- A készlethiány jelezheti, jön az iPhone 16e és iPad Air utódja
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi 13 Pro - szerencsés szám
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Poco F8 Pro – titkos favorit lehet belőle
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic8 Pro - bevált recept kölcsönvett hozzávalókkal
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
-
Mobilarena
Mára a ProHardver!/IT.News Fórum is nagylétszámú Linuxban jártas taggal büszkélkedhet. Nehéz szinteket felállítani egy olyan rendszer ismeretében, ami annyira sokrétű, hogy teljesen szinte lehetetlen megismerni minden egyes részét. Azt azonban mindenki tudja, hogy kezdő-e vagy sem. Elsősorban nekik szólnak az alábbiak, de érdemes mindenkinek elolvasnia, mint útjelző táblát.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ant7517
csendes tag
Sziasztok
Bár kezdő vagyok, de itt leltem iptableses problémát.. Remélem jó helyre írtam.
kitaláltam tanulgatom a linuxot így az ünnepek alatt, ezért nextcloudot raktam fel lxc containerbe. Ez DMZben van, mivel port forwardinggal nem lehet kintről is elérni ugyanazon a címen meg belülről is, márpedig ez fontos anélkül nem ér semmit.
Ehhez szeretnék életemben először iptablest csinálni, és nagyon nagyon elakadtam (ja igen, ubuntu a rendszer)
A lényeg, sikerült összerakni, működik, de nem tudom a rendszert frissíteni. Értem ez alatt, hogy a web böngészők se mennek, semmi se. Ellenben megy a web server, csak éppen apt-get se, meg lynx se.
Mit rontok el ??Mellékelem az iptablest
# flush all chains
iptables -F
iptables -X # delete chains..# defaults...
iptables -P INPUT DROP
iptables -P OUTPUT ACCEPT
iptables -P FORWARD DROP# accept localhost...
iptables -A INPUT -i lo -j ACCEPT
iptables -A OUTPUT -o lo -j ACCEPT# DNS -- home server.
iptables -A INPUT -i eth0 -s 192.168.2.149 -p udp --sport 53 -j ACCEPT