- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Note10 és Note10+ duplateszt
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Yettel topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Bemutatta a DisplayHDR 1.2-t a VESA
ph Bővülnek és változnak a követelmények, illetve a hitelesítési teszt is fejlődik.
-
PlayStationre tart a Rocksmith+
gp Extraként végre elérhető lesz Steamen is a teljes változat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Indian74
senior tag
válasz petyametyo #528 üzenetére
Ezt kaptam válasz levélként,még egy anno irt levelemre.
"Kedves Ügyfelünk!RMA: 277710
A fenti szervizlapszámon leadott termékét javított, átvett állapotban látjuk. Bízunk benne hogy a jövőben nem lesz probléma a termékkel.
További szép napot kívánok.Üdvözlettel,
Juhász Andrea
Ügyfélszolgálati munkatársH-1033 Budapest, Reményi Ede utca 1-23.
T +36 1 452 0090
E shop@edigital.hu
www.edigital.huNekik ezt a választ küldtem,kíváncsi vagyok mit fognak tenni az ügyem érdekébe,mert erre most pont nincs se kedvem se idő se energiám,vannak sokkal fontosabb dolgaim,(házeladás,ügyvéd stb)és ahhoz most szükségem volna a telefonomra.
"Zoltán APACI ......
11:28 (5 órája)
címzett: shopTisztelt Extreme Digital!!!
Köszönöm a sok-sok segítségüket,de a telefonom ugyan olyan lett mint volt,kb 5 napja van nálam.
Azóta megjavították,de Romániában csinálták meg.
Ezek szerint szürke importos telefont eladhatnak,és oda vissza is küldheti szervizeltetni??
De ami furább,csomó mindent kicseréltek benne a szervizlap szerint,de még mindig rossz,ugyan azok a hibák meg maradtak,plusz a videofelvétel csúnyán akad,kB 1-2 perc után,annyira hogy élvezhetetlen,visszanézni is,ha kell ezeket videóval tudom bizonyítani is.
Ha most megint visszaküldetném,max avval a kis különbözőséggel hogy leadó pontba vinném (talán úgy gyorsabb),megint várhatnék kb 30-40 napot???
Ezek semmit sem csináltak a telefonommal,csak ráírtak valami,mintha javították volna.
39 napig volt szervizben,de a leadott termékem május 15-én kerül be önökhöz (Extreme) és Romániába Június 11 én ért be oda.
Eddig tart elküldeni egy telefont???
Legyenek szívesek érdekemben valami pozitív eljárást indítani,mert számomra felfoghatatlan,és elfogatatlan hogy egy mobiltelefont így javítsanak meg,ráadásul ennyi ideig.
Egy működő képes telefont szeretném visszakapni,legrövidebb határidőn belül.
Köszönettel
H Zoltán"És köszönöm a segítségedet
NAGYPAPA
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyúrósok ide!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- E-roller topik
- Milyen SSD-t vegyek?
- Reklámblokkolók topikja
- Samsung Galaxy Note10 és Note10+ duplateszt
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Spórolós topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest