- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- QWERTY billentyűzet és másodlagos kijelző is lesz a Titan 2-ben
- Google Pixel topik
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Magisk
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- iPhone topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alpi.
addikt
válasz
Biga123 #25876 üzenetére
Kíváncsiságból legyártottam ezt az elfeledett farkas páncélt és csináltam egy ahhoz klappoló Aard + Yrden -es Sign buildet. Hábazz' !!! Nagyon beteg ! Lvl 26 vagyok, szóval nem egy kimaxolt buildet kell elképzelni, de egy az egybe hozza a linkelt video-dban látottakat. Leraksz egy Yrden-t és 2-3 sec-enként rádurrantasz Aard-al, fekszik minden. 1000+ sebzést is tol !!!! Lvl 26-on. Előtte combat + alch. -vel toltam, ami (könnyű páncél, sebzés orientált builddel.) pont a nagy bevitt sebzésről szól, de ehhez képest az csak maszatolás.
Ha egy irányba vannak és elkapja ez 3-5 fős csapatokat szinte one-shotol ! Elég fura. -
Alpi.
addikt
válasz
Biga123 #25844 üzenetére
Igen, de csak 1-2 sec. Ha betoppansz egy teljesen új zónába. Utána nem jelentkezik.
Próbáltam kikapcsolt shader cache-el, úgy nincs akkora pillanatnyi kis akadozgtás az új részre érkezésnél, viszont többször (időről időre) éreztem kisebbeket. Szóval maradt a default (shader cache bekapcsolva) Egyébként ha már másodszor ménsz vissza mondjuk Velenből Novigradba, ott már nincs. Szóval kibírható szvsz. Próbáaltam azt is, hogy ramdrive-ba raktam a shader cache tárolót, hátha. De pont olyan maradt.
Mondjuk pár 100 MB-ot rak el, ha jól néztem, szóval nagy esélyt nem láttam, hogy az ssd sebességen bármi múlna. Azért meg kellett próbálni. -
Alpi.
addikt
válasz
Biga123 #25839 üzenetére
Igen. Nagy nehezen találtam neki hajat.
Alap Hairworks kb. használhatatlan. Nem tudom, hogy sikerült, de ha bekapcsolod, láthatóan nő a cpu load. Ami alapból az Achilles sarka az egész játéknak. Annak a 2-3 szálnak amit használni bír..úgy hiányzik az a plusz terhelés, mint kecskének a kés. Szépen tönkre is teszi az fpst. Hairworks on => cpu load nő => gpu load csökken.
Ez a hajmodell nem csinálja ezt. Nem utolsó sorban még jobban is tetszik, mint a gyári. Az nekem valahogy "túl jó". Nagyon vékony szálú vagy nem is tudom, hogy mondjam. Tudom, hogy ilyen a haj, de nekem ez jobban adja.
Én szeretem azt a béna sérót. Milyen haja legyen egy világjárónak ?
Még jó, hogy van képem más frizkókkal is. -
-
Ðávid
aktív tag
válasz
Biga123 #25690 üzenetére
Szia!
Ezt olvasd el a Blood and Wine-nal kapcsolatban. -
-
-
#57018880
törölt tag
válasz
Biga123 #25630 üzenetére
Nálam is kicsit furcsa volt, amolyan "mitnézek!?" érzés.
A Witchernél okés volt ez a lassú tempo, de itt nagyon erőlködnöm kell, hogy nézzem tovább, a casting diversity is nagyon ellene dolgozik, kb semmi nem segít elhitetni, hogy nem csak egy rakás beöltözött random embert nézek
, ennyi erővel a Dwarf is lehet 2.2m magas, mert úgy nagyobb a diversity..
Esetleg majd megnézem magyar hanggal, a különböző akcentusok is teljesen hazavágják, gyakorlatilag senki nem tesz erőfeszítést, hogy valami közös "elf" nyelvszerűségen beszéljenek
-
-
#57018880
törölt tag
válasz
Biga123 #25524 üzenetére
Ez egyébként fontos, hogy nem mindenhol néz ki sokkal jobbnak, viszont most ahol sok a növényzet + időjárás effekt, állati jól tud kinézni a játék. Nem kell RT, de aki be tudja kapcsolni és nem crashel annak még jobb.
Kár, hogy a fotó mód effektjeit nem lehet fotó módon kívül simán játék közben rajta hagyni,- vagy lehet ?
-
-
janos666
nagyúr
válasz
Biga123 #25425 üzenetére
Tegnap ránéztem, hogy mi ez a d3d11on12, és a Microsoft nem tanácsol ilyen DLL-t mellékelni a programokhoz, mert ők mindig mellékelik a Windows(>=10)-al együtt az általuk használni javasolt legújabb verziót (frissítik néha a Windows frissítésekkel). Tehát ha törlöd a DLL-t, akkor a programnak meg kéne találnia a rendszerfile-ok közt a "hivatalos" verziót, és azt használnia.
Én át szoktam nevezni az efféle DLL-eket (pl. a d3dcompile_46) *.dll.bak-ra, használják csak az újabbat (ritkán játszom rögtön megjelenés után egy játékkal, úgyhogy általában már frissebb a rendszerrel mellékelt, mire nekifogok [van, hogy a story DLC-ket is megvárom, vagy a GoTY kiadást, stb]).#25432Alpi. - Jó, szép, szép, de már 2009-ben is volt olyan víz és csempe, ami vissza tudta tükrözni a fényforrásokat. Pl.: Assault on Dark Athena
-
Alpi.
addikt
-
Alpi.
addikt
válasz
Biga123 #25387 üzenetére
Szerintem a "központi" directx file-okat használja. Vagyis biztosan, mert különben nem menne. Ez nem tudom, minek van ott. Lehet, ott maradt.
OSD riasztóként nagyon hatékony, az tuti.morgyi : Lehet, de gondolom ha használni akarják az RTX-et, akkor Nv megmondja, ki, mit, hogyan csinálhat. Tippre a Dx12-vel együtt van egy opciód.
Önmagában ez még nem jelent katasztrófát, de nem mindegy, mire használják. Az engine alap funkcióihoz vagy mondjuk egy Gui-t implementálnak egyszerűbben. CP 2077-ben is használta CDPR pl.
Dx11 - Dx12 -nél az a necces, hog ahol az egyik erősebb, ott a másik gyengébb.
Na baszki !!!! Ez mekkora igazság !! Visítva röhögök magamamon. Nyílván, ahol az egyik erőseb, ott a másik gyengébb. Ez olyan, hogy akinek az egyik lába rövidebb, annak a másik hosszabb.Made my day. Nem is törlöm ki, rögöjetek Ti is !
Szóval akkor megint nekifutok. Ahol az egyik erős(ebb nélkül), ott a másik kínlódik picit és fordítva. Single / multi thread dolgokra gondolok. Tehát ha anno, 7 éve, jól volt optimalizáva az akkori világra, Directx11-re, akkor az nem a legjobb kombó Dx12-vel.
Vulkan multiban hozza a 12-őt, single-ben meg jellemzően jobb, mint a 11.
Gyanítom emiatt is használják a régebbi címekhez, mert azzal van értelme. -
Alpi.
addikt
válasz
Biga123 #25346 üzenetére
Na !! Ez érdekes infó ! Leginkább a visszatért nvme sebességed és nagyságrendekkel jobban futó játék vonalon.
Akkor már ketten vagyunk, akinél ugyan ilyen javuláson ment át !! Viszont még mindig nem tudjuk, mi is okozta egészen pontosan. De ez mindenképp jó infó !
Még a végeredményünk is kísértetiesen hasonló lett. Nálam ez ilyen 40 fps környéke (nagy átlag) full RT és majdnem minden maxon. Előtte meg.... -
CJ4567
nagyúr
válasz
Biga123 #25308 üzenetére
22H2-n bugosan jelzi vissza egyes esetekben a CPU kihasználtságot az MSI AB, feladatkezelőben jól írja, vagy HWInfo64-ben a core utilisationt nézd.
ScomComputer: DX11, RT off-al tényleg normálisan fut a játék, DX12-ben már ok nélkül rosszabbul fut, alacsonyabb CPU, és GPU kihasználtsággal, RT on-ról ne is beszéljünk. Pont feletted küldtem 3600 (4,375GHz) + 3070 eredményt másik topikban.
-
ScomComputer
veterán
válasz
Biga123 #25305 üzenetére
Nálad lesz a gond,mert nálam se extra-pista hw van..13600K+3070-n fut most..ezek nálam is ki vannak lőve a többi #25277...én 100alatt nem látom 1440P-ben..
Teljesen új telepítés+win11,és elölről kezdtem..toltam vagy 2-3 órát eddig semmi gond..
A proci nálad 1%-on én az 20 alatt nem látom...
....
#25280Werkly...dehogy az, minek,felesleges.. -
CJ4567
nagyúr
válasz
Biga123 #25245 üzenetére
DX11 alatt jelentősen jobban fut a játék, mint DX12 alatt, ugyan olyan beállítások mellett valamiért DX12-t használva nem fut 100%-on a GPU, mikor DX11 alatt igen, több FPS-t adva, csak DX11 alatt ugye nincs RT.
CPU kihasználtság is alacsonyabb DX12 alatt, szóval még procilimitről se lehet szó
R5 3600 (4,375GHz), 3070, 1080p -
Redneck
nagyúr
válasz
Biga123 #25245 üzenetére
Biztos jobb lesz idővel. Az RT-t kicsit fenntartással kezelem egy régi engine esetén, de biztos fontos. A W3 szép játék volt PC-n, de egy kis optimalizálással, gyönyörű tud lenni. Nem biztos, hogy a fejlesztők hozzák a legjobb megoldást látvány, és sebesség szempontjából.
-
cyberkind
félisten
válasz
Biga123 #25072 üzenetére
Pár kép volt amit én találtam nagyon régen, nem ígérem, hogy ismét megtalálom, mert azok a képek is lassan 10 évesek lesznek...
De amúgy olyasmire kell gondolni, hogy végtelen LoD, sokkal részletesebb volt minden, meg a szokásos early, fejlesztésben lévő nyalánkságok.VTom
Nem is kell, de valamiért nekem más emlékem van. -
válasz
Biga123 #24820 üzenetére
Valószínűleg a Cyberpunkot hajtó REDengine 4-re cserélik a Witcher 3 motorját, vagy legalábbis visszaportolnak belőle funkciókat (raytracing, DLSS, stb.)
A Cyberpunkban elvileg már valamennyire működik a DLSS 3, legalábbis (állítólag) demózták vele a Geforce 4090-et [link] -
Deck
titán
válasz
Biga123 #24820 üzenetére
Nem. Ez már a sokadik alkalom lenne és kb csak hazudozni tud a CDPR. Azt meg, hogy még ennyit is megérte-e várni kiderült majd.
PS-re még egy 60fps patch-et se dobtak ki addig se. (xbox-on ennyi)
Amennyire szerettem őket, már annyira nem. A Cyberpunk-ot meg ne is említsük ugye... -
tibaimp
nagyúr
válasz
Biga123 #24782 üzenetére
Biga123: igen, ezt a videót láttam már korábban, ez egy agyon modd-olt W3, ami viszont fontos, és ebben egyetértek veled, ez még mindig a W3, ami jól néz ki, szemben a másik két videóval!
Lenry: Érdekes amit írsz! És, így 2x megnézve, egyetértek, bár én semmit nem értek a 3D-hez, de lehet ez zavart engem is. Ez minden, vagy bármi, csak nem Witcher!
-
válasz
Biga123 #24389 üzenetére
Qrvára friss a win, mondom gépcsere volt. De a GOG valamiért a goty editiont rakta fel a sima W3 mappára frissítésképp és ettől rondán összefosta magát. Töröltem, visszanyomtam ami előtte volt és most oké. Mondjuk a feladatkezelő és a ryzen master által közölt adatok köszönőviszonyban sincsenek egymással, ez külön szép. De kisimult a játék, az a fő. Köszi mindenkinek!
ui.: egyenlő arányban volt az évek során piros és zöld kártyám, ami épp bestbuynak tűnt. Egyik sem rosszabb, legfeljebb van, hogy másban erősek. User error+nagy arc kombó viszont gyakran játszik az embereknél, akinek nem inge... Cpu az most van először piros és meglehetősen elégedett vagyok vele.
-
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Megkérnénk minden topiklakót hogy a játék történetéhez kapcsolódó hozzászólásoknál használja a Spoiler kódot!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- PlayStation 5
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen légkondit a lakásba?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Mielőbb díjat rakatnának a görögök az olcsó csomagokra az EU-ban
- További aktív témák...
- IBM Thinkpad T42 15" IPS + Dock II +tartalék alkatrészek
- Precision 7550 15.6" FHD IPS i9-10885H RTX 3000 32GB 512GB NVMe magyar vbill IR kam gar
- AKCIÓ!!! GAMER PC: Új RYZEN 5 5600X +Új RTX 3080 +Új 32-64GB DDR4 +1-2-4TB NVME SSD! GAR/SZÁMLA!
- XPS 15 9520 15.6" FHD+ IPS i7-12700H RTX 3050Ti 32GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Lenovo Legion Pro 5 16IRX8 - prémium garanciával!
- Apple iPhone SE 16GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 27GS60QC-B - 27" Ívelt - 2560x1440 - 180Hz 1ms - AMD FreeSync - Bontatlan - 2 Év Gyári Garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bowers/Wilkins Px7 S2 fejhallgatók
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged