- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mobil flották
- Nagyon erős ajánlat lett CMF Phone 2 Pro
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Megérkezett a Poco M6 Pro 4G
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
csuporzoltan
csendes tag
Sziasztok!
Azt hittem, hogy soha nem kell már ide írnom, de sajnos a Lenovo laptopom megint csak megköszönte a részvételt.. egyik nap felhajtva a kijelzőt a jobb oldali zsanér amibe bele megy műanyag, egy az egyben kitört egy hangos pukkanással, majd az egészet takaró műanyag is lerepült. Érdekes látvány volt, de a lényeg hogy a TMX szerint garanciális javításról van szó (ajánlom is - egy HP laptopom is hasonlóan járt és kérdés nélkül megcsinálták - persze nem ők)Holnap jön érte a futár, majd beszámolok a második szervíz kalandomról.
-
Menor
csendes tag
Sziasztok!
Átolvasva a fórumot nem sok jóra számítottam a szerviztől, de nagyon kellemesen csalódtam. A beküldött Samsung Galaxy Watch-ot, habár rendelniük kellett hozzá alkatrészt, így is néhány napon belül kijavították, teljesen működő állapotban, mindenféle karc, vagy egyéb külsérelmi nyom nélkül, hibátlanul visszaküldték. (nem fizetett hirdetést olvastok, tényleg így volt :-) ) Csak hogy legyen róluk pozitív visszajelzés is.
Üdv,
Menor -
AndrisSM
újonc
Szia. Nem sokkal feljebb leírtam a történetem. A laptopot úgy kaptam vissza, hogy a kijelző megtörik ha mozgásban van a kamera, a kijelzőkeretet megrongálták, a GeForce alkalmanként nem működik és a Touch Pad is többszöri alkalommal is egyáltalán nem érzékelt és ezek mellett az eredeti hibát sem tudták megjavítani. Második alkalommal vissza küldtem videókkal és bizonyítékokkal együtt, hogy lássák a hibát majd úgy kaptam vissza, hogy hibátlannak ítélték a készüléket. Mai nap küldtem nekik ismét vissza, hogy alaposabban vizsgálják meg de sok reményt nem fűzök hozzá, hogy megfogják tudni javítani, a csere utalványért fogok küzdeni ha ismét hibásan leaz visszaküldve. Megosztod tapasztalataid a békéltetőtestülettel? Van-e értelme hozzájuk fordulnom vagy inkább a bírósághoz?
-
andras1
újonc
Tisztelt Fórum!
Pár hónappal ezelőtt leírtam az új Lenovo laptopommal kapcsolatos szervizelési kálváriámat (2018-06-08-án posztoltam).
A békéltető eljárás lezajlott, de az ügy azóta se oldódott meg.
Elképzelhető, hogy a Lenovo nem tud megfelelő (funkcionálisan legalább egyenértékű) cserekijelzőt biztosítani, annak ellenére hogy ez a Lenovo szervizelési szabálya:Termék vagy alkatrész cseréje
Ha a javítás a termék vagy valamely alkatrész cseréjével jár, akkor a lecserélt termék vagy alkatrész a csere után a Lenovo tulajdonába
megy át, míg a csereként kapott termék vagy alkatrész tulajdonjoga Önt illeti meg. Csak eredeti állapotú Lenovo termékek és alkatrészek
cserélhetők. A Lenovo által adott cseretermék vagy -alkatrész nem feltétlenül új, de jól működő állapotban kell lennie, és __funkcionálisan
legalább egyenértékűnek kell lennie az eredeti termékkel vagy alkatrésszel__. Az eredeti termék jótállásának hátralévő ideje a cseretermékre
vagy -alkatrészre vonatkozóan folytatódik.Miután áprilisban vettem a laptopot, azt se munkára se semmilyen más tevékenységre nem tudtam azóta se használni, szeretném megkérdezni, hogy milyen jogi lehetőségeim vannak a Lenovoval szemben?
Kártérítés (elmaradt munkabér követelésével együtt)?
Laptop visszavásároltatás?
Ha be tudom szerezni a megfelelő cserekijelzőt máshonnan azt kifizettethetem-e a Lenovoval?Ha a Lenovo nem együttműködő, akkor csak a fogyasztóvédelmi kártérítési perrel tudom ezeket érvényesíteni?
Ha igen, akkor mivel jár egy ilyen per, milyen költségekkel és rizikókkal kell számolnom?Köszönöm a segítséget előre is!
András
-
Bencexx
csendes tag
Sziasztok!
A következő problémával fordulnék hozzátok:
A párom 2 hete leadta a telekomnál a Galaxy A3 2016 (arany szinű) telefonját nagyon gyorsan merülő akkuval, és random nem működő középső gomb problémával. Tegnap este jutott vissza hozzá, és mikor bontottuk ki, meglepődésünkre a papiron az szerepelt, hogy nem tapasztalták a hibát. Már itt idegesek lettünk, majd a telefont a zacsiból kiszedvén látjuk, hogy egy fekete szinű Galaxy A5 2016-ot küldtek vissza (arany A3 helyett), és ennek a készüléknek a hátlapjának egyik elengedte a ragasztó. Majd láttuk, hogy csatoltak egy fault reportot, miszerint a munkalapon levő imei szám nem stimmel a hozzájuk beérkezett készülékkel. Ebből arra következtetek, hogy a Telekomban ügyintézői hiba történt, és felcserélték a készülékeket. Tehát most itt van a párom valaki másnak a hibás telefonjával, az övé meg valószinüleg valaki másnál van. Hétfőn megyünk a Telekomba reklamálni, viszont azt szeretném tudni, hátha valaki volt már hasonló helyzetben, mihez van jogunk? Ha nyomozás után meg is találják a készüléket, ki tudja mikorra javitják meg? Felvetődik a kérdés, hogyha én be tudom kapcsolni más telefonját és nézegetni a dolgait (ha nem lenne lekódolva), akkor a párom dolgait is tudnák (mi természetesen reseteltünk mindent rajta)... De lehetnének rajta bizalmas dolgok stb. Tehát a sima javitáson felül van jogunk bármit is követelni a Telekomtól emiatt a hiba miatt? A választ előre is köszönöm! -
0843
csendes tag
Amúgy akármilyen is a Telemax a hivatalos Apple szervizek sem különbek.
Kicseréli a Care Center az iphone kijelzőjét úgy hogy utána kattog meg minden felül. Aztán 4ből 4 szerviz küld el hogy semmi baja a telefonnak meg ők ennyi hibával nem foglalkoznak.
-
AndrisSM
újonc
Hát a hozzászólások után nem is tudom mit várjak...
Lassan 2 hete adtam be a Lenovo Y520as laptopom, ami közel 300 ezer forint volt.
Több mint valószínűleg, hogy Hardver hibás. Nálam e-mailben mondhatni hamar válaszoltak és mikor kérdeztem, pár óra elteltével kaptam is a választ, hogy alkatrészre várnak, hogy elkezdhessék a javítást.
Reménykedem benne, hogy a Laptopot hibátlan állapotban kapom vissza mivel alig másfél hónapja lett vásárolva. Már csak akkor is ismét felkeresném őket ha bármit is összekarcolnak rajta.Amennyiben bármi karcolás éri, esetleg törés, van valami tanácsotok mit tudnék lépni az ügyben? Esetleg van rá mód, hogy kicseréljék a laptopot?
-
0843
csendes tag
https://kepkuldes.com/images/1ad8dae57ee990925908f81aee8d2c21.jpg a kis fekete rész na az egy kilógó gumidarab.
Holnap megyek az icentrebe Budapestre hogy hozzák rendbe a telefonom. Remélem megúszom olcsóbb áron. -
0843
csendes tag
Bevittem egy iphone 8 plust amiről azt hittem még van rá garancia de nincs. Nem is az a poén. A TMX-től ganésan zsírosan kaptam vissza és állítólag nem szedték szét a telefont. Mégis úgy jött vissza hogy kilóg a gumi tömítés a keret alól. Erre nincsenek már szavak hogy összegányolták az amúgy is bajos telefonom.
-
MrBazsi
senior tag
Újabb "jó" pont a telemaxnak.. ennek a csodálatos szemét bandának.
S8 kijelzőbeégéssel lett beküldve hozzájuk samsung szervízből. 2 szer is megtagadták a telefon javítását.
amikor a másoodik héten érdekődtem náluk akkor már azt is letagadták h náluk van a telefon.
Szerencseére a samsungtól kaptam egy teljesen új telefont, a régi helyett, úgyhogy kár nem ért , de botrány amit ezek csinálnak! 2hétig ültek a semmin, és szerintem szándékosan belenyúltak a telefonba h ne kelljen gariban javítaniuk. -
andras1
újonc
válasz
csuporzoltan #536 üzenetére
Elvégezheti-e a fogyasztó maga a javítást?
Ha a forgalmazó a dolog kijavítását megfelelő határidőre nem vállalja, vagy nem végzi el, a jogosult a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja.
http://magyarefk.hu/hu/hasznos-tudnivalok/garancialis-jogok.html
Én körülnéznék mely normális szervizekben ismerik ezt a laptopot és ezt a hibát, és ha biztos, hogy megoldható másik szervizzel, akkor azonnal visszakövetelném a TMX-től a laptopot és a fentire hivatkozva az összes költséget rájuk terhelném.
Amugy neked milyen típusú pontosan a laptopod? Sima 1 kamerás vagy 3D kamerás (3 kamera van a kijelzőn)?
-
csuporzoltan
csendes tag
Sziasztok! (újra!)
Megint csak a Lenovo 700-15ISK laptopomról van szó.
Lassan 1 hónapja adtam be hozzájuk, 07.18-án lesz 30 napja. A mai napig csak "Repairing" a státusz az oldalukon, levelemre pedig annyit válaszolnak, hogy:"Tisztelt Ügyfelünk!
a készülék jelenleg még mindig alkatrészre vár, pontos időpontot a javítás elkészülésére nem tudunk mondani, az alkatrész megérkezésének várható időpontját nem tudjuk befolyásolni. Az alkatrész megérkezése után a technikus kollégákkal rögtön megkezdik a készülék javítását.
Megértését Köszönjük!"Csak miattam kezdtek el szilíciumot bányászni, hogy elkészítsék a cserealkatrészt?
Kérdésem, hogy mit tehetek, ha túl nyúlik ezen a "hihetetlen kevés" 30 napon a javítás?
-
FistXL
senior tag
A Telenorhoz vittük be, akik a FirstPhone-hoz küldik tovább, ők pedig azt mondták, hogy a Telemaxhoz megy, és amúgy tényleg elment, csak 1 hétig volt bent a FirstPhone-nál..
Egyébként a garancia papírra ez volt írva: /dl/upc/2018-07/12/684385_sij1t2xqcf9j0ep6_img_20180712_010646.jpg Ez most azt jelenti, hogy egy fél éves telefontól megvonták a garanciát? Akkor mégis miért "javították meg"?
-
-
FistXL
senior tag
Na ma reggel 10-kor hívtak, hogy mehetek érte. A telefonnal semmit nem csináltak, a kamera ugyan úgy rossz! A hátlapot viszont kicserélték egy újra, amit úgy sikerült rátenniük, hogy a szervizben a körmömmel le tudtam szedni
, mert olyan rosszul volt ráillesztve. A telefon azonnal ment vissza a szervizbe, nagyon mérges vagyok rájuk, hogyan lehet ennyire rossz munkát végezni??? A munkalapra egyébként rá van írva, hogy kameracsere... Ha mégegyszer így kapom vissza a telefont, megyek a fogyasztóvédelemhez!
-
Indian74
senior tag
válasz
petyametyo #528 üzenetére
Ezt kaptam válasz levélként,még egy anno irt levelemre.
"Kedves Ügyfelünk!RMA: 277710
A fenti szervizlapszámon leadott termékét javított, átvett állapotban látjuk. Bízunk benne hogy a jövőben nem lesz probléma a termékkel.
További szép napot kívánok.Üdvözlettel,
Juhász Andrea
Ügyfélszolgálati munkatársH-1033 Budapest, Reményi Ede utca 1-23.
T +36 1 452 0090
E shop@edigital.hu
www.edigital.huNekik ezt a választ küldtem,kíváncsi vagyok mit fognak tenni az ügyem érdekébe,mert erre most pont nincs se kedvem se idő se energiám,vannak sokkal fontosabb dolgaim,(házeladás,ügyvéd stb)és ahhoz most szükségem volna a telefonomra.
"Zoltán APACI ......
11:28 (5 órája)
címzett: shopTisztelt Extreme Digital!!!
Köszönöm a sok-sok segítségüket,de a telefonom ugyan olyan lett mint volt,kb 5 napja van nálam.
Azóta megjavították,de Romániában csinálták meg.
Ezek szerint szürke importos telefont eladhatnak,és oda vissza is küldheti szervizeltetni??
De ami furább,csomó mindent kicseréltek benne a szervizlap szerint,de még mindig rossz,ugyan azok a hibák meg maradtak,plusz a videofelvétel csúnyán akad,kB 1-2 perc után,annyira hogy élvezhetetlen,visszanézni is,ha kell ezeket videóval tudom bizonyítani is.
Ha most megint visszaküldetném,max avval a kis különbözőséggel hogy leadó pontba vinném (talán úgy gyorsabb),megint várhatnék kb 30-40 napot???
Ezek semmit sem csináltak a telefonommal,csak ráírtak valami,mintha javították volna.
39 napig volt szervizben,de a leadott termékem május 15-én kerül be önökhöz (Extreme) és Romániába Június 11 én ért be oda.
Eddig tart elküldeni egy telefont???
Legyenek szívesek érdekemben valami pozitív eljárást indítani,mert számomra felfoghatatlan,és elfogatatlan hogy egy mobiltelefont így javítsanak meg,ráadásul ennyi ideig.
Egy működő képes telefont szeretném visszakapni,legrövidebb határidőn belül.
Köszönettel
H Zoltán"És köszönöm a segítségedet
-
Indian74
senior tag
válasz
petyametyo #526 üzenetére
Nos akkor szerinted mi tevő legyek??
Vigyem vissza az Exdgitalhoz,az majd lebirkózzák egymás közt ahogy nálad volt??
Mert hogy a b..dös nagy lópikulát fogom megint beadni,várjak megint jó sok időt míg talán megjavítják(ha ezt annak lehetne nevezni),de közben meg nagyon dühítő,hogy nem tudták ennyi idő alatt sem normálisan megjavítani,pl szerintem,egyszerűbb lett volna cseregarancia levelet kiállítani azt ennyi. -
FistXL
senior tag
De igen! Bevittem a Telenorhoz, akkor azt mondta az ügyintéző, hogy gyorsabb lenne ha egyből a FirstPhone-hoz vinnénk. Bevittük, felírták, elvitték. Azóta semmi hír róla. A papíron az állt, hogy "Telemaxba küldve", gondolom elvitték. De kezd egyre gyanúsabb lenni a FirstPhone, mert megint megkérdeztem a Telemaxot, hogy ott van-e már a telóm, jön a válasz, nincs. Egyre inkább az a feltételezésem, hogy másodszorra már fel sem adják a telefont (???)
Most már nem csak Telemaxot, hanem a FirstPhone-t is utálom
Őszintén szólva egyátalán nem gondoltam volna róluk, hogy miattuk van ez
De persze ha ők helyben meg tudják javítani akkor jó, de nem ártott volna felhívni esetleg, hogy bocsmá' lett alkatrészünk, mégsem megy a Telemaxba...
-
Yogibear974
senior tag
válasz
Yogibear974 #522 üzenetére
Ezt nem ide szántam! Bocsesz! :0
-
Indian74
senior tag
válasz
petyametyo #516 üzenetére
Na ok,értem,de mégsem.
Szürke importos telefont eladhat,és oda vissza is küldheti szervizeltetni??
Na ne már,röhej,és javítahatja ameddig ö gondolja.
39 napig volt szervizben,de a leadott termékem május 15-én kerül be a (Extreme) és Romániába Június 11 én ért be oda,na ez is egy nagy vicc.
Szerintem az mindegy hogy milyen műszaki termék,tartsák be a törvények alapján meghatározott javítási időt,vagy ha nem tudják pl. esetembe,nem volt alkatrész,akkor cseréljék a terméket,abban az árkategóriában,amibe vettem.
Ne keljen várni több heteket,akár hónapokat hogy megjavítsák,ja meg hogy külföldre küldik,számomra érdekes,és elgondolkodtató. -
Yogibear974
senior tag
GSam Battery Monitor Pro-t használ valaki?! Értesítési ikon AOD-nál nem jelez rendesen oreo óta! Újraindíottam az appot. Nem segített. Értesítés is engedélyezve van. Egyéb ötlet?!
-
qltsar
veterán
válasz
petyametyo #520 üzenetére
Jaja sajnos
...
@FistXL: Firstphone nem jatszik? Ok hivatalos szervizpartner lettek idokozben videken elvileg.
-
FistXL
senior tag
Egyébként már másodszorra megy kamera hiba miatt szervizbe, először nem csináltak semmit sem, illetve de, az egyik marha egy csavarhúzóval a jobb oldalán a telónak egy karcot húzott, de úgy voltam vele, hogy letojom. A kamera természetesen rossz volt, de a lapra azt írták rá, hogy hibátlanul működik, erre csak később jöttem rá, mert a szerviz után mennem kellett a vonathoz. Bent volt náluk két hétig és a karcoláson kívül semmit nem csináltak. Most meg 1 hete semmi sem történik
Szerintem itthon fogom megcsinálni a telót, legközelebb meg messziről kerülöm azokat a márkákat amiket ők szervizelnek... undorító népség.
-
FistXL
senior tag
válasz
Yogibear974 #512 üzenetére
Az ellenőrzős oldal meg ugyanúgy nem talál semmit...
-
FistXL
senior tag
válasz
Yogibear974 #512 üzenetére
Tegnap írtam nekik egy e-mailt hogy mi van a telóval, erre azt a választ kapom, hogy nincs találat a rendszerükben... 4 napja adtam le a telefonom és azóta senki sem tudja hogy hol van
-
FistXL
senior tag
válasz
petyametyo #510 üzenetére
Neked egyből működött ahogy megkaptad a munkalapot és beírtad vagy várnod kellett valamennyit?
-
FistXL
senior tag
válasz
Yogibear974 #506 üzenetére
De legalább kaptam cserefont...
Amúgy az e-mail címük működik? -
FistXL
senior tag
válasz
Yogibear974 #506 üzenetére
Hát ez remek, 3 napja adtam le a telómat és azt sem tudom megnézni, hogy egyátalán hol van...
-
andras1
újonc
válasz
csuporzoltan #502 üzenetére
Szevasz,
Megkérdezhetem mikor vetted a laptopot?
Üdv,
András -
FistXL
senior tag
Sziasztok, hol tudom megnézni a telefon nyomon követéséhez szükséges "Claim number"-t?
-
csuporzoltan
csendes tag
Két napja adtam be hozzájuk a Lenovo 700-15ISK laptopomat USB hibával és pixel hibával. Remélem nem járok úgy mint te, bár én beadás előtt a laptop összes szögéről készítettem képet (úgy hogy a garanciajegy látszódjon mindegyiken és EXIFben a dátum és a hely) melyet el is küldtem nekik emailben.
-
Yogibear974
senior tag
törölve!
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Philips LCD és LED TV-k
- Milyen monitort vegyek?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Okos Otthon / Smart Home
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Ez lenne a népkártya? Teszten a GeForce RTX 5060 Ti 16 GB
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- Geforce GTX950 2GB OC
- Apple Watch SERIES 8 45mm gold GPS + Cellular, STAINLESS STEEL! Akkumlátor 100%!
- Vadonatúj iPhone 13 PRO 128GB alpine green KÁRTYAFÜGGETLEN! 6 hó garancia!
- iPhone 16 128GB ultramarin 1 hónapos! MEDIAMARKT számla, 3 év Apple garancia! Makulátlan! + tok!
- Ducky Shine 5 RGB Brown switch
- 119 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone 16, Apple iPhone 16e, Apple iPhone 16 Plus, Apple iPhone 16 Pro
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A12/Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A32/Samsung Galaxy A52
- AKCIÓ! Lenovo Legion Slim 5 Gamer notebook - R7 7435HS 16GB RAM 1TB SSD RTX 4070 8GB GDDR6 WIN11
- AMD Csúcskategória! Számítógép Munkára vagy játékra! R9 7950X3D / RX 9070XT / 32GB DDR5 / 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest