni, ez látszik a munkáján is.
Ezt is ő csinálta.
Amennyiben úgy gondolod, én is tudom vállalni, csúcs technikával dolgozom, csatolok egy referencia képet az ajánlásomhoz:
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz molnarpeter #6904 üzenetére
Így igaz, mind a két oldalát
profinfelújítottam az XC pótkerekemnek -
rbalint88
addikt
válasz #45553408 #6906 üzenetére
Nem tévedsz nagyon veszélyes vizekre egy V50-nel, Focus alapokon nyugszik, így azért bőven fenntartható. Amivel drágább annyival ad is többet. Ami a para - de ez minden 3 évnél idősebb dízelnél-, hogy nem tudod mikor szarik be a turbó, kettőstömegű, befecskendezőrendszer, részecskeszűrő. Ez a nyerő négyes simán kiteszi az autó vételárának felét és a befecskendezőkön kívül a többi állapotáról akkor se kapsz pontos képet, ha öt szerviz nézi át egymás után. Ha nem járnál vele minimum évi 20e km-t, inkább 2.4-es benzinmotorral vedd. Ezek a cuccok mind nincsenek benne, elég erős és tűrhető fogyasztása van (10 alatt elketyeg értelmesen használva).
-
veterán
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, az alábbi 2 literes Volvo dízel motorok közül melyik 5 hengeres?
1. 1997 ccm
2. 1998 ccm
3. 1984 ccm
4. 1969 ccm (ebben nem vagyok biztos, hogy Volvóban láttam)Köszönöm! (Guglival nem sokra mentem.)
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
[link] Felnis srác feltette az oldalára, látszik milyen volt előtte + csere kerekeken, illetve a végeredmény.
Pár saját kép:
Eszméletlen jól néz ki, főleg napfényben. Ehhez hasonlót még nem láttam.
-
Magnum_
nagyúr
Saab temaban: Kiszelyt ismeri valaki?
Pls pmI humbly and respectfully decline™
-
brata1986
csendes tag
Sziasztok! Volvo S40 1.6 benzines-2001-es évjáratba milyen és mennyi motor olaj kell?
-
veterán
Végül maradtam a svéd vonalnál egy MY2009 (2008-as forgalombahelyezés) automata SAAB 9-3 Aero TTID (1.9 biturbo dízel) személyében.
Átmeneti autóként vettem, de nagyon tetszik, így ha minden OK lesz vele, akkor örömmel megtartom középtávon is. Kényelmes, jó az útfekvése, jól megy, egyedi. A fényezése elég karcos, viszont egy csepp rozsda sincs az autón (kipufogón van, de az normális).Van valakinek itt hasonló? Aero fórumtársat és 9-5-ősét (9000?) ismerem , valakinek esetleg 9-3?
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
Én még nem gratuláltam hozzá!
9-5 az enyém, és legközelebb érik neki egy teli polír, az a tiédnek sem árt szerintem.
Barátomnak van 9-3 SS, a tiedből a facelift előtti, 2.0 turbó. Nála már beszart egyszer az első ablakemelő, 25-30k javítani, nem tudom faceliftnél megoldódott-e már. Párszor vezettem, a kényelemmel nincs gond, néhol zörög azért. A gumírozott részek kopnak, az ajtóbehúzó pl., de acetonnal le kell szedni és csókolom.Tiednél a szívósor a közös 1.9 cdti, ttid, jtd stb. probléma. Illetve reméljük a turbód még jó sokáig bírja, otthon 230-280k, uk-ból tudok 150-ért újat. Sajna egyben van mindkét feltöltő, nem szétszedhető. Mennyi benne a méter? Amúgy képről jól néz ki.
-
veterán
Köszönöm!
Polír az biztos kell az enyémnek, viszont egységes a fényezés, a korához képest alig van leverődés.
Picit zörög - VW-nél jobban, de Opelhez képest kevésbé - egyáltalán nem vészes.
Eddig még csak az ablakemelő kapcsolón és a kesztyűtartó nyitógombján fedeztem fel kopást.A szívósor problémáról már hallottam (180 K a Sziki szerint), nem tudom mi a jele, zörgés nem hallok. Lehet javítani is vajon (a biturbo esetén is)?
A turbó jónak tűnik, nem hallottam a hangját, ill. erős a motor. A kipufogó viszont trutyis volt, lehet, hogy a DPF miatt, kedden viszem a Sziki-carhoz átvizsgálásra. Az olajszint is magas - regenerálni akar(t) ? Kedden kiderül talán.190 ezer km van benne, hihető. Jól áll neki a távolság, 5 méterről már frankó
-
Qru
MODERÁTOR
-
slaci
csendes tag
Kérdéssel fordulok hozzátok. Tudom, hogy így látatlanban nehéz lesz válaszolni, de azért lehet kapok iránymutatást. Mivel jellemzően 2-3 hetente hétvégéken vagyok otthon, ezért nem tudtam másképp megoldani az autó műszakiztatását, mint hogy kerestem olyan helyet, ahol szombaton is dolgoznak. Szerviz, szerelő nincs szombaton, de vizsgáztatnak. A kocsit nem volt időm elvinni szerelőhöz sem átnézetni, de 15ezrenként megkapott minden törődést, top állapotban van kívül-belül. XC60 D5-ről van szó, 8 éves és 90 ezer km van benne. A tárcsáknak is minimális válla van csak, ill. a betétek sem kopottak. Egyenesfutás jó, elengedett kézzel is egyenes vonalon halad az autó fékezéskor, nem húz semerre. Utánaolvastam a műszaki előírásoknak, és remélni tudom csak, hogy belefér a tűréshatárokba. Van olyan ami problémás lehet? Vagy majd kiderül műszakin. Még sohasem vittem saját magam autót műszakira, mindig szerelő intézte, de most így alakult. És még lenne egy olyan kérdésem, hogy van az autóban egy remus motor tuning, ami így 220Le-t tud. Ehhez van egy modul, amivel elvileg az eredeti teljesítményre lehet állítani. Szükséges ezt megtenni a károsanyag kibocsátás miatt? Hozzáteszem, hogy eddig még nem volt vele gond, de nem is én vizsgáztattam.
-
veterán
16" a legkisebb ami felmegy rá a fék miatt.
Este vettem egy garnitúra Dunlop SP Winter Sport 4D 205/55 R16 91H-t Vectra C lemezfelnin (csereszabatos, thx GM), 2014-es sütés, egy szezont futott (szavahihető embernek tűnt, házhoz mentem érte). 6,5 / 6 mm profil. 50 papír.Viszont nem tudtam átcserélni, kajakra meghúzhatták légkulccsal. Holnap gumis. :/
Amúgy 215/55r16 lenne a gyári méret, de V6-os Vectrán is 205/55r16-ot használtam.
Szerk.: nézegettem a CC-t, rájöttem, nem nekem való, tavasztól őszig szinte minden hétvégén megyek 400-500 km-t. Meg drága is lett volna 18"-ban.
A 17"-es felnit elvetettem, mert nem a FL Aerora való, én meg szeretem a gyári kiállást.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Nem para. Kormin is 215/55R16 a gyári méret de télre 205/55R16-ot kapott mert jóval olcsóbb. Picit többet csal az óra vele mert nem váltóméret de más gond nincs. BC-ben átállíthatnám de nem foglalkozom ilyesmikkel úgyis gps alapján megyek nem az óra alapján.
Ha sokat mész nem jó a CC mert azért elég gyorsan kopik. Kb 60k km van benne ahogy számolgattam.
Gyári persze ez nálam is alap. Aluból is is azt vettem most a gépre. Újonnan horror de használtan emészthető áron mennek.
#nincsbennetarcsi
-
Motion_Blur
félisten
üdv!
Ma megnéztem egy Saab 9-3-t, 2007 év végi 1.9 TiD (150 ló), 185e km.
Felszereltségét tekintve automata váltó és navin kívül minden benne van. Magyarországi, első gazdás, kívül-belül megkímélt állapotú az autó, bal oldalán az egyik ajtó volt javítva + van a tetőn egy kőfelverődés, többi része hibátlan, nincs összebaszva, látszik hogy vigyáztak rá.Az ára fixen 2 milla, az lenne a kérdésem hogy ez mennyire reális? Elnézve a hahu-s árakat, felső árszegmens eléggé, de ránézve az autóra... nem gondoltam volna hogy ennyire nincs áruk.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Peti78
őstag
válasz Zsmester89 #6941 üzenetére
A 88k-ból menyni volt az anyagár?
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
aero.
veterán
válasz Motion_Blur #6942 üzenetére
Eléggé az ársáv teteje felé tendál az szerintem. A motornál a szívósorra kell figyelni, illetve generátor hiba előfordulhat, amúgy jó motor (fiat eredetű, opelben ez a cdti).
-
Louis
tag
Üdv. Volvo s40 ii (2004 2.0d) -hez keresek belső jobb és bal ajtó könyöklőt, mert elkoptak (az az elem amiben az ajtónyitó gombok is vannak). Neten próbáltam keresni de nem igazán tudom hogy kell rákeresni.
''Nézd ott egy csikorgó nyom...''
-
-
Louis
tag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest